Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujtulaj Creative Commons License 2001.01.26 0 0 995
> Ti nem szoktatok hóban csúszkálni járni?

Én nagyon szeretek!
Pár napja (amikor az a nagy havazás volt), bekanyarodtam egy széles, de elég elhagyatott utcába és baromi szórakoztató volt ide-oda szánkózni a nagy hóban. Tiszta hó-balett :)
ABS teszteket is tudtam végezni, mert jó hosszú utca.
Szívesen játszanék ilyesmit sűrűbben :)

Már, ha erre gondoltál.

Előzmény: RIII. GrA4 (994)
RIII. GrA4 Creative Commons License 2001.01.26 0 0 994
Üdv Mindenkinek!

A Castrol 10W60 azért még nem igazi versenyolaj, bár N-es autóba azért jó. Én nem azért járok ilyennel mert versenyautónak képzelem az 1,6-os Bravomat, hanem mert meg vagyok róla győződve, ezzel ártok legkevésbé a motornak. Az itthoni télben szerintem elég a 10-es hideg viszkozitás, hosszú távon nagy fordulaton (>5000-5500 rpm, persze üzemmeleg motornál) viszont nem árt a magas meleg viszkozitás. Azzal viszont egyetértek, hogy az ilyen tág viszkozitású olajakat sűrűbben kell cserélni. pl. 10e km-ként.
Üdv

Ps: Ti nem szoktatok hóban csúszkálni járni?

ujtulaj Creative Commons License 2001.01.26 0 0 993
Én is itt láttam anno :)
..más érdekes dolgot még ott nem nagyon láttam..
Előzmény: granturismo (992)
granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 992
Akit esetleg érdekel.
Itt van egy magyar link a JVC KD-LX50-ről:
http://totalcar.hu/totalcar/hi-fi/chameleon/
granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 991
Olajtéma.
Én is csatlakozom Ujtulaj-hoz. Semmi problémám a Selenia-val. Az indítás utáni rövid kelepelés sem jön nálam elő. Ez egyébként a hidraulikus szelephézag kiegyenlítők (más néven hidrotőke) miatt van. Mivel a szelephézagot ebben az esetben a motorolaj nyomásának segítségével végzi el ez az alkatrész. Itt lényeges például a jó minőségű motorolaj. Hiszen minél előbb fel kell épülnie a szükséges nyomásnak. Amíg a kattogás tart, addig az amúgy is hideg motor helytelen szelephézaggal jár. Azaz a szelepek nem a kellő időben nyitnak-zárnak.
Az én döntésem:
Mobil(1) 0W40 tri-synt.
1l a Láng-nál (Váci út) 4096 Ft
Mennyiségek:
1.2 2.8l
1.4 4.1l
1.6 3.8l
1.8 4.3l
2.0 5.0l
Az 1.2-esek mindenképp jól járnak a Mobil-lal mert 1l kiszerelésben is lehet kapni. Míg a Selenia csak 2 l-es dobozokban van.
A másik jelöltem a Motul volt, de ott egy hasonló minőségű olaj literje legalább 5eft és szintén csak 2l-es kiszerelésben van. Úgyhogy elvetettem. A Castrolt én nem néztem meg. A motorolajos topic kedvence a Castrol RS 10W60 egy kiváló versenyolaj. Én a hidegoldali viszkozitásával nem nyerek semmit a Selenia-hoz képest a melegoldalt meg sokallom. Az én Bravo-m nem versenyautó és nem is beszélem be magamnak hogy az.:-)
alexandrosz Creative Commons License 2001.01.26 0 0 990
Olaj témához. Fogalmam sincs, milyen olaj került utoljára az autómba, mert az utcsó csere már nem garanciális szervízben bonyolódott:o(( Indításnál csak az első 2 másodpercben hallani a kelepelést, de szerintem ez természetes, utána síri csend és hullaszag:o))) Nem értek hozzá, de a kenés nem azonnal tökéletes, ezért a kelepelés az első pillanatokban (?). Egyszóval minden jónak tűnik.

