Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 1 napja 0 0 119053

Nincs kódkártya sajnos az autómhoz, és csak egy (bizonytalan működésű) távadó van.

Bármikor lehetne kettőből egyet csinálni, csak a téglatestben lévő elektronikát kell átcserélni és kész. Azon az elektronikán két plusz csatlakozó van viszont, a két érzékelő oda csatlakozik. Az érzékelő nélküliből immár van 3 db-om ami tanítható lenne, de az ehhez nem használható.

Előzmény: TudatLan (119052)
TudatLan Creative Commons License 1 napja 0 0 119052

Szia / jó reggelt.

 

És a kettőből nem lehet 1et csinálni?

 

Úgy értem, hogy neked most van egy olyan 'lámpád' amihez van kódkártya, viszont nincsen benne a ?beltéri érzékelő?....

Ha én megkeresem azt a 'lámpát', amiben van ?beltéri érzékelő? ...és nyilván az a téglatest is, amin az a sok szám van..... nos, ebből a két 'lámpából', nem tudsz 1 olyat összehozni, ami már jó neked?

 

Vagy, ha a "téglatest"-be, nem gyárilag van 'bemadzagolva' a ?beltéri érzékelő?, nos, akkor utólag, nem építhető össze, egy jól - problémamentesen funkcionáló, kvázi gyárias 1séggé?

 

:-)

 

Előzmény: downer (119051)
downer Creative Commons License 3 napja 0 0 119051

Ja, így már világos. 

Erre nem hogy üzletet, de már hobbibontózást se lehet építeni. Én már legalábbis az utóbbi egy-két évben ennek nem látom értelmét, és olyan a Lybra is. Szóval nem is gondolkodom már azon, hogy ilyen célra autót vegyek, és még a sok más körülmény, ami most nem is érdemel kifejtést.

Az a helyzet, hogy itt van pár garnitúra gyári új zár-kulcsszett és csak akkor tudnám hasznát venni, ha kóddal rendelkező és tanítható vevőegységem lenne. Ha most jelen esetben ez nincs meg, akkor ne áldozd rá az idődet! De köszönöm, hogy így igyekszel segíteni!

Amúgy nagyon érdekes, hogy december végén egyszerűen megunta a működést a gyári távadóm, aztán egyszercsak úgy négy hónap után véletlenül megnyomódott a gombja és észrevettem, hogy újra működik. Ki érti ezt? De legalább addig is, míg nem lesz megoldás, nem kell úgy nyitni-zárni az autót, mint egy Ladát, mert mi ciki már az... :D

 

Előzmény: TudatLan (119050)
TudatLan Creative Commons License 3 napja 0 0 119050

....

hogy 1értelmű legyen: a képsorozaton lévő gk. 1 komplett egész, nem bastler fahrzeuge.....   kizárólag demonstrációs célokat szolgáltak a képek....

 

.... van viszont , kiszerrelve olyan komplett izé, ami eljutott hozzád..... mármint olyan komplett izé (ezt nevezem én lámpának), amit legutóbb kb.5 éve láttak, de emlékeik szerint , ez gyári riasztós - érzékelős verzió volt.... sejtheted , mi meló ezt előkeríteni, ha az ott dolgozóknak is csak halványan dereng valami.... kell bele tenni némi energiát.....

 

Értsd helyesen: én áldozok rá(d) 1-2 órát az életemből/nulla szabad időmből, ha van reális esélye, hogy végül révbe érsz: meglesz amit akarsz.

Bravo-ból, már az újabbik fajtához sincs túl sok cucc, nem keresik az érdeklődők. Első generációs AR 147/156 is hullik kifelé.... márpedig a bravo/brava/marea ....1 generációval öregebb ezeknél....

