Most egy kicsit parkolópályára került az ügy, mert tegnap estére megnézte a számláját, és kevesebb összeg van rajta, mint gondolta. Egyébként mennyi lenne, és milyen? :)
Műszakiztatni voltam és ott dolgozó ismerősöm kérdezte nem tudok-e valakit akit érdekelne. Az asszonynak vettek egy Mito-t, így most eladó. Rozsdamentes és a folyamatosan karbantartott fajta, amiből már nem sok van.
Az fb-n jól kitárgyalták a Multipla csoportban. Az illető állítólag drift versenyző, Olivérnek hívják. Ott azt írják, hogy a családé volt az újpesti merci bontó.
Nekem vagy 3-4 éve van fent az első lengyel készlet, de ilyen baja nem volt. A vezető oldalinál tört el a spiáter, azt cserélni kellett megint újra. De akkor legközelebb elő kell készíteni egy marék új patentet, ezek szerint.
Beszámoló: Hétvégén megnéztem egy új Duster-t. Na nem kereskedésben, hanem egy ismerősömnek vett egyet. Nem alapfelszereltség, elég pofás kiegészítők vannak rajta. De a belseje az aminek akar látszani, egy olcsó autó. Előnye az, hogy nedves kendővel simán végigtakarítható a belső rész. Egyben fröccsöntött műanyag kárpitok az ajtókon ami elég kemény. Sivár a belseje. Viszont térben elég jó, és az ülések is megfelelőek voltak az én méretemre.
Szerintem ez nem annyira fura, a Multipla és a PT instant get nálam is (illetve lett volna). 3 éve, mikor a St-Moritzom már erősen fogyott, egy nagy brabanti autónéző túrán több PT-t is megvizslattunk egy barátommal, egy kivételével mindegyik lelakott, ótvaros szar volt. Amelyik jól nézett ki kívül-belül, abban már láttam magam hazavezetni, aztán kiderült, hogy egy kicsit elfelejtették a hirdetésébe beleírni, hogy motorhibás.
Ezután egyszer mentem még el viszonylag messzire (ez 120 km volt) autót nézni, egy Volvo-specialista, ex-dealer árulta Hollandia legszebb, legjobban felszerelt, legdrágább phase III-as V40-es Volvóját. Természetesen egy gusztustalanul elhanyagolt, eladásra kiglancolt múmia fogadott a helyszínen. A következő héten bementem a helyi Kia-dealerhez és megvettem a Picantót.
Nekem elég érdekes ízlésem van autók terén. Tetszik a Multipla, PT Cruiser, Thesis, a béka Scorpio és egyéb extravagáns járművek. A Fiamnak meg ezek nem jönnek be. :)
G Astrából 3 volt a szűk családban (egyik sem az enyém), igazi anti-autó a vezetési élmény szempontjából, de kicsi pénzből az egyik legjobb lehetőség, óriási belőle a választék, fillérekért van hozzá minden.
Sajnos egyszer bedőltem az egyes Focust övező hype-nak és vettem egyet. Nem kellett volna, a lelkesedésem egészen rövid idő alatt fordult át zsigeri utálattá, valami elképesztő módon buta autó.
Az a bajom az egész időszakkal, hogy a Marea gyártásának a kifutása után alig maradt szerethető autó. Nagyon rányomta a költségcsökkentés a bélyegét az ezredforduló utáni autógyártásra és azok a kocsik egyáltalán nem öregszenek szépen. Végső próbálkozásként vettem a Lancert, de azt még tán jobban utáltam, mint a Focust. Utolsó utániként meg a második Imprezámat, ami olyan gyorsan elfogyott alattam, hogy utána már próbálkozni sem volt kedvem többé.
OFF
Ellenben pénteken elfogadták a pályázatunkat az egyik kiadó házra Belgiumban, a nyár folyamán költözünk. Na, az ottani piac a hollandhoz képest számomra maga a nagybetűs Kánaán. Hogy ott mennyi frankó alig használt Tipo meg 500C kapható teljesen normális, európai áron! :)
Hát ez több mint előrelátás. :D Valóban így van, nagyon sok eset előfordul. De már több mint egy éve ingyen ki kell adják a márkaszervizek a kódokat.
Nekünk a Lybra is elfelejtette már, de azt nem lehet programozni Multiecuscan-nel, csak Examiner-rel, így nem forszíroztam, tudtam szerezni távadót a kulcsba meg hozzá tartozó távvevőt. Annál is egyszerűen megy, mint a Mareánál, csak ki kell cserélni és működik.