Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujtulaj Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1711
Amilyen fogyastási adatokat én írtam lejjebb, abban volt saccra 100km klíma is!
Előzmény: ig (1701)
ujtulaj Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1710
Nagyon jól nézett ki! Kézifékes megoldás?
Előzmény: Rityifi (1697)
Aticus Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1709
Köbányai út, a számot nem tudom.(Tel.340-082)

Csak a közelben lakom.

Előzmény: Gpeti (1708)
Gpeti Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1708
Aticus, több infót kérek. Mondjuk a címük elég lesz, majd egyszer elsétálok oda és körülnézek. Már régóta keresek egy független megbízható szervizt a közelben, csakhát olyan kevés baja van az autónak, hogy alig kell javítani. Csak nem földik vagyunk?
Előzmény: Aticus (1707)
Aticus Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1707
Budakalászon érdemes megpróbálni a DL&P szervízt is, igaz nem szakszervíz, de mindent megcsinálnak(normálisan), alkatrészt meg az AutóPatikában lehet megrendelni.
Gpeti Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1706
Nekem nem kell bizonygatni, hogy milyen drága és szar a márkaszerviz, csak akkor megyek oda, ha muszáj. Ezt nem mertem házilag megcsinálni, meg mostanában amúgy sincs időm semmire sem. Azért vittem Budakalászra, mert ott lakom. Amig az autót csinálták, én tudtam otthon dolgozni.
Egymást meg ne űbereljük az árakkal, mert az ablaktörlő a bevásárlóközpontokban a legolcsóbb, akár 1.000 Ft alatt is lehet.
Én az autóimat úgy műszakiztatom, hogy elviszem az autoklubba, ott egy előzetes felmérést kifizetek, hga minden rendben van, akkor az egyben a m. vizsga is. Ha valami rossz, akkor azt megcsinálom(tatom), és visszaviszem. Tavaj 10k-ból megúsztam egy Ford-ot.
Előzmény: bodgab (1704)
Attiska Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1705
Fiat Óbuda? Ott voltam technikustanonc, ismerem a céget. Rendkívül bunkó főnökök. :( A szerelősrácokkal amúgy nincs semmi gond korrektek. Én kb. egy hónapig bírtam náluk, leléptem máshova. Igaz ez '94-ben történt, azóta nem tudom mi változott, de ezek szerint semmi. :(
Előzmény: bodgab (1704)
bodgab Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1704
A budakalászi szervíz a Fiat Óbudáé és ott egy egyszerű műszaki vizsgáért 45.000 Ft-t akartak elkérni (bármelyik másik szakszervízt kerestem meg, 25.000 fölött egyik sem volt). Szóval ha lehet, én elkerülöm ezt a helyet.

Ja, Budakalászon egy első ablaktörlő szettért 12.000-t akartak elkérni, míg a Unix-Trade-nél a komplett (3 db-os) 8-ból kijön. És nem rosszabb.

Üdv

bodgab

Előzmény: Gpeti (1702)
Gpeti Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1703
A klíma nálam alig észrevehető fogyasztásnövekedést okoz, gyanítom, ez motormérettől függhet. (Nekem már alapból sok a fogyi :-(
Gpeti Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1702
Sziasztok,

Látom, jó volt a találka. Legközelebb talán én is megyek, de egy kisgyerekkel, húzós melóval és házfelújítással nem könnyű...

Tegnap cseréltek vez. szíjat. 60.000 Ft volt a szíj, a terelőgörgő, és a feszítő. (Fiat Budakalász)

Két negatív dolog:
1. Direkt kértem. hogy semmi mást ne csináljanak, erre egy féktisztítást csakazért is felírtak. Gondolom, ez a kamu, kis plusz pénz.
2. A majom szerelő kivette a kapunyitó távirányítómat, mert azt hitte, hogy az az övék. Én meg reggel nem tudok bejönni a munkahelyemre. Telefonálok, megnézik: Ja, tényleg, eggyel több van nekik, és az egyik nem működik.

Egyébként alapjában véve meg voltam elégedve velük, bár a munkafelvevő udvariassága hagyott némi kívánnivalót. Azt hiszem, ezt az autót többet nem viszem szervizbe, a többi dolgot magam fogom megcsinálni (fékbetét csere, hosszbordás szíj csere, ...)

ig Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1701
Joreggelt mindenkinek...

