Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.09.18 0 0 570
Jó reggelt, jó Bravo-zást mindenkinek!
bravo1.2 Creative Commons License 2000.09.16 0 0 569
Hali!

Barramas
Végülis a forint alapú mellett döntöttünk épp a kevés különbség miatt. Tehát havi 43 ezer ft a törlesztonk 4 évig 1578000 ft hitelre.

A végso alku a következo lett:Ingyen kapjuk a köd lámpát, elektrmos külso tükröket, fényszórómosó, elso ülésfutés, 1 év cascó díjmentesen és a fenti hitel konstrukció.

Részemrol elég jónak találom a végét. Nem gondoltam volna, hogy ennyi sikerül kiharcolni. Az ÚJ AUTÓT hétfon kettokor vehetjük át 34 ezer ft-os üzembehelyezési díj ellenében. Van valami végso "mire figyeljünk tanács" valakinek??

üdv
bravo1.2

Előzmény: Barramas (568)
Barramas Creative Commons License 2000.09.16 0 0 568
Hali
bravo 1.2
Devizas es forintos lizingnel eleg gyenge a kb7-8%-os kulonbseg.Amit erdemes megprobalnod a Pannonlizing v. Raiffeisen Lizing.
Nekem Pannonlizingnel van devizas lizing, hitel 1,7M Futamido 36 ho,osszes kamat 288e,az arfolyam atlag havi +100.- ,kezelesi koltseg Raiffeisennel 0.-,Pannonnal altalaban 4%,de neha eltekintenek ettol is.
Ciao
Előzmény: bravo1.2 (563)
Barramas Creative Commons License 2000.09.16 0 0 567
Hali
InfoCentrum
Low radional is hatra vannak huzva a gyari kabelek,csak a csatlakozot kell cserelni 4 hangszorosra (minimalis tetel),be lehet drotozni normalis kabelekkel,de a gyari cucc 20-30 wattos
teljesitmenyehez nem biztos hogy erdemes lebontani a karpitot,viszont mindenkeppen erdemes
bedobni hatra is v.mi hangszorot,erezheto a kulonbseg.Szebben sajna aztan sem fog szolni,de
erdemes...:)
Ciao
Előzmény: InfoCentrum (566)
InfoCentrum Creative Commons License 2000.09.16 0 0 566
Sziasztok!

Már régóta olvasom a fórumot és sok hasznos dolgot találtam benne.
Szerdán vettem át egy 1.2-es Bravo Yellow-t. Nekem elengedték az átadásnál szokásos költségeket és kaptam légterelőt az ablakhoz, valamint gumi szőnyeget.
Én a devizás hitelre szavaztam, mondván ha felmegy az ára akkor úgyis infláció van, tehát az a pénz kevesebbet ér, most viszont kevesebbet kell fizetni.

Érdekelne, hogy a 4 hangszórós (low) magnós autóba hátra egyszerűen lehet-e beszerelni hangszórót, vagy be kell drótozni. Hogyan érdemes jobbá tenni a hangot kis befektetéssel?

Egyébként egy Nissan Almera 1.4-ből ültem át cég reklám okokból (sárga a cég színe), majd leírom az összehasonlítást. Szerintem érdekes, mert papíron a két autó technikai paraméterei között nincs nagy különbség, de a valóságban ...

Üdv mindenkinek,

InfoCentrum

amok Creative Commons License 2000.09.12 0 0 565
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat lökárító ügyben. Ezek szerint lehet fényeztetni a natúr lökhárítót. Azt hiszem minnél előbb utánna is járok, hogy ki csinál ilyet, mert ez így már tarthatatlan :-)

Előzmény: Gozo_d (564)
Gozo_d Creative Commons License 2000.09.12 0 0 564
Naturan szálitják a pót lökháritókat és a szerviz festi vagy festeti le.
Előzmény: amok (555)
bravo1.2 Creative Commons License 2000.09.12 0 0 563
Sziasztok!

