Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BUBÓ Creative Commons License 2000.08.01 0 0 263
Kedves(ge)cikkes, topicunkon élősködő...a többit rovarhatározóból keresd ki. Remélem, ez a szinoníma jobban tetszik !
Amúgy a nagybátyám az 1 tyé, csak az analfabéták kedvéért, és természetesen Fiat 500-asra gondoltam,ami nyilván mindenkinek lejött,kivéve neked, aki azzal voltál elfoglalva, hogy ezt a topicot felídegesítsd.Egyediségedet erősítené, ha személyesen találkoznál velünk, mert akkor egy leszakadt valami neked is szétverhetné esetleg valamely nemes (ugyan, van neked ilyen?!)szervedet,és utána--a te terminológiád szerint--
már hasonlítanál is egy fos Fiatra !
cikkes Creative Commons License 2000.08.01 0 0 262
Ja és az analfabéták kedvéért a nevem cikkes.
Nem mintha zavarna csak annyira elcsépelt szinonímákat találtok ki a nevemre.
Legyen már egy kicsit több fantáziátok!!!!!
cikkes Creative Commons License 2000.08.01 0 0 261
Nahát, nahát annyi "értékes" megszólalás van itt, hogy azt sem tudom melyikre válaszoljak.
Nem baj majd egy kicsit ide aztán egy kicsit oda.

A tapasztalatokról csak annyit, hogy szerintetek a Fiataon kívül melyik autónál fordul elő még hogy száz körüli sebességnél leszekad egy szelep és szétveri a komplett motort? (valóban egyedül álló a maga nemében).

Ez a Rudibá meg hazudott nektek nekem megsúgta hogy szart sem érnek az olasz autók.

Karl Benzel arra céloztál volna, hogy a Fiat annyit sem ér mint egy Lada hát van benne valami
:-)))

Igazad van korrigálom a szart a fos jobban illik hozzá.

Bubó, a nagybáttyád tévedett (sajnálom :-)))))))

30 éve még nem gyártották az S 500-as Mercit:) (egy kis háttérinformáció)

A válaszok pedig sorban vannak az utolsó beszólásomtól számítva (gyengébbek kedvéért).
(Nem volt kedvem névvel ellátni őket)

granturismo Creative Commons License 2000.07.31 0 0 260
Igen-igen cikkesünknek még az Utolsó Európait is sikerült kizökkentenie sztoikus nyugalmából. A Fiat-óvó gladiátorok közül SZVSZ ő érdemli a pálmakoszorút 254 sz. szösszenetéért:)))
BUBÓ Creative Commons License 2000.07.31 0 0 259
Fiúk, lehet hogy ez a cikkis gyerek csak provokálni akar minket, vagy felpesdíteni a fogyasztástól és pollenszűrőtől ellaposodott topicunkat, és amúgy 30 éves 500-asa van !!!
granturismo Creative Commons License 2000.07.31 0 0 258
Hmmmm! cikkesnek felesleges máshová mennie, harcos kedvűek itt is akadnak.
BUBÓ Creative Commons License 2000.07.31 0 0 257
Ajvé, akkor én most egy hónapja mit vettem...???
Most majd veszettül kereshetem a kocsi hibáit, mire végre beigazolódik cikkes barátunk jóslata és akkor tényleg jogosan sajnálhat majd engem, hogy Fiat-ot vettem. Addig is sajnálhatja magát egy ilyen általánosított kijelentés miatt, hogy "sz@r autó". Nagybátyám, aki külföldön él, 77 éves és volt kb. 30 autója azt szokta mondani: ma már nincs rossz autó, csak más és más szempontok és igények ! Csak egy példa : biztos nagyon jók az egyterűek, azoknak, akinek nagy családjuk van és sokat utaznak csomagokkal, de nekem baromira nem tetszenek, nincs rá szükségem, ezért nem veszek. Szerintem egy ilyen objektív, másokat nem bántó vélemény sokkal meggyőzőbb tud lenni mint a tipikus magyar "én k...ra értek ám hozzá", csak nekem lehet igazam konok demagógia.
Detonátor Creative Commons License 2000.07.31 0 0 256
Sziasztok, Fiatosok!
Látom cikkes barátunk itt is lenyomta az überfrankót. :) Kiváncsi lennék a szponzoraira.
Üdv.
prb Creative Commons License 2000.07.31 0 0 255
"felesleges olyan autóról beszélgetni ami szart sem ér (Fiat)"

Kedves cikkes!

