Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2019.09.07 0 0 117376

Szia! Dehát miért is sértettél volna? Eszembe se jutott. :)

Épp ma rendeltem is egy Filtron szűrőt, hogy lássam már azzal az emblémával is a saját kezemben. 

Mesélhetnél, hogy mi a helyzet a PJ. Edition-nel! :D

Előzmény: TudatLan (117375)
TudatLan Creative Commons License 2019.09.07 0 0 117375

szia downer

 

visszaolvasva az aug.13-ai hozzászólásomat, kissé egyszerűre sikerült. nem volt bántó szándékom vagy bármi negatív, csak szokás szerint kapkodtam kicsit....plusz elfelejtettem, hogy nem ismerjük 1mást IRL..... Ha esetleg megsértettelek vele, nos, akkor : bocsánatodat kérem. Élvezettel olvasom az írásaidat és sokszor motiváltál engem.... példaul bravo ügyben. ☺

 

Grazie.

downer Creative Commons License 2019.09.04 0 0 117374

Vezérlésmódosító, újragondolva. :D

 

 

zoliee81 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 117373

Tiszteletem az Uraknak!

 

Voltam 1zoliee1 kollégánál, az alany továbbra is egy 2001-es 1.2 16V Brava.

Túl vagyunk egy diagon, egy map szenzor ellenőrzésen, egy alapjárati motor újratanításon.

Alapjarat továbbra sincs, annyit sikerült elérni, hogy most már csak 1000-1300 fordulatszám tartományban forgatja összevissza a motort. 

Bekapcsolt klímával 800-900 között.

Továbbra is keresnék egy eladó alapjárati motort, fenti típusú autóhoz. 

Nincs időm sajnos másik típust átalakítva betenni, maradnék a gyári Bosch-nál. Ha valakinek van ötlete hogy hol kapok ilyet, van esetleg van neki, és hajlandó postára tenni, hálás lennék.

Pest megyében érte tudok menni.

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: zoliee81 (117070)
downer Creative Commons License 2019.08.31 0 0 117372

Igen, sajnos ez a 2000-es évek előrehaladtával folyamatosan bekövetkezett. Még amire rálátásom van, ennél a típuscsaládnál nem is jellemző, de egy-két év múlva a Lybránál pl. elhagyták a váltóbox hátsó végéből a szivargyújtó aljzatot. Mekkora spórolás...mondjuk biztos van még sok más ilyen és pár ezer forintnyi biztos össze is jött autónként. :D

Kb. amit az ezredfordulón már gyártottak és később kifutott, az jó, amit meg már az után kezdtek tervezni, az nem biztos.

Előzmény: R. Scherbotsky (117371)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.08.31 0 0 117371

Egy Nuova Bravo-ban (vagy nagyjából bármiben 10 évvel késöbbröl) sincs annyi autóérzet, mint egy Mareában. Pont az veszett ki az egész autóiparból szélsebesen, amikor mindenekfeletti szemponttá vált a költségoptimalizálás.

Előzmény: downer (117370)
downer Creative Commons License 2019.08.31 0 0 117370

Azért az nem lehet véletlen, hogy ilyen sok ember sírja vissza, vagy éppen tér vissza ehhez a totál kivénhedt típushoz.

Na, most van itt egy egy Fiesta nálunk, 1.4 16V és 80 ló. Az a durva, hogy 10 évvel később a világon semmivel nem tud több autóérzetet adni, mint egy Bravo/a. Sőt, egy fapados valami, az ember bele se kívánkozik ülni.

1zolee1 Creative Commons License 2019.08.31 0 0 117369

Üdv a klub-ban:)))

Előzmény: PeterX (117368)
PeterX Creative Commons License 2019.08.30 0 0 117368

11 év után ismét hozzám kerül egy Brava, szeretném kicsit csinosítani, ehhez keresek kf. felni 14 vagy 15-ös méretben. Gyári lenne a legjobb, de minden megoldás érdekel. :)

 

Köszi.

koridor Creative Commons License 2019.08.18 0 0 117367

Megkaptam, köszönöm.

