Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 309
T. Urak!
Az én Bravo-m '99 márciusi. Szerencsére a váltóval semmilyen problémám nincs. A prb által leírtak (308) bizony megfontolandók.

CommandAir
A 306-ban leírt idézet szerintem mást jelent.
A "szerzodéstol elállás" azt jelenti, hogy a szerzodés megkötése elotti állapotot kell visszaállítani. Azaz a Fiat visszakap egy új autót, te visszakapod a pénzedet. Mivel te nem tudsz új autót visszaadni, az értékcsökkenés utáni részt térítik vissza. Szóval nem valami biztató.
GT

CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 308
Ok, mielőtt aláírom a papírokat megyünk vele 10-15 perces próbautat.
Előzmény: prb (306)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 307
Nem Yellow kiadás volt, hanem mezei 1.2 SX 16V, metálzöld színben. Az M0 autócentrumban van egyébként kiállítva ilyen, meg az udvaron is láttam, nem Yellow kiadást GT üléssel.
Előzmény: Az Utolsó Európai (305)
prb Creative Commons License 2000.08.04 0 0 306
A következőkre vigyázz. Ha beviszed a kocsit és 14 nap mulva "javítva" visszaadják és ugyanúgy nem jó, akkor a következő javításnál újból számolják a 15 napot. Ha úgy érzed, hogy a kocsi nem jó ne vedd át. Egy percre se.
Előzmény: CommandAir (304)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.04 0 0 305
Az üléseket illetően: nem Yellow verziót láttál véletlenül? Ami úgy néz ki, mint egy sárga GT, csak 80 lovas a motorja? Azokban van a sportülés.
Nekem 1 hónapja még normál üléssel adták át a 100 16V-t, nem hinném, hogy a sportosabb ülés a 80 16V privilégiuma lenne...:-)

Azért kicsit megnyugodtam, az enyémben más a váltó... És vannak ám hibamentes Bravo-k is, kár, hogy Te kifogtál egy makrancoskodót.

Előzmény: CommandAir (303)
CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 304
Most olvasom épp a garifüzetet.
Eszerint ha nem kérek csereautót (amit úgyis csak 3 napra adnak) akkor 15 napon belül el kell végezniük a javítást. Ez valyon munkanapot jelent vagy naptári napot?? Szerintem naptári napnak kellene lennie. 15 napon túl lehet kérni új autóra való cserét.
De! Van itt egy ilyen mondat:
-Ha cserére nincs lehetőség, vagy a vásárlónak a cseréhez fűződő érdeke megszűnt, a szerződéstől elállhat.

Mit jelent a 'cserére nincs lehetőség'?? Jogi kiskapu? Bocs haver nincs az udvaron épp egy Bravo sem, húzz a retekbe?

CommandAir Creative Commons License 2000.08.04 0 0 303
Pontosan: Bravo SX 1.2 16V

Állítólag ezeket a váltokat is szerelik be egyes Alfákba is, és ott is jelentkezett ez a probléma. Állítólag a 2. fokozat szinkronjával van a gond.
Szemléltetni úgy tudnám a hangját, hogy ha 3000 ford. körül váltok le vagy fel kettesbe, mintha csak félig lenne a kuplung kinyomva, úgy recseg.

Másik dolog. Mikortól cserélték le a Bravo-k ülését? Tegnap láttam a szalonban, hogy most már az 1.2-es is GT sportüléssel (elöl,hátul) jön ki.

Előzmény: granturismo (299)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.04 0 0 302
GT !
Azt elfelejtettem megírni, hogy a korábban le nem játszható vagy "ugrós" CD-ket a mostani tár még a legrosszabb úton is tökéletesen lejátsza. Lehet valami abban, hogy (sajnos) ebből is az új a legjobb.

CommandAir:
nem túl megnyugtató, amiket írsz a 8 hónapos Bravódról, az enyém 1,5 hónapos és van bennem egy furcsa előérzet, hogy majd lesz valami. Hiszen annyian szidják csak úgy és most itt egy konkrétum! Azért remélem, nem lesz semmi és a te kocsidat vagy a hibás dolgokat kicserélik !

bubó

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.04 0 0 301
Sziasztok!

Akkor szeptemberben találkozunk? Nekem is szimpatikus ez a hónap.

