Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119108

Merdzsót a cigánysorról? Csábító... :D

Előzmény: bojo (119106)
downer Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119107

Ránézésre olyan, amilyen katagória itthon kb. nincs.
Beszélj vele, nekem már hozott autót:
https://meheszautokft.hu/kapcsolat/

Előzmény: bovoar (119105)
bojo Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119106

A háttér mindent elmond:

Eladó

bovoar Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119105

Ez leherlt ilyen amilyennek látszik? Hogy lehet egy ilyet behozni.Lehet hogy érdekelne. 

Előzmény: downer (119100)
downer Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119104

Mert nem is zöld ez, hanem kék, ugyanolyan kék, mint az enyém is.

Amennyi látható, ez is egy megvételre érdemes darab, ha valaki komolyan gondolja.

Az ára duplája-triplája mint volt, az új "trendeknek" megfelelően. De semmi se lesz már olcsóbb.

 

Na, hát ez az átépítős ötlet igencsak tetszik! Így Lybra-Marea vonalról még esetleg találva egy megfelelő alanyt hozzá.

Lybrából szerintem a sötétszürke Intensa az ász. 

Előzmény: TudatLan (119103)
TudatLan Creative Commons License 2022.06.12 0 0 119103

És erről mi a véleményed?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=341079723

 

Mondjuk, nekem, pici kijelzőn, nem sikerül zöldnek látnom a gépkocsit, de ez legyen az én bajom...

(Farbe Grün Metallic)

 

Agyaltam sokat a Bravo-n.....  vagy Marea Weekend vagy Lybra SW,

 

Lybrából SS Intensa vagy Emblema, de inkább az előbbi....

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=345915769

Ez a szín plusz felniközepek megléte, plusz benzines 5 hengeres motor, plusz napfénytető..... és átvándorol bele az ami a Bravo-ból érték.....

:-)))

Előzmény: downer (119102)
downer Creative Commons License 2022.06.11 0 0 119102

Sajnos a turbós átépítés nem elég, hogy a többit kompenzálja! :D

Előzmény: TudatLan (119101)
TudatLan Creative Commons License 2022.06.11 0 0 119101

Lehet, akkor ez is durva?   ;-)

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=331390338

 

X:D X:D X:D

Előzmény: downer (119100)
downer Creative Commons License 2022.06.09 0 0 119100

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=346366384&

 

Durva!

 

Bovoar, ezt mutasd meg az asszonynak, ha még ilyet akar! :D

koridor Creative Commons License 2022.06.09 0 0 119099

Ha jól emlékszem nem a motor miatt, hanem az üzemanyagrendszer műanyag és gumi alkatrészei miatt "nem ajánlják". 

Előzmény: Adm (119097)
Tibike75 Creative Commons License 2022.06.08 0 0 119098

Nem akartam leírni, de ha már meg lett említve: Exide tapasztalat miatt váltottam én is most másikra. A mostani rosszabb csak nem lesz, mint ez a bizonyos. Csak megjegyzem, hogy az akciós féláras és ráadásul Tesco-ban vett noname akksi szinte pont annyit bírt a kocsiban, mint az Exide prémium. Tény, hogy sok kicsi városi útra van leginkább használva a gép, de akkor is.

Előzmény: TudatLan (119095)
Adm Creative Commons License 2022.06.08 0 0 119097

Ne aggódj, a Stilom se tud róla hogy csak E05-el mehetne, semmi baja nincs az E10-el.

Előzmény: Tankiszt (119093)
TudatLan Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119096

Duna vonaláig kb.  OMV  ..... plusz kék spuri bele..... h a van rá keret.....

Kelet mo-on kb. mind1....ebbe is spuri gazdagon, minden tankolásnál.

Előzmény: Tankiszt (119093)
TudatLan Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119095

Szia.

Pl. cellazárlat tud ilyen=hasonló jelenséget produkálni.....hagyományos (=ólmos) akksinál.

 

Szgk. akkumulátorban régen az orosz kátránytetejű akkumulátor volt jó, nem olyan régen pedig az optima red top volt az, ami akkumlátorként elfogadható volt. A mostani exide-okról nem tudok hasonló jókat mondani...... Pár éve vettem No-ban made in germany bosch akksit.... szűk 4 évet bírt...   varta sem jobb.....

 

 

Ilyen az egész világ :-(

Előzmény: Tibike75 (119091)
downer Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119094

Mocsok, szemét benzinek vannak mostanság már, meg sem közelíti a huszonéve használtakat. De azért olyan hű de nagy bajuk nem lesz a motoroknak tőle. Legfeljebb adalékold be magadnak a 95-öst, úgy jársz legjobban. 

Előzmény: Tankiszt (119093)
Tankiszt Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119093

Kérdésem lenne.

Van egy Fiat Brava SX 1,6-os kocsim. Az előírás szerint már csak 100-as benzinnel lehet üzemeltetni. Ha folyamatosan használom, akkor sem lehet 95-öst tankolni? Vagy esetleg fele-fele arányban? Mert ugye a százas az nem 480 forint.

downer Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119092

Jó kis tapasztalat. Annyi gyanús van csak ebben, hogy egy 100% töltöttségű akksi feszültsége 12,72 Volt lehet maximum. 

A döglődő akksi tud hirtelen töltést felvenni meg hirtelen le is adni, végülis logikus.