Viszont hamarosan én is cserélek olajat. Most akkor milyet is tegyünk a gépbe? Elhangzott is több alternatíva is. Lassan lépnem kell ez ügyben...

Előzmény: ujtulaj (989)
ujtulaj Creative Commons License 2001.01.26 0 0 989
Olaj téma:
Nekem tavaj augusztusi az 1.6 SX-em és még az életben nem hallottam semmiféle furcsa hangot, pedig nem egyszer kapartam negyed óráig az összfüggő jégpáncélt az autóról reggelente.
Semmi kopogás, sem kelepelés, semmi.
Ja, nem vagyok süket :)

Hogy lehet, hogy egyeseknek kopog a hideg motor gyári olajjal, nekem meg nem??

granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 988
Beírtam: www.mobil.hu erre egy hatalmas Mobil 1 felirat jelent meg.
granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 987
Az lehet az igazság amit Utolsó Európai írt be Azonos a cég, de bizonyos olajait Mobil1 jelzéssel látja el. Mivel a Forma1-ben is Mobil1 jelzéssel vannak benn, a reklám miatt bizonyára a jobb olajakat különböztetik meg az 1-el. Ha viszont valóban az az olaj van benn neked akkor az igencsak érdekes, hogy a leírás szerint a jellemzői nem érik el a Selenia-ét. Ennek ellenére a te tapasztalataid kedvezőbbek. Ez az mikor a papírforma eltér a valóságtól.
Előzmény: cspetike (986)
cspetike Creative Commons License 2001.01.26 0 0 986
Igen valószinu!! De vajon van-e különbség a Mobil és a Mobil1 között? Az enyém biztos, hogy Mobil1!!
granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 985
Akkor neked az a Synt S van benne ami az én listámon (976) a második?
cspetike Creative Commons License 2001.01.26 0 0 984
Sziasztok!

Az olajos témához szeretnék röviden hozzászólni! Nos az én 1,6-ban Mobil1 5W-40 van! Én egyébként úgy csináltam, hogy 10000Km-nél cseréltettem először, ekkor, még a gyári Selenia került bele, majd 20000Km-nél tetettem bele ezt Mobilt, és innentől kezdve ezt is fogom használni! Teljesen meg vagyok vele elégedve. Azelőtt már hűvösebb reggeleken nekem adta azt a bizonyos kalapolást 1-2 gázfröccsig(pedig garázsban áll) de a Mobil óta teljesen simán jár, de én egyébként még menet közben is másnak hallom a hangját!(szebben duruzsol) Az olaj ára ha jól emlékszem 3500-4000Ft körül volt! Szerintem megéri!

granturismo Creative Commons License 2001.01.26 0 0 983
Üdv.
BRAVO
A járgányod újonnan vetted szalonban 1.6-os. Most négy éves és a hibák két évvel ezelőtt tehát két éves korában jöttek elő. Jól gondolom? Hány km volt akkor benne? Két éves kora előtt nem tapasztaltad ugyanezeket hibákat? Mióta fenn áll a hiba erősödött a jelenség? Volt-e sérült az autód?
BRAVO Creative Commons License 2001.01.25 0 0 982
Üdv Mindenkinek !

