Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 292
T.UE!
1. Igen
2. Nincs ellenemre a dolog, bár most igen surü a programom. Az alany amúgy éppen most van a 20ekm-es renováláson. De a szeptember nekem szimpatikus.
Addig meg jelentkezhet még más is.
GT
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
prb Creative Commons License 2000.08.03 0 0 291
A Sporting én is szivesen részt vennék a talin.
Előzmény: Az Utolsó Európai (290)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.03 0 0 290
Hali granturismo, Barramas!

Kérdéseim volnának:
1. pestiek vagytok-é?
2., Ha igen, volna-e kedvetek egy összeröffenéshez, ahol kipróbálhatnánk egymás autóit? Engem nagyon érdekelne, hogy megy az 1.2-es Bravo, ehhez a motorhoz csak Punto-ban volt eddig szerencsém. Amennyiben van bennetek érdeklődés az 1.6-os iránt, meg lehetne szervezni a dolgot.
Nos?

granturismo Creative Commons License 2000.08.03 0 0 289
T. Bubó barátom!
Emmán igen! Azért kérdeznék még.
1. Mi a CD-tárad típusszáma? CDX-51?,71?
Mert ha igen akkor további kérdéseim lennének.
2. Melyik készülékadaptert szereltetted be az álmagnó fedlapost-vagy a simát?
3. Ha erosítot szerelnék be én meggondolnám a hátsó ülések alatti területet. Mi a véleményed?
4. Meg tudnád-e nézni, hogy hol vezették hátra az erosítod tápfeszültségét és milyen vastag vezetékkel.
üdv
GT
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.03 0 0 288
Nos, egyben teljesen igazad van: hülyék vagyunk, hogy egyáltalán leálltunk veled "vitázni" és lementünk kutyába (gyengébbek és fiatalabbak kedvéért: HOBO-Kopasz kutya), amikor látható lett volna, hogy csak provokálsz és ennek alapvetően semmi köze a Fiat nevű autóhoz.Azt kicsit mindenki bevette, hogy téged érdekel a téma,csak ezért reagáltunk rá,alulmúlva ezzel megszokott modorunkat.Én személy szerint sajnálom, hogy ezt kihoztad belőlem, mert ezek szerint te jól csinálod ezt a gusztustalan belepiszkítást a másoknak fontos dolgokba !
Részemről ENNYI volt cikkes !
Előzmény: cikkes (287)
cikkes Creative Commons License 2000.08.03 0 0 287
Üdvözlöm Gőgös Gúnárt és egyúttal elárulom hogy nem én vagyok az, de ha ő is ilyen lehetetlen dolgokkal fel tudja bennetek baszni az ideget akkor csak gratuolálok neki és minden elismerésemet küldöm neki.
Az hogy görbítem a teret elég gyér beszólás, mondom, hogy szegényes a szókincsetek, írok pár példát amik még nem jártak le mint ez:

Ez az egyed Taigetosz pozitív.
Olyan sötét vagy, hogyha elrepül egy holló a fejed fölött azt hiszik, hogy villámlott.
Ja, és ti is inkább áramot vezetnétek mint autót.

Ezek már sokkal frappánsabbak nem? (Na ugye.)
A kiscsoportosért haragszom. :))))) (csak el ne hidd a végén!)

Hát nem tudom. hogy én vagyok e a hülye aki idegesít titeket (jelentéktelen dolgokkal), vagy ti akik fölveszitek a dolgot és epcóztok rajta.

prb-nek pedig azt üzenem, hogy nyasgem, még mielőtt azt hiszi, hogy pest az isten.

Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 286
Ja,es 6000 felett gyonyoru hangja van,erdemes
legalabb egyszer-egyszer meghallgatni..:)))
Barramas Creative Commons License 2000.08.02 0 0 285
Hali

Hal'istennek sikerult nagyjabol kimaradnom az elmult napok ide nem illo fikazodasaibol,ugyhogy terjunk a lenyegre :
Az Utolso Europai

Keresedre a szaraz tenyek (1.2 16v):
V.fokozat : 80Km/h - ~2000
100 -- ~2500
120 -- ~3000
140 -- ~3300,
folotte mar inkabb az utat figyelem...:))
Amugy tudja valaki,mennyi lehet az 1.2 16v vege?

