Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cikkes Creative Commons License 2000.08.04 0 0 298
Kedves Bubó igazad van de én eddig is tudtam, hogy jól csinálom, nem kellet ezt nyugtáznod.
Prb- nek pedig csak üzenem, hogy kapja be a faszom! :))))
Az való neki:))))))))))
Bár nem hiszem, hogy ilyen nyomorékoknak a szájába adnám:)))
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 297
A szervizes szerint a váltómű szériahibás, mert már többen is visszavitték ezzel a hibával. Volt másnak is itt közülünk baja a váltóval? Egyébként 14.000 km van az autómban, és nem lett széthajtva.....
CommandAir Creative Commons License 2000.08.03 0 0 296
A 8 hónapos Bravom ma megadta magát. Elvitemm szervizbe a következőkkel: 1.Fogyott az olaj a szervókormányból 2.Váltó recseg amikor 2.-ba kapcsolok 3000-es fordulat környékén. A szerviz szerint mindkét fődarab hibás így garanciában csereélni fogják. Tud arról valaki, hogy mikor lehet a teljes autó cseréjét kérni? Hány fődarabnak kell ahhoz tönkremennie hogy új autót kapjon az ember? Egyáltalán van ilyen lehetőség?
mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 295
Fijúk, ez most nagyon időszerűen jött. Ezt a hírt tegyétek el későbbi időkre, amikor egy újabb ifjú titán bejönne fikázni:
http://www.autoexpress.co.uk/miklosb/newnews/newsarticle.php3?id=901

A hír arról szól, hogy a UK-ba szállított első Audi A6 Allroadok egyike totálisan kiégett, miközben próbaúton volt egy leendő vevővel. Lyukas volt egy tömítés és begyulladt az olaj. Impresszív.

mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 294
Granturismo, a gyertyával kapcsolatban. Ezen a gyertya dolgon én is gondolkodtam vagy másfél éve, sokat olvasgattam a Weben, akkor olvastam a Brisk gyertáról is, ami állítólag azért jó, mert négy lába van ami nem a katód felé lóg, hanem körbeveszi, és sokkal egyenletesebb robban be a benzin. Gondoltam is, hogy biztos jobb, kéne venni. Pont ekkor volt a Bravan 40K-s szervíz, gyertyacsere is (1.6-os motor), megkaptam a régi gyertyákat is, és nem pont olyan volt az is! Nem az volt a márkája, de a konstrukció ugyanolyan volt. Úgyhogy még az is elképzelhető, hogy a mostani gyári motorodban is ilyen gyertya van. Amúgy én a Weben azt olvastam, hogy a gyertyacserével sok mindent nem lehet elérni. Biztos olyan ez is, mint mikor a hifi hangfalad tüskelábai alá még beteszel egy ólomlemezt. Valószínüleg semmi különbséget nem lehet észrevenni, viszont mennyivel jobb így rágondolni :-)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.03 0 0 293
Hello, GT!
A CD-táram: CDX-601. Olyan adapterem van (Fiat Boldi ajándék !!!), ami két darabból áll, a fiók a szabványréssel+ a kamuelőlap, amit bele lehet pattintani külön.(Olvastam korábbi levélben, hogy régen 2 féle volt???)Az erősítő beszereléséről nincs ötletem, hogy lehet-e az ülés alá, az biztos, hogy egy ilyen cucc rendesen melegszik,nem véletlenül van telerakva hűtőbordákkal, az enyém tűz forró szokott lenni.Ezért talán jobb szellőzősebb helyre rakni.
A vezeték 8 mm-es, piros:))),és az ülés mögött jön föl az egész köteg alulról, de nem tudom, hol van elvezetve, majd megpróbálom megnézni.Amint írtam, nagyon profi módon van az egész megcsinálva,tényleg nézd meg,ha akarod, mert az apró részleteket nem tudom szakszerűen leírni.
Üdv: bubó
Előzmény: granturismo (289)
granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 292
T.UE!
1. Igen
2. Nincs ellenemre a dolog, bár most igen surü a programom. Az alany amúgy éppen most van a 20ekm-es renováláson. De a szeptember nekem szimpatikus.
Addig meg jelentkezhet még más is.
GT
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
prb Creative Commons License 2000.08.03 0 0 291
A Sporting én is szivesen részt vennék a talin.
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.03 0 0 290
Hali granturismo, Barramas!

