A jobb tükörben. Fújd be kontakt spray-vel az ajtóba átvezető kerek csatlakozót meg belül a műanyag háromszög alatti tükör csatlakozót! ha nem jó, akkor lehet ellenálást mérni azon. Ki lehet keresni hogy milyen hőmérséklethez milyen értékek tartoznak és ha nem annyi, akkor szenzor csere.
Nem, érintkezési hiba van a műszeregység és az áramköri alaplap között. A négy műszerből hátrafelé hosszú érintkező tüskék állnak ki és az áramköri lapon vannak a foglalatai. Ahogy az alaplap rá van illesztve a házra, úgy foglalja be az érintkező tüskéket. Szét kell szedni és megkapargatni a tüskéket, esetleg finoman hajlítani a jobb kontakt érdekében. Ez azért történik, mert gyárilag basztak összefogatni csavarokkal az egységet. Pedig ott a helyük. Ennyi idő alatt meg már annyit rázódott az alaplap a házon, hogy ilyen jelenséget okoz. Össze kell csavarozni és jó lesz.
A magas alapjárat meg a legtöbbször kábelköteg probléma, de a MAP szenzor is bejátszhat.
A vízhőfokmérő ugrálását (típusjellegzetesség, mindegyik csinálja) downer fejtette meg néhány hónapja, ha visszatekersz, megtalálod (testelési hiba tán?).
Az emelkedő alapjárat szerintem egy ettől független történet lesz.
Ahogy melegszik a motor úgy kúszik fel az alapjárat. Ha újraindítom akkor visszaáll normálisra, de hamar visszatornázza magát. Üzem melegen olyan 1100 körül stagnál. A vízhőfok mérő is kiakadt egyszer. Egyosztásnyit föl-le ugrált 2x 3x, aztán beleállt a pirosba. Leállítottam a motort, majd visszaraktam gyújtásra erre vissza állt normál hőfokra. Mondtam már a szerelőnek hogy szerintem sokat ingadozik a vízhőfokmérő, de nem talált hibát, se hibakódot. Kábelhibára vagy földelési hibára gyanakszik, de csak hibakód olvasója van. Nem tudja garantálni hogy megtalálja a hibát, azt meg nem akarja hogy kifizetek több tízezret felesleges alkatrészre meg munkadíjra és továbbra is szar a kocsi. Check-lámpa nem világit.
Amikor esik vissza a fordulat, olyan 1800 körül egy baromi halk puffanást lehet hallani, van tippetek hogy mi lehet?
Ehhez fele összeg is elég, mint amiről itt szó volt. 400 irányáron, lehet alkudni.
2001. eleji forgalomba helyezés, 2000. gyártás, világoskék 1.6. Első tulajtól vették 6 évesen, azóta van náluk.
Km-ben sok, 300 felé, de nem az belét húzós fajta mint a legtöbb, hanem úgy annyi hogy minden nyűgje orvosolva volt közben. Ő maga is szerelő. Szerintem ha szóba jöhet valakinél a típus, akkor megnézést érdemel.
Most egy kicsit parkolópályára került az ügy, mert tegnap estére megnézte a számláját, és kevesebb összeg van rajta, mint gondolta. Egyébként mennyi lenne, és milyen? :)
Műszakiztatni voltam és ott dolgozó ismerősöm kérdezte nem tudok-e valakit akit érdekelne. Az asszonynak vettek egy Mito-t, így most eladó. Rozsdamentes és a folyamatosan karbantartott fajta, amiből már nem sok van.
Az fb-n jól kitárgyalták a Multipla csoportban. Az illető állítólag drift versenyző, Olivérnek hívják. Ott azt írják, hogy a családé volt az újpesti merci bontó.
Nekem vagy 3-4 éve van fent az első lengyel készlet, de ilyen baja nem volt. A vezető oldalinál tört el a spiáter, azt cserélni kellett megint újra. De akkor legközelebb elő kell készíteni egy marék új patentet, ezek szerint.