BUBÓ Creative Commons License 2000.08.04 0 0 300
Hello GT ! A korábbi CD-táram is Sony volt, nagyobb, szürke és nem fiókos, hanem bele lehetett tologatni a cd-ket. A számát már nem tudom, de gyanítom, hogy a tied is ilyen lehet. Ezzel az volt a tapasztalatom, hogy kb. 3 éves használat után nem, vagy hibásan játszotta le az írt cd-ket és néhány magyart is(...).A szervízben azt mondták, hogy lehet tisztogatni, de nem lesz már tökéletes, optikát kell cserélni, az meg már nem éri meg.Lehet, hogy ennyit bírt ki,igaz, én csak cd-t hallgatok. UE 292-re: nagyon szívesen részt vennék egy Bravos összejövetelen, nekem is szeptember lenne a jó ! Üdv: bubó
Előzmény: granturismo (299)
granturismo Creative Commons License 2000.08.04 0 0 299
T.Bubó.
Nem mondanám,hogy két féle adapter volt. A másik adapter ugyanolyan mint a tiéd csak nem adnak hozzá elolapot ezért nincsenek benne azok a lyukacskák ahová bepattan a kamu-elolap.
Az én Cd-táram régebbi mint a tiéd, CDX-71-es. Ez is tudja a textet csak a magnóm nem. Most egy szekrényben pihennek. Sajnos ez a tár még nagyobb méretu, több helyet foglal. Egy megfigyelésem:
sajnos a számítógéppel írt CD-ket nem játssza le.
A tiéd lejátssza?
UE 292 hozzászólásához mit szólsz? Akkor megnézhetném/meghallgathatnám.

Mic 414
Kösz az infót. Kifogom szerelni a gyertyámat és megnézem. A sportgyertya hasznáról nekem is hasonló sejtéseim voltak.

CommandAir
Sajnálatos a dolog. Milyen Bravod van pontosan?
Van cserelehetoség. A csere feltételei a garanciafüzetben pontosan benne vannak.

Üdv mindenkinek.
GT

cikkes Creative Commons License 2000.08.04 0 0 298
Kedves Bubó igazad van de én eddig is tudtam, hogy jól csinálom, nem kellet ezt nyugtáznod.
Prb- nek pedig csak üzenem, hogy kapja be a faszom! :))))
Az való neki:))))))))))
Bár nem hiszem, hogy ilyen nyomorékoknak a szájába adnám:)))
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 297
A szervizes szerint a váltómű szériahibás, mert már többen is visszavitték ezzel a hibával. Volt másnak is itt közülünk baja a váltóval? Egyébként 14.000 km van az autómban, és nem lett széthajtva.....
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 296
A 8 hónapos Bravom ma megadta magát. Elvitemm szervizbe a következőkkel: 1.Fogyott az olaj a szervókormányból 2.Váltó recseg amikor 2.-ba kapcsolok 3000-es fordulat környékén. A szerviz szerint mindkét fődarab hibás így garanciában csereélni fogják. Tud arról valaki, hogy mikor lehet a teljes autó cseréjét kérni? Hány fődarabnak kell ahhoz tönkremennie hogy új autót kapjon az ember? Egyáltalán van ilyen lehetőség?
mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 295
Fijúk, ez most nagyon időszerűen jött. Ezt a hírt tegyétek el későbbi időkre, amikor egy újabb ifjú titán bejönne fikázni:
http://www.autoexpress.co.uk/miklosb/newnews/newsarticle.php3?id=901

A hír arról szól, hogy a UK-ba szállított első Audi A6 Allroadok egyike totálisan kiégett, miközben próbaúton volt egy leendő vevővel. Lyukas volt egy tömítés és begyulladt az olaj. Impresszív.

mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 294
Granturismo, a gyertyával kapcsolatban. Ezen a gyertya dolgon én is gondolkodtam vagy másfél éve, sokat olvasgattam a Weben, akkor olvastam a Brisk gyertáról is, ami állítólag azért jó, mert négy lába van ami nem a katód felé lóg, hanem körbeveszi, és sokkal egyenletesebb robban be a benzin. Gondoltam is, hogy biztos jobb, kéne venni. Pont ekkor volt a Bravan 40K-s szervíz, gyertyacsere is (1.6-os motor), megkaptam a régi gyertyákat is, és nem pont olyan volt az is! Nem az volt a márkája, de a konstrukció ugyanolyan volt. Úgyhogy még az is elképzelhető, hogy a mostani gyári motorodban is ilyen gyertya van. Amúgy én a Weben azt olvastam, hogy a gyertyacserével sok mindent nem lehet elérni. Biztos olyan ez is, mint mikor a hifi hangfalad tüskelábai alá még beteszel egy ólomlemezt. Valószínüleg semmi különbséget nem lehet észrevenni, viszont mennyivel jobb így rágondolni :-)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.03 0 0 293
Hello, GT!
A CD-táram: CDX-601. Olyan adapterem van (Fiat Boldi ajándék !!!), ami két darabból áll, a fiók a szabványréssel+ a kamuelőlap, amit bele lehet pattintani külön.(Olvastam korábbi levélben, hogy régen 2 féle volt???)Az erősítő beszereléséről nincs ötletem, hogy lehet-e az ülés alá, az biztos, hogy egy ilyen cucc rendesen melegszik,nem véletlenül van telerakva hűtőbordákkal, az enyém tűz forró szokott lenni.Ezért talán jobb szellőzősebb helyre rakni.
A vezeték 8 mm-es, piros:))),és az ülés mögött jön föl az egész köteg alulról, de nem tudom, hol van elvezetve, majd megpróbálom megnézni.Amint írtam, nagyon profi módon van az egész megcsinálva,tényleg nézd meg,ha akarod, mert az apró részleteket nem tudom szakszerűen leírni.
Üdv: bubó
Előzmény: granturismo (289)
granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 292
T.UE!
1. Igen
2. Nincs ellenemre a dolog, bár most igen surü a programom. Az alany amúgy éppen most van a 20ekm-es renováláson. De a szeptember nekem szimpatikus.
Addig meg jelentkezhet még más is.
GT
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
prb Creative Commons License 2000.08.03 0 0 291
A Sporting én is szivesen részt vennék a talin.
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.03 0 0 290
Hali granturismo, Barramas!