Előzmény: Az Utolsó Európai (278)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 284
Hello, GT!
Én két hét után szereltettem ki a gyári cuccot: alap magnó volt. Az illesztő modulba (ami ezzel a fejegységgel nem néz ki nagyon cikisen)SONY XR-C 5300 R rádió van, lehajló előlapos, mögötte a magnó.Ez már CD Text-es, ha van néhány olyan CD-d, ami ezt tudja, tetszeni fog ! A CD-tár (10db-os)és korábbi autómból a Kenwood erősítő 4x50W a hátsó űlés támláira van felszerelve.Sajnos csak itt van hely, vagy leszereled a csomagtérfenékre, de akkor még több helyet vesz el a csomtartóból. Itt található még a sub-bass láda, szintén a korábbi autóból. Ebben egy 200W-os California mélynyomó van. Elöl 4 hangszóróból álló Sony váltotta fel a gyári Sokolt:))Ez a legolcsóbb volt, nem X-Plod vagy Velocity, de abszolút jól szól.Én minden autómban nagy súlyt fektettem a hi-fi-re, mert itt van időm a legtöbbet hallgatni, és ezt a kiadást soha nem bántam meg !A Mammut-ban szerelték be, ott nagyon szépen dolgoznak és, ha ott veszed, kedvezmény van a szerelésre.Ez a cucc kb: 220 000.-Ft, de NAGYON jól szól ! Bármikor meghallgathatod, ha erre jársz (Budán). bubó
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 283
UE.
Alkalomadtán én is kipróbálom a váltófokozatokhoz tartozó sebességeket.

Turbo IE.
Mikori a gépsárkány?

Mindenki
Annyian irtatok (régebben) a sportlégszuro jótékony hatásáról, hogy én is vettem egyet a BONTEX-nél. Az eladók nagyon kínálgatták a saját márkanév alatt forgalmazott sportgyertyájukat. Akciós áron. Sportlégszuro+4 db gyertya 13eFt. Aztán kiderült 1.2-hez nincsen gyertya. Bár ha lett volna sem biztos,hogy vettem volna. Érdekelne vajon honnan szerzi a BONTEX ezt a gyertyát. Ugy gondolom ha márkás lenne nem saját nevén forgalmazná, hanem a gyártóén. Miért gondolom én, hogy ez a gyertya cseh gyártmány.(Amitol természetesen még nagyon jó is lehet.) Mintha egy pár éve az Autószalonon a Brisk kinált volna hasonló gyertyákat. Csak valahogy nekem nem volt bizodalmam benne.
Aki többet tud tegye már közzé.

2.0Turbo_ie Creative Commons License 2000.08.02 0 0 282
Sziasztok!
Nekem egy 2.0 Turbo benzines Fiat Cromám van, 155 LE a teljesítménye, ennek ellenére baromi hosszúak az áttételei. 1 -ben 75, 2 -ben 130, 3 -ban 170, 4 -5 ben még nem húzattam ki, valószínűleg mind a kettőben a végsebesség. 120 -nál 2900 -at pörög. Ennek hatására a 9 literes átlagfogyasztást simán lehet vele hozni, normális vezetési stílussal.
Mellesleg az autóval rohadtul meg vagyok elégedve.
Előzmény: Az Utolsó Európai (281)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 281
Nekem az 1.4-eshez hasonló rudas váltóm van. Illetve ez nem biztos, csak az, hogy a működése rudazatos konstrukcióra enged következtetni, és gyűrűcskének sincs nyoma.
Azért lepődtem meg a hosszú ötödiken, mert a Marea után végképp nem erre számítottam. A Mareánk is csak egy éves, mégis teljesen más az áttételezés: ötödikben jóval erősebb a rövid áttétel miatt, 4-ben viszont a Bravo magasan veri. A végsebességét is 4-ben éri el a gép.
Azt hittem, hogy egy sportosabb filozófiájú modellhez direktebb ötödiket választanak (á la Alfa 146, 120-nál 4000 fordulat), ehhez képest a gyorsítófokozat a 4-es. Úgy tűnik, a komfort és a fogyasztás csökkentése fontosabb szempont volt.
Előzmény: granturismo (280)
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 280
T. Az UE.

