Kellemes, de majd hétvégén megyek, csinálok képeket meg viszek diagot, nézelődök, tapogatózok. Ma hajnalban mentem, de 8-ra jöttem vissza dolgozni, így bele se akartam merülni, mert ez csak kötetlenül jó.
Amúgy miért kell félned ezektől a motoroktól? Látod, már a harmadikat hajtom gond nélkül. Lehet hogy hajszolták kevés olajjal és amiatt van, karbantartott motor érzéssel hajtva nem hullik szét szerintem.
Ez már. Nem kellett nagyon nekiugrani, mert a csapszeg a tréler vasszerkezetéről került elő. A többi meg az alsó motorvédő burkolaton hevert, ezek már elhagyták a hajót. Hát ez van, nincs jelentősége. Mondjuk annyi, hogy tologatni kel a kocsit és szorulnak a fékek. :D
Indítottam volna, majdnem be is röffent. 4 hengerrel még simán menne, biztos van más kár is belül.
Oh, hogy ez már a Lybrából... ezeket így odacsomagolták az autó mellé, vagy már szét is szedted?
A 135k futással nem döntött élettartam-rekordot... ez a lényegi oka annak, hogy sose lett Kappám (pedig nagyon tetszik), egyszerüen nem mertem bevállalni.