Könnyen beláthatod, hogy az olasz autó többet ér a sz@rnál. Pl ennek köszönhetően megismertünk téged. Remélem a következő hozzászólásodban korrigálod ezt a kijentésedet és remélem még sokáig körünkben maradsz. Sok derűs pillanatot okozhatsz még akaratod ellenére.

Üdv

Előzmény: cikkes (250)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.31 0 0 254
Sőt! Karl Benz, a motorok barátja és a fogkő ellensége a következőket súgta oda nekem egy konferencián:

- A németek? Ugyan már. Bockwurst-ban meg savanyúkáposztában jók, de autóban a bányászvakond színvonalán állnak, nekem elhiheti.
- És a franciák, Benz úr? - kérdeztem megszeppenve.
- Ha-ha-ha! Ugyan mit adtak a világnak a franciák a gall kakason meg a franciacsókon kívül? Bár ez utóbbi nem volt éppen haszontalan találmány...
- De a japánok, azok azért csak konyítanak az autókhoz, nem igaz?
- Ne legyen már nevetséges, maga szerint miért ott van a legtöbb kamikaze pilóta? Normál kaszkadőrök bele se mernek ülni az autóikba!
- Olaszok?
- A spagettizabálók csak cipőt meg farmert tudnak gíártani, autót a büdös életbe se.
- Eszerint a svéd kocsikat kedveli?
- Svédország? Hát ott fenyőfán meg medvén kívül semmi nincs, autós technológia meg aztán pláne!
- Akkor már csak az amerikaiak maradtak. Gondolhattam volna...
- A jenkik jobban tennék, ha teljes ipari potenciáljukat a hamburger korszerűsítésére hsználnák, az autóiparuk úgyis menthetetlen.
- Akkor mondja meg végre: értéke maga egyáltalán valamit?!
- Nézze, fiam: én nem most jöttem le a falvédőről. Én mondom magának: az orosz autóipart senki sem képes felülmúlni a világon. Véletlenül van kéz alatt egy alig használt zsigulim, nem érdekli esetleg?...

:-)))

prb Creative Commons License 2000.07.31 0 0 253
Tegnap a strandon a lángossütőnél összefutottam Rudolf Diesellel. Rudi bá "aki nem éppen ma jött le a falvédőről" azt mondta, hogy az olasz kocsik a legjobbak.
Gondolom Te a miskolci Ferrari, Lamorghini és Maserati kereskedővel beszélhettél.
Előzmény: cikkes (248)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.31 0 0 252
Kedves cikkes!

Légyszíves írd már ide be - ha már idekeveredtél -, hogy eddig hány km-t tettél meg Fiatokban, milyen modellekben, és minő saját tapasztalataid vezettek eme negatív megnyilvánuláshoz.

Remélem, nem azt fogod beírni, hogy sosem használtál Fiatokat, vagy semmiféle SAJÁT tapasztalatod nincs. Ha netán ugyanis mégis ez lenne a helyzet, akkor minden kultúráltságom ellenére kénytelen lennék azt állítani: olyan buta vagy, hogy görbíted a teret, s legjobban tennéd, ha nem kukucskálnál ki a saját virtuális sajtóterméked sáncai mögül, ott talán könnyebb traktálni a kényszeres, előítéletekkel és fruszrtációkkal terhes téveszméiddel a Hozzád hasonló módon elfogult, kizárólag presztízsszempontok alapján ítélő, tájékozatlan tömegeket. A világ sokkal kellemesebb hely lehetne akkor, ha a magatokfélék megmaradnának saját kis überfasza helyeiken - bárhol legyenek is ezek -, és nem éreznének rendszeres és kóros késztetést arra, hogy megmondják a tutit a másképp gondolkodóknak, egyhangú szánakozást illetve lenézést gerjesztve ezzel maguk iránt.
Csak ennyit szerettem volna mondani. Mindez persze csak akkor igaz, ha nem tudsz saját tapsaztalatokat felmutatni. Ha mégis így lenne, akkor vedd úgy, hogy nem mondtam semmit, azt is csak halkan. De félő, hogy nem hiába koptattam itta billentyűzetet...