 

Az 1 dolog, hogy vagyunk páran, akik kedveljük ezeket a kocsikat....de erre üzleti modelllt ...megélhetést.....vállalkozást felépíteni már nem lehet....  Szerencse, hogy én, mint a kertész segédje, egy másik, független cég alkalmazottja vagyok. Nem a bontóé..... Remélem, 1értelmű és világos  a helyzet.  :-DDDD

TudatLan Creative Commons License 3 napja 0 0 119049

......szerint, van ilyen lámpa .....mármint olyan, amiben ez az ' ? utastéri érzékelő? ' benne van.... de ahhoz nincs meg a kódkártya...amennyiben az a papír a kódkártya , amit a múltkor lefotóztam és elküldtem neked....

 

....tehát a kérdés az az , hogy érdemes e kutatnom, a kozmikus űr legmélyebb bugyrait is átfésülve, ez után  a "lámpa" után,  ....ha nincs hozzá kódpapír?

 

Tudsz a kettőből egy működő és neked megfelelő darabot összehozni?

 

 

Előzmény: downer (119048)
downer Creative Commons License 3 napja 0 0 119048

Jó, hát olyan túl sok elektronikai tudásom nincs, de nem ártana tudni, hogy mihez. :D

Előzmény: TudatLan (119047)
TudatLan Creative Commons License 4 napja 0 0 119047

OFF

Picit kipihenem magam és jelentkezem   (.....kis türelmedet kérem....)

Nem akarok alaptalan reményeket ébreszteni, a kép sorozat csak "művészi vénám" megnyilvánulása ----ez elég nagyképűre sikerült.... :-DDD

Legalább Fiat is van benne, még ha nem is Bravo.

 

ON

 

Van valami halvány remény, kell hozzá az elektronikai tudásod.

Előzmény: downer (119044)
downer Creative Commons License 4 napja 0 0 119046

Vagy felülről az akksitálca eltávolítása után vagy oldalról a kerékjáratból. 

Előzmény: Nasgoon7878 (119045)
Nasgoon7878 Creative Commons License 4 napja 0 0 119045

Szép Estét!

 

Mai nap hazafele szétugrott a váltó rudazat a motor térben...

Elég érdekes helyen van.

Szeretném megkérdezni, hogy honnan érdemes nekilátnom szerelni?

Mit kell leszedni, hogy elérjem?

 

Előre is köszi a segítséget.

 

Nas.

downer Creative Commons License 5 napja 0 0 119044

Ezek bizony! 

Előzmény: TudatLan (119043)
TudatLan Creative Commons License 5 napja 0 0 119043

:-))))

 

....

 

...

Ezek azok a "kerek??? ovális likak" , amiket keresnem---->találnom kellett volna a kék kombiba' ..?

Mármint:rajta van a képen a ?? gyári riasztó érzékelője ??  Jelöljem a képen, mire utalok?

 

:-)

Előzmény: downer (119042)
downer Creative Commons License 5 napja 0 0 119042

Alakul, menjünk csak tovább! Csak nem valami 20V szedán került elő valahonnan? :)

Előzmény: TudatLan (119041)
TudatLan Creative Commons License 6 napja 0 0 119041

;-)

 

...

 

....

 

???

 


 

Előzmény: downer (119040)
downer Creative Commons License 6 napja 0 0 119040

Talán Svájcban ébredtél? :)

Előzmény: TudatLan (119039)
TudatLan Creative Commons License 6 napja 0 0 119039

Hoppá......

 

:-DDD

downer Creative Commons License 2022.05.06 0 0 119038

Nekem nem lesz gondom vele, szerintem cserélhették a hidat, annyira újnak néz ki. A bal hátsó kerék fölött valami korábbi sérülést sejtek. Még a GT is messze áll, hogy kirohadjon a rugótányér hátul és leessen a francba az egész. :D

A kombi csekkendzsinnel meglátogatott, LMM hibával, azt átcseréltem, de közben kilyukadt a kipufogócső egy kereszttartó hegesztésénél, azt befoltozták. A többi a családi flottában már nem igazán szívügyem. Az öcsémnél a szedánra persze még lesz gondunk.

