Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujtulaj Creative Commons License 2000.10.11 0 0 639
Meglehetősen futurisztikus darab.
...csak nem hasonlít már a Bravo-ra egy kicsit sem :)
Előzmény: HEC (637)
HEC Creative Commons License 2000.10.11 0 0 638
A link nem jött össze.
http://saloni.com-e.com/auto96/FFlair.htm
Előzmény: HEC (637)
HEC Creative Commons License 2000.10.11 0 0 637
Ehhez mit szóltok? (Már ha sikerül)
Módosított HGT.


HEC Creative Commons License 2000.10.11 0 0 636
Lehet, hogy tévedek, tudtommal 98-as.
Előzmény: granturismo (635)
granturismo Creative Commons License 2000.10.11 0 0 635
Jónak kell lenni (4x100-as osztókörű).
Előzmény: Barnamaci (634)
Barnamaci Creative Commons License 2000.10.11 0 0 634
Sziasztok!

Tudja vki, hogy a Croma és Alfa 164 14-es felnije jó-e a Bravóra?

ujtulaj Creative Commons License 2000.10.10 0 0 633
Hú, nem semmi.
Asszem annyi pénzt máshova is tudok tenni..
Így is szép az a Bravo :))
Előzmény: granturismo (632)
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 632
a spojlergarnitúra legalább 200ezer
fényezés/szerelés legalább 50ezer
a felni gumival megint legalább 200ezer
ez eddig 450 és akkor a rugókhoz/lengéscsillapítóhoz még nem nyúltunk.

Előzmény: ujtulaj (631)
ujtulaj Creative Commons License 2000.10.10 0 0 631
Nem sürgős, csak baromira befűtött a kép :)
Te mennyire saccolnál egy új Bravo 1.6SX-ből ilyet csinálni?
Mármint cég szinten milyen nagyságrendért vállalnák szerinted?
(hasra persze)
Előzmény: granturismo (630)
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 630
Mindenképp próbáld a Bontexet.
Előzmény: ujtulaj (629)
ujtulaj Creative Commons License 2000.10.10 0 0 629
Granturismo!

Köszi a választ.
Nekem nagyon tetszik ez a kinézet, húú :)
Igazság szerint nagyon nincs időm semmire, szóval valami olyan megoldás lenne csak jó, ahol cakk-pakk mindent megcsinálnak határidőre garanciával, és mondanak egy árat. (persze az árat előre :)

Előzmény: granturismo (628)
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 628
Üdv Újtulaj
Nálunk kifejezetten Bravo specialista a Bontex.
1204 Bp. Damjanich u. 40/b T.:284-3445
Az aktuális árakról kérdezd őket. Az ő programjukban nincs ez az oldalsó "kopoltyú" de biztos meg tudják oldani. Felniárusítással meg annyian foglalkoznak hogy csak na. Én úgy látom ez 16-os felni ami azért elég durva, szóval itt már rugó, esetleg lengéscsillapítókeményítés is volt. Az egy külön téma ha érdekel beírok arról is.
Előzmény: ujtulaj (627)
ujtulaj Creative Commons License 2000.10.10 0 0 627
Granturismo!

De durva ez a piros Bravo!!!
Ez valami egyedi megoldás, vagy csinál valamelyik magyar cég ilyet normál Bravo-ból?
Ha igen, hol és mennyi? :)

Előzmény: granturismo (626)
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 626
Na itt van még egy állat:
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 625
Húú várjál mert a beírásom is linknek vette.
Akkor megpróbálom így:< i m g s r c = xxx >
És akkor ezt kell beírni de a szóközök nélkül Csak az img és az src közé kell a szóköz.
Előzmény: granturismo (624)
granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 624
Üdv HEC!