Előzmény: Tibike75 (119091)
Tibike75 Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119091

Tartozom egy visszajelzéssel az 1.2-es Brava-m nem indulása ügyében. Szereztem egy jó tapasztalatot részemről. 

 

Végülis akkumulátor probléma lett, vettem is egy 60 Ah feletti, Banner típusút bele gyorsan, ezzel csak nem lesz gond egy ideig (nem reklámozni szeretném a márkát, csak előtte egy másik "nagy névvel" nem voltak jó tapasztalataim, így most éppen erre esett a választásom). A testelés problémát írták páran, mivel azzal kezdtem a segítség kérésemet, hogy az akksi rendben.

Ezt egyébként arra alapoztam, hogy a végleges nem indulás előtti délután be lett vizsgáltatva, melyről jegyzőkönyvet is kaptam. 

Idéznék belőle pár sort: feszültség 12.92V, kapacitásteszt átment, akku élettartam 100%, indítóképesség 100%!!! Namost ez az állomás max. 3 km-re van onnan, ahonnan elvittem. Ezt követő reggel már meg se nyikkant az autó. Majd később - ahogy írtam - a betolást követően kb. 2 km-re az önindító szerelőnél kb. 15 alkalomból mindannyiszor pöccre indult a kocsi.

 

Nem tudom továbbra sem, hogy egy közvetlen megdöglés előtti állapotban lévő akkumulátor hogyan tud ilyen értékeket adni. Egy biztos, innentől kezdve nem látom értelmét az ilyen jellegű bevizsgálásnak kivéve, ha az autóval nem mentem egy métert se az utóbbi 1 napban. 

 

Az indítási probléma jelenleg teljesen megszűnt, de azért nyilván teljesen nem nyugodtam meg. Hiába, csak 23 éves a kis drágaság...

Adm Creative Commons License 2022.06.07 0 0 119090

Pl a kipufogó leömlő csavarjaival én rendszeresen megszívom, a 146-nál is (megszakadt a menet a tőcsavaron, másik kijött magával rántva a menetet a hengerfejből, utána lehetett helicoilozni), itt meg simán lejött minden.

Előzmény: downer (119089)
downer Creative Commons License 2022.06.06 0 0 119089

Ó, remek! Végre nem csak én rakosgatom az ilyesmiket be! :D

Na de miért is nem jött volna szét? Most hirtelen három öthengeres motort szedtem szét, ilyen problémára még csak nem is számítottam. És még jön egy dízel is a sorban, aztán ritkítom a roncsokat.

Előzmény: Adm (119088)
Adm Creative Commons License 2022.06.06 0 0 119088

Kezdődik :)

Amin meglepődtem, mindegyik csavar simán kijött, egyiket sem kellett unszolni.

 

Adm Creative Commons License 2022.06.03 0 0 119087

Amikor utoljára kiput kellett cserélnem, az a 146-on volt 7-8 éve, és szerintem volt vagy tíz fajta, és a katalizátortól hátrafelé jóval olcsóbb volt, mint most egy dob.

Előzmény: downer (119086)
downer Creative Commons License 2022.06.02 0 0 119086

Ettől nagyobb? :D
Hát az árak, most már igencsak begyűrűzott az áremelkedések hatása az alkatrészekre is.

Előzmény: Adm (119085)
Adm Creative Commons License 2022.06.02 0 0 119085

Még akad, MTS, Sigam, ASSO, Polmo és Walker. De pár éve mintha nagyobb lett volna a választék, illetve nem volt ennyire drága.

Előzmény: downer (119084)
downer Creative Commons License 2022.06.02 0 0 119084

Ehhez tán még lehet is kapni, nem?

Előzmény: Adm (119083)
Adm Creative Commons License 2022.06.02 0 0 119083

Múltkor annyit beszéltünk a kipufogókról, hogy sikeresen nekem is megadta magát a középső dobom.

 

Adm Creative Commons License 2022.05.29 0 0 119082

Próbaképpen fogj egy bikakábelt, az általában mindenhol akad, és kösd vele össze a negatív sarut a motorral.

Előzmény: Tibike75 (119078)
downer Creative Commons License 2022.05.29 0 0 119081

Én is ott keresgélnék, akksi-kasztni-motor közötti főkábel szakaszon.

Előzmény: TudatLan (119079)
Tibike75 Creative Commons License 2022.05.29 0 0 119080

Terhelővillám sajna nincs. A beteg egyébként Kiskunhalason lakik, eléggé délen. Nagyon köszönöm ezt a tanácsot is!!!

Előzmény: TudatLan (119079)
TudatLan Creative Commons License 2022.05.29 0 0 119079

Szia.

Akkutálca alatti testkábel , valóban az?    Van amikor már csak.pár szál tartja. Kéziműszerrel hiába méred ki, pár milliamper átmegy rajta....  Van terhelővillád?

 

Következő?  neuralgikus pont lehet még az önindító és a motorblokk közötti kapcsolat....

 

Lennének még 5leteim....

Gyakorlatilag  downer vagy zolee car-társak  sokkal profibbak, meg kénevárni  ők mit tanácsolnak.....

Helyileg (megye szintjén) hol lakik a beteg?

:-)

 

Előzmény: Tibike75 (119078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!