Kérdéseim volnának:
1. pestiek vagytok-é?
2., Ha igen, volna-e kedvetek egy összeröffenéshez, ahol kipróbálhatnánk egymás autóit? Engem nagyon érdekelne, hogy megy az 1.2-es Bravo, ehhez a motorhoz csak Punto-ban volt eddig szerencsém. Amennyiben van bennetek érdeklődés az 1.6-os iránt, meg lehetne szervezni a dolgot.
Nos?

granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 289
T. Bubó barátom!
Emmán igen! Azért kérdeznék még.
1. Mi a CD-tárad típusszáma? CDX-51?,71?
Mert ha igen akkor további kérdéseim lennének.
2. Melyik készülékadaptert szereltetted be az álmagnó fedlapost-vagy a simát?
3. Ha erosítot szerelnék be én meggondolnám a hátsó ülések alatti területet. Mi a véleményed?
4. Meg tudnád-e nézni, hogy hol vezették hátra az erosítod tápfeszültségét és milyen vastag vezetékkel.
üdv
GT
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.03 0 0 288
Nos, egyben teljesen igazad van: hülyék vagyunk, hogy egyáltalán leálltunk veled "vitázni" és lementünk kutyába (gyengébbek és fiatalabbak kedvéért: HOBO-Kopasz kutya), amikor látható lett volna, hogy csak provokálsz és ennek alapvetően semmi köze a Fiat nevű autóhoz.Azt kicsit mindenki bevette, hogy téged érdekel a téma,csak ezért reagáltunk rá,alulmúlva ezzel megszokott modorunkat.Én személy szerint sajnálom, hogy ezt kihoztad belőlem, mert ezek szerint te jól csinálod ezt a gusztustalan belepiszkítást a másoknak fontos dolgokba !
Részemről ENNYI volt cikkes !
Előzmény: cikkes (287)
cikkes Creative Commons License 2000.08.03 0 0 287
Üdvözlöm Gőgös Gúnárt és egyúttal elárulom hogy nem én vagyok az, de ha ő is ilyen lehetetlen dolgokkal fel tudja bennetek baszni az ideget akkor csak gratuolálok neki és minden elismerésemet küldöm neki.
Az hogy görbítem a teret elég gyér beszólás, mondom, hogy szegényes a szókincsetek, írok pár példát amik még nem jártak le mint ez:

Ez az egyed Taigetosz pozitív.
Olyan sötét vagy, hogyha elrepül egy holló a fejed fölött azt hiszik, hogy villámlott.
Ja, és ti is inkább áramot vezetnétek mint autót.

Ezek már sokkal frappánsabbak nem? (Na ugye.)
A kiscsoportosért haragszom. :))))) (csak el ne hidd a végén!)

Hát nem tudom. hogy én vagyok e a hülye aki idegesít titeket (jelentéktelen dolgokkal), vagy ti akik fölveszitek a dolgot és epcóztok rajta.

prb-nek pedig azt üzenem, hogy nyasgem, még mielőtt azt hiszi, hogy pest az isten.

Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 286
Ja,es 6000 felett gyonyoru hangja van,erdemes
legalabb egyszer-egyszer meghallgatni..:)))
Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 285
Hali

Hal'istennek sikerult nagyjabol kimaradnom az elmult napok ide nem illo fikazodasaibol,ugyhogy terjunk a lenyegre :
Az Utolso Europai

Keresedre a szaraz tenyek (1.2 16v):
V.fokozat : 80Km/h - ~2000
100 -- ~2500
120 -- ~3000
140 -- ~3300,
folotte mar inkabb az utat figyelem...:))
Amugy tudja valaki,mennyi lehet az 1.2 16v vege?

