Ez a Turbo Lada dolog elgondolkodtatott, az Alfás topicban legendás dolgok állnak leírva mind alkatrész, mind autó terén...:-)
Szerintetek tudna szerezni egy gerinctámaszos vezetőülést Bravo-ba?
És hol lehet őt elérni?
HEC!
Nem láttál véletlenül a motorháztetőre belülről felszerelhető zajszigetelő borítást?
A múltkor néztük Az Utolsó Európaival (az ő gépe 1.6 big block:)) hogy 1,6osokra szereltek, az 1.2-sekre nem:(
Mennyibe kerülhet az utólagos beépítés?
Mindenki.
Felajánlanék 1 db eredeti, gyári, használatlan Bravo/Brava/Marea sebváltógombot eredeti csomagolásban. Ára: 3eFt. Az 1.2 kivételével bármelyik modellhez jó és így önmagában újonnan sehol sem kapható, csak a "bőrszoknyával", kerettel egyűtt (legalább 20eFt)
Segitsen aki tud! A Barvomhoz keresem a motorháztetön levö müa. diszrácsot. Érdelködtem az Üllöi u.807. alatti és az Üllön leledzö fiat bontóknál. A bontottat majdnem az új árában adják.
(Márkakereskedést meg se merek kérdezni.)
A Bravo/Brava/Marea klímás változataiba való a keretes változat, a klíma nélkülibe pedig az ovális bepattintós. Nálunk a klíma nélküli verziókat pollenszűrő nélkül adják, ezért ezekben sem szűrőnek sem keretnek nem szabadna lennie. Ezekbe a változatokba való a 301 kódú szűrő. A klímásba a 350. Csakhogy ismerve az összeszerelésnél előforduló olaszos könnyedséget.:-))) előfordulhatnak a Barnamacihoz hasonló esetek, amikor nem jön be a papírforma. Illetve változhat az alapfelszereltség is, amikor egységesítik a szerelvényeket, így lehet hogy most már csak egyféle pollenszűrőt alkalmaznak (költségcsökkentés) bármelyik modellbe. Bizonyára így egyszerűbb, olcsóbb a gyártás még az esetlegesen feleslegesen beépített műanyagkeret árán is. Szerintem a 350-es jobb szűrő, lévén nagyobb a felülete. Be is szereztem már magamnak is egy nyavajás műanyag keretet:-)))
HEC
Igazad lehet, hiszen a rendszer nyomását ellenőrizni kell valahol. A hengerenkénti egységnél az üzemanyagnyomás kb. 3 bar. A központinál 1,1 bar.
Hali
Barnamaci
Mar hal'istennek tulvagyok adolgon,ezert vagyok
olyan biztos a codban,2-3 csere utan az alvazszammal es a motorszammal beazonositottuk a dolgot,de szinten korrekt modon szo nelkul csrelgettek a szuroket...:))
Ciao B™
HEC, Granturismo
szombaton felpróbáltam egy Croma felnit (nem volt peres a gumi rajta alig fért be:)) és passzol. Ha igaz holnapra hoznak 4-et olaszból 2,5-3 EFt-ért
Barramas:
Előtte nézd meg van-e a tiedén műanyag keret. Ha van (ua. mint a légkandisaknál), akkor télleg az kell. De! Az enyémbe nincs légkondi és mégis rajta a keret. Úgyhogy vissza kellett cseréltetnem, de szó nélkül visszacseréltek, pedig a már celofánból is kiszedtem:)
mic414
Képek egyáltalán nincsenek az uj Bravoról???
Én csak Brava-t láttam de hát... az, hogy elég konzervatív az elég enyhe kifejezés.
Megpróbálom megkeresni a Bravárol a képet.
Hahó, most olvastam az Autoexpressen (www.autoexpress.co.uk) az új Bravo/a-ról. A cikk szerint 1 éven belül mutatják be az új verziót. A Brava konzervatívabb formájó, majdnem MPV jellegű, tágas autó lesz. A Bravo viszon merész, sportos, stílusos formájú (huh, megkönnyebbültem...)., a világ legszofisztikáltabb motorjaival. A legerősebb változat 2.3-as 175 LE, és a megszűnő coupe helyén tátongó űrt is hivatott betölteni. Képet sajnos nem csatoltak...:-(
Udv mindenkinek!
Vegre van egy kis idom kedvec topicomra is......:)
Ra is ternek a lenyegre:
Pollenszuro
2000 evi 1.2 16v utangyartott pollenszuroje egeszen pontosan a Langnal:
ZAFFO cod. 350
Az ar kb 4800.- brutto,aktivszenes,stb stb...:)
Lehet rohanni megrendelni.
Ja,ezt csak azert irom,mert vki a 301-est vagy mit ajanlott,az sem rossz,csak nem ebbe a tipusba.
Ez tuti.
Ciao B™
Üdv,
granturismo
Semmi gond, én írkálom kérdéseimet, tapasztalataimat, osztán ha valakinek kedve, ideje van válaszolgat.
Igen az 1.6-os ról "beszélek". Nem valószínü, hogy nyomásszabályzó a fütyike. Van még egy pár a motortérben. Pl. a klíma kompresszor hütö felöli fölsö sarkán is. Leginkább valami nyomás mérö csatlakozóra emlékeztet.
Bocs, hogy nyaggatlak!
Talán azt is megtudod mondani a "fej" (amiböl az injektorok kiállnak) jobb oldalán a gumi szelepre hasonlító fütyike mi akar lenni?
a spojlergarnitúra legalább 200ezer
fényezés/szerelés legalább 50ezer
a felni gumival megint legalább 200ezer
ez eddig 450 és akkor a rugókhoz/lengéscsillapítóhoz még nem nyúltunk.
Nem sürgős, csak baromira befűtött a kép :)
Te mennyire saccolnál egy új Bravo 1.6SX-ből ilyet csinálni?
Mármint cég szinten milyen nagyságrendért vállalnák szerinted?
(hasra persze)
Köszi a választ.
Nekem nagyon tetszik ez a kinézet, húú :)
Igazság szerint nagyon nincs időm semmire, szóval valami olyan megoldás lenne csak jó, ahol cakk-pakk mindent megcsinálnak határidőre garanciával, és mondanak egy árat. (persze az árat előre :)
Üdv Újtulaj
Nálunk kifejezetten Bravo specialista a Bontex.
1204 Bp. Damjanich u. 40/b T.:284-3445
Az aktuális árakról kérdezd őket. Az ő programjukban nincs ez az oldalsó "kopoltyú" de biztos meg tudják oldani. Felniárusítással meg annyian foglalkoznak hogy csak na. Én úgy látom ez 16-os felni ami azért elég durva, szóval itt már rugó, esetleg lengéscsillapítókeményítés is volt. Az egy külön téma ha érdekel beírok arról is.
Húú várjál mert a beírásom is linknek vette.
Akkor megpróbálom így:< i m g s r c = xxx >
És akkor ezt kell beírni de a szóközök nélkül Csak az img és az src közé kell a szóköz.