Tegnap megrendeltük az autót. A Boldizsár lett a vége. Szín: black ink metál. Ködlámpa és elektromos tükör pluszba. Üzembehelyezés 34 ezer ft. Kb. következő hét pénteken vehetjük át az autót. Egy tisztázatlan kérdés maradt már csak a hitel. Vagy devizaalapú és havi 40.000 ft vagy forint alapú és havi 43 ezer ft. Én hajlok a fix forint alapúra, de azért várom az esetleges javaslatokat. Megint köszi az eddigi hozzászólásokat.

üdv,
bravo 1.2

Előzmény: gatyo (562)
gatyo Creative Commons License 2000.09.12 0 0 562
A motor a sima 1.6 16V...
Ami mas az SX-hez kepest az a lassan kihunyo belso vilagitas HURRA!!! :) es a gyari hatso szarny (es termeszetesen a GT felirat hatul!!!). Nameg egypar extra ami alapban jar hozza... (kodfenyszoro, futheto tukrok stb.). Ami mar be volt szerelve es emelte az arat az a legkondi (dragabbik) es a konnyufem felnik (195/50/R15) ami egy teljen uj tipus ilyet meg nem lattam... vannak kepek a jarganyrol akit erdekel elkuldom.

Velemenyem szerint ehhez a tipushoz boven eleg a 105 Ló... Igaz az 1.8 is "csak" 115 lovas asszem.

Gatyo

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.09.12 0 0 561
Hali!

Újonnan elvileg nem létezik Bravo 1.8 GT nálunk, csak a Brava 1.8 ELX. Használtan persze elképzelhető, de azt is külföldről kellett hozni.

Találkaügyben javaslom szeptember utolsó hétvégéjét (szombat, szep. 30), helyszínnek az Ecseri úti M5 Néró Fiat szalon melletti kis parkolót, ott békében elférnénk, és az M5 felé lehetne autót próbálni.
Mit szóltok?

Előzmény: yOLORO (560)
yOLORO Creative Commons License 2000.09.12 0 0 560
gatyo
1.6 vagy 1.8-as a GT-d???
Előzmény: gatyo (559)
gatyo Creative Commons License 2000.09.11 0 0 559
Hi!

En kb 6 hónapja csereltem az 1.2 16V SX-et egy Bravo GT-re...

(Bravo SX -> Koncz es Tarsa Kft. Veszprem)
(Bravo GT -> Papp és Társa Kft. Pápa)

Tapasztalatok:

Veszpremben hitel 1.7m reszlet 52e. (EuroLising)
Pápán hitel 2.4m reszlet 52e!!!!! (Pannonlising)

Szoval megerte a csere... az SX-et fel evesen csereltem be, es azon kivul hogy siman atvettek igy hitellel egyutt, az uj autoert csak a ketto kozotti kulonbseget kellett kifizetnem (azaz kb 600e mert a GT-n volt egypar extra is). Szoval nagyon ajanlom a Papai ceget... (nem dolgozom ott!! :)) A poen csak annyi hogy a cascot (nalam hungaria) kozvetve egy masik ceg szamlazza igy egy kicsit szerintem tobb (nekem 46e/negyedev 50e onresz v.10%). Ez elegge szar viszont 4 honaposan raktam bele 1m-os kart (villanyoszlop), es igy mar inkabb nem szolok semmit (csak 100e-be kerult a javitas nekem). Az autot 1 heten belul megkaptam (igaz a szalonban kiallitva:)) de volt jopar darab raktaron is mindenfele szinben. (Punto2-bol kb. 70-80db!!! volt raktaron. Ott altak sorban mint egy nagy aruhazi parkoloban).
Az atadas atvetel korrekt modon tortent asszem 50e korul volt plusz a "FIAT taska" (kb. 7-8e).
Szoval aki most akar autot venni erdemes Papra utaznia.

Megvan mar mikor lesz a talalkozo? ;)

Gatyo

Kerecsen Gábor Creative Commons License 2000.09.11 0 0 558
Kedves Bravo 1.2!