Előzmény: cikkes (250)
granturismo Creative Commons License 2000.07.31 0 0 251
Üdv mindenkinek!
Üdv Bubónak!
Egy kicsit még a Bravo-hifi témában. A gyári cucc árából biztosan sokkal profibb nemgyárira futná, csakhát a rádió formája eléggé behatárolja a dolgot. Volt szerencsém ahhoz a bizonyos adapterelemhez is ami illeszt egy szabványos rádiót a Bravóba, de én egy hónap után visszatettem az eredeti rádiót. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy az esztétikum vagy a hangminőség fontosabb-e számára. A másik, hogy SZVSZ nem annyira rossz az a gyári alaprádió (már a 99-től beszerelt verzió). Pl. dupla erősítő kimenet és mobil kihangosító szolgáltatás a profik közt is csak a drágábbakban van. A hangszórócserét viszont annál inkább ajánlom. Én nagyon meg vagyok elégeve a Sinus Live nevű 13cm-es cuccal. Árához képest mindenképp nyerő! Én a Media Markt-ban vettem de máshol is lehet kapni.
Az ajtóba csak adapterrel tudtam beszerelni. /Török Audió XI. Fehérvári út 44./ Bizony a gyári műanyagkosaras Nokia hangszóró után ugrásszerű volt a minőségnövekedés. Hát még ha a kalaptartó melletti rácsok alá is beszerelsz egy párat a koax változatból. A dróthúzással nem kell vesződni gyárilag benn van. Csak felszereled becsatlakoztatod a hsz-t, a készülék menűjében beállítod a 4-hangszórós üzemmódot és kész.

Cikkesnek üzenném ha olasz témában vitázhatnékja támad látogassa meg az Alfa topicot. Ott aztán találkozhat harcos kedvű legényekkel.

Üdv GT.

cikkes Creative Commons License 2000.07.30 0 0 250
Igazad van Barramas a meg szólalás tényleg nem vágott témába, csak gondoltam hogy felesleges olyan autóról beszélgetni ami szart sem ér (Fiat).
A másik, nem hinném hogy a topic olvasók oly annyira hülyék lennének, hogy maguktól nem találnák meg az oldalam, ha akarják. De azért kössz a reklámot:-)))!
Az oldalamon valóban találhatsz néhány olasz gyártmányt, de ha te ezeket a gépeket a személyautók kategóriájába sorolod, hát akkor csak sajnálni tudlak (de őszintén). Azt is csak sajnálni tudom aki Fiat tulajdonos vagy azt szándékozik vásárolni (nem baj majd rájönnek).
Aki autót akar venni az japánt, németet, svédet
nézegessen!
De igazad van az oldalam terén és tényleg vannak jó olasz autók, de kérdezd már meg a topicolvasókat, hogy hánynak van köztük
Ferrari-ja mondjuk, hát ennyi.
Ha már egy süket beszóláson töröm a fejem legalább elgondolkoznék rajta hogy mi a célom vele és, hogy nem e pont az ellenkezőjét érem e el vele. :-)))
Barramas Creative Commons License 2000.07.30 0 0 249
Aki pedig meglepodott volna "cikkes" talan nem egeszen ideillo hozzaszolasan,latogasson el
nyugodtan a honlapjara (http://www.extra.hu/cikkes/),es szamolja ossze
hany olasz autot talal ott :))
Gratulalunk,Peter!!
cikkes Creative Commons License 2000.07.29 0 0 248

A fiatokról és az összes többi olasz autóról csak annyit tudnék mondani amit eddig láttam és hallottam egy autókerskedőtől aki nem éppen ma jött le a falvédőről:

"...az olaszok tudnak farmert és cipőt gyártani, de autót a büdös életben nem tudtak..."