Íme a váltóból jövő zaj részletes leírása: Hideg váltó esetén erős rágó súrlódó nem kifejezetten ütemes morgás, a nyári kánikulában és hosszabb utak után hasonló, csak nagyságrendekkel halkabb, surrogó, rágó, néha kissé reszelős, "ütős" hang.
A szerelő srác szerint nyelestengelycsapágy, a FAM és a Fogyasztóvédelem szerint a tipusra és a gyártmányra jellemző természetes üzemi hang. Ugyanígy természetesnek kiáltották ki a kormányszervó "szellentését" amit állítólag a "szakvizsgálat" alatt csak néhány esetben tapasztaltak, de nem tulajdonítottak egyiknek sem jelentőséget, inkább odamásolták a "szakvéleményükre" a FAM süket dumáját. Még annyira sem foglalkoztak vele, hogy egy kicsit átfogalmazzák. Egyébiránt a Fogyasztóvédelmi szakvizsgálat is baromira tanulságos volt számomra. Már a hely sem volt semmi, nekem a Kopaszkutya c. film sintértelepe ugrik be azóta is képzettársításként. Időpontra mentünk, bekavartunk a szűk udvarba, félreállítottuk a kocsit. Megkerestük az "Ügyintéző"t, bemutattam a jelenségeket -ezeket ekkor még jól hallotta -, majd a szervizes srác (akivel mentünk) átadta a FAM műszaki igazgatójának a témával kapcsolatos levelét. Én is odaadtam a másfél kiló papíromat a kínjaimról, majd szépen elhajtottak bennünket a búsba. Hogy aztán mi történt, azt nem tudom. Mikor visszamentünk ( fél órával korábban ) majdnemhogy le lettünk b@szarintva, hogy mit képzelünk mi, meg különben is...,a kocsi ugyanott állt, ahol hagytuk. Aztán egy óra múlva visszakaptuk a kulcsot és a szűk udvarban parkoló autók kézi átmozgatásával, az Ügyintézők irányításának segítségével rövid fél óra alatt kievickéltünk az udvarról.Na , az ilyen esetek vagy mindennaposak ott , vagy az Ügyintézőben nem hagynak semmiféle nyomot az ilyesfajta testgyakorlások, azt megint csak nem tudom, de mikor érdeklődtem a szakvélemény hollétéről, ( szigorúan kivárva a határidő lejártát, nehogy piszkálódásnak tűnjék a dolog! )már arra sem emlékezett, hogy egyáltalán ott jártunk. Enyhén felháborodva közölte, hogy nem tud semmiről,semmiféle rendellenes hangokat nem hallott, majd írásban kapjuk meg a választ. Ez másnap meg is jött, rajta az odamásolt süketelés meg a paragrafusok.
Na megint kimérgelődtem magam, meg hosszút ömlengtem, úgyhogy jóéccakát kívánok.

Üdv!
BRAVO

Ps: Ez lassan két éve volt, azóta a helyzet változatlan, de legalább nem esett szét (még...)
sem a váltó, sem a szervo.

Előzmény: Az Utolsó Európai (971)
granturismo Creative Commons License 2001.01.25 0 0 981
Ujtulaj
Köszi a gratulációt!
A cucc még nincs beépítve. Szombaton fogok hozzá majd. Befejezni biztosan nem tudom ,mert egyéb járulékos munkákat is ezzel együtt elvégzek a műszerfelban. A műhelyasztalomon viszont már kísérletképpen fölgerjesztettem a kicsikét. A gyárilag beégetett 13 angol nyelvű parancsot csont nélkül elsőre fogta. Nagggyyyooonnnn cccooooooolll!!:-)))
granturismo Creative Commons License 2001.01.25 0 0 980
UE!
Ebben viszont van valami. A listámon szereplő két alsó olaj Mobil1 jelzésű a többi sima Mobil.
Előzmény: Az Utolsó Európai (979)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.01.25 0 0 979
Hali!

Az olajat novemberben vettem.
Arra gondoltam, hogy a Mobil-1 a Mobil valamilyen új brand-je, esetleg valami megkülönböztetett termék, mint pl. a Quadrifoglio az Alfánál.

Előzmény: granturismo (976)
ujtulaj Creative Commons License 2001.01.25 0 0 978
Granturismo!

