Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117360

90 fok fölött. 95 körül már működnie kell az első fokozatnak, és 100 alatt a másodiknak is.

Előzmény: koridor (117354)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117359

Az újszerű doboz mennyi?

Előzmény: 1zolee1 (117356)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117358

Tényleg ugyanolyan a Filtron erre a gyári cikkszámra!

 

downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117357

Azt mondod, a Filtron gyártja? De azok a szűrők nem ilyenek.

Előzmény: 1zolee1 (117355)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117356

 

Van egy ilyen dobozom komplett kábelekkel pici pénzért!

 

 

 

 

Vagy egy újszerű doboz!

Bp 13. ker vagy futár!

Előzmény: koridor (117347)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117355

Filton! amit már megvett a mann+hummel!

 

Előzmény: downer (117344)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117354

Igen, be van kábelezve a 4. aljzat is. Lámpamosóm nincs.

 

Hány fokosnak kellene lennie üzemin a vízhőfoknak?

Előzmény: downer (117352)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117353

Arról kapja a jelet mindkettő, de az egy dupla ellenállás, egyikre az óra van kötve, másik a motorvezérlőhöz tartozik.

Előzmény: obi88 (117351)
downer Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117352

Hát ez nem is így néz ki eredetileg. Túrok majd vagy csinálok valami képet róla.

A negyedik aljzat az a lámpamosóé, annak a kábelezése benne szokott lenni, de az aljzat üres ha nincs beépítve.

Előzmény: koridor (117347)
obi88 Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117351

Ezek a hűtési gondok nálam is jelentkeztek mostanában a nagy melegben,a biztositékok jók voltak,relék szintén és mégsem kapcsolt a ventillátor ha feljebb kúszott a mutató.Rácsatlakoztattam a gépre és szerintem megvan a bűnös,de a kérdés hogy az ecu és a műszerfali visszajelző is a termosztátházban levő szondáról kapja-e a jelet?

koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117350

Nem is hideget, inkább hűvöset fúj. Azt hittem hogy tölteni kéne, ki tudja mikor volt utoljára.

Előzmény: bojo (117349)
bojo Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117349

Pedig klíma bekapcsolásakor, indulni kellene az első fokozatnak. A klíma sem hűt eléggé akkor álló helyben.

Előzmény: koridor (117348)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117348

Bocs, egy nem kimaradt.

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de nem melegedett, a venti se mozdult.

Előzmény: koridor (117347)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117347

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de melegedett, a venti se mozdult.

Megnéztem a hűtő biztijét és a csatikat a ventinél és a hűtő sarkánál. A bizti jó, és csatikat is jónak láttam.

A relék, hmm.... Gondolom kéne lenni-e valami tartójának vagy legalábbis valami takarójának, nem hiszem hogy gyári megoldás az hogy a aksitartó alá lógva, a saját kábelén fityeg. Ha lenne valaki olyan jó hogy lefényképezné nekem hogy hogy kéne ennek kinéznie. Állapotuk is ennek megfelelő.

Az utolsó helyen nekem kellene lennie valaminek?

koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117346

Valamennyire működik a hűtés mert nem forrt fel a víz, csak túlmelegedett aztán visszaesett üzemire. Szerencsére csak kétszer csinálta mire hazaértem a tegnapi kánikulában.

 

Előzmény: downer (117343)
bojo Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117345

Nálam is esedékes lesz. :)

Előzmény: downer (117344)
downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117344

Én meg csináltam egy kényelmes olajcserét tegnap (2 óra), kedvenc szűrőim, vagy egyiket vagy másikat biztos meg tudom rendelni valahol. De ha nem, akkor Fiaam vagy UFI jöhet még szóba nálam, semmi más.

Lényeg a lényeg, Made in Poland mindkettő és mint két tojás. Szóval tök ugyanaz a szűrő, szerintem ugyanott, ugyanazon a gépsoron készül, csak kétféle címkézéssel. 

 

downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117343

OK, ha semmilyen körülmények között nem megy a hűtés, akkor valami alapvető hiba az áram vagy a test oldalon, még elképzelhető az is, hogy minden rendben működik a kivezérléssel klímával is és anélkül is, csak szakadt az áramkör.