BUBÓ Creative Commons License 2000.07.28 0 0 247
Az Utolsó Európai
Bocs, alább valóban írja,hogy "átült"Punto II-be.
Nekem is mondták az 1500 KM-es határt,csak akartam tudni, hogy tartsam-e ezt, vagy még tovább "kíméljem". Akkor most már nyomhatom...
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.28 0 0 246
Hali Bubó!

Szerintem prb-nek Punto II-je van, abban van fedélzeti komputer, ami méri a fogyasztást.

A Bravo-t illetően átvételkor az volt a mondás, hogy az első 1500 km alatt ne fusson sokszor a piros mezőbe a fordulatszámmérő. Ami 6500-nál következik be.

Előzmény: BUBÓ (245)
BUBÓ Creative Commons License 2000.07.28 0 0 245
Hello, Fiatfanek ! Én is beléptem közétek egy 1,6-os Bravo-val. Már 1 hónapja van meg, 2800 KM-t mentem vele. Eddig NAGYON jó, igaz Ford KA-m volt előtte:))Kérdésem PRB-hez: milyen computer méri jól a fogyasztásod, hol méri, hol mutatja ? Vagy ezek a gyári adatok, amiket leírtál ? Bocs, ha hülye kérdés volt...Amúgy ennyi km-rel már lehet huzatni egy kicsit az autót, és mennyire ? VELUR-nak: ha CD-t akarsz, szerintem a fejegységet, de minimum a hangszórókat is cseréld ki, mert az nagyon gyenge és a CD dinamikája soha nem fog átjönni. Ha igazi Hi-fi sound-ot akarsz a kocsiban, akkor felejtsd el a gyári cuccot. Tudom,hogy sok pénz, de egy ilyen autó megérdemel egy profi hi-fi-t ! bubó
granturismo Creative Commons License 2000.07.28 0 0 244
T. Velur
A fordulatszám mérő hibája SZVSZ kontakthiba de lehet műszeregység elektronika hibája is.
A kábel két dolog miatt lehet. Vagy az ülésfűtés csatlakozója vagy az anyósülés súlyérzékelőjé. Ez arra szolgál, hogyha az ülésen nem ülnek akkor balasetkor ne nyíljon ki az utaslégzsák. Bár ez szerintem a 3 évvel ezelőtti modellekben nincs benne, úgy hogy inkább az előbbi. Ha ezek a szerelvények nincsenek a kocsiban attól a kábel még benne lehet pl. az én Bravómban nincs fűthető-motoros visszapillantó, de a kábele az ajtóban benn van.
A hangrendszer egyébként Grundig gyártmányú és ha meg is veszed az autóspecifikus High rádiót (ugy hallottam aranyárban van) a CD váltó azonos a bolti Grundiggal, legalább azon spórolhatsz.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.28 0 0 243
Hali Velur!

Apámnak Marea-ja van, ő sosem tapasztalt ilyen jelenséget. Lehet, hogy valami kontakthiba, nézesd meg valakivel.
A kettes pontra nem tudok mit mondani.
A CD-váltót csak a High rádió tudja vezérelni. Ha Neked ilyen van az autóban, akkor utána kell érdeklődni, hogy milyen CD-váltók kompatibilisek a hifivel, olyat kell venni, és beszereltetni.
Ha Low rádiód van, azt ki kell cserélni, mert nem kezeli a CD-váltót.