Előzmény: Az Utolsó Európai (278)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 284
Hello, GT!
Én két hét után szereltettem ki a gyári cuccot: alap magnó volt. Az illesztő modulba (ami ezzel a fejegységgel nem néz ki nagyon cikisen)SONY XR-C 5300 R rádió van, lehajló előlapos, mögötte a magnó.Ez már CD Text-es, ha van néhány olyan CD-d, ami ezt tudja, tetszeni fog ! A CD-tár (10db-os)és korábbi autómból a Kenwood erősítő 4x50W a hátsó űlés támláira van felszerelve.Sajnos csak itt van hely, vagy leszereled a csomagtérfenékre, de akkor még több helyet vesz el a csomtartóból. Itt található még a sub-bass láda, szintén a korábbi autóból. Ebben egy 200W-os California mélynyomó van. Elöl 4 hangszóróból álló Sony váltotta fel a gyári Sokolt:))Ez a legolcsóbb volt, nem X-Plod vagy Velocity, de abszolút jól szól.Én minden autómban nagy súlyt fektettem a hi-fi-re, mert itt van időm a legtöbbet hallgatni, és ezt a kiadást soha nem bántam meg !A Mammut-ban szerelték be, ott nagyon szépen dolgoznak és, ha ott veszed, kedvezmény van a szerelésre.Ez a cucc kb: 220 000.-Ft, de NAGYON jól szól ! Bármikor meghallgathatod, ha erre jársz (Budán). bubó
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 283
UE.
Alkalomadtán én is kipróbálom a váltófokozatokhoz tartozó sebességeket.

Turbo IE.
Mikori a gépsárkány?

Mindenki
Annyian irtatok (régebben) a sportlégszuro jótékony hatásáról, hogy én is vettem egyet a BONTEX-nél. Az eladók nagyon kínálgatták a saját márkanév alatt forgalmazott sportgyertyájukat. Akciós áron. Sportlégszuro+4 db gyertya 13eFt. Aztán kiderült 1.2-hez nincsen gyertya. Bár ha lett volna sem biztos,hogy vettem volna. Érdekelne vajon honnan szerzi a BONTEX ezt a gyertyát. Ugy gondolom ha márkás lenne nem saját nevén forgalmazná, hanem a gyártóén. Miért gondolom én, hogy ez a gyertya cseh gyártmány.(Amitol természetesen még nagyon jó is lehet.) Mintha egy pár éve az Autószalonon a Brisk kinált volna hasonló gyertyákat. Csak valahogy nekem nem volt bizodalmam benne.
Aki többet tud tegye már közzé.

2.0Turbo_ie Creative Commons License 2000.08.02 0 0 282
Sziasztok!
Nekem egy 2.0 Turbo benzines Fiat Cromám van, 155 LE a teljesítménye, ennek ellenére baromi hosszúak az áttételei. 1 -ben 75, 2 -ben 130, 3 -ban 170, 4 -5 ben még nem húzattam ki, valószínűleg mind a kettőben a végsebesség. 120 -nál 2900 -at pörög. Ennek hatására a 9 literes átlagfogyasztást simán lehet vele hozni, normális vezetési stílussal.
Mellesleg az autóval rohadtul meg vagyok elégedve.
Előzmény: Az Utolsó Európai (281)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 281
Nekem az 1.4-eshez hasonló rudas váltóm van. Illetve ez nem biztos, csak az, hogy a működése rudazatos konstrukcióra enged következtetni, és gyűrűcskének sincs nyoma.
Azért lepődtem meg a hosszú ötödiken, mert a Marea után végképp nem erre számítottam. A Mareánk is csak egy éves, mégis teljesen más az áttételezés: ötödikben jóval erősebb a rövid áttétel miatt, 4-ben viszont a Bravo magasan veri. A végsebességét is 4-ben éri el a gép.
Azt hittem, hogy egy sportosabb filozófiájú modellhez direktebb ötödiket választanak (á la Alfa 146, 120-nál 4000 fordulat), ehhez képest a gyorsítófokozat a 4-es. Úgy tűnik, a komfort és a fogyasztás csökkentése fontosabb szempont volt.
Előzmény: granturismo (280)
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 280
T. Az UE.

Nem lehet, hogy egyszeruen a modellváltás utántól változott? Az 1.6-ba milyen váltód van? Nekem az 1.2-be huzalos muködtetésu és a hátramenet kapcsolásakor egy kis gyurut fel kell húzni a váltórúdon. Azt tudom, hogy az 1.4-be rudazatos muködtetés volt és nem volt kis gyuru. Tehát az egyémben új az egész motor-váltó rész. Lehet, hogy az 1.6-ban a motort nem változtatták de a váltót igen.
GT

prb Creative Commons License 2000.08.02 0 0 279
Én nem bánom cikkes feltünését topicunkban. Az "olyan buta vagy, hogy görbíted a teret" megállapítás nagyon tetszett. Ennyit megért.