Előzmény: 1zolee1 (117366)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.17 0 0 117366

Vettem, úton a doboz:))

Előzmény: koridor (117365)
koridor Creative Commons License 2019.08.15 0 0 117365

Küldtem e-mailt.

Előzmény: 1zolee1 (117364)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 117364

4eFt lenne!

Előzmény: koridor (117359)
downer Creative Commons License 2019.08.13 0 0 117363
Gondolom semmi, nekem az említett márkák körvonalazódtak ki az idők során.
Előzmény: Aty10 (117361)
TudatLan Creative Commons License 2019.08.13 0 0 117362

Filtron. Mann+Hummel csoport tagja. Sok mindenkinek gyárt.

Én a nagyobbik olaszra  vettem gyári szűröket. CNH industrial. Egy db made in italy, a másik kettő  made in tunisia....

Előzmény: downer (117344)
Aty10 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117361

Nálam 97 fok körül kapcsol be, 92 körül ki (lézeres pisztoly hőmérővel!)

A BOSCH szűrőkkel mi a gond?

downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117360

90 fok fölött. 95 körül már működnie kell az első fokozatnak, és 100 alatt a másodiknak is.

Előzmény: koridor (117354)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117359

Az újszerű doboz mennyi?

Előzmény: 1zolee1 (117356)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117358

Tényleg ugyanolyan a Filtron erre a gyári cikkszámra!

 

downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117357

Azt mondod, a Filtron gyártja? De azok a szűrők nem ilyenek.

Előzmény: 1zolee1 (117355)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117356

 

Van egy ilyen dobozom komplett kábelekkel pici pénzért!

 

 

 

 

Vagy egy újszerű doboz!

Bp 13. ker vagy futár!

Előzmény: koridor (117347)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117355

Filton! amit már megvett a mann+hummel!

 

Előzmény: downer (117344)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117354

Igen, be van kábelezve a 4. aljzat is. Lámpamosóm nincs.

 

Hány fokosnak kellene lennie üzemin a vízhőfoknak?

Előzmény: downer (117352)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117353

Arról kapja a jelet mindkettő, de az egy dupla ellenállás, egyikre az óra van kötve, másik a motorvezérlőhöz tartozik.

Előzmény: obi88 (117351)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117352

Hát ez nem is így néz ki eredetileg. Túrok majd vagy csinálok valami képet róla.

A negyedik aljzat az a lámpamosóé, annak a kábelezése benne szokott lenni, de az aljzat üres ha nincs beépítve.

Előzmény: koridor (117347)
obi88 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117351

Ezek a hűtési gondok nálam is jelentkeztek mostanában a nagy melegben,a biztositékok jók voltak,relék szintén és mégsem kapcsolt a ventillátor ha feljebb kúszott a mutató.Rácsatlakoztattam a gépre és szerintem megvan a bűnös,de a kérdés hogy az ecu és a műszerfali visszajelző is a termosztátházban levő szondáról kapja-e a jelet?

koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117350

Nem is hideget, inkább hűvöset fúj. Azt hittem hogy tölteni kéne, ki tudja mikor volt utoljára.

Előzmény: bojo (117349)
bojo Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117349

Pedig klíma bekapcsolásakor, indulni kellene az első fokozatnak. A klíma sem hűt eléggé akkor álló helyben.

Előzmény: koridor (117348)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117348

Bocs, egy nem kimaradt.

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de nem melegedett, a venti se mozdult.

Előzmény: koridor (117347)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117347

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de melegedett, a venti se mozdult.

Megnéztem a hűtő biztijét és a csatikat a ventinél és a hűtő sarkánál. A bizti jó, és csatikat is jónak láttam.

A relék, hmm.... Gondolom kéne lenni-e valami tartójának vagy legalábbis valami takarójának, nem hiszem hogy gyári megoldás az hogy a aksitartó alá lógva, a saját kábelén fityeg. Ha lenne valaki olyan jó hogy lefényképezné nekem hogy hogy kéne ennek kinéznie. Állapotuk is ennek megfelelő.

Az utolsó helyen nekem kellene lennie valaminek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!