Ahogy melegszik a motor úgy kúszik fel az alapjárat. Ha újraindítom akkor visszaáll normálisra, de hamar visszatornázza magát. Üzem melegen olyan 1100 körül stagnál. A vízhőfok mérő is kiakadt egyszer. Egyosztásnyit föl-le ugrált 2x 3x, aztán beleállt a pirosba. Leállítottam a motort, majd visszaraktam gyújtásra erre vissza állt normál hőfokra. Mondtam már a szerelőnek hogy szerintem sokat ingadozik a vízhőfokmérő, de nem talált hibát, se hibakódot. Kábelhibára vagy földelési hibára gyanakszik, de csak hibakód olvasója van. Nem tudja garantálni hogy megtalálja a hibát, azt meg nem akarja hogy kifizetek több tízezret felesleges alkatrészre meg munkadíjra és továbbra is szar a kocsi. Check-lámpa nem világit.
Amikor esik vissza a fordulat, olyan 1800 körül egy baromi halk puffanást lehet hallani, van tippetek hogy mi lehet?
Ehhez fele összeg is elég, mint amiről itt szó volt. 400 irányáron, lehet alkudni.
2001. eleji forgalomba helyezés, 2000. gyártás, világoskék 1.6. Első tulajtól vették 6 évesen, azóta van náluk.
Km-ben sok, 300 felé, de nem az belét húzós fajta mint a legtöbb, hanem úgy annyi hogy minden nyűgje orvosolva volt közben. Ő maga is szerelő. Szerintem ha szóba jöhet valakinél a típus, akkor megnézést érdemel.
Most egy kicsit parkolópályára került az ügy, mert tegnap estére megnézte a számláját, és kevesebb összeg van rajta, mint gondolta. Egyébként mennyi lenne, és milyen? :)
Műszakiztatni voltam és ott dolgozó ismerősöm kérdezte nem tudok-e valakit akit érdekelne. Az asszonynak vettek egy Mito-t, így most eladó. Rozsdamentes és a folyamatosan karbantartott fajta, amiből már nem sok van.
Az fb-n jól kitárgyalták a Multipla csoportban. Az illető állítólag drift versenyző, Olivérnek hívják. Ott azt írják, hogy a családé volt az újpesti merci bontó.
Nekem vagy 3-4 éve van fent az első lengyel készlet, de ilyen baja nem volt. A vezető oldalinál tört el a spiáter, azt cserélni kellett megint újra. De akkor legközelebb elő kell készíteni egy marék új patentet, ezek szerint.
Beszámoló: Hétvégén megnéztem egy új Duster-t. Na nem kereskedésben, hanem egy ismerősömnek vett egyet. Nem alapfelszereltség, elég pofás kiegészítők vannak rajta. De a belseje az aminek akar látszani, egy olcsó autó. Előnye az, hogy nedves kendővel simán végigtakarítható a belső rész. Egyben fröccsöntött műanyag kárpitok az ajtókon ami elég kemény. Sivár a belseje. Viszont térben elég jó, és az ülések is megfelelőek voltak az én méretemre.
Szerintem ez nem annyira fura, a Multipla és a PT instant get nálam is (illetve lett volna). 3 éve, mikor a St-Moritzom már erősen fogyott, egy nagy brabanti autónéző túrán több PT-t is megvizslattunk egy barátommal, egy kivételével mindegyik lelakott, ótvaros szar volt. Amelyik jól nézett ki kívül-belül, abban már láttam magam hazavezetni, aztán kiderült, hogy egy kicsit elfelejtették a hirdetésébe beleírni, hogy motorhibás.
Ezután egyszer mentem még el viszonylag messzire (ez 120 km volt) autót nézni, egy Volvo-specialista, ex-dealer árulta Hollandia legszebb, legjobban felszerelt, legdrágább phase III-as V40-es Volvóját. Természetesen egy gusztustalanul elhanyagolt, eladásra kiglancolt múmia fogadott a helyszínen. A következő héten bementem a helyi Kia-dealerhez és megvettem a Picantót.
Nekem elég érdekes ízlésem van autók terén. Tetszik a Multipla, PT Cruiser, Thesis, a béka Scorpio és egyéb extravagáns járművek. A Fiamnak meg ezek nem jönnek be. :)