Gratulálok! Ismerem a Chameleon-t, én is azt szúrtam ki eredetileg, de nekem a Sony kinézete jobban bejött.
Állítólag a hangvezérlés inkább poén, mint majdani sokat használt funkció, de azért igen érdekes lehet :)
Egy szó, mint száz, a CDX M700R és a Chameleon a két szóba jövő típus, ha az ember a kinézetet nagyon fontosnak tartja.

Beépítő keret: Ami nekem volt beépítve (1 hétig), az nagyon szép volt. Maga a műanyag is totál igényes volt és beleillett a műszerfal egységébe.
Mivel a kamu előlap számomra elengedhetetlen, így nem volt választásom, kicseréltettem.

Egy dolgot a figyelmedbe ajánlanék: A műszerfal nagy dőlésszöge miatt a rádiók baromira bent ülnek a "lukban", és ez eléggé ronda SZVSZ.
A CDX M700R azért a legjobb választás szerintem mégis (ne vedd zokon kérlek), mert mindenképpen csak lenyitott állapotban használom (így az igazi, nagyon elegáns), és akkor nagyon szépen kitölti a rádió elött tátongó űrt.
Mivel lenyitott állapotban ferdén áll az előlap, így természetes módon beleillik a műszerfal által diktált ferde vonalvezetésű összképbe.

Ha lesz egyszer valami Bravo találkozó, megnézhetjük egymás cuccát ;)

Előzmény: granturismo (972)
Barnamaci Creative Commons License 2001.01.25 0 0 977
Utolsó Európai:

Bocsi 8-)

Előzmény: Az Utolsó Európai (975)
granturismo Creative Commons License 2001.01.25 0 0 976
SZVSZ a Mobil és a Mobil1 az ugyanaz a cég.
Elég ha rámész a www.mobil1.com-ra és megjelenik a mobil (Piros o a többi kék) embléma. De egyébként én a Mobil felíratú katalógust néztem. Mikor vetted ezt az olajat. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy azóta módosították a kínálatot.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.01.25 0 0 975
Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Barnamaci: itt nemigen tudja senki, mi az a Litván Zongora...:-)) (a terminálos nickem)

Granturismo: kételkedem, hogy nekem az a Rallye Formula olaj lenne a gépben. Már csak azért sem, mert nem Mobil-1 olaj, hanem Mobil, és a technikai jellemzői nem egyeznek az Általad leírtakkal. Szvsz az én olajam régebbi fejlesztésű. (SH/CD) Az ára sem indokolja az azonosságot (5 litert vettem 11 ezer Ftért).

granturismo Creative Commons License 2001.01.25 0 0 974
Szia Utolsó Európai.
A tengelykapcsoló (csúnyán kuplung) szolgál a motor és a hajtómű (sebességváltó) szétválasztására. A tengelykapcsoló nyomólapja a motorhoz kapcsolódik a közepében pedig a hajtómű meghajtó tengely (nyelestengely) kapcsolódik a hajtóműhöz.

A tengelykapcsolóból és a hajtóműből érkező zajokat számos dolog okozhatja. Ha BRAVO jobban részletezné a hibát többre jutnánk.

Olajtéma:
A Mobil XS olajat nem találtam meg.
A Bravo számára szóba jöhető Mobil1 olajak:
Mobil Super S 10W40 félszintetikus SJ/CF, A3/B3-98, VW 500/505, MB 229.1, BMW.
Mobil Synt S 5W40 szintetikus SJ/CF, A3/B3-98, VW 502/505, MB 229.1, BMW.
Mobil Rally Formula 5W50 fullszintetikus SJ/CF/EC, A3/B3/B4-98, VW 501/505, MB 229.1, BMW, Porsche.(szerintem ez van neked) A jellemzői azonosak a Selenia 20k-val de szélesebb hömérséklettartományt fog át.
Mobil 0W40 tri-szintetikus SJ/CF/EC, A3/B3/B4-98, VW 502/505/503.01, MB 229.1, BMW, Porsche.
Ez utóbbiból 1l 4096 Ft (Láng) Van 1l-es kiszerelésben is. Megfontolandó.