 

Aztán meg, ilyeneket kell csinálnom...pont a kapunk előtt és pont úgy lett, hogy ráfordulásnál a jobb első, kifordulásnál meg a bal első kerék kívánkozzon bele. Kerülgetni szar, ha meg belemegyek, az alacsony oldalfalú gumit vagy a felnit baszta volna szét, úgyhogy inkább vettem aszfaltot és becsináltam. Ha én arra várnék, hogy az önkormányzat intézkedjen...így élünk.

 

Előzmény: bojo (119037)
bojo Creative Commons License 2022.05.06 0 0 119037

A hátsó futőmű elég problémás a Fiatoknál. A Multiplások is panaszkodnak rá, hogy elporlad. 

Előzmény: downer (119036)
downer Creative Commons License 2022.05.04 0 0 119036

Februárban le lett állítva, mert elgyengült. Se hibakód, se indítási nehézségek, se rendellenes motorüzem. Gondoltam vagy elégtelen üa. nyomás, vagy a kipufogó oldal. Aztán persze csak meglett a forrás.

 

 

Lekínlódtam a kertben a rozsdás Bravo kipufogóját, az még rajta volt és az utolsó értékes alkatrésze kb.

Felraktuk, mondom járatom egy kicsit, hogy a fékek is levasalódjanak. Még aznap nyilván jött a feketeleves.

 

 

Szombaton átcsöveztük a hátulját, de azért ott a hátsó híd környékén már látni ezt-azt...

 

 

Jövő augusztusig van műszakija, odaadtuk a rokonságba, ahol még addig hasznát veszik. Tegnap még az olajat is lecseréltem.
Kár értük, mert amikor benne ülsz és vezeted, még kifejezetten jó érzést tudnak kelteni, nem az a belét húzó fíling. Hát lehet hogy a tiéd is azért kapott még esélyt.

Előzmény: bojo (119035)
bojo Creative Commons License 2022.05.02 0 0 119035

Miután összetört a Multipla, én is jobban szeműgyre vettem. A sérült elemeknél főleg a küszöbnél elég sok rozsdát fedeztem fel. Kivülről elég jó állapotban volt, de a nem látható elemeknél már megkezdte az idő foga. Mivel megnyílt a küszöb is, belenéztem. Elég sok rozsdát söpörtem ki belőle. Azért valakinek megérte feltámasztani, mert máig üzemben van. 

Előzmény: downer (119034)
downer Creative Commons License 2022.04.29 0 0 119034

Köszönöm, de hogy mérnök? A pénzügy-számviteltől kicsit messze van. :)

Működik, igen. Viszont azért úgy csináltam, hogy még egy ilyet össze tudok rakni és a főbb alkatrészekből a jobbik lett meghagyva, hogy ha valami van, akkor már biztosabbra azokkal lehessen menni.

 

Aztán vannak még olyan gondok, hogy a Brava Steel már nagyon cudarul van, miután szétrohadt hátul a fékcsőve és elcsepegett az összes lé, nekem meg fék nélkül kellett hazajönnöm 30 km-ről, én gond nélkül betoltam volna a bontóba. De a barátom nem engedi, jön holnap átcsövezni. 
Pedig bovoar autójának példája is itt van a szemem előtt, normál körülmények között használod és tartod és mégis, egyszer úgy beüt a krach viszonylag hirtelen, hogy egy olyan busz lesz belőle, ami után csak szaladni lehet és elérni nem. Ettől tartok.

Előzmény: R. Scherbotsky (119033)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2022.04.28 0 0 119033

Mérnök Úr, gratulálok! :) 

Örülök, hogy szépen ketyeg a járgány, a szerelési hiba ennyi futás után szerintem kizárható, az már kiderült volna.