Előzmény: Velur (242)
Velur Creative Commons License 2000.07.28 0 0 242
Van egy három éves Marea Weekendem 1.6-os változatban. A kocsi nagyon bejön tágas, kényelmes, sportos. De van egy dolog amit nem tudok, hogy miért van: Ötösben úgy 120 felett a fordulatszám mérő gyakran visszaugrik nullára aztán persze helyre áll. Valaki tapasztalt már hasonlót?
2. Az anyós ülés alatt van egy kábel kivezetés. Valami elképzelés, hogy az mi lehet?
3. Hogyan lehet CD síteni a hifit? Mi kell hozzá?

Ha valaki tudja a válaszokat hálás lennék érte...

A mariwikendet viszont mindenkinek tudom javasolni.

granturismo Creative Commons License 2000.07.28 0 0 241
cr2
Azt hallottam, hogy a Ford Európai veszteségeit elsősorban a Fiesta eladások gyengélkedése okozza. Valószínűleg a régi kasztni az oka. A motoron vagy a felszereltségen biztosan nem múlik. Úgy hallottam akár oldallégzsák is rendelhető. Tényleg én is befejeztem a Fordozást.
cr2 Creative Commons License 2000.07.27 0 0 240
A Fiesta súlya 1052 kg. Nem spóroltak az anyaggal :-).
Lehet hogy szentségtörés egy FIATos topicban Fordról írni, de egykét apróságot leírnék a konkurenciáról:
1.25 ccm, 75PS/5200, 110Nm/1500-4000, alu blokk, hengerfej, olajteknő, műanyag szívócső, magnézium szelepfedél. A blokkot - ami felül zárt, alul lenyúlik a főtengelycsapágyakig - öntés után fejjel lefelé fordítják, igy küszöbölik ki a buborékképződést.
A futómű segédkereten van, a kormány precíz, gokart-szerű. Viszont hátul alég szűk az autó. Végülis a kasztni gyakorlatilag a régi. Kivéve a struktúráját, megjelenésekor ('96) magasan a legbiztonságosabb kisautó volt.
Ha majd lesz valamilyen összehasonlításom a Bravaval, megírom.
Sorry a sok Ford miatt, de kikívánkozott...
prb Creative Commons License 2000.07.27 0 0 239
Még nagyon új az autó. Eddig 2000 km van benne. A fogyasztást még nem mértem csak a computer által mért átlagokat tudom. Ezek alapján: város 6,7 autópálya 120-nál 5,5 lakott területen kívül 90-nél 4,9.
Álítólag viszonylag jól mér a computer.
A motor szerintem nagyon jó. 80 lóerő 5000-nél egy ekkora motortól nagyon szép teljesítmény. Nagyon jól gyorsul.
Legjobban a futóműve tetszik. Hihetetlenül stabil a kanyarokban, de sajnos az autópályának mondott M7-en nagyon kényelmetlen. Hiába ez nem terepjáró.
Eddig nagyon bevált. Egyetlen hibája eddig, hogy a pedálok kicsit közel vannak egymáshoz, de megszokható és gondolom ebben a kategóriában ez általános.
Előzmény: yOLORO (235)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.07.27 0 0 238
Hali yOLORO!

Utoljára majd' egy hónapja jártam az Acélvárosban...:-)) Akkor vettük a Bravo-t, július első hétfőjén. Egyébként nem tudom, merre van a Derkovics utca, tehát elvileg még járhatok is arra...:-), de ha otthon vagyok legtöbbször a Martintelepen tartózkodom.
Szvsz a Punto II erősebbik motorja jó választás, de a 80 lóerőt csak magas fordulaton érezni rajta. Csendes és nem eszik sokat, 6 liter környékén lehet számolni. Nagyon jó a HLX felszereltsége, a legértékarányosabb kisautó az egész piacon.

Üdv GT és prb!

Köszi a tapasztalatokat. A Sporting kicsit más a hatsebességes váltó miatt, én HLX-et elég sokat vezettem - apósoméknak ilyen van - itt bizony elkélt volna még egy kis nyomaték, amit pörgetéssel lehetett orvosolni. Szerettem volna egy modern dízelt (nyomatékmániás vagyok), de képtelen voltam kifizetni, így maradt a Bravo. Ironikus módon az 1.6-os is szívesen veszi, ha pörgetik, csak ekkor pillanatok alatt túllép minden sebességhatárt. Úgyhogy szinte cseberből vederbe kerültem...:-)

Hali cr2!