Ami a váltóáttételt illeti csak annyit tudok, hogy a 146-os 1,6 TS Alfa 120-nál közel 4000-et pörög.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 278
Teljesen igazad van.

Nekem sajnos elszáll az agyam olyankor, mikor valaki benéz egy topicba, ahol jól látható preferenciák alapján rendeződött össze egy társaság, ám ezt a tényt ignorálva ki akarja őket oktatni, hogy miképp is kellene vélekedni az adott témáról. Nem cikkes az egyetlen ilyen, van egy Gőgös Gúnár Gedeon nevű pali is, aki pont ugyanezt csinálja, annyira hasonló módon, hogy remélem, ugyanaz a figura lapul a két nick mögött - ellenkező esetben egy rendkívül kártékony és tudatlan, ám annál tolakodóbb faj felbukkanásának lehetünk szemtanúi.

De írjunk a Bravo-ról is valamit!
Szeretném kideríteni, hogy mikor változtattak a váltóáttételeken az olaszok. Ugyanis az én gépem ötösben 120-nál csak 3000-et pörög, ami korábbi példányoknál állítólag nem így volt (rövidebb volt az áttétel). Van aki nézi ezt, és be tudja írni?

Előzmény: granturismo (276)
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 277
Na kérem visszakanyarodva a 253-as felszólalásomra nicsen itt olyan aki utólag épített hifit a Bravo/Brava/Marea-ba? Érdekelne mit épített be be és hová szerelte.

Zippo 22!
Mic414 hozzászólásához annyit tennék, hogy a 20ekm-kénti átvizsgálásokkor meg kell vizsgálni a szíjfeszességet a szíjfeszíto babák állapotát. Ha a szíj szélén a legkisebb folytonossági hiány, kezdodo foszlás nyomai láthatók, vagy a szíjra olaj, fékfolydék, fagyálló került ki kell cserélni.
Üdv GT

granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 276
Nem címzem én ezt senkinek, nem kenyerem a virtuskodás.
Én személy szerint az internet nevu csodateremtmény azon tulajdonságát értékelem leginkább, hogy könnyen rátalálhatok hasonló érdeklodési köru emberekre akikkel beszélgethetek és akikkel valószinuleg egyébként az életben nem találkoznék. Ez a topic is errol szól. Fiat Bravo.
De nem szólják le ha valaki Marea, Punto, Ritmo, Panda stb. tapasztalatát teszi itt közzé. Sot pld. cr2 a 242 hozzászólásban közzétette, hogy o bizony egy új Fiesta boldog tulajdonosa, de senki sem esett neki, hogy húha meg jelzok sokasága. Miért is tennénk? Tehetnénk?
Bizony sajnos néha elofordulnak meghibásodások súlyosak is, Fiattal is, meg a némettel, japánnal svéddel is. Mert ugye muszaki cikk és hál'istennek semmi sem tökéletes. Rémtörténeteket mindenki tud mesélni. Én például egy ismert európai cég magyar vállalatának igazgatójáról, akinek Mondeoja 40ekmnél az M1-n hajtókartörés miatt szállt el. Vagy a minoségéllovas japánok közül a Mitsubishi aki épp most készül a világ eddigi legnagyobb visszahívási akciójára, mert ügyes hivatalnokok eddig ügyesen rejtegettek 17000 reklamáló levelet. Ám én azt mondom, hogy ezek alapján a japán/német vagy a Ford, de akár csak a Mondaóra is általánosítgató következtetéseket, címkeragasztásokat tenni nem szerencsés. Ez az én véleményem.

Üdv mindenkinek GT

mic414 Creative Commons License 2000.08.02 0 0 275
Hello, Zippo22, nekem Bravam volt (110K-nál adtam el). Én 90K-nál cseréltem vezérműszíjat, azt mondta a szervíz nem érdemes kipróbálni, hogy meddig jó, mert maga a vezérműszíj párezer forint csak, de ha netalán elszakad akkor nagyságrendekkel többe kerül majd. Szóval ha 90-100K környékén vagy, akkor cserélj.
Előzmény: Zippo22 (270)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 274
Ha sokan haszálták már a téged illető dicsérő szinonímákat, az csak azt bizonyítja, milyen hihetetlen népszerűségnek örvendhetsz ! Ezt biztos élvezed is, különben normális ember inkább barátokat keres, persze ott, ahova való!
Hogy érettségid van, nem meglepő, hiszen azt venni is lehet, ettől még nem kell tudni írni (sem).
Hogy kis buta vagyok, abban igazad van, mert leállok vitázni egy 19 éves igen egyszerűvel!
Bármit el tudsz rólam képzelni? Azt te csak gondolod!