Nemrég vettem én is egy 1.6 vasat.
1.Nálam az ún. üzembehelyezési sáp 62k HUF volt. Ebben viszont volt egy táska, elsősegélycsomag, elakadásjelz. stb. Plusz egy eredeti szet szőnyeg. Különösen ez utóbbit nem föltétlenül kapod meg, úgyhogy amikor az árról tárgyalsz erre is kérdezz rá!
2. Ne számits arra, hogy különösebb árkedvezményt kapsz valahol. Inkább elképzelhető, hogy esetleg megcsipsz ingyen egy jobb rádiót (különösen, ha eredetileg ez van benne és lusták kicserélni). Ne feledd, hogy a dealerek ugyanazt a valahol Mo-n egy raktárban álló autót árulják Neked, amelyik mindegyiküknek ugyanannyiba kerül.
3. A visibility csomag szerintem megéri (ködlámpa nagyon jól néz ki, én állandóan bekapcsolom).
4. Föltétlenül kérezz rá, hogy választhatsz-e gumit és szemérmetlenül kérd a legjobbat.
5. Ha van érdemes egyből küszöbvédőt is venni.
6. Addig ne nyugodj, amig minden pontosan nem tisztázódik. Föltétlenül menj el és vizsgáld meg az autódat mielőtt kifizetnéd az egész vételárat/aláirnád a kölcsönszerződést.
Sok szerencsét és élvezd az illatot!

Előzmény: bravo1.2 (557)
bravo1.2 Creative Commons License 2000.09.09 0 0 557
Sziasztok!

Megjártuk Pécset oda-vissza. 3 hetet kellene várni a kocsira. Azóta nérom5 és Boldizsár is be lett ütemezve. Két érdekességet tapasztaltunk, kíváncsi vagyok, hogy tud-e erre esetleg valaki logikus választ adni.
1. Üzembehelyezés díja m5-nél 65 ezer!!! Boldizsárnál 34 ezer???
2. Hitel Néró-nál 1.490.000 ft deviza alapú havi törlesztő 40.000 Ft. Boldizsárnál hitel 1.578.000 Ft. havi törlesztő ismét 40.000 Ft???(néró 100 ezret enged, Boldizsár 60 ezret) Boldizsárnál 42 ezer lett volna a törlesztő, de mikor mondtam, hogy a másik helyen jobb ajánlatot kaptam, akkor azt mondta, hogy beírjuk kicsit máshogy a táblázatba és máris csak 40 lesz itt is!!!???

Ja az autó black ink színű lesz és visibility csomaggal(már ha sikerül rájönnöm, hogy ki hol akar leszedni)
Köszi az eddigi válaszokat és előre a következőket is.
bravo1.2

Előzmény: cr2 (556)
cr2 Creative Commons License 2000.09.09 0 0 556
Ha rendesen lealapozzás, akkor nem fog lepattogzani. Pont emiatt elég drága a műanyagok festése, 20-30e HUF/db biztos van.
Előzmény: amok (555)
amok Creative Commons License 2000.09.09 0 0 555
Sziasztok!

Szerintetek a gyári színre fújt lökhárító az egy sima lökhárító, csak le van festve?
Az enyém sajnos "natúr fekete". Szerencsére az autó is fekete, így nem túl zavaró, de azért szebb lenne egy fényezett. Mit kostálhat szerintetek egy lökhárító csere a FIAT szalonokban?
Azt már hallottam, hogy a tükröket lehet fényeztetni, de igaz-e ugyan ez a lökhárítókra is? Már láttam pár utólag fényezett műanyagelemet, amiről elkezdett lepattogni a festék. Nos, azóta rémálmaim vannak :-)

granturismo Creative Commons License 2000.09.08 0 0 554
Üdv urak.
Sajna most egy hétre itt kell hagynom benneteket. Írjatok sokat be. Szeretném, ha visszaérkezve hosszú szófolyamot kellene olvasnom! Tartsátok a frontot srácok és addig is nagyon jó Bravózást/Fiatozást/Olaszautózást mindenkinek.
Hali
Granturismo
cr2 Creative Commons License 2000.09.08 0 0 553
"Az 1.2 motortól ne várj túl sokat."