Nektek mennyivel noveli a fogyasztast a klima?
ugy vettem eszre hogy rendesen fogy a benzin a ha bekapcsolom (1.2-es).
Arrol nem is beszelve, hogy Fehervar eleg kicsi varos, mire lehul a kocsi arra a hofokra amit beallitottam mar ott is vagyok ahova indultam es szallok is ki a gepbol :))

yellow boy Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1700
Sziaszto!
Már régóta olvasom a topicot,de mág soha nem szoltam hozzá,idáig.
Sajnálom ,hogy nem lehettem ott a találkozón,de dolgoztam.biztos olyan jól sikerült mint ahogy leirtátok.
Sebaj majd a kövin,akkor legaláb GT nem lesz egyedűl az 1.2-el.
Nyanyi.
Sajnos az első ajtóba nem sok lehetőség van a gyári helyett.Én is csak a pioneer-ről tudok,igaz nekem egy magnat stratos 216 van benne ,de kiemelő panelen.
A kalaptartóba már sok lehetőség van.Igazából meg kell hallgatni őket.A Westproduknál most 19900 ft-ért van magnat Xtract 693,ez elég jó.Érdemes meghallgatni még DLS,Clarion.
yellow boy Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1699
a
Rityifi Creative Commons License 2001.05.03 0 0 1698
Hali!
A hibákért bocs! Fáradt vagyok!
Stancy!
Holnap lesz valami a Bravomban ami a tiedben is benne van! (tudom sok minden lehet) de én csak arra az egyre gondolok! Nagyon király lesz!

Ugyanis mi sportülésben nyomjuk. :-))

Rityifi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1697
Sziasztok!

Stancy! Köszi előre is! Szólni fogok!
láttam a képeket én is! Rajtavan az enyémnek az eleje! :-))))
Ujtulaj! Remélem tetszett a lámpáknál amikor ringattam a Bravó seggét?!
HEC! Sajnos azt a részt nem vettem föl, de legközelebb többet kamerázok!
Granturismo! Benned egy író veszett el!!
Szinte érezni az írásodon azt a hangulatot, ami a találkozón volt! (nem csak szinte!)
Én is örülök, hogy megismertelek titeket, és öröm volt veletek autózni GT módra!
De remélem nem kell sokat várni a köv. re!
HEC! Egyet értek! Összejöhetünk többször is.

ujtulaj Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1696
Én is nagyon kíváncsi lennék mindennemű rögzített médiára a Bravo találkozóval kapcsolatban.

Granturismo: Az én autómnak ez gyenge volt, még a kipufogó is kormos maradt :) ...ahogy arra rámutattatok a vége fele.
A felső három osztás akkor kb. mennyi benzin lehet?

Stancy: A tied mellett a képen ott az enyém hátulja is. És ott a fejünk is háttal :)

Jó kis adrenalin löket volt az is, amikor nyomtam két frontál gyanús előzést. Aki nem ment tíz méter közel a szemközti sávban jövő autóhoz, az BUZI :))
Na szóval biztos kipirult az orcám.

Az a három kiscsaj sem volt rossz azon az ormon, ahogy ott ültek és nézték a száguldó Bravo-kat.
Legközelebb ilyen esetben kézifékkel azonnal vészmegállás! :)

nyanyi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1695
Szasztok. Ma szerelték be a pio cd-t, és aggodom, mert a lemezek baromira forrok amikor kiveszem őket. Ez normális? Köszi.
stancy Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1694
Sziasztok!
Hurrá!!!!!!!
Valakinek nagyon tetszett az autom mert lefotozta és benne van a képekben.(a zöld Bravo az OZ felnivel)aki nem tudná.
Hec.
Én most tartok 550km-nél harmadik osztás lentröl de igéretemhez hüen,jön bele a tuning.(gyertya,direktszürö,dob és még lehet hogy rezocsö is.)Egy hónap mulva új autom lesz!:-)
GT.
Köszi az elismerést és ezt a csodálatos utinaplót.
Mindenki.
Kövi tali junius 2-3 ez ugyis megint hosszu hétvége(Pünkösd).Hely:Eger és környéke(Szilvásvárad,Galyatetö,vagy meglátjuk).
mitszoltok hozzá?
Rityifi.
Hivj fel ha érdekel az a dolog amiröl beszéltünk.
Bocs hogy ilyen hosszulett.Csá Stancy.
Szkapi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1693
Sziasztok!