A történet tanulsága számomra az, hogy amit a tapasztalataid alapján a különböző modellekből/évjáratokból összelegózva kigondoltál, az ezek szerint a gyakorlatban is jól és az elképzeléseid szerint működik - ez nem szokott ilyen magától értetődő módon sikerülni egyedi építésnél. 

Előzmény: downer (119032)
downer Creative Commons License 2022.04.26 0 0 119032

Talán így 2000 km után megér egy pársoros folytatást a történet.

Nem lépett fel semmilyen váratlan mechanikus vagy elektronikus rendellenesség. Ha elképezelem, hogy az egész motor-váltó minden egyes alkatrésze külön a kezemben volt, én raktam a helyére mindent és saját kezűleg húztam meg minden csavart (nyomattékulcsot nem használok, csak a kritikus helyeken), akkor ez egy elég nagy szó, a hibalehetőség mindenben ott lehet. De hátha nem követtem el olyat.

Aztán nem tudom, hogy az ember lecsillapodik vagy hozzászokik és azért van, de már nem nyugodtabbnak tűnik a gép, mint az elején. Volt egy eset is, hogy nem a megszokott helyeken tankoltam, hanem útközben máshol és azt tapasztaltam, hogy az alapjárat simább, de erejében meg mégis tompább lett. Dehát, csak szubjektív ez az egész. 

Ja, még a fogyasztás. Pontosan nem néztem, csak mindig azt hogy 10 literből kiöjövök-e százon. Ez a mérce, úgy tűnik ki. 

A klíma is működik, azzal viszont azt vettem észre, hogy nem nagyon venni észre, ha be van kapcsolva. Mármint nem érezni, hogy elvenne az erőből. 

A 16-os kerekek ráztak 120-tól, elvittem a gumis barátomhoz, hiányzott is 25-40 gramm általában kerekenként az egyensúlyhoz. Örültem, hogy megszűnt a jelenség, aztán az autópályán 140 fölött mégis érzem enyhébben. Hát ez még nincs rendben. Meg valami kerékcsapágy hang, csak még a pontos helyét nem sikerült belőnöm. Lehetne a diffi is a váltóban, csak ez is megvolt már megvétel után, a másik váltóval is.

És beltér zörgések, szerintem az ültetéses korszakban keletkezhettek. Azokat is próbálom feltérképezni, megoldani. Ha lehetséges egyáltalán.

downer Creative Commons License 2022.04.19 0 0 119031

Mailben összefoglaltam neked a dolgot. 
Gondoltam hogy sodornak az események magukkal, nem fontosabb ez az ügy. ;)

Előzmény: TudatLan (119030)
TudatLan Creative Commons License 2022.04.19 0 0 119030

OFF

 

tegnap 23:30 óta talpon vagyok,holnap beszéljünk inkább kérlek - most értem haza .köszönöm

 

ON

 

Előzmény: downer (119029)
downer Creative Commons License 2022.04.19 0 0 119029

Azaz! Na ezek még kaptak egy kis élettartam hosszabbítást.

Előzmény: bojo (119028)
bojo Creative Commons License 2022.04.19 0 0 119028

Tetszik ez az új fogalom az autó hírdetésekben. "COVID műszakis" :)

bojo Creative Commons License 2022.04.10 0 0 119027

Kaptam infót a Multiplámról, újra rója az utakat. Hajdú megyében látták megcsinálva. 

Én Freemont-ot néztem utódjául, de végül Grand C-max lett belőle. 

Előzmény: TudatLan (119021)
downer Creative Commons License 2022.04.10 0 0 119026
Előzmény: TudatLan (119024)
downer Creative Commons License 2022.04.10 0 0 119025

Ja, most is mentem 100 km-t, voltak bőven élvezetes részek. :)

Előzmény: TudatLan (119023)
TudatLan Creative Commons License 2022.04.10 0 0 119024

Azért TSak nem bírom megállni.....

 

:-)))

 

https://www.cb-cams.com/en/fiat-camshafts/f5-st1-34.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!