Nem lehet, hogy egyszeruen a modellváltás utántól változott? Az 1.6-ba milyen váltód van? Nekem az 1.2-be huzalos muködtetésu és a hátramenet kapcsolásakor egy kis gyurut fel kell húzni a váltórúdon. Azt tudom, hogy az 1.4-be rudazatos muködtetés volt és nem volt kis gyuru. Tehát az egyémben új az egész motor-váltó rész. Lehet, hogy az 1.6-ban a motort nem változtatták de a váltót igen.
GT

prb Creative Commons License 2000.08.02 0 0 279
Én nem bánom cikkes feltünését topicunkban. Az "olyan buta vagy, hogy görbíted a teret" megállapítás nagyon tetszett. Ennyit megért.

Ami a váltóáttételt illeti csak annyit tudok, hogy a 146-os 1,6 TS Alfa 120-nál közel 4000-et pörög.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 278
Teljesen igazad van.

Nekem sajnos elszáll az agyam olyankor, mikor valaki benéz egy topicba, ahol jól látható preferenciák alapján rendeződött össze egy társaság, ám ezt a tényt ignorálva ki akarja őket oktatni, hogy miképp is kellene vélekedni az adott témáról. Nem cikkes az egyetlen ilyen, van egy Gőgös Gúnár Gedeon nevű pali is, aki pont ugyanezt csinálja, annyira hasonló módon, hogy remélem, ugyanaz a figura lapul a két nick mögött - ellenkező esetben egy rendkívül kártékony és tudatlan, ám annál tolakodóbb faj felbukkanásának lehetünk szemtanúi.

De írjunk a Bravo-ról is valamit!
Szeretném kideríteni, hogy mikor változtattak a váltóáttételeken az olaszok. Ugyanis az én gépem ötösben 120-nál csak 3000-et pörög, ami korábbi példányoknál állítólag nem így volt (rövidebb volt az áttétel). Van aki nézi ezt, és be tudja írni?

Előzmény: granturismo (276)
granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 277
Na kérem visszakanyarodva a 253-as felszólalásomra nicsen itt olyan aki utólag épített hifit a Bravo/Brava/Marea-ba? Érdekelne mit épített be be és hová szerelte.

Zippo 22!
Mic414 hozzászólásához annyit tennék, hogy a 20ekm-kénti átvizsgálásokkor meg kell vizsgálni a szíjfeszességet a szíjfeszíto babák állapotát. Ha a szíj szélén a legkisebb folytonossági hiány, kezdodo foszlás nyomai láthatók, vagy a szíjra olaj, fékfolydék, fagyálló került ki kell cserélni.
Üdv GT

granturismo Creative Commons License 2000.08.02 0 0 276
Nem címzem én ezt senkinek, nem kenyerem a virtuskodás.
Én személy szerint az internet nevu csodateremtmény azon tulajdonságát értékelem leginkább, hogy könnyen rátalálhatok hasonló érdeklodési köru emberekre akikkel beszélgethetek és akikkel valószinuleg egyébként az életben nem találkoznék. Ez a topic is errol szól. Fiat Bravo.
De nem szólják le ha valaki Marea, Punto, Ritmo, Panda stb. tapasztalatát teszi itt közzé. Sot pld. cr2 a 242 hozzászólásban közzétette, hogy o bizony egy új Fiesta boldog tulajdonosa, de senki sem esett neki, hogy húha meg jelzok sokasága. Miért is tennénk? Tehetnénk?
Bizony sajnos néha elofordulnak meghibásodások súlyosak is, Fiattal is, meg a némettel, japánnal svéddel is. Mert ugye muszaki cikk és hál'istennek semmi sem tökéletes. Rémtörténeteket mindenki tud mesélni. Én például egy ismert európai cég magyar vállalatának igazgatójáról, akinek Mondeoja 40ekmnél az M1-n hajtókartörés miatt szállt el. Vagy a minoségéllovas japánok közül a Mitsubishi aki épp most készül a világ eddigi legnagyobb visszahívási akciójára, mert ügyes hivatalnokok eddig ügyesen rejtegettek 17000 reklamáló levelet. Ám én azt mondom, hogy ezek alapján a japán/német vagy a Ford, de akár csak a Mondaóra is általánosítgató következtetéseket, címkeragasztásokat tenni nem szerencsés. Ez az én véleményem.

