Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bojo Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117349

Pedig klíma bekapcsolásakor, indulni kellene az első fokozatnak. A klíma sem hűt eléggé akkor álló helyben.

Előzmény: koridor (117348)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117348

Bocs, egy nem kimaradt.

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de nem melegedett, a venti se mozdult.

Előzmény: koridor (117347)
koridor Creative Commons License 2019.08.12 0 0 117347

Ma reggel hazafelé az utolsó 2-3 km-n járattam a klímát, álló helyzetben is kb. 4-5 percig járattam klímával, de melegedett, a venti se mozdult.

Megnéztem a hűtő biztijét és a csatikat a ventinél és a hűtő sarkánál. A bizti jó, és csatikat is jónak láttam.

A relék, hmm.... Gondolom kéne lenni-e valami tartójának vagy legalábbis valami takarójának, nem hiszem hogy gyári megoldás az hogy a aksitartó alá lógva, a saját kábelén fityeg. Ha lenne valaki olyan jó hogy lefényképezné nekem hogy hogy kéne ennek kinéznie. Állapotuk is ennek megfelelő.

Az utolsó helyen nekem kellene lennie valaminek?

koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117346

Valamennyire működik a hűtés mert nem forrt fel a víz, csak túlmelegedett aztán visszaesett üzemire. Szerencsére csak kétszer csinálta mire hazaértem a tegnapi kánikulában.

 

Előzmény: downer (117343)
bojo Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117345

Nálam is esedékes lesz. :)

Előzmény: downer (117344)
downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117344

Én meg csináltam egy kényelmes olajcserét tegnap (2 óra), kedvenc szűrőim, vagy egyiket vagy másikat biztos meg tudom rendelni valahol. De ha nem, akkor Fiaam vagy UFI jöhet még szóba nálam, semmi más.

Lényeg a lényeg, Made in Poland mindkettő és mint két tojás. Szóval tök ugyanaz a szűrő, szerintem ugyanott, ugyanazon a gépsoron készül, csak kétféle címkézéssel. 

 

downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117343

OK, ha semmilyen körülmények között nem megy a hűtés, akkor valami alapvető hiba az áram vagy a test oldalon, még elképzelhető az is, hogy minden rendben működik a kivezérléssel klímával is és anélkül is, csak szakadt az áramkör.

Előzmény: koridor (117342)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117342

Köszi, holnap megnézem őket.

 

Előzmény: downer (117341)
downer Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117341
A hűtés biztosítéka ott van, meg is van jelölve ventilátor szimbólummal.
A relék meg az akksi előtti dobozban.
Előzmény: koridor (117339)
bojo Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117340
Előzmény: koridor (117339)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117339

A biztije is itt van vagy csak a reléi?

Előzmény: koridor (117338)
koridor Creative Commons License 2019.08.11 0 0 117338

Reggel elmentem melózni. 15 km, 21-22 fok. Üzemi hőfokon maradt a víz, megnéztem a ventit, nem ment. Rányomtam a légkondit, vártam 3-4 percet, a vízhőfok egy leheletnyit följebb ment de venti nem mozdult.     

Előzmény: 1zolee1 (117337)
1zolee1 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 117337

Nekem is ilyenek csinál mostanában a Pest-i dugóban!

Ha rányomom a klímát akkor vissza megy középre. Ilyenkor bekapcsol a venti gyorsabb második fokozata.

Az első lassabb is müködik de nem tudja vissza hűteni külső 30 fok felett a hűtővizemet.

Próbáltam átmosni a vízhűtőt meg klíma hűtőtt több kevesebb sikerrel:))

 

Diaggal tesztelhető a ventillátorok müködése fl után!

Igen az ecu kapcsolaj a ventit! 

Előzmény: koridor (117336)
koridor Creative Commons License 2019.08.10 0 0 117336

Úgy néz ki hogy a hűtésben nekem is megadta magát valami.

Ma volt egy kis több helyen megállós, parkolóban szüttyögés a 30 fokban. Elkezdett felkúszni a mutató a üzemiből az első pont fölé, majd beesett üzemi alá. Mire hazaértem már megint az első pontnál volt. Gyorsan benéztem a motortérbe hogy megy-e a venti. Nem ment, megnézem a hűtővízet is, de nem bugyogott. Visszamentem megnézni a hőfokot, de addigra visszaesett üzemire.

Azt itt abba is hagytam mert hisztizett a család a kocsi mellett :)

 

Gondolom  fl utániba is a motorvezérlő kapcsolja a ventit. 

A relék ugyanolyanok (1.6 b, légkondis) ? 

 

Előzmény: downer (117320)
bojo Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117335

A csere előtt észrevettem, hogy van egy kis kóválygása az autónak nyomvályús úton. Ez a csere után már nem érezhető. Így a rossz csapágynak már volt olyan holtjátéka, hogy a kerék minimálisan el tudott mozogni a tengelyen. Hátsó kerék kormányzás. :) 

Előzmény: bojo (117332)
bojo Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117334

Az automata állítómű működik? Ha túl nagy a hézag a dob és a pofák között, akkor előfordulhat, hogy nem tud akkorát húzni a kar. 