Nálam volt digitális fényképező, csak sajnos nincs időm felrakni a netre, de ha valaki ezt megtenné szívesen elküldöm őket bárkinek vagy akár Mindenkinek! :-))

Szuper volt a találkozó!!!

HEC Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1692
granturismo
Köszi! Megnézem.

Már meg is jelentek az elsö képek!

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1691
yOLORO
Tényleg beszéltünk rólad és megegyeztünk, hogy az őszi találkát valahol hozzád közel rendezzük. Úgyhogy nyugodtan fogj hozzá a készülődéshez. (futómű, kerekek, optika, szívórendszer, vezérmű, kipufogó, utólagos turbó, nitró... stb.:-)))

HEC
Megnéztem neked térképen. XIII. Tüzér u. Az Árpád híd felől a Róbert Károlyon jobbra tudsz ráfordulni és ott rögtön kereshetsz is parkolóhelyet. Az utca jobb oldalán a sarok egy üres telek utána jön egy irodaház-gyárépület itt menj be a portánál (a kutya nem fog törődni veled) és jobbra bent az udvarban már ki van írva. Az üvegajtón be és fel a lépcsőn.

tsc
Köszöntelek! Nekem is ugyanolyan gyorsan melegszik fel a hűtővíz mint neked. Hálaistennek. a chiptuningról már többször volt szó., bár konkrét tapasztalata senkinek sincs azért az eredmény kb. sejthető.

ujtulaj
Sajnos a skála nem teljesen lineáris elég ha egyszer alánézel a kocsinak és meglátod a tartály formáját megérted miért. A tankod pedig 50 literes.

nyanyi
A JBL tényleg állat! Az autód hátra is be van kábelezve.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1690
ujtulaj
Nagyon állat a Sony-d és tökéletesen illik a kocsiba. Az is tetszik benne, hogy ragyogó napsütésben is nagyon jól látható a kijelzője ami a Cameleon-ról éppen nem mondható el.

Rityifi
Nagyon jó a "feeling" a kocsidban, lehet hogy csak a fóliázás miatt de olyan "kis zárt világ" érzetem volt mikor beültem. Lehet, hogy én is megcsináltatom és mindenkinek ajánlanám.

stancy
A te géped állatul megy. Mikor előtted mentem előzéseknél majdnem letoltál néha az útról.

HEC
Dijazom az erőfeszítésedet, hogy azt a dinamizmust amit az 1.6 motor a váltó átalakításokor elvesztett azt most Te különböző tuning eszközökkel pótold. Ez a munkád még nem fejeződött be, de most már személyesen is ismerve szerintem ezt nem is bánod annyira és biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog.

És jó haverok klassz EMBEREK vagytok. Örülök hogy megismertelek benneteket és minden T.topictársat.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1689
Még néhány gondolat a találkozóval kapcsolatban.
Azért ne gondolja senki, hogy ez afféle kihaénnem eszelős száguldozás volt. Inkább fogalmazzunk úgy mindannyian merítettünk abból az érzésből ami az olaszok egyszerűen "Gran Turismo"- ként (mi is a nickem?) aposztrofálnak és ami igazából az autózás hőskorából származik amikor ez a tevékenység nem mindennapi estleg szükséges rossz és maga az autó sem mint egyszerű használati tárgy (mint mondjuk fogkefe-jó mi?) létezett. Itt a lényeg nem az A-ból B-be jutás hanem az autózás önmaga mint élvezeti cikk, örömforrás és különleges alkalom volt. Az meg a másik, hogy ezt egyedül tenni - abban nincs semmi különös. Ez igy jó ahogy mi tettük.
Csak példaként mikor visszafelé kacsáztunk az északi parti útra az addig egyenes szük út hirtelen erős emelkedőbe csapott jobb oldalon magas domboldallal nohát itt kettőt is visszapakoltam, hogy a megfelelő lendületet tartani tudjam. A 1.2 Fire felső fordulaton jellegzetes magas tónusú érces berregése melyet a partoldal is visszhangzott (ebben pld. verhetetlenek az olaszok-ilyen kis motorból) mellé hirtelen egy másik hang is vegyült: ÓÓÓÓÓÓÓÓÓAAAAAAAAAA!!!!!!
Mögöttem Rityifi is pakolt egyet! Na ez számomra a Gran Turismo!!
HEC Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1688
Üdv mindenkinek!