Kérdéseim volnának:
1. pestiek vagytok-é?
2., Ha igen, volna-e kedvetek egy összeröffenéshez, ahol kipróbálhatnánk egymás autóit? Engem nagyon érdekelne, hogy megy az 1.2-es Bravo, ehhez a motorhoz csak Punto-ban volt eddig szerencsém. Amennyiben van bennetek érdeklődés az 1.6-os iránt, meg lehetne szervezni a dolgot.
Nos?

granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 289
T. Bubó barátom!
Emmán igen! Azért kérdeznék még.
1. Mi a CD-tárad típusszáma? CDX-51?,71?
Mert ha igen akkor további kérdéseim lennének.
2. Melyik készülékadaptert szereltetted be az álmagnó fedlapost-vagy a simát?
3. Ha erosítot szerelnék be én meggondolnám a hátsó ülések alatti területet. Mi a véleményed?
4. Meg tudnád-e nézni, hogy hol vezették hátra az erosítod tápfeszültségét és milyen vastag vezetékkel.
üdv
GT
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.03 0 0 288
Nos, egyben teljesen igazad van: hülyék vagyunk, hogy egyáltalán leálltunk veled "vitázni" és lementünk kutyába (gyengébbek és fiatalabbak kedvéért: HOBO-Kopasz kutya), amikor látható lett volna, hogy csak provokálsz és ennek alapvetően semmi köze a Fiat nevű autóhoz.Azt kicsit mindenki bevette, hogy téged érdekel a téma,csak ezért reagáltunk rá,alulmúlva ezzel megszokott modorunkat.Én személy szerint sajnálom, hogy ezt kihoztad belőlem, mert ezek szerint te jól csinálod ezt a gusztustalan belepiszkítást a másoknak fontos dolgokba !
Részemről ENNYI volt cikkes !
Előzmény: cikkes (287)
cikkes Creative Commons License 2000.08.03 0 0 287
Üdvözlöm Gőgös Gúnárt és egyúttal elárulom hogy nem én vagyok az, de ha ő is ilyen lehetetlen dolgokkal fel tudja bennetek baszni az ideget akkor csak gratuolálok neki és minden elismerésemet küldöm neki.
Az hogy görbítem a teret elég gyér beszólás, mondom, hogy szegényes a szókincsetek, írok pár példát amik még nem jártak le mint ez:

Ez az egyed Taigetosz pozitív.
Olyan sötét vagy, hogyha elrepül egy holló a fejed fölött azt hiszik, hogy villámlott.
Ja, és ti is inkább áramot vezetnétek mint autót.

Ezek már sokkal frappánsabbak nem? (Na ugye.)
A kiscsoportosért haragszom. :))))) (csak el ne hidd a végén!)

Hát nem tudom. hogy én vagyok e a hülye aki idegesít titeket (jelentéktelen dolgokkal), vagy ti akik fölveszitek a dolgot és epcóztok rajta.

prb-nek pedig azt üzenem, hogy nyasgem, még mielőtt azt hiszi, hogy pest az isten.

Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 286
Ja,es 6000 felett gyonyoru hangja van,erdemes
legalabb egyszer-egyszer meghallgatni..:)))
Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 285
Hali

Hal'istennek sikerult nagyjabol kimaradnom az elmult napok ide nem illo fikazodasaibol,ugyhogy terjunk a lenyegre :
Az Utolso Europai

Keresedre a szaraz tenyek (1.2 16v):
V.fokozat : 80Km/h - ~2000
100 -- ~2500
120 -- ~3000
140 -- ~3300,
folotte mar inkabb az utat figyelem...:))
Amugy tudja valaki,mennyi lehet az 1.2 16v vege?

