Hmmm.... (talán) szánalmas, de egyben felemelő is, hogy az autóval egyútt épülök .....és pusztulok...is. És nem. De ....mégis: i g e n!!!
Meglátogatta a járművet ..... az , akinek meg kellett, látogatnia..
Hihetetlen, hogy milyen érzelmi / mentális / .... pluszt hordoz az az ember.
Mintha egyOFf tesla roadstert ON tennének gyorstöltőre :D...... mármint én éreztem úgy magam.... ( per pill. van 1 tüdőgyulám is....félig lázas voltam, amikor talalkoztunk........)
SZVSZ.....kb. 1 év múlva, újra régi fényében fog ragyogni a Bravo.....
Addig nézek magamnak valami közlekedőedényt...Jelenlegy egy Fiat156v6 látszik befutónak....
Fentieket,kérlek, értelmezd pozitivan....pocit a sorok közt olvasva.....
Írnék szívesen....a Bravorol....is. Ha lenne mivel " dicsekedni "....., de nincs. Röviden: tavaly nyáron, kb. 1 hét alatt, felbirult a " dominó sor "..... és ez maga alá temetett engem . Esküvő helyett temetés satöbbi satöbbi.... Az elmúlt, kb. 15 hónapból, jó , ha 5-öt dolgoztam..... Kórház, utókezelés, rehab.... Nem drog és nem alkohol, mielött félreérthető lenne. Elmúltam 40, és mint az orvosoktól tudjuk, kétféle magyar férfi van , 40 év felett: beteg, illetve, amelyik még nem tud róla.....
Bravoban nem ültem, több mint egy éve. Meg van . Nem adom el és nem adom fel. Kis szerencsével, szerdán tud rá vetni néhny pillantást az, akinek az egész autót köszönhetjük. Ha el indul felfelé a lejtőn a gépállat, és már elér egy bizonyos nívót, szívesen elkirándulok vele.... akár a Nyírségbe is. ;-)á
Régebben és is jártam hasonlóan hogy a hőmérő elindult felfele spontán menet közben ezért először kicseréltem a motorhőmérséklet adót.De nem az volt a ludas.
Itt a fórumon volt infó ezzel kapcsolatban mégpedig hogy kontakt hibás a műszerfalon a hőmérséklet mérő.
Sokan ezt úgy orvosolták hogy ráütöttek a műszerfal tetejére és ilyenkor visszaugrott a mutató a helyére.
Először én is így csináltam de amikor volt egy kis időm szétkaptam a műszerfalat és a műszer csatlakozó részét megtakarítottam (vékony hosszú drótok a csatlakozók, kicsi a felület és könnyen oxidálódhat) és azóta tökéletesen teszi a dolgát.
visszaolvasva az aug.13-ai hozzászólásomat, kissé egyszerűre sikerült. nem volt bántó szándékom vagy bármi negatív, csak szokás szerint kapkodtam kicsit....plusz elfelejtettem, hogy nem ismerjük 1mást IRL..... Ha esetleg megsértettelek vele, nos, akkor : bocsánatodat kérem. Élvezettel olvasom az írásaidat és sokszor motiváltál engem.... példaul bravo ügyben. ☺
Voltam 1zoliee1 kollégánál, az alany továbbra is egy 2001-es 1.2 16V Brava.
Túl vagyunk egy diagon, egy map szenzor ellenőrzésen, egy alapjárati motor újratanításon.
Alapjarat továbbra sincs, annyit sikerült elérni, hogy most már csak 1000-1300 fordulatszám tartományban forgatja összevissza a motort.
Bekapcsolt klímával 800-900 között.
Továbbra is keresnék egy eladó alapjárati motort, fenti típusú autóhoz.
Nincs időm sajnos másik típust átalakítva betenni, maradnék a gyári Bosch-nál. Ha valakinek van ötlete hogy hol kapok ilyet, van esetleg van neki, és hajlandó postára tenni, hálás lennék.
Igen, sajnos ez a 2000-es évek előrehaladtával folyamatosan bekövetkezett. Még amire rálátásom van, ennél a típuscsaládnál nem is jellemző, de egy-két év múlva a Lybránál pl. elhagyták a váltóbox hátsó végéből a szivargyújtó aljzatot. Mekkora spórolás...mondjuk biztos van még sok más ilyen és pár ezer forintnyi biztos össze is jött autónként. :D
Kb. amit az ezredfordulón már gyártottak és később kifutott, az jó, amit meg már az után kezdtek tervezni, az nem biztos.
Egy Nuova Bravo-ban (vagy nagyjából bármiben 10 évvel késöbbröl) sincs annyi autóérzet, mint egy Mareában. Pont az veszett ki az egész autóiparból szélsebesen, amikor mindenekfeletti szemponttá vált a költségoptimalizálás.
Azért az nem lehet véletlen, hogy ilyen sok ember sírja vissza, vagy éppen tér vissza ehhez a totál kivénhedt típushoz.
Na, most van itt egy egy Fiesta nálunk, 1.4 16V és 80 ló. Az a durva, hogy 10 évvel később a világon semmivel nem tud több autóérzetet adni, mint egy Bravo/a. Sőt, egy fapados valami, az ember bele se kívánkozik ülni.
11 év után ismét hozzám kerül egy Brava, szeretném kicsit csinosítani, ehhez keresek kf. felni 14 vagy 15-ös méretben. Gyári lenne a legjobb, de minden megoldás érdekel. :)