Üdv mindenkinek GT

mic414 Creative Commons License 2000.08.02 0 0 275
Hello, Zippo22, nekem Bravam volt (110K-nál adtam el). Én 90K-nál cseréltem vezérműszíjat, azt mondta a szervíz nem érdemes kipróbálni, hogy meddig jó, mert maga a vezérműszíj párezer forint csak, de ha netalán elszakad akkor nagyságrendekkel többe kerül majd. Szóval ha 90-100K környékén vagy, akkor cserélj.
Előzmény: Zippo22 (270)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.02 0 0 274
Ha sokan haszálták már a téged illető dicsérő szinonímákat, az csak azt bizonyítja, milyen hihetetlen népszerűségnek örvendhetsz ! Ezt biztos élvezed is, különben normális ember inkább barátokat keres, persze ott, ahova való!
Hogy érettségid van, nem meglepő, hiszen azt venni is lehet, ettől még nem kell tudni írni (sem).
Hogy kis buta vagyok, abban igazad van, mert leállok vitázni egy 19 éves igen egyszerűvel!
Bármit el tudsz rólam képzelni? Azt te csak gondolod!

FIÚK !!! Nem lehetne a topicunkat megtísztítani a hulladéktól ? Én tényleg Fiat ügyekben szeretnék Veletek csevegni és nem hülye kiscsoportosokon vitázni !

cikkes Creative Commons License 2000.08.02 0 0 273
Ja és elfelejtettem mondani prb-nek, hogy az általa óhajtott Fikázós topik a Törzsasztalon található meg.
cikkes Creative Commons License 2000.08.02 0 0 272
Kedves Bubó még mindig nagyon gyenge vagy, ezt a szinonímát már sokan használták (elárulom még nem hatottak meg vele :))), az érettségim már meg van, ezért nem érdekel hogy a báty hány ty. Gondoltam én is hogy a Fiat 500-as ról van szó de hogy a Mercis poént értsd ahoz már ész is kell, de kis buta vagy.Biztosan nagyon erős is vagy, a szervek szakítgatásához is nagyon érthetsz de ez még nem jelenti azt hogy az autókhoz is értessz.
(Vagy szerinted igen, bár rólad már bármit el tudok képzelni :)))))

Keves Európai!
Kac,kac :))) a Fiat 500-hoz csak az előzőt tudom mondani ismét. Szegény papádat pedig nagyon sajnálom, dehát ha egyszer oda van írva abba a fránya gépkönyvbe hogy nem lehet százzal menni akkor nem lehet és kész:))).
Amúgy egészségedre! (már mint a sört)
de vigyázz vele tudod az alkohol öl butít és nyomorbadönt és öli az agy sejteket és aki ilyeneket mond annak már egyébként sem lehet sok belőle (egyszóval vigyázz arra a kevésre:))))!

prb "barátomnak":
Az általad felsorolt kocsikon már túl adtam, szerintem jobban illik hozzám egy S 600-as.
Esős időben hogy ne legyen koszos a miskolci villamossal járok :)))))

Zippo22!
Köszi a felajánlást de szívesebben járok normális autóval ezért ha csak nem muszáj nem próbálom ki a Fiatot. A vezérmű szíjas dolgot ne hidd el nem igaz csak kacsa, át akarnak verni, nekem elhiheted, tudod, hohy én mindent tudok:))))))

A képeket pedig nagyon köszi, ha utcán látok egy ehez hasonlót akkor (csak nektek köszönhetően) már fogom tudni, hogy mi az.Tényleg köszi:))))

Zippo22 Creative Commons License 2000.08.02 0 0 271
cikkesnek, hogy az utcán is megismerje a verdát:

Zippo22 Creative Commons License 2000.08.01 0 0 270
Uraim!