Időközbem rá kellett jönnöm, hogy nem a Búza tériek voltak a ludasok; rendszeresen többet tankolok, mint a tank méretéből (50l) következne. Tuti hogy megnövelték a méretét, vagy csak kifogtam egykülönösen öblös példányt, de 55 liter bármikor befér.

Előzmény: yOLORO (235)
granturismo Creative Commons License 2000.07.27 0 0 237
cr2
Azért én gratulálnék a Fiestához is. Mondjuk a Ford a motor fejlesztését a Yamahára bízta. A hírek szerit fényévekre távolodott a régebbi Fiesta motoroktól. Az összehasonlításra mindenképp alkalmas az 1.2 16V-vel. Várom a tapasztalatokat. Az már most érdekelne, hogy mennyi az önsúlya. Az enyém kereken 1000kg.

yOLORO
Bár nekem Bravo-m van ugyanezzel a motorral, de pont a ccm-hez viszonyított dinamizmusa az ami megfogott. A Punto II nyilván kisebb, könnyebb ezért ez még inkább így van. Amúgy ez a motor már szerepelt a Punto I-ben is. Igaz ott még 86LE-s volt. Most 82. Valamiért visszafojtottak rajta. Tartósság, fogyasztás, nyomaték, károsanyag, ki tudja? Mindenestre jelzi, hogy van még tartalék ebben a kis motorban.

cr2 Creative Commons License 2000.07.27 0 0 236
A Búza-téri Aralon biztos, hogy nem húznak le!

A papámnak van egy 1.2SX Bravaja, 5.5-6 között fogyaszt kevés város, sok országút, általában 30kmes távokon. Végül is nem rossz autó. Az 1.2-es Corsája 5 körül fogyasztott, de az nagyon homály volt. Nekem 1.25 Fiestám van, tegnap vettem, még nem tudom, hogy mennyit fog fogyasztani, nem is mentem vele sokat, de majd azért összehasonlítom őket.

Előzmény: Az Utolsó Európai (202)
yOLORO Creative Commons License 2000.07.27 0 0 235
Elnezest kerek toletek, hogy itt a Bravo-a listan kerdezoskodok Punto utan de a Punto II forum teljesen meghalt.

prb

Milyen parositas a Punto II kaszniba az 1.2 16v motor???
Allitolag nagyon jol megy,jo a fogyasztasa?
Hogy vagy vele megelegedve?

Az Utolso Europai
Mikor jartal az autoddal utoljara Miskolcon?
Vagy ha egyaltalan Miskolcon vagy szoktal a Derkovics u. korul jarni???
A surun latom az autot, nem az jelentette, hogy rendszeresen csak 1-2 alkalommal mar gurult el elottem.

Előzmény: prb (232)
granturismo Creative Commons License 2000.07.27 0 0 234
T. Az UE

A tapasztalataim egybevágnak prb-vel, bár én bizony nagyritkán kipörgetem akár 4500-ig is ha kell (városban is). Kedvelem, hogy a hangja ilyenkor sem erősödik fel túlzottan. Nagy sebességű haladáskor (autópálya) 140-ig igen jó. E fölött már nem gyorsul úgy( lendület kell). A vége óra szerint 180-nál egy kicsit több, ami a valóságban biztos kevesebb, de a gyári értéket mindenképp hozza. Megjártam már vele a Mátrát igaz akkor még bejáratós volt (7ekm),nos itt azért érezni lehetett a ccm hiányt. A combosabb emelkedőkön nem igazán találtam a megfelelő fokozatot. Vagy csörgött, vagy nagyon pörgött. Hárman ültünk benne. Kíváncsi lennék most milyen.
üdv GT

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!