Az ePer a mérvadó, az interneten én se találkoztam soha még az említésével.
Az a vicc, hogy az 1.8-asunk 14/11/2003 gyártású, alcantara. :D
A kasztnival kapcsolatban, a küszöb nem nagyon érdekelt volna, mert minden Lybrán meg kell csinálni egyszer és most előkerült valami gyári raktárból még egy készlet jobbos és balos is.
Nemhogy nem hallottam még erröl az anyagról, mielött említetted, de a Google sem ismeri (nekem legalábbis semmilyen kombinációban nem adott rá találatot). Értem, hogy igazából emiatt a kárpit miatt vetted az autót, de a kasznija mennyire van oda?
Kellemes, de majd hétvégén megyek, csinálok képeket meg viszek diagot, nézelődök, tapogatózok. Ma hajnalban mentem, de 8-ra jöttem vissza dolgozni, így bele se akartam merülni, mert ez csak kötetlenül jó.
Amúgy miért kell félned ezektől a motoroktól? Látod, már a harmadikat hajtom gond nélkül. Lehet hogy hajszolták kevés olajjal és amiatt van, karbantartott motor érzéssel hajtva nem hullik szét szerintem.
Ez már. Nem kellett nagyon nekiugrani, mert a csapszeg a tréler vasszerkezetéről került elő. A többi meg az alsó motorvédő burkolaton hevert, ezek már elhagyták a hajót. Hát ez van, nincs jelentősége. Mondjuk annyi, hogy tologatni kel a kocsit és szorulnak a fékek. :D
Indítottam volna, majdnem be is röffent. 4 hengerrel még simán menne, biztos van más kár is belül.
Oh, hogy ez már a Lybrából... ezeket így odacsomagolták az autó mellé, vagy már szét is szedted?
A 135k futással nem döntött élettartam-rekordot... ez a lényegi oka annak, hogy sose lett Kappám (pedig nagyon tetszik), egyszerüen nem mertem bevállalni.