Miután Mr. Cikkes (ja, bocs: cikkes) vihart kavart a biliben, hozzászólásából megtudhattuk, hogy nemcsak mi, FIAT-tulajdonosok vagyunk tudatlanok, hanem hülye az egész világ! Nem? (Természetesen rajta kívül). Segítsetek! Mikor is volt a Bravo az "Év autója"? :))) 96 v. 97-ben?

Kedves cikkes!
Granturismo dobott egy képet a Bravo-ról! Látod? Ez itt a FIAT BRAVO!!! Ebben a topicban jobbára ilyen kocsival járó emberek írogatnak! Ha szépen megkérsz valamelyikünket, talán valaki megengedi, hogy beleülj, és végre - legalább az anyósülésen ülve - megtudhatod, milyen az, amikor több, mint 100 LE-vel elindul alattad a verda!

Más. Tanácsot kérek Tőletek! A vezérműszíj elvileg 100e km-re van hitelesítve. (Bravo SX 1.6 16V) Szerintetek ezt mennyire lehet komolyan venni?

Üdv. Zip

granturismo Creative Commons License 2000.08.01 0 0 269
Üdv viaskodók!

Az előbbi csorba kiköszörülése végett:

granturismo Creative Commons License 2000.08.01 0 0 268
Bocs csak egy próba volt.
GT
mic414 Creative Commons License 2000.08.01 0 0 267
Helló skacok, csak ritkán járok erre, de most pont jókor jöttem. :-))))
Azon gondolkodott már valaki, hogy az madarat tolláról, embert autójáról? A múltkor például tolatott egy BMW vissza az egyirányú utcában, erre egy szegény megrökönyödött Wartburg leállt mögötte, miről a béemvés kiszólt, hogy Mi a f@szt ácsorogsz itt, húzzál má a francba. Szóval nagyon elégedett vagyok. Cikkes hozta az überautós mentalitást az olaszok pedig az IQ-t. Csupán abban reménykedek, hogy fiatal Cikkes barátunk még tanul valamit az egyetemen (pl. objektivitás, előítéletek levetkőzése stb.)
granturismo Creative Commons License 2000.08.01 0 0 266
Üdv mindenkinek.
Van itten egy eladó verda/e/:
"Zagato Spider 1994, 19.949 km,Black hide,chassis number #ZF A 16 2000#, engine number #AR 51 501#, last sevice done 6 months ago,perfect original condition, 1 owner,european papers,all european taxes paid." price:230000 FRF

Üdv GT
prb Creative Commons License 2000.08.01 0 0 265
"a Fiataon kívül melyik autónál fordul elő még hogy száz körüli sebességnél leszekad egy szelep és szétveri a komplett motort? "

Biztos igazad van, de akkor az én Fiatomban nincsenek szelepek.

Kérlek írd meg, hogy a magadfajta miskolci fogtechnikus tanuló milyen saját maga által megkeresett pénzből vett autóval járkál. Gondolom M3, 911 Turbo, AMG, S8 vagy hasonló. Csak azt ne írd hogy felülsz a miskolci vilamosra mert meghalunk a röhögéstől.

Úgy vettem észre, hogy több topicban nyomulsz hasonló stílusban. Mostmár örök barátaid a Daewoo és automata váltós autó tulajdonosok. Javaslom, hogy nyiss egy topicot "Fikázós topic" címmel. Ott én is megírnám a véleményemet a miskolci műfogsorokról.

Előzmény: cikkes (261)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.01 0 0 264
Drága cikkes!

Eme hozzászólásod befogadására viszonylag népes társaságot verbuváltam, és népszerűségem e lépéssel komoly mértékben megnőtt. A társaság tagjai között ugyanis van, aki csak a térdét csapkodja a röhögéstől, ám olyan is akad, aki 2 perce nem bír kimászni az asztal alól, ahová a kacagás miatt esett be.