Előzmény: Az Utolsó Európai (278)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 284
Hello, GT!
Én két hét után szereltettem ki a gyári cuccot: alap magnó volt. Az illesztő modulba (ami ezzel a fejegységgel nem néz ki nagyon cikisen)SONY XR-C 5300 R rádió van, lehajló előlapos, mögötte a magnó.Ez már CD Text-es, ha van néhány olyan CD-d, ami ezt tudja, tetszeni fog ! A CD-tár (10db-os)és korábbi autómból a Kenwood erősítő 4x50W a hátsó űlés támláira van felszerelve.Sajnos csak itt van hely, vagy leszereled a csomagtérfenékre, de akkor még több helyet vesz el a csomtartóból. Itt található még a sub-bass láda, szintén a korábbi autóból. Ebben egy 200W-os California mélynyomó van. Elöl 4 hangszóróból álló Sony váltotta fel a gyári Sokolt:))Ez a legolcsóbb volt, nem X-Plod vagy Velocity, de abszolút jól szól.Én minden autómban nagy súlyt fektettem a hi-fi-re, mert itt van időm a legtöbbet hallgatni, és ezt a kiadást soha nem bántam meg !A Mammut-ban szerelték be, ott nagyon szépen dolgoznak és, ha ott veszed, kedvezmény van a szerelésre.Ez a cucc kb: 220 000.-Ft, de NAGYON jól szól ! Bármikor meghallgathatod, ha erre jársz (Budán). bubó
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 283
UE.
Alkalomadtán én is kipróbálom a váltófokozatokhoz tartozó sebességeket.

Turbo IE.
Mikori a gépsárkány?

Mindenki
Annyian irtatok (régebben) a sportlégszuro jótékony hatásáról, hogy én is vettem egyet a BONTEX-nél. Az eladók nagyon kínálgatták a saját márkanév alatt forgalmazott sportgyertyájukat. Akciós áron. Sportlégszuro+4 db gyertya 13eFt. Aztán kiderült 1.2-hez nincsen gyertya. Bár ha lett volna sem biztos,hogy vettem volna. Érdekelne vajon honnan szerzi a BONTEX ezt a gyertyát. Ugy gondolom ha márkás lenne nem saját nevén forgalmazná, hanem a gyártóén. Miért gondolom én, hogy ez a gyertya cseh gyártmány.(Amitol természetesen még nagyon jó is lehet.) Mintha egy pár éve az Autószalonon a Brisk kinált volna hasonló gyertyákat. Csak valahogy nekem nem volt bizodalmam benne.
Aki többet tud tegye már közzé.

2.0Turbo_ie Creative Commons License 2000.08.02 0 0 282
Sziasztok!
Nekem egy 2.0 Turbo benzines Fiat Cromám van, 155 LE a teljesítménye, ennek ellenére baromi hosszúak az áttételei. 1 -ben 75, 2 -ben 130, 3 -ban 170, 4 -5 ben még nem húzattam ki, valószínűleg mind a kettőben a végsebesség. 120 -nál 2900 -at pörög. Ennek hatására a 9 literes átlagfogyasztást simán lehet vele hozni, normális vezetési stílussal.
Mellesleg az autóval rohadtul meg vagyok elégedve.
Előzmény: Az Utolsó Európai (281)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 281
Nekem az 1.4-eshez hasonló rudas váltóm van. Illetve ez nem biztos, csak az, hogy a működése rudazatos konstrukcióra enged következtetni, és gyűrűcskének sincs nyoma.
Azért lepődtem meg a hosszú ötödiken, mert a Marea után végképp nem erre számítottam. A Mareánk is csak egy éves, mégis teljesen más az áttételezés: ötödikben jóval erősebb a rövid áttétel miatt, 4-ben viszont a Bravo magasan veri. A végsebességét is 4-ben éri el a gép.
Azt hittem, hogy egy sportosabb filozófiájú modellhez direktebb ötödiket választanak (á la Alfa 146, 120-nál 4000 fordulat), ehhez képest a gyorsítófokozat a 4-es. Úgy tűnik, a komfort és a fogyasztás csökkentése fontosabb szempont volt.
Előzmény: granturismo (280)
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 280
T. Az UE.

Nem lehet, hogy egyszeruen a modellváltás utántól változott? Az 1.6-ba milyen váltód van? Nekem az 1.2-be huzalos muködtetésu és a hátramenet kapcsolásakor egy kis gyurut fel kell húzni a váltórúdon. Azt tudom, hogy az 1.4-be rudazatos muködtetés volt és nem volt kis gyuru. Tehát az egyémben új az egész motor-váltó rész. Lehet, hogy az 1.6-ban a motort nem változtatták de a váltót igen.
GT

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!