A járgány sajnos nem az enyém. A Riegler tuning (D) demoautója.
Képet az alábbi html kóddal tudsz belinkelni:
""(idézőjel nélkül). Az xxx helyére kell a webcímet bevinni. A webcímet a legegyszerübb bemásolni: A kiválasztott képre mész egérrel jobbgomb kattint, "tulajdonságok"-ra kattint, ott látod a címet, egérrel rámutatsz, jobbgomb "mindent kijelöl"-re kattint, erre bekékül, mégegyszer a kék webcímre kattint, "másolás"-ra kattint és "OK"-ra kattint. Ezután a hozzászólásodra mész beírod a html kódot egérrel a kurzort a megfelelő helyre viszed és szerkesztés menű beillesztés parancs.

A másik kérdéseddel kapcsolatban.
Amit látsz a másik cső az az üzemanyaggőz kezelő berendezés az aktívszén tartállyal. A rendszer az üzemanyag tartányban keletkező benzingőzt a tartályban tárolja, majd a motor üzeme alatt az égéstérbe juttatja. A "nyomáskiegyenlítő visszavezetés"-t felejtsd el, nincs ilyen.

yOLORO Creative Commons License 2000.10.10 0 0 623
Sziasztok

Lehet, hogy megvan az orvosság a regelenkénti hidegindítás utáni "dadogásra"?!?!?
Még Pénteken tankoltam a Shellnél "sima"V-POWERT (248HUF/l). Ugyan nekem nem volt olyan mértékü a reggelenkénti rángatás mint ahogy ti leirtátok, de azóta teljesen simán mindenféle "prüszkölés" nélkül megy reggelenként a vas!!!

Próbáljátok ki mindenféle képpen.
Lehetöség szerint minnél kevesebbet régi benzint hagyatok a tankba!(habár gondolom ezt kár volt említeni)

HEC Creative Commons License 2000.10.10 0 0 622
Azt nem mond, hogy a tiéd! :-)

Lehet, hogy már volt róla szó, de elárulnád (a gyengébbek kedvéért, mint jómagam) ezt linkelési trükköt?

Előzmény: granturismo (620)
HEC Creative Commons License 2000.10.10 0 0 621
Üdv mindenkinek!

Még nem sikerült beszereznem semmilyen könyvet, ezért lenne egy kis technikai kérdésem. A benzin tanktól két cso megy a motortérbe. Az egyik tiszta sor, megy a "fejbe" amelybol a 4 befecskendezo áll ki. De a másik mi a szösz. Feljön a jobb elso toronynál, egy csatlakozó, elbújik a jobb elso sárvédo és doblemez között egy fekete dobozkába, majd visszajön, egy újabb csatlakozó és bemegy a szívótorok elosztóba.
1. Valahogy nem látom hol van a nyomáskiegyenlíto visszavezetés. Mi biztosítja a rendszer indításkori légtelenítését?
2. Szétkaptam a csatlakozókat. Mit mondjak? Eléggé gyenge megoldásnak tartom. A tömítoképessége meg sem közelíti az RB-s rendszereket. Mellesleg 1 óra ácsorgás után benzinnek nyoma sem volt - de még szaga is alig.

Ha jól sejtem nem volt globális találkozó?

granturismo Creative Commons License 2000.10.10 0 0 620
Üdv



mic414 Creative Commons License 2000.10.10 0 0 619
Sziasztok, nem akarom apróhirdetéssel szemetelni a topicot, de lehet, hogy valakinek ez most a síszezon előtt l jön: van egy immár fölöslegessé vált Fiat Brava csomagtartóm, olasz gyártmányú, egyszer használva.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.10.09 0 0 618
Na ez az. Statisztika rulez, most akkor kinek is higgyünk?! :-))
Előzmény: stika (616)
Barramas Creative Commons License 2000.10.08 0 0 617
AMEN
Előzmény: stika (616)
stika Creative Commons License 2000.10.07 0 0 616
Egy kis meglepetés a német és japán fun-oknak. Forrás az egyik legnevesebb német szaklap.