Láthatóan legmulattatóbb a hozzáértésed mértéke, aminek köszönhetően képtelen vagy egy S-500-at egy régi Fiat 500-astól megkülönböztetni; igazad tudatában még gunyoroskodsz is, teljessé téve a leégést, amihez képest a Reichstag-é egy szimpla tábortűz volt csupán. Valóban, keresve sem találhatnánk avatottabb ítészt Fiatjaink számára, mint egy ilyen sokoldalúan képzett szakértőt. Vagy hogy Te is megértsd: eséllyel pályázhatsz a kisegítő pótsegédszakértő-jelölt posztjára, ha kitöltesz néhány személyiségtesztet...:-)

Harsány mosollyal jutalmazta a csapat sokrétű fiatos tapasztalataidat is. Bár én hajlott koromnál fogva (30) nem látom már jól a monitort, de úgy tűnik, egy árva konkrétumot nem bírtál beírni, érvényesítve ezzel 254-es hozzászólásomat. Ezzel ellentétben, a következő posztulátum képezi érvrendszered megingathatatlan alapját, idézem:
"a Fiataon kívül melyik autónál fordul elő még hogy száz körüli sebességnél leszekad egy szelep és szétveri a komplett motort?"

Gondolatmenetedet követve arra a végkövetkeztetésre kell jutnunk: VALÓBAN! Ilyesmi csakis Fiattal fordulhat elő! Most, hogy visszagondolok, eddigi 5 Fiatunk használata során már hozzászoktunk ahhoz, hogy 100 körül sosem szabad menni, ez a gépkönyvben is világosan benne volt, hogyaszongya: "90 km/h-s sebességnél a gyorsítást be kell fejezni, és azt 110-ről folytatni. E szabály megszegése a garancia elvesztését vonja maga után." Szegény apám egyszer elbambult, és 100-zal előzött, rögtön mondtam is neki: na, fater, most tönkretetted a motort! És mit ad isten! Alig fejeztem be a mondatot, már hallatszott az éles csattanás a motorháztető alól, majd rémes, fémes csattogás keretében a leszakadt szelep pillanatok alatt szétverte az egész motort.
Sajnos ez az eset óvatosságra késztetett minket, így további Fiatok vásárlásakor mindig észben tartjuk, hogy mi történik 100 körül az autóval. Ám a típus erényei ennek ellenére is rendszeresen becsábítanak egy Fiat -szalonba. :-))

És ez mind nem offtopic: a Fiat Bravo tapasztalatokhoz tartozik...:-)

Szóval drága cikkes, mi lenne, ha nem rontanád itten tovább az ájert? Valamelyik übertopicban biztos jót derülnének a birka fiatosoknak beadagolt végzetes csapásokon, amiket elkövettél, nincs kedved őket szórakoztatni? Bár, ha meggondolom, az is igaz, hogy mi is állati jól szórakozunk. Írjál csak ide, legföljebb kénytelen leszek rengeteg ingyen sört inni, amire kedves barátaim hívnak meg, szerény ellentételezésképp a frenetikus kacajokért, amiket okozol nekik.

Előzmény: cikkes (261)
BUBÓ Creative Commons License 2000.08.01 0 0 263
Kedves(ge)cikkes, topicunkon élősködő...a többit rovarhatározóból keresd ki. Remélem, ez a szinoníma jobban tetszik !
Amúgy a nagybátyám az 1 tyé, csak az analfabéták kedvéért, és természetesen Fiat 500-asra gondoltam,ami nyilván mindenkinek lejött,kivéve neked, aki azzal voltál elfoglalva, hogy ezt a topicot felídegesítsd.Egyediségedet erősítené, ha személyesen találkoznál velünk, mert akkor egy leszakadt valami neked is szétverhetné esetleg valamely nemes (ugyan, van neked ilyen?!)szervedet,és utána--a te terminológiád szerint--
már hasonlítanál is egy fos Fiatra !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!