Elolvasva az élménybeszámolókat a kolegáim megzizzentnek néztek, mert hangosan fel-fel nevettem. Tetszik :-)) Szép túra volt. Szerintem ki lehetne tüzni az újabb találkozó idöpontját egy-másfél hónapra, hogy legyen idö kitalálni helyet, programot, útvonalat. De ettöl függetlenül is össze lehetne röffenni 1-1 este úgy 7-8 sör között megvitatni az élet értelmét :-)

Én ma adom be kidolgoztatni azt a pár képet. Kinél is volt a digit fényképezö?
Szeretnék az összes, bárki által készített képböl.

Rityify
Az "arizónai sziklás vidéket" nem vetted fel?
Egyébbként egy ilyen hosszabb túra során kiég a katalizátorból a városi sz@rakodás korma. Még öblösebb a hangja :-D

Szkapi
C:\ -röl nem lehet képet beszúrni csak ha a web-en már kint van valahol. Esetleg küld el nekem emilben kiteszem valahova (csak a file kiterjesztését írd át pl.: xxx-re), ahonnan be lehet linkelni.

granturismo
Mit is mondtál, hol vetted a hangládádat borító "kelengyét"?

yOROLO
Direktszürö, gyertya, kat. még maradt, de onnantól 2"-os saválló csövel újraépítve középdob, végdob.

Stancy
Fogyasztáson király! Most van ~370km az órában és benzinszintmérö a fél fölötti osztáson áll.

Shotgun Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1687
Tépem a hajam!
Miért találnak ki nekem ilyenkorra
más programot! Szivesen lettem volna
veletek! Mikor lesz a legközelebbi???
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1686
Hahó!

Örülök, hogy találkoztunk, remek volt az a nap! Csak azt sajnálom, hogy Fehérváron kettészakadtunk; a nagy olaszos tábor egyszerre csak felcihelődött, és nekem kellett (volna) felvezetnem őket Füredig. Ironikus, hogy ez nem jött össze, mert két 145-ös Alfa meg egy Lancia kupé elhúzott a mezőnytől, én hiába próbáltam követni őket, minek örömére az üldözés közben elszakadtam az olasztábortól is. Úgyhogy őket is a sarkon állva integettem be a megfelelő utcába.
APizzéria sajnos nem tudott megbirkózni a hirtelen leterheléssel, iszonyat homály volt a pincérek teljesítménye, lassúak is voltak, emiatt a későn jövők már nem találhattak helyet. Tényleg sajnálom, legközelebb már biztosan jobban megy a dolog.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1685
III. rész.
Ezután már hazafelé vettük az irányt, a Bodajk, Csákvár, Bicske 100-as út vonalon. Keresztül Bakonyon-Vértesen szintén kanyargós dimbes dombos utak nagyon gyér forgalom. Ez a szakasz egyszerűen ÁLLATI JÓ volt. Nagy időt futottunk.
A végén még megálltunk Bicskén egy presszóban egy kicsit beszélgetni. Azután elbúcsúztunk, de persze azért továbbra is együtt maradtunk. Nos Kb. ennyi volt.
granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1684
Szia Szkapi.
Nem akarlak elkeseríteni, de SZVSZ nem fog menni ez a beszúrás. Fel kell tenned a képet valahová az internetre (pld a Tar.hu-ra) és oda hivatkozni.
Irom a III. részt.
Előzmény: Szkapi (1683)
Szkapi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1683
B@sszus, nem igaz, hogy nem bírok képet beszúrni! Nem jelenik meg a kép...

Mi a francot csinálok rosszul? Írja már le valaki, hogy kell képet beszúrni, ha a C:\-n van a file...

Köszi!

Szkapi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1682
Nagyon szuper volt a találkozó!

Az alábbi kép azt hiszem kellemes emléket ébreszt azokban akik ott voltak, akik sajnos nem, azokban várakozás teli feszültséget... :-)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!