Miért? Én nagyon kellemesen csalódtam a Bravaban, kifejezetten rosszra számítottam korábbi Fiatos tapasztalataim alapján. VISZONYLAG jól megy, nem fogyaszt sokat, elég csendes, viszonylag tágas...
Na, meg mivel céges, 'ingyen' megy ;-)!

Előzmény: Barnamaci (552)
Barnamaci Creative Commons License 2000.09.08 0 0 552
bravo1.2
Kicsit lapozz visszafele a topicon és találsz néhény infót a vásárláshoz. Ha a rendeled a modellt akkor a 100 EFt szvsz nem túl rossz. Mondjuk én raktárról hoztam el, amig ki nem fizettem igértek gumiszonyeget és kis-fiatos-tatyót is, aztán beintettek, hogy mit nem akarok még? Nem engedtek eleget? :( Szóval óvatosan.

Az 1.2 motortól ne várj túl sokat. Milyen géped volt elotte? Te ki tudtál ilyen modellt próbálni? Én nem. (még a sajátot se!:( ) A motorhang kicsit bejön az utastérbe, de a hangja az nem rossz, van aki direkt élvezi, én is:)

Fogyasztás: ki lehet jönni baromi kevésbol is, ha "jó a lábad". Én diesel-szerü fogyasztásokat tudok produkálni (1800 km van benne), van aki nem is hiszi el:)

Ha Pesten használod készülj fel a kicsit kemény futómure, meg a kalaptartó zörgésre. Nálam annyi bibi van még, hogy a szervíz 0-revízión nem állította be a kéziféket, úgyhogy ez nem-rögzítofék jelen állapotában:(

Átvételnél a tartozékokat, lemezvonalakat ellenorizd le, próbálj ki minden elektromos cuccot is.

Gratula a géphez! (és csak óvatosan:))

KoCKáS PiERrE Creative Commons License 2000.09.08 0 0 551
Szia Bravo1.2,

A kötelező és Casco kérdésben próbáljatok keresni egy biztosítási bróker céget. Nekik nagyobb rálátásuk van a piacra és néha jobb árakat is ki tudnak hajtani. Persze nem tudom, hogy az időbe ez belefér-e még?

Nekem bejött. Egy éve megvolt az autóm, mikor írtak, hogy javasolják az addigi kötelezőt kezelő biztosítóm cseréjét egy másikra, mert így olcsóbb lesz. (Gondolom periodikusan végigpergetik az adatbázisukat adott feltételek szerint és akikre illik a feltétel, megkeresik egy javaslattal.) Rám mindenesetre üdítően hatott a figyelmességük.

Üdv,

Pierre

Előzmény: bravo1.2 (548)
granturismo Creative Commons License 2000.09.08 0 0 550
Jó reggelt!
Na végre, lélegzet.
Cr2
A motorvezérlo egység elhelyezkedése:
1.2,1.4: motortér homloklemez befecskendezo magasságában,1.6: motortér akkutartóra szerelve (oldalról), 1.8,2.0: utastér kesztyutartó mögött
Superchips téma még egyszer
Én nem tudtam megbarátkozni vele. A Megalarm oldalán többek közt van egy olyan ajánlat is, hogy az ügyfél kérésére úgy "tuningolják" az autót hogy a fordulatszám korlátozó beavatkozási pontját 10%-kal feljebb helyezik. Ez a módszer nekem egybol a "sufnituning" kategóriát juttatja eszembe. A gyártók nem véletlenül helyezik a fordulatszám max. értékét oda ahol van. SZVSZ nem ilyen eszközökkel kell operálni. Aztán néhány sorral lejjebb azt írják, hogy a chiptuningnál nem növekszik a beszívott levego mennyisége. A normál chiptuningnál nem, de a fordulatszámnövelos módszernél igen. És a chip. Ezek szerint nem variálnak semmit van egy doboz, rá van írva mondjuk Bravo 1.2 benne van egy csomó tök egyforma tartalmú chip, egyet kivesznek, berakják és kész. Tehát még egyszer mondom nincs szó a te motorodra való illesztésrol. Egyszerüen a gyári egyenchip ki, másik egyenchip be. Ha ez így van akkor elég messze van az ATC féle megoldástól. Végül is ebbol a szempontból mindegy, hogy chipcsere vagy csak átírás.
yOLORO
Gumi témában ugorj át az Alfa topicba. Kicsit vissza kell menni, de volt szó gumikról nemrég.
Gozo_d Creative Commons License 2000.09.08 0 0 549
Nekem az AXA Coloniánál van.Casco+kötelező 118 ezer egy évre,bár nem pesti vagyok.Ott val.szinü több.
Előzmény: bravo1.2 (548)
bravo1.2 Creative Commons License 2000.09.07 0 0 548
Sziasztok!

