Lehetséges gyárilag elektromos motortérnyitás??? Szerintem ., nagy valószinüséggel valami utólagosság lehet--sajnos Citroen márkaszervizben sem tudták kinyitni...
Nem Pajzs féle központizármotoros nyitó állatságnak látszik---
Baloldalt lenn van egy érintős gomb--fölötte egy hagyományos motortérnyitó piros matricával jelölve.., állitólag összefüggenek egymással a nyitáshoz..,
A motortérnyitót töréshatárig feszegetve semmi se történik...
Most akkor mi van??????? Most is azt írod, hogy érted. Biztos?
(Más kérdés hogy én ezek után már lassan azt sem hiszem el amit kérdezel szóval legelőször! mielőtt leszednéd a kormánykereket tedd rá a gépre és élőadatban nézd az értéket miközben forgatod a kormányt, hogy egyáltalán változik-e? Be tudod-e nullára állítani?
ááá, ezek nálam nem jelentkezhetnek, mint írtam: nagyon kímélem: radio nagyon ritkan van bekapcsolva - leginkabb autopalyan haladaskor, de akkor is ritkan -, belsö vilagitas alapbol a kikapcsolt allasban, a 20 ev alatt talan összesen 30 percet ment, ha epp sötetben kellett
...ha az elsö ablak kézi tekerös lenne, tutti többször mozgatnám fel-le
(ha más nem: benzinbe kerül ezek használata)
öninditö forgatásán, benzinszivattyu "búgásán" (reggeli inditozas elött) még nem vettem észre semmit
Tudod hogy Cavinton az egyetlen világszerte ismert magyar gyógyszer? Apropo, Notropil a váltója...,Az én esetem messzemenően bizonyitja hogy semmire se jó..,Ez komoly ,nem fogod elhinni : Most ugrott be hogy szóbahoztad ..... ma még nem kaptam be...., most viszont megteszem..
Mazda 6 volt ilyen ex szomszéd vette. C típusú C típustól.
Frissen behozva, műszakival. Bla bla. Benzin az jó volt benne. Úgy átkúrták. Mindegy visszavitte 3 napig fenyegetőztek. Megvette a másikat. Az meg csak rohadt.
Nekem a grand csirkét nem akarták honositani mert kevesebb mint egy 1 hó volt a műszaki.
Ugyan szoktam kötni biztosítást is az autóra ilyenkor, de tény, hogy nem hiányzik a probléma amikor élményekért mennél.
(bár fene tudja , a 1992-2000 közötti rendszeresen évente többször kölcsön csotrogányokkal Erdélybe megtett útjainkon sűrűn előforduló műszaki "kalandjainkat" úgy szoktam mesélni, mintha jók lettek volna. ... egy csomó más, elvileg kellemesebb dologra meg nem emlékszem már.. Ma is ha arra járok minden ilyen helyre emlékszem. Itt álltam a beállt Lada fékkel, ennél a háznál a Dacia generátor csapágyat zsíroztuk egy szilveszter délután, emitt a kopott szénkefe miatt szálltunk meg egy napot... stb. Fura mi!? :-DD)
Szóval hajlok rá, hogy veszek egyet, legfeljebb az út után visszacserélem és a régit nyüstölöm tovább amíg meg nem makkan végleg... Gondolom álltában, havonta rátöltve nemigen használódik majd addig az új sem.
Hááát amit írtam is, hamar lemerül, gyengén forgat. Olyankor szokott kiderülni amikor takarítják bekapcsolt rádióval, működő belső világítással. Mire végeznek nem indul. Vagy az amúgy indítózáskor is működő rádió kikapcsol.
"Amúgy meg manapság többségében úgy döglenek, hogy addig semmi jele, majd egy pillanat alatt teljesen meghal. (persze a semmi jele sem teljesen igaz, csak az apránként szaporodó jeleket"
2004-es 1.2-es Jazz-en en is ugy jartam 2017 aug.-ban (külföldön :-)
nyari hüsebb alpesi reggel és "semmi" az inditozasi kíserletnel, a benzinszivattyut sem forgatta (azt mindig megvarom, ha elcsendesül, akkor forditom tovabb a kulcsot; söt: mar a központi zar nyitasa is hallhatoan masabb volt, gondolom kevesbe dinamikus, mert nem volt erö, ahhoz meg nem volt elektromos U*I)
azota (=6 ev, 8.5 honap) van benne egy Rocket SMF 42B19L 12V 40Ah 340A
persze mindennel igyekszem kimeletesen banni (a 20 ev alatt hatso szelvedöfütes nem ment 5ször sem, es 4 percet sem, "felesleges" fogyasztokat nem kapcsolok,...)
a lenti kérdés = prevencióban kicseréljem-e, engem is foglalkoztat
Suzuki SX4 2013. , Érkezéskor volt egy C1024., "kormányszögérzékelőáramkör hiba" és randomszerű ESP lámpa kigyulladás....,kb 50km-es próbauton sem lehetett előhzni valamilyen hibát...
Kapásból föltünt hogy a kormánykerék ferdén áll..,Megmértük Álló autónál minusz 6 fok volt diagban-.M menetközben (természetesen.., miért is ) nem jutott eszünkbe megfigyelni..
Elakartuk vinni egy futómüveshez---kb másfél hét mulva lett volna időpont...,Ezekután egy kollégához vittük el---,jó-megbizható autószerelőnek tartom egyébbként---.
A Kormánykerék most egyenesbe áll----,Csak kiváncsiságból megakartam nézni hogy most hány fok állitás után...,Meglepetésemre diagban ÁLLÓ helyzetben most is minusz 6/ fokot látni....,menetközben most se jutott esznkbe megnézni...,ezen rugozom de már csökkenő lendülettel.., egy ujabb próbaút se hozott ki valamihibát
Jó reggelt Urak! Aki tudja, súgjon már nekem. Van egy még meleg frissen behozott otó. 2015. 02. havi. most friss műszaki van 2024 04 30 ig. Szerintetek hol vizsgázott. Mo. vagy honosítva?
Egy kellett volna, de mint írtam autóakkut nem találtam csak motorhoz valót. Valami linket esetleg tudsz küldeni? mondjuk 64-74 Ah tartományban, európai.