Barnamaci Creative Commons License 2001.01.25 0 0 973
Hi Mindenkinek!

Litván Zongora:
A nyelestengely a váltó és a motor között kapcsolatot biztositja (azt hiszem legalábbis)

Volt nekem is ilyen problemám a 320-assal (maga a csapágy ára vmi 700 HUF javítás 20 KHUF). Ez foleg alacsony fordulaton eros kattogó hangot ad felengedett kuplungnál. Ha benyomod a kuplungot a hang alábbhagy vagy teljesen megszünik (ha még a baj kezdeti állapotában van). Viszont ez a kattogás úgy kb. 3000 f/p körül maradt el (gondolom a tengely fordulatszáma kiegyensúlyozta a csapágy kopását) - szvsz (hál' istennek) nálad nem ez lesz a gond.

Előzmény: Az Utolsó Európai (971)
granturismo Creative Commons License 2001.01.25 0 0 972
Sziasztok!
BRAVO
A FAM-ról nekem is megvan a magam véleménye. Elég legyen annyi, hogy nekem még egyik autóm sem látott FAM szervízt és ha rajtam múlik nem is fog.
Teljesítsék garanciális kötelezettségeiket és kész! Sokkal jobb egy olyan független szerviz akiket ismersz, esetleg régóta oda jársz. Lelkiismeretesebben és olcsóbban dolgoznak. A másik a speciális szervizek létjogosultsága. Pld. a kormányműjavítók, féltengelyesek, befecskendező specialisták stb. Ezek között is megvan az a néhány akik valóban jól végzik a dolgukat és annak a bizonyos alkatrésznek a javításában olyan gyakorlatot szereztek amelyről a márkaszervizek csak álmodnak. A márkaszervizek elsősorban a kötelező szervizlátogatások lebonyolítására szorítkoznak, mert az autótulajdonosok nagy része menekül a hivatalos márkaszervizektől nemcsak az árak hanem a rémtörténetek miatt is. Ezért aztán nincs meg az igazi gyakorlat.

Ez a "szellentés" sem természetes jelenség.

Ujtulaj
Ezután figyelek a nicked helyesírására nehogy emiatt ne szólj hozzá!:-)

Akkor beszéljünk a hi-fi-ről!

A készülék amit végül megvettem:
JVC KD-LX50
Hasonlít a Sony-hoz de az előlapja nem kifordulós, hanem az előlap alsó fél cm-es része előrefelé kijön és ott vannak a gombok. Ha CD-t akarsz hallgatni akkor a gombsor hátra behúzódik a készülék belsejébe az előlap lehúzodik a helyére és most felül lesz egy fél cm-es nyilás ahol be lehet tenni a cd-t. Az előlapi gombort szerencsére el lehet felejteni. Be is lehet úgy állítani, hogy az sosem bújjon elő, hiszen az egész készülék hangparancsokkal vezérelhető. Ezenkivül van még kormánytávvezérlő és külön infra távirányító is. A hangvezérlés 25 alaputasítást képes feldolgozni amelyet te tanítasz be tehát magyar nyelvű parancsokkal is vezérelhető, ezen kívül 12 egyéb hangparancsot lehet betanítani amely lehet pld. adónév, de akár több billentyűparancs kombinációja is. Főbb szolgáltatások: 4x45W RDS,EON,PTY, Cd-text, BBE II hangproci, 3 pár 4V-os RCA ebből egy pár állítható sub kimenet, vonal bemenet, cd-tár vez. video bemenet, seb. függő hangerő, áll. kijelzési formátum (szerencsére van olyan beállítás mikor minden csili-vilit ki lehet kapcsolni és csak a legszükségesebb dolgokat (adónév, Cd szám) jeleníti meg), időóra, tel.mute.

Ez az:

Az oldalsó gombokat átszinezem zöldre maga a kijelző minimal állapotban zöldes-kékes árnyalatú.

