...erre ma reggel Gentben percekig mentem egy ezüst 1.9 jtd kombi után. Rá is kerestem gyorsan, a belgáknál maradt még néhány darab mutatóba a típusból, persze mind dízel... nem valószínü, hogy érdemes lenne foglalkozni velük.
Német. Mondjuk gondolom ott sem mindegy, hogy melyik vidék.
Nem tudom hol futott korábban, az utolsó münster-i tulajnál csak 2017. augusztustól volt és 2018. májusban lett kijelentve.
Rejtély hogy miért és mi történt utána. Egy biztos, hogy a hirdetés képein még járó motorral fotózták és hibajelzés sem volt, a kereskedő nekem azt írta mailben hogy hajtókar csapágy hibás. Szerintem ők ütötték ki így a motorját, valószínűleg hajtották és már tréleren vitték vissza a telephelyre, a körülmények erre utaltak a szállító elmondása szerint.
Ja, és jól megégették az autó hátulját. Láttam hogy kormos, de azt hittem csak valami füstös dízelt járattak mögötte. Aztán néztem jobban, hogy a műanyag részeken, a lökhárítón és a rendszámtartón megégett a festék és a hátsó lámpák műanyagja is. Ez ép volt még a képeken. Olyan mintha nyílt láng égette volna meg.
Igen, itt van belőlük. Nyilván azért, mert amik odakint kihullottak, még pár évet itt elfutnak...
Még most több van mint korábban.
Pont valamelyik nap küldött át egy diagramot egy ismerősöm a németországi Lybra eladásokról. Elképesztő módon visszaesett 2002-től, szóval széria végi példányt már alig találni. Talán Olaszországban, ott jobban mehettek az eladások a gyártási ciklus második felében is.
A Lybra egyébként Magyarországon egy a forgalomban szabad szemmel jól látható mennyiségben közlekedö típus?
Én szerintem évek óta nem láttam belöle, pedig korábban csak itt a faluban is több darab volt. Amikor lehetett még belöle kapni, azok is mind széria eleji darabok voltak, 2001 utáni forgalomba helyezésü gyakorlatilag nem létezett belöle, pedig évekig néztem öket.
Nagyon jó lett volna építeni igen, mikor kibelezel egy motorteret és szépen felépíted újra, úgy hogy mindenre odafigyelsz és nem az idő számít, elkészülsz és elfordítod a kulcsot és indul, jár a motor, az az igazi élmény. Biztos erre vágytam újra. :)
Az ePer a mérvadó, az interneten én se találkoztam soha még az említésével.
Az a vicc, hogy az 1.8-asunk 14/11/2003 gyártású, alcantara. :D
A kasztnival kapcsolatban, a küszöb nem nagyon érdekelt volna, mert minden Lybrán meg kell csinálni egyszer és most előkerült valami gyári raktárból még egy készlet jobbos és balos is.
Nemhogy nem hallottam még erröl az anyagról, mielött említetted, de a Google sem ismeri (nekem legalábbis semmilyen kombinációban nem adott rá találatot). Értem, hogy igazából emiatt a kárpit miatt vetted az autót, de a kasznija mennyire van oda?
Kellemes, de majd hétvégén megyek, csinálok képeket meg viszek diagot, nézelődök, tapogatózok. Ma hajnalban mentem, de 8-ra jöttem vissza dolgozni, így bele se akartam merülni, mert ez csak kötetlenül jó.
Amúgy miért kell félned ezektől a motoroktól? Látod, már a harmadikat hajtom gond nélkül. Lehet hogy hajszolták kevés olajjal és amiatt van, karbantartott motor érzéssel hajtva nem hullik szét szerintem.