A little hard to believe, but it's a fact: Fiat cars has recently won a long term reliability test done by "Automotor and Sport" magazine. (Auto Motor Und Sport)
The test was conducted for 3 years - from 1995 untill 1998 - and it's surprising results were published in the February issue. The resaults rated the Fiat Bravo and Fiat Brava in First place, with 89.5% of this model not entering the garage for repairs.
In second place came the Mazda cars - 86.1% of it's models didn't enter the garage. And the Mercedes SL together with the Toyota Carina took the bronze medal with a score of 85.5%. By the way, the last place in the reliability test was taken by the Crysler Voyager with 36.5% of the models needing repairs.

Barramas Creative Commons License 2000.10.07 0 0 615
Hali
Casco:
Eljenek a videkiek...:))
Nekem itt falun 8895.- A havidijam (1.2sx).
Asszem erdemes lekoltozni videkre,nem??
Ciao B™
Előzmény: ujtulaj (613)
yOLORO Creative Commons License 2000.10.06 0 0 614
Szegasztok

Megnyilt tegnap elött az autokiállitás.
Összejöjjü akkor vasárnapig vmikor???

ujtulaj Creative Commons License 2000.10.06 0 0 613
Koli!

Nekem 11e körül lenne, mivel Metálfény;ABS;Légkondi van az autóban.
Erre jön az 50%-os budapesti szopatás :(

Előzmény: Koli (612)
Koli Creative Commons License 2000.10.05 0 0 612
Szia Ujtulaj,

ezt tenyleg bele kellett volna irnom, mert fontos.
Tavaly nyar ota elek Bp-en, de meghagytam az allando lakcimemnek a videkit, igy erre van megkotve a casco.
De 70% kulonbseg lenne a bp-i es a videki casco kozott?

Koli

Előzmény: ujtulaj (611)
ujtulaj Creative Commons License 2000.10.04 0 0 611
Koli!

Budapestre van kötve a CASCO?
Nekem 17e Ft egy hónapra :((

Előzmény: Koli (609)
HEC Creative Commons License 2000.10.04 0 0 610
Üdv mindenkinek!

Kerecsen Gábor:
A lambda szondával játszottam már én is. Nem utal a hibájára semmi. A 15-20 fokos garázsban nem hiszem, hogy párásodna valami (pláne száraz idoben).
granturismo:
Volt egy reset júniusban amikor kábeleztem az erölködot. Augusztusban voltam a szervizben, és elotte már jelentkezett a hiba minden reggel, inkább hosszabb állás után. Ennek ellenére nem jelzett semmit. Két hete direkt áramtalanítottam, ki is vettem a computert, de a helyzet mitsem változott.
Barnamaci:
Hozzászólásom (595) oka volt az is hogy többször eljátszotta, hogy amikor becsurogtam egy keresztezodésbe, kuplung ki, majd indulnék és csak a nagy csendre lettem figyelmes. Leállt!
(Próbáld meg pörgetni! 6500-nál még húz mint az állat :-)
Köszi az ötleteket! Ha találtam valamit feltétlen közzéteszem.

Shell V-Power:
Igaz, többen állítják, hogy a második tankolásnál lehet érezni igazán. Én csak egyszer nyomtam bele, de akkor 46 litert. Próbáltam csak az autóra figyelni kizárva a tudatalattiba beplántált marketing dumát meg az árat. Elotte 95 V-Powerrel jártam. Eget vero különbséget nem tapasztaltam. Egy picit jobban és alacsonyabb fordulaton kezdett húzni. Modtam magamnak jó kis átb...ás az egész, meg más miatt is megtelt a hócipom a Shell-el, legyünk objektívek! Üres volt a tank, szembejött egy ÖMV, televágtam 98-as ólommentessel. (S VPWR topikban adták az ötletet)Na itt SEMMI különbséget sem tapasztaltam! Szerintem a reklám jó duma azoknak akik sajnálják a 98-ra a pénzt. A kocsi 95-re optimalizálva, sajnos nem a magyar 95-re, ezért érdemes a 98-ast használni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!