Ezen kívül ugye van egy pár 13 cm-es Sinus Live komponens szet-em. Vettem hozzá egy pár háromutas Visaton crossovert és egy pár Visaton közepet. A közép jön a müszerfalra a rács alá a magas vagy az "A" oszlopra vagy ki a müszerfal tetejére (a meghallgatástól függ) Sinus Live magas ezt egy szintén Sinus Live erösítő hajtja meg 80 HZ alatt vágva. Hátra a kalaptartóba jön egy Signat 16 cm komponens szet ezt a JVC végfoka hajtja meg. A csomagtartóba kerül egy saját építésű Magnat mélyláda. Ezt kimondottan a Bravo-ba terveztem. A meghajtásáról egy LG erősító gondoskodik majd 80 Hz alatt. Tudom hogy az erősítő/hangszóró cuccot ideálisabban is ki lehetne alakítani, de ezeknek a cuccoknak a jó része régebb óta megvannak és nem szándékozom erre többet költeni (Ez is épp elég volt) Esetleg egy nagyobb kapacitású akku még megfontolandó.

Előlap téma. Nekem régebbről megvan a kamu előlap ami az előző rádióval együtt 1 hétig volt benn, aztán nem bírtam nézni visszatettem a gyári rádiót. Most pedig vettem egy kamu elölap nélküli Bravo rádió adaptert. Ez a sokkal szebb formájú mint a másik. Igaz a müanyag kidolgozása nem a legfényesebb, egy délutánomba került a megfelelő kialakítása. Vettem egy doboz önterülő Dupli-Color spray-t fekete színben. Ez nagyon szép felületet ad és gyorsan szárad. 15 rétegben füjtam fel minden egyes réteg között 800-as finomságú csiszolópapírral eldolgozva. Ezután már nagyjából úgy néz ki, hogy be lehet tenni a Bravo-ba. A kamu előlap hátuljáról lemunkáltam a műanyag körmöket és alul felül két vékony szivaccsík került rá, hogy nem karcoljon. Ezután hátra a jobb és a bal oldalra is egy-egy minimágmest ragasztottam fel. Az adapter belső oldalára került szintén 1-1 db mágnes ellentétes polaritással.
Kész a láthatatlan rögzítés undorító lyukak és körmök nélkül.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.01.25 0 0 971
Hali BRAVO!

Alkalmasint benyögöm majd a tippjeidet kötelező szervíz alkalmával, hátha közelebb jutunk a megoldáshoz.
Kaptam egyébként olyan tippet is, hogy biztosan a nyelestengely-csapágy okozza a zajt. (Az mi a rák?)

Amúgy nekem a váltóval semmi gondom, alapvetően nem zajong semmilyen állapotban, és finoman, határozottan veszi a fokozatokat. Zörgések persze akadnak macsakakövön, de ezzel eleve számoltam - sokkal drágább autók is zörögnek pl. a Bartók Béla úton.
Ha már a zörejeknél tartunk, pl. a levegőbefúvónak van egy irritáló, halk cirregése - ezt is csak kikapcsolt rádiónál lehet kiszúrni. Csuba ilyen szub-zaj van az autómban...:-))

Előzmény: BRAVO (970)
BRAVO Creative Commons License 2001.01.24 0 0 970
Hali !

Most olvasgattam a topicot, és a "kelepeléses" témához pofáznék hozzá egy kicsinyt.

