Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

2005GTS Creative Commons License 6 órája 0 0 94057

buta kérdés.

Drive select nem dynamic-ban van?

Előzmény: SinCity (94056)
SinCity Creative Commons License 16 órája 0 0 94056

Hali! Az alany egy 2016-os Audi A6 BiTDI, 118e km-rel. A váltója (ZF 8HP) tegnap hülyén kezdett el viselkedni. Vagy hagyja beesni a fordulatot 1000 alá, vagy 3-4000-es fordulaton vált fel. (Normál esetben kb. 1500-2000rpm közt váltogatna.) A fogyasztás is megnőtt kb. 1,5-2 literrel. Ötlete valakinek? Esetleg automata (ZF) váltó specialistát ismertek Bp.-en, vagy környékén?

sr1 Creative Commons License 2022.07.18 0 0 94055

Szerintem> vagány dolgok, ha dugóban ücsörögsz vagy vársz valakit. 

A lényeg az A6 és Q7/8 új változatozataiba az, hogy nagyon hosszút lehet utazni vele, kényelmesen és viszonylag gyorsan, szinte minden útviszonyban (esőben, hóban, latyakban, rettentő melegben, stb). Ezek úgynevezett grand turizmok (mint a pl. a lapos sportkocsik, de sokkal kényelmesebbek).

A tiéden biztos van hátsó kerék kormányzás és motoros torziós rugó, a legfejlettebb légpárnás- adaptív felfüggesztés és mindez személyre szabható. Ezek mind azért vannak beépítve, hogy az útszakasz függvényében megtalált a vezetési stílusodhoz illő dinamikát. Ha keved van beállítod kényelmesre, vagy rettentesbe. Ha még a ZF sprotdifije is rá van szerelve a hátsó hídra, akkor nem létezik olyan kanyar, ami megfogná az autót, ha nem csavarod ki a kormányt szánszándékkal.  

 

Egy jobb Golf8-as (+30e euró) fejegysége és asszinsztensei mindent tudnak, mind egy C8-as A6-os (+100e euró), csak kisebb a képernyőre, hiszen mindkettő MIB 3-as protokol.

De nagyon hosszút utazni elég kényelmetlen vele, mert zajos, egy kicsit ráz is, nem kanyaródik úgy- ahogy egy torsenes 4x4-es, picit buta a felfüggésztése is, stb.

 

 

     

   

Előzmény: skt15 (94054)
skt15 Creative Commons License 2022.07.15 0 0 94054

Telefontükrözés, youtube, tv/videó, performance monitor, vezetési segédletek hada, zenék, klipek lejátszása, Waze.

Sorolhatnám.

 

Előzmény: sr1 (94052)
Titanium101 Creative Commons License 2022.07.11 0 0 94053

Üdv!

Üdv! Audi A2, 2002, 1.4 55kw benzines Fojtószelep hibát ír be, és indítás után pár perccel elkezd nagyon dadogni a motor, esetenként le is áll. Új fojtószelep volt benne de nem lett jobb. Karterszellőző új benne, fals levegőt nem tudom honnan kaphat még, valamint féktisztítóra sem reagál, mindenképpen elkezd rosszul járni pár perc után, s ilyenkor gázadásra sem reagál. Ha kézzel benyomom a fojtószelepet akkor sem. Fojtószelep alapállítást sem a régivel sem az újjal nem tud elvégezni. Kábeleket végigmértem ecu-ig tápok, testek rendben vannak. Lehet nem is fojtószelep környékén van a probléma. Egr ki lett már szedve, kitakarítva, megműködtetve, annak sincs baja. Üzemanyag szűrő új. Esetleg ismeri valaki ezt a típushibát?

sr1 Creative Commons License 2022.07.10 0 0 94052

OFF. 

 

Megkérdem: Pontosan mire használod a digitális képességeit egy modern autónak?

Mert azt nem hiszem el neked, hogy az önvezető képességeit használod, pl. egy tempósabb autópálya etapon avagy egy kanyargós közúton. 

 

A többi: 

 

Most már minden cégnek van egy digitális platformja. 

Nekem van egy saját adatszerverem, amit folyamatosan szinkronizáltok egy felhőbe (ezt bérelem), azon működik az iroda és nekem személyesen van egy

többmagos grafikai PC-m, egy nagy teljesítményű laptopom (ami 2.5 évente odaszarik, ha fullba használom- azért telepítettem a grafikai PC-t) és egy utolsó generációs androidom- amit max. 2 évente cserélek. Áttérhettem volna IOS rendszere az egész csomaggal- a biztonsági előnyei miatt is, de Win-el kezdtük és átállni elég nehéz. Amúgy egy IPhone akkujának a kapacitása számomra bevállalhatatlan, egy új android le lehet butítani annyira, hogy 2-2.5 napot bírja az akkuja. 