Elnézést, hogy nem témába válaszolik, de nagyon izgat az új autó vásárlás. Pénteken megyünk a Stoll-hoz megrendelni az új 1.2-s bravo-nkat. Van valami tapasztalat velük kapcsolatban? Úgynéz ki, hogy kb. 100 ezer ft-ot enged az új autó árából. Elégedjünk meg ezzel, vagy lehet még ennél is többet engedtetni velük? Mire figyeljünk nagyon a vásárlás során? Melyik cég casco-ját válasszük?stb.

Előre is köszi a segítségeteket,
bravo 1.2

Előzmény: granturismo (547)
granturismo Creative Commons License 2000.09.07 0 0 547
Bocsi yOLORO
Eléggé be vagyok havazva.
Előzmény: yOLORO (546)
yOLORO Creative Commons License 2000.09.07 0 0 546
Mi a problema emberek!!
Senkinek sincs megvitatni valo problemaja???

Mindenkinek gyari gumi van az autojan???

tau ba Creative Commons License 2000.09.06 0 0 545
Kedves Kerecsen Gabor!

Koszonom a valaszodat, meg probalkozom az autohifi forumon azatn belenyugszom hogy ki kell fizetni azt a hatvansokezer penzt.

Udv/tau ba

Előzmény: Kerecsen Gábor (540)
granturismo Creative Commons License 2000.09.06 0 0 544
yo reggelt.

HEC köszi átnézem az oldalakat, de egyenlore a Supercips féle megoldással szemben eros fenntartásaim vannak.

yOLORO Creative Commons License 2000.09.05 0 0 543
GT
195/50 15" ,Goodyear Eagle F1 gumikkal.
Ezeksem rosszak, sőt!!! Csak az a problémájuk, hogy nagyon puha gumik és nagyon-nagyon kopnak.
Valami keményebb öszetételü gumikra szeretném lecserélni. A Dunlop SP9000 hallottam nagyon jó véleményeket meg a Michelinnek is van hasonló kategóriás gumija(nem vagyok benne biztos de vmilyen SPORT PILOT.
Azért fordulok ide a forumhoz mert itt nálunk falun(Miskolcon)nem tömeg cikkek ezek a "highend" gumik. A kereskedök eladnak belöle évente 1-2 garnitúrát, és még arra sem emlékeznek, hogy kinek, legalább megkeresném és megkérdezném a véleményét. Biztos vagyok benne, hogy nem nézne bolondnak amikor a gumija után érdeklödnék, mert ilyen dolgokat csak fanatikusok vesznek,"gondolok itt magamra meg szerintem vannak még van itt a listán is ilyen emberek:))))"
cr2 Creative Commons License 2000.09.05 0 0 542
Bocsi GT!

A weben még én sem látom :-(, de a hírdetésben tényleg benne van. Auto Magazin, 2000. aug., 86. old.
Bocsi még egyszer a félreértésért.

Előzmény: granturismo (539)
HEC Creative Commons License 2000.09.05 0 0 541
granturismo

Inkább itt keresd: http://www.superchips.co.uk/car/indexfr.htm -> Technical Info.
Valsz. itthon is megvannak ezek a megoldások.

Ua. attól a cégtől:
http://www.superchips.com/iconnew.htm

és annak aki mérni akar:
http://www.superchips.com/afr.htm

Előzmény: granturismo (539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!