Az eddigi több, mint négy éves Bravós "pályafutásom" során négyféle - engem piszokul irritáló- hangot fedeztem fel. Ezek közül kettőt sikerült kiirtani. Az egyik a berezonáló tűzvédő lemez volt a kipufogócsonk felett.A jelenséget a rögzítócsavarok részleges hiánya és a repedt lemez okozta. A második az olajtápszivattyú meghajtásáért felelős fogaskerékpár kidolgozására visszavezethető zörej volt, az általad leírt 1400-as fordulat körül jelentkezett. Körülbelül két hétig tornáztak rajta, mire megtalálták a zajforrást . Ja és előzetesen a FAM "szakértő" képviselőjének is bemutattuk, aki egy laza legyintéssel "egyszerű légmetszési zaj"-ként aposztrofálta a jelenséget.
A "maradék" kétféle zörej azóta is boldogít, de már egyre inkább nem érdekel. Ezek: - állítólag -a kormányszervó természetes működéséből adódó leállításnál jelentkező szellentésszerű hangocska és a váltó hidegben eszméletlenül, melegen nem annyira veszettül hallható kerepelései.

A többi nyikorgásról, nyekergésről kopogásról most inkább nem írnék, mert így is hosszúra sikeredtem.

Üdv!
BRAVO

Ps: A váltó melegben való kerepelését sűrűbb olajjal orvosolni tudtam, viszont hidegben ez "visszaköszön": Mivel mostanában kinn alszik a Bravo, reggel iszonyúan zakatol a váltó, amíg egy kicsit (1-2 km)át nem dolgozza a dermedt olajat.

Előzmény: Az Utolsó Európai (959)
ujtulaj Creative Commons License 2001.01.24 0 0 969
Alexandrosz!

Ez hozzáállás kérdése :)
Nem az a minőség, mint az otthoni JBL cuccom, de nem is olyan drága...

Az alapvető külömbség a kettő között:

Otthon nulla hangszínszabályozás mellett (bass és treble alapállapotban az erősítőn) brutálisan tisztán és dinamikusan szól, még akkor is, ha a subwoofer ki van kapcsolva.
Otthonra ezt igénylem, hajlandó voltam érte kifizetni ennyi pénzt.

Az autóban levő cuccnál agyon hangszín szabályoztam (Bass, treble, dso, minden...), és most úgy szól, mint mondjuk egy otthoni Technics HIFI.
Olyan jó kis kommersz ütős 2-utas szerű hangja van a teljesség igénye nélkül, de elég olcsón, hatásosan.
160e-be került nekem a CDX M700R-rel együtt (ami brutális), nem kellett szétvágni az ajtókat, és üt a basszus, a magas meg ott cincog rendesen.
Ár/élmény értéke szerintem nagyon jó lett.

Előzmény: alexandrosz (968)
alexandrosz Creative Commons License 2001.01.24 0 0 968
ujtulaj!

Hogy szól a hifi? Minden hang a helyén van? Tutira nem hiányzik bele egy mélynyomó? :o)))

Mert én biza be fogok ruházni rá, bár nem rossz a hangzás, de valahogy hiányzik még valami. Természetesen az elülső hangszórókat is ki kell cserélni, mert azok gyalázatosak...

Hallottam olyat, hogy a mélynyomót a pótkeréktartóba varázsolják be. Így nem vesz el helyet a csomagtartóból. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata?

Előzmény: ujtulaj (967)
ujtulaj Creative Commons License 2001.01.24 0 0 967
Ja, a 939-es hozzászólásodban nem láttam eddig a nevemet, sok volt körülötte az egyéb szöveg :)
Rövid "u"-val kerestem rá mindig az "ujtulaj"-ra,
te pedig ékezettel írtad, így a keresés sem találta meg.

Közben kicseréltettem a keretet a kamu előlaposra.
Nem is olyan szörnyű, a képen sokkal csúnyább volt.
Az előlap pedig (feliratos) elég jól néz ki, nyugodtabb vagyok egy fokkal.

Előzmény: ujtulaj (966)
ujtulaj Creative Commons License 2001.01.24 0 0 966
Granturismo!

Köszönöm kérdésed, itt figyelek.
Olvasom a fórumot minden nap, csak az én rengeteg hozzászólásom óta nem volt olyan téma, ami engem éríntett volna.
A HIFI-s és előlapos hozzászólásaimat gondolom láttad.

Előzmény: granturismo (961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!