FIÚK !!! Nem lehetne a topicunkat megtísztítani a hulladéktól ? Én tényleg Fiat ügyekben szeretnék Veletek csevegni és nem hülye kiscsoportosokon vitázni !

cikkes Creative Commons License 2000.08.02 0 0 273
Ja és elfelejtettem mondani prb-nek, hogy az általa óhajtott Fikázós topik a Törzsasztalon található meg.
cikkes Creative Commons License 2000.08.02 0 0 272
Kedves Bubó még mindig nagyon gyenge vagy, ezt a szinonímát már sokan használták (elárulom még nem hatottak meg vele :))), az érettségim már meg van, ezért nem érdekel hogy a báty hány ty. Gondoltam én is hogy a Fiat 500-as ról van szó de hogy a Mercis poént értsd ahoz már ész is kell, de kis buta vagy.Biztosan nagyon erős is vagy, a szervek szakítgatásához is nagyon érthetsz de ez még nem jelenti azt hogy az autókhoz is értessz.
(Vagy szerinted igen, bár rólad már bármit el tudok képzelni :)))))

Keves Európai!
Kac,kac :))) a Fiat 500-hoz csak az előzőt tudom mondani ismét. Szegény papádat pedig nagyon sajnálom, dehát ha egyszer oda van írva abba a fránya gépkönyvbe hogy nem lehet százzal menni akkor nem lehet és kész:))).
Amúgy egészségedre! (már mint a sört)
de vigyázz vele tudod az alkohol öl butít és nyomorbadönt és öli az agy sejteket és aki ilyeneket mond annak már egyébként sem lehet sok belőle (egyszóval vigyázz arra a kevésre:))))!

prb "barátomnak":
Az általad felsorolt kocsikon már túl adtam, szerintem jobban illik hozzám egy S 600-as.
Esős időben hogy ne legyen koszos a miskolci villamossal járok :)))))

Zippo22!
Köszi a felajánlást de szívesebben járok normális autóval ezért ha csak nem muszáj nem próbálom ki a Fiatot. A vezérmű szíjas dolgot ne hidd el nem igaz csak kacsa, át akarnak verni, nekem elhiheted, tudod, hohy én mindent tudok:))))))

A képeket pedig nagyon köszi, ha utcán látok egy ehez hasonlót akkor (csak nektek köszönhetően) már fogom tudni, hogy mi az.Tényleg köszi:))))

Zippo22 Creative Commons License 2000.08.02 0 0 271
cikkesnek, hogy az utcán is megismerje a verdát:

Zippo22 Creative Commons License 2000.08.01 0 0 270
Uraim!

Miután Mr. Cikkes (ja, bocs: cikkes) vihart kavart a biliben, hozzászólásából megtudhattuk, hogy nemcsak mi, FIAT-tulajdonosok vagyunk tudatlanok, hanem hülye az egész világ! Nem? (Természetesen rajta kívül). Segítsetek! Mikor is volt a Bravo az "Év autója"? :))) 96 v. 97-ben?

Kedves cikkes!
Granturismo dobott egy képet a Bravo-ról! Látod? Ez itt a FIAT BRAVO!!! Ebben a topicban jobbára ilyen kocsival járó emberek írogatnak! Ha szépen megkérsz valamelyikünket, talán valaki megengedi, hogy beleülj, és végre - legalább az anyósülésen ülve - megtudhatod, milyen az, amikor több, mint 100 LE-vel elindul alattad a verda!

Más. Tanácsot kérek Tőletek! A vezérműszíj elvileg 100e km-re van hitelesítve. (Bravo SX 1.6 16V) Szerintetek ezt mennyire lehet komolyan venni?

Üdv. Zip

granturismo Creative Commons License 2000.08.01 0 0 269
Üdv viaskodók!

Az előbbi csorba kiköszörülése végett:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!