Előzmény: istvcin (117333)
istvcin Creative Commons License 2019.08.09 0 0 117333

Sziasztok! 1.2-es bravanknak gyengén fog a kéziféke. A kézifék karnál állítottam a bowdenen, most 2-3 kattanásnál megfeszül, ennek ellenére a kerék nehezen, de elforgatható. Ha kiengedem a kéziféket, a kerék szabadon forog, tehát a bowdwen nincs berohadva. Leszedtem a dobot, a belső átmérője 180 mm., a fékbetétek vastagsága 4,5-4,6 mm. Szerintem ezek még nem számítanak kopottnak. Mi lehet még a baj?

bojo Creative Commons License 2019.08.05 0 0 117332

Én is ezen a véleményen voltam. Amúgy eléggé elcsodálkoztak, hogy mennyire rendbe van az alja. A vezető azt mondta, egy alvázmosás, és alvázvédő felkenése, és még jó pár évig problémamentes lesz az alja. 

Előzmény: downer (117323)
obi88 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117331

Nah sikerult a vegen csatlakoznia,habar csak a tesom laptopjaval,de legalabb mukodik,koszonom a segitseged!!!

Előzmény: downer (117330)
downer Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117330

A kínai az eredeti. :D
Furcsa, mert tényleg nincs az eszközkezelőben a Port opció, de akkor meg hogyan lehetséges, hogy ki tudsz olvasni vele ABS-t?

A Multiecuscan programban a beállításoknál ki lehet választani a portot? 

Előzmény: obi88 (117329)
obi88 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117329

Nekem csak ezek a beallitasok jelennek meg,port beallitast nem lelek,nem lehet hogy valami szar kinai hamisitvany?

Előzmény: downer (117328)
downer Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117328

Nem az USB vezérlőknél kell módosítani, hanem a portoknál (COM).

Előzmény: obi88 (117327)
obi88 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117327

Igen,multiecuscannal probalkozom,a pdf leirasban levo beallitasok nalam nem szerepelnek,sot meg a kabel is  mashogy szerepel.                                                                                                                                         

Előzmény: downer (117326)
downer Creative Commons License 2019.08.04 0 0 117326

Multiecuscan programmal? Annak a telepítési könyvtárában van egy user guide pdf, képekkel illusztrálva leírja hogyan kell a port beállításoknál levenni a válaszidőt minimálisra. Utána menni fog.

Előzmény: obi88 (117325)
obi88 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 117325

Sziasztok,ti milyen diagnosztikai eszkozoket hasznaltok?a minap beszereztem egy ,,VAGKKL+FIATECUSCAN'' csodakabelt,de nem akar kommunikalni a kocsi motorvezerlojevel,az abs vezerlovel viszont igen,szerintetek mi lehet a baja?

downer Creative Commons License 2019.08.02 0 0 117324

Nincs mit! Hát igen, azon a biztosítékon keresztül folyik a fix áram a ventilátorhoz. Ritka eset hogy kimenjen, oka lehet, majd figyelgessed azért!

Előzmény: Aty10 (117322)
downer Creative Commons License 2019.08.02 0 0 117323

Nem vészes a munkadíj.

Előzmény: bojo (117321)
Aty10 Creative Commons License 2019.08.02 0 0 117322

Köszönöm a kimerítő választ. Közben megoldódott. Elkezdtem a biztiket nézni. A ludas az "F" helyen lévő 40A

Maxi volt az ABS bizti mellett.

Akinek lesz hasonló problémája vegye számításba ezt is a többi mellett.

bojo Creative Commons License 2019.08.02 0 0 117321

Kész. Csapágycsere, fék karbantartás, üza tartály felfogató heveder gyártása, és ezért 12 db pisztoly orrú Mátyást kért a szerelő.

Előzmény: downer (117319)
downer Creative Commons License 2019.08.01 0 0 117320

A motorvezérlő kapcsolja relékkel a hűtőventilátort. Ezek az akksitartó oldalán lévő relédobozban vannak. Nagy fekete a hűtés direkt fokozaté, kis fekete a klíma és kis piros a hűtés lassú fokozaté. Ha klímára sem kapcsol, akkor ezekben az áramkörökben lehet hiba. 

A ventilátor csatlakozó egyik szálán állandó akkufeszt kell mérni, ezzel kell kezdeni, a másikra a testet relék kapcsolják. Lassú fokozatnál egy előtét ellenálláson keresztül ami a műanyag keretben van. 

Ha se lassú, se direkt fokozat nincs, akkor szóba jöhet még a csatlakozók megolvadása, van pl. a hűtő felső sarkánál is. 

Van azért pár hibalehetőség, menni kell végig az áramkörökön és méricskélni.

Előzmény: Aty10 (117318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!