Kellemes, de majd hétvégén megyek, csinálok képeket meg viszek diagot, nézelődök, tapogatózok. Ma hajnalban mentem, de 8-ra jöttem vissza dolgozni, így bele se akartam merülni, mert ez csak kötetlenül jó.
Amúgy miért kell félned ezektől a motoroktól? Látod, már a harmadikat hajtom gond nélkül. Lehet hogy hajszolták kevés olajjal és amiatt van, karbantartott motor érzéssel hajtva nem hullik szét szerintem.
Ez már. Nem kellett nagyon nekiugrani, mert a csapszeg a tréler vasszerkezetéről került elő. A többi meg az alsó motorvédő burkolaton hevert, ezek már elhagyták a hajót. Hát ez van, nincs jelentősége. Mondjuk annyi, hogy tologatni kel a kocsit és szorulnak a fékek. :D
Indítottam volna, majdnem be is röffent. 4 hengerrel még simán menne, biztos van más kár is belül.
Oh, hogy ez már a Lybrából... ezeket így odacsomagolták az autó mellé, vagy már szét is szedted?
A 135k futással nem döntött élettartam-rekordot... ez a lényegi oka annak, hogy sose lett Kappám (pedig nagyon tetszik), egyszerüen nem mertem bevállalni.
Ja, igen. És nézegettem, gondoltam hátha akadna rá egy fuvaros, beírtam hogy keresek fuvart tegnap reggel. Egy szomszéd megyebeli fuvaros meg épp este indult kifelé, hozzácsapta a saját dolgához és mindenki jól járt. Bár még nincs itt, csak felvette, de nem lesz gond.
Nézegetem már egy-két hete, motorhibás 20V. Viszont 2004-es, tehát már nem alcantara a kárpit, hanem suhara. Amit csak az ePer-ből tudok, hogy leváltottak 2003. végén, sose hallottam róla. Na majd megtapogatom. 135 ekm, még szép a belső.
Hát most ugye van egy gombom és vettem hozzá egy kabátot úgy néz ki. :)
Mert ez az egyetlen másik modell, amiben szerepel az a kódú motor, amit én kiépítettem a sajátomból.
Meglátjuk, hogy a küszöb mekkorát kiált és ha érdemes, meg lesz kinek, akkor megcsinálom.