Előzmény: koridor (117342)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117342

Köszi, holnap megnézem őket.

 

Előzmény: downer (117341)
downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117341
A hűtés biztosítéka ott van, meg is van jelölve ventilátor szimbólummal.
A relék meg az akksi előtti dobozban.
Előzmény: koridor (117339)
bojo Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117340
Előzmény: koridor (117339)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117339

A biztije is itt van vagy csak a reléi?

Előzmény: koridor (117338)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117338

Reggel elmentem melózni. 15 km, 21-22 fok. Üzemi hőfokon maradt a víz, megnéztem a ventit, nem ment. Rányomtam a légkondit, vártam 3-4 percet, a vízhőfok egy leheletnyit följebb ment de venti nem mozdult.     

Előzmény: 1zolee1 (117337)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 117337

Nekem is ilyenek csinál mostanában a Pest-i dugóban!

Ha rányomom a klímát akkor vissza megy középre. Ilyenkor bekapcsol a venti gyorsabb második fokozata.

Az első lassabb is müködik de nem tudja vissza hűteni külső 30 fok felett a hűtővizemet.

Próbáltam átmosni a vízhűtőt meg klíma hűtőtt több kevesebb sikerrel:))

 

Diaggal tesztelhető a ventillátorok müködése fl után!

Igen az ecu kapcsolaj a ventit! 

Előzmény: koridor (117336)
koridor Creative Commons License 2019.08.10 0 0 117336

Úgy néz ki hogy a hűtésben nekem is megadta magát valami.

Ma volt egy kis több helyen megállós, parkolóban szüttyögés a 30 fokban. Elkezdett felkúszni a mutató a üzemiből az első pont fölé, majd beesett üzemi alá. Mire hazaértem már megint az első pontnál volt. Gyorsan benéztem a motortérbe hogy megy-e a venti. Nem ment, megnézem a hűtővízet is, de nem bugyogott. Visszamentem megnézni a hőfokot, de addigra visszaesett üzemire.

Azt itt abba is hagytam mert hisztizett a család a kocsi mellett :)

 

Gondolom  fl utániba is a motorvezérlő kapcsolja a ventit. 

A relék ugyanolyanok (1.6 b, légkondis) ? 

 

Előzmény: downer (117320)
bojo Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117335

A csere előtt észrevettem, hogy van egy kis kóválygása az autónak nyomvályús úton. Ez a csere után már nem érezhető. Így a rossz csapágynak már volt olyan holtjátéka, hogy a kerék minimálisan el tudott mozogni a tengelyen. Hátsó kerék kormányzás. :) 

Előzmény: bojo (117332)
bojo Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117334

Az automata állítómű működik? Ha túl nagy a hézag a dob és a pofák között, akkor előfordulhat, hogy nem tud akkorát húzni a kar. 

Előzmény: istvcin (117333)
istvcin Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117333

Sziasztok! 1.2-es bravanknak gyengén fog a kéziféke. A kézifék karnál állítottam a bowdenen, most 2-3 kattanásnál megfeszül, ennek ellenére a kerék nehezen, de elforgatható. Ha kiengedem a kéziféket, a kerék szabadon forog, tehát a bowdwen nincs berohadva. Leszedtem a dobot, a belső átmérője 180 mm., a fékbetétek vastagsága 4,5-4,6 mm. Szerintem ezek még nem számítanak kopottnak. Mi lehet még a baj?

bojo Creative Commons License 2019.08.05 0 0 117332

Én is ezen a véleményen voltam. Amúgy eléggé elcsodálkoztak, hogy mennyire rendbe van az alja. A vezető azt mondta, egy alvázmosás, és alvázvédő felkenése, és még jó pár évig problémamentes lesz az alja. 

Előzmény: downer (117323)
obi88 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117331

Nah sikerult a vegen csatlakoznia,habar csak a tesom laptopjaval,de legalabb mukodik,koszonom a segitseged!!!

Előzmény: downer (117330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!