Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vicking262c Creative Commons License 2003.04.02 0 0 14
WOW .. válaszoltatok egy 2000 májusi hozzászólásra !:)

Én felfigyeltem az öreg Volvókra.. egyrészt az ára egyikmnásiknak igencsak alul van értékelve ami jó! aztnézve hogy nagyon stapabíró kocsik..240, 340,..300e KM-ig bejáratós :) és könnyű őket szerelni.. az egyetlen bökkenő a gazdaságosság lehet.. nagysúlyú, benzinzabáló ostromgépek+ a kötelező:(..de élményautók az 100 ! 150ezertől lehet kapni k500ig mindenféle állapotban ..

Előzmény: twk004 (13)
twk004 Creative Commons License 2003.04.01 0 0 13
Üdv!

A Golf II-vel az a gond, hogy jól tartja az árát, más típusból 4-5 évvel fiatalabbat kapsz 500 E HUF-ért mint Golfból. Pl. Ford Sierrából a 2.0 i-t megkapod 4-500 E HUF-ért, '91-'92-es évjáratban, míg ugyanez Golfból 7-800 -nál kezdődik, illetve '86-'87 -est kapsz belőle ennyiért. Persze nem mindenki szereti a Sierrát, de helykínálatban, kényelemben, menetteljesítményekben jobb a Golfnál (persze most az 500-ért kapható Golfot mondom, ami főleg 1.3-as, karburátoros, és ritkán fiatalabb 1988-as évjáratnál!), az alkatrésze meg nem vészesen drágább. Warti 1.3-asról sok rosszat nem hallottam, megkímélt példányok még sok örömet tudnak okozni, 300-350 E HUF-ért szépeket adnak, nem ritkán még gyári fényezéssel.

twk004

SzaboZE Creative Commons License 2003.04.01 0 0 12
Az a casco érdekes :) Úgy tudom 10+ autókra nem kötnek cascot.

SzaboZE

Előzmény: Fabrik (8)
skoda120 Creative Commons License 2003.04.01 0 0 11
BGC Creative Commons License 2000.05.05 0 0 10
FABRIK!

Melyik biztosítónál kötnek cascot a 4ü Wartbira, és milyen feltételekkel?Emil fent!

Köszi

BGC

Prac Creative Commons License 2000.05.03 0 0 9
850!

csalódtam benned :( (tudod miért :))

Egyébiránt szerintem a Golf II-t nem lopják olyan kimondottan, viszont megbízható és nem halálos a hozzávaló alkatrész ára. 5K-nál kezd, picivel feljebb már dízel is van, főleg az 1,6 TD jó verda.

Hogy egy kicsit haza is beszéljek...
Szerintem, ha vki olcsón nagy és kényelmes autót akar, az nyugodtan megfontolhatja a "dinnyés" Merdzsót (alias fekvőlámpás/ W123). Én már több, mint 2 és fél éve "nyúzom" (ez azért erős kifejezés - használom), és még különösebb gond nem volt vele. Nem megy (de valami nagyon - 240D), viszont marha kényelmes, szép és hálás autó...

Fabrik Creative Commons License 2000.05.03 0 0 8
Hali!

Ez nem reklám! Én most adom el a 4 ütemű Warnyúmat (Special) felújított motorral, felújított fékekkel, rozsdamentesen, első tulaj, nagyon jó állapot, 90%-ban garázsban tartott, 11 éves, nem rohad, folyamatosan szervizelt (10e km-ként), 105e km van benne. Így 400eFt. Sajnálom eladni (nem is akartam még 3 évig), de egy olyan ajánlatot kaptam egy másik kocsira, hogy nem hagyhatom ki. Úgy néz ki, van is vevőm (az anyósom), mert a család sem akarja elengedni...

Tehát megéri egy jó Warnyút venni, főleg idősebb bácsikáktól (Ők alig használják, nm hajtják), csak az lehet baj, hogy lelustul alattuk a kocsi.

Az alkatrészekről annyit, hogy jó minőségüek, aránylag olcsók (bontott első fényszóró kompletten 9000 Ft (új 17000 FT), egy motorfelújítás kompletten anyaggal, jó szakemberrel (ismerős) 28000 Ft. Fékbetétek 900-2000 Ft/pár (hátsó 400 Ft). Doblemez ~45000 (de ezeket igen ritkán kell cserélni. Ja súlyadó 8000/év, Casco 2808/hónap (ez is van még a kocsimon).

Sok sikert!

Montechristoforo Creative Commons License 1999.10.12 0 0 7
Üdvözlet Mindenkibe!

Ha van jó tapasztalatotok, vagy jókat hallottatok jelentkezzetek!
Keresnék egy jó és nem túl drága szerelot SEAT-hoz, illetve bontót akinek vannak SEAT alkatrészei.

Kösz elore is

Monte

Előzmény: 850 (2)
850 Creative Commons License 1999.10.11 0 0 6
Bölény!

A 4ütemű Varesszal sok gond lehet: a motor tényleg ugyanaz, de nem mindegy, hogy mi veszi körül. Az összes többi alkatrésze NDK-s, csehszlovák, román. Nem mondanám, hogy ua-t várhatjuk tőle. Lopás terén igazad van. A jobb illeszkedés az útviszonyokhoz azt jelenti, hogy nehezebb szétbombázni a futóművét? Mert egyébként elég kényelmes(persze nem francia), kellően stabil.
Van ennyiért dízel II-es Golf, de nehéz megtalálni, vagy nagyon lestrapált márt(ami nagy szó, hiszen nehéz feladat)
205-ös dízel, 10 éves, rohad, törött, 450E-ért. Szerintem ez nem túl jó ajánlat.

ferenczy Creative Commons License 1999.10.08 0 0 5
Szerintem Peugeot vegyél annak van a legjobb dizelje, és a 205 viszonylag olcson megkapod
GrG Creative Commons License 1999.10.08 0 0 4
És dizel 2-es Golf is van ennyiért?
Bölény Creative Commons License 1999.10.07 0 0 3
II Golf helyett akkor inkább már 4ü Wartburgot. Olcsóbban megkapod, a motor ua., a magyar útviszonyokhoz jobban illeszkedik, igénytelenebb és kevésbé lopják. És van belőle kombi is.
850 Creative Commons License 1999.10.07 0 0 2
500E Ft-ért II Golfot. Nagyon jó választás, bár kissé drága. Ajánlanám még a 340-s Volvo-t, nekem tetszik, bár én Volvo-buzi vagyok.
Előzmény: GrG (-)
850 Creative Commons License 1999.10.07 0 0 1
Hello Tibikém. Már itt is?

Én láttam már nagyon jó állapotú régi autót és fordítva is. A lényeg, hogy az ember mennyire figyel oda a gépre.

Előzmény: htibi (0)
htibi Creative Commons License 1999.10.07 0 0 0
A 0 kilometeres mar veteran?
GrG Creative Commons License 1999.10.07 0 0 topiknyitó
Gondolom sokan vannak ugy, hogy nem akarnak semmi extrát, csak egy autót ami megy, megfizethető (nem vadi új), de nem szerelőzsenik.
Arra gondoltam osszuk meg tapasztalatainkat saját/más autóján szerzett élményeinket.
Én most vita inditonak a milyen autót érdemes venni 500 KHUF-ért problémámat osztanám meg veletek (személyes érintettség okán:-))
Gergő

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!