Bocs, hogy nyaggatlak!
Talán azt is megtudod mondani a "fej" (amiböl az injektorok kiállnak) jobb oldalán a gumi szelepre hasonlító fütyike mi akar lenni?
a spojlergarnitúra legalább 200ezer
fényezés/szerelés legalább 50ezer
a felni gumival megint legalább 200ezer
ez eddig 450 és akkor a rugókhoz/lengéscsillapítóhoz még nem nyúltunk.
Nem sürgős, csak baromira befűtött a kép :)
Te mennyire saccolnál egy új Bravo 1.6SX-ből ilyet csinálni?
Mármint cég szinten milyen nagyságrendért vállalnák szerinted?
(hasra persze)
Köszi a választ.
Nekem nagyon tetszik ez a kinézet, húú :)
Igazság szerint nagyon nincs időm semmire, szóval valami olyan megoldás lenne csak jó, ahol cakk-pakk mindent megcsinálnak határidőre garanciával, és mondanak egy árat. (persze az árat előre :)
Üdv Újtulaj
Nálunk kifejezetten Bravo specialista a Bontex.
1204 Bp. Damjanich u. 40/b T.:284-3445
Az aktuális árakról kérdezd őket. Az ő programjukban nincs ez az oldalsó "kopoltyú" de biztos meg tudják oldani. Felniárusítással meg annyian foglalkoznak hogy csak na. Én úgy látom ez 16-os felni ami azért elég durva, szóval itt már rugó, esetleg lengéscsillapítókeményítés is volt. Az egy külön téma ha érdekel beírok arról is.
Húú várjál mert a beírásom is linknek vette.
Akkor megpróbálom így:< i m g s r c = xxx >
És akkor ezt kell beírni de a szóközök nélkül Csak az img és az src közé kell a szóköz.
A járgány sajnos nem az enyém. A Riegler tuning (D) demoautója.
Képet az alábbi html kóddal tudsz belinkelni:
""(idézőjel nélkül). Az xxx helyére kell a webcímet bevinni. A webcímet a legegyszerübb bemásolni: A kiválasztott képre mész egérrel jobbgomb kattint, "tulajdonságok"-ra kattint, ott látod a címet, egérrel rámutatsz, jobbgomb "mindent kijelöl"-re kattint, erre bekékül, mégegyszer a kék webcímre kattint, "másolás"-ra kattint és "OK"-ra kattint. Ezután a hozzászólásodra mész beírod a html kódot egérrel a kurzort a megfelelő helyre viszed és szerkesztés menű beillesztés parancs.
A másik kérdéseddel kapcsolatban.
Amit látsz a másik cső az az üzemanyaggőz kezelő berendezés az aktívszén tartállyal. A rendszer az üzemanyag tartányban keletkező benzingőzt a tartályban tárolja, majd a motor üzeme alatt az égéstérbe juttatja. A "nyomáskiegyenlítő visszavezetés"-t felejtsd el, nincs ilyen.
Lehet, hogy megvan az orvosság a regelenkénti hidegindítás utáni "dadogásra"?!?!?
Még Pénteken tankoltam a Shellnél "sima"V-POWERT (248HUF/l). Ugyan nekem nem volt olyan mértékü a reggelenkénti rángatás mint ahogy ti leirtátok, de azóta teljesen simán mindenféle "prüszkölés" nélkül megy reggelenként a vas!!!
Próbáljátok ki mindenféle képpen.
Lehetöség szerint minnél kevesebbet régi benzint hagyatok a tankba!(habár gondolom ezt kár volt említeni)
Még nem sikerült beszereznem semmilyen könyvet, ezért lenne egy kis technikai kérdésem. A benzin tanktól két cso megy a motortérbe. Az egyik tiszta sor, megy a "fejbe" amelybol a 4 befecskendezo áll ki. De a másik mi a szösz. Feljön a jobb elso toronynál, egy csatlakozó, elbújik a jobb elso sárvédo és doblemez között egy fekete dobozkába, majd visszajön, egy újabb csatlakozó és bemegy a szívótorok elosztóba.
1. Valahogy nem látom hol van a nyomáskiegyenlíto visszavezetés. Mi biztosítja a rendszer indításkori légtelenítését?
2. Szétkaptam a csatlakozókat. Mit mondjak? Eléggé gyenge megoldásnak tartom. A tömítoképessége meg sem közelíti az RB-s rendszereket. Mellesleg 1 óra ácsorgás után benzinnek nyoma sem volt - de még szaga is alig.
Sziasztok, nem akarom apróhirdetéssel szemetelni a topicot, de lehet, hogy valakinek ez most a síszezon előtt l jön: van egy immár fölöslegessé vált Fiat Brava csomagtartóm, olasz gyártmányú, egyszer használva.
Egy kis meglepetés a német és japán fun-oknak. Forrás az egyik legnevesebb német szaklap.
A little hard to believe, but it's a fact: Fiat cars has recently won a long term reliability test done by "Automotor and Sport" magazine. (Auto Motor Und Sport)
The test was conducted for 3 years - from 1995 untill 1998 - and it's surprising results were published in the February issue. The resaults rated the Fiat Bravo and Fiat Brava in First place, with 89.5% of this model not entering the garage for repairs.
In second place came the Mazda cars - 86.1% of it's models didn't enter the garage. And the Mercedes SL together with the Toyota Carina took the bronze medal with a score of 85.5%. By the way, the last place in the reliability test was taken by the Crysler Voyager with 36.5% of the models needing repairs.