Van egy informatikai cég, aki ránéz néha a rendszerünkre online, kitakarítja, megnézi a biztonsági részleteket, de a telefonommal nem foglalkozik. 

 

Nem kell magyarázzam, hogy szinte minden céges kommunikációt digitális csatornákon intézek és van olyan (főleg hétfői) nap, amikor nagyon sok 

infó megfordul ebben a rendszerben. Pluszba el kell érjem a telefonomról a saját grafikai gépemet (felhőn keresztül), mert azon vannak tárolva a rajzok-tervek- számolások és anyaglisták, ami a munkatelepen szükséges, +1000 rajzot nem lehet már papíron kezelni. 

 

Ha az autómba használnám a saját telefonját, az még egy szám lenne, amit össze kéne kapcsoljak a mobilammal.  De nem tudok rá telepíteni minden appot- amit android telefonomra fel tudok.  Most akkor, ha az autóban ülök, melyik telefont használjam? Így egy telefonom van, egy számmal, a külső kapcsolataimnak is kézenfekvő. 

 

Csakhogy:

a telefonra nincs feltelepítve semmiféle szociális app (azok töltik meg hamar a telefonokat szeméttel), mégis 3 havonta megkattan és újra kell építsem a rendszert, valamit csak kinyitok (pl egy cégnek a oldalát) és csak beszívok egy spamet, gyári reset nélkül nem lehet megszabadulni tőle sehogy.  

 

Előtte kell csináljak egy biztonsági mentést, aztán megfelelő appokkal visszaépíteni az új rendszert. 

Még csak az hiányzik, hogy a fejegységemet is kezdjem 3 havonta basztatni. Elég az, hogy hetente egyszer 1.5- 2 órát mosom és tisztítom, mert rettentően utálom a piszkos autót.   

 

Néha tükröztettem a telefonomat a fejegységgel. De vagy vezetek, vagy nyomogatom a gombokat, egyszerre a kettőt nem lehet. Ha megállok, nem érek oda időben, ahova elindultam.  

 

 

Előzmény: skt15 (94051)
skt15 Creative Commons License 2022.07.07 0 0 94051

"Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi."

 

Ez már 30+ éve is megvolt.

Ma ennél több kell. Nekem legalábbis.

Előzmény: sr1 (94049)
skt15 Creative Commons License 2022.07.07 0 0 94050

A 320 lovast sem tudod kiautozni a mai forgalomban.

Az RS-eket a relatíve nagy erőfölényük miatt szerettem.

Előzmény: sr1 (94049)
sr1 Creative Commons License 2022.07.05 0 0 94049

Egy 24 éves srácnak nem lesz steril a 320 lovas A6 Allroad.:)

Nézd, ha megállsz egy paroklóba útközben, akkor egy digitalizált prémiumba ott van az irodád, egyszerre négy hírcsatorna, kiszámítja nekem a legyorsabb útvonalat- kikerülve az akadályokat, olyan hangrendszer van benne, mind egy koncertterembe. 

 

Én sokkal többre tartom, ha van egy olyan klímája, ami nagy melegben és nagy hidegben is képes állandó hőmérsékletet tartani (hővédő üvegezéssel), ne fájjon a derekam az ülésebe 1000 km után sem, legyen féke és szedjen egy ki egy előzésből, kanyarodjon arra, amerre én akarom és ne romoljon el. Pluszba soha ne recsegjen benne semmi.

 

Ha be kell férni egy árba és telepakkolják a létező összes digitális szolgáltatással, akkor nem biztos, hogy marad pénz egy jól összerakott karosszériára. 

 

Lásd az középkategóriás EV-ket. Nem olcsók. Fronthajtásúnál, lelépsz a gázról és elkezd veszélyesen szitálni a kocsi egyenes úton, mert szinte semmi súly nincs motortérbe, pedig a kocsi jó nehéz.    

 

A RS-ről lebeszéltek az ismerős tulajok, azt állítják, hogy nem lehet kiautózni, ha nincs pilota tapasztalatod.  

  

Előzmény: skt15 (94048)
skt15 Creative Commons License 2022.07.02 0 0 94048

Vannak autók, amik vezetésre valók.

Szerintem egy ilyen autó ennél már több (vagy kevesebb ->megközelítés kérdése)

Nekem sokkal fontosabbak ma ezek a digitális dolgok,+ az autó ilyen jellegű tudása, mint mondjuk 20éve.

Akkor szinte csak a motorteljesítmény és "hogyan tegyem keresztbe" érdekelt.

 

Egy A6 elég steril nekem, hogy vezetési élményt keressek bent.

Az RS6, ami egyértelmű kivétel volt.

Előzmény: sr1 (94047)
sr1 Creative Commons License 2022.07.01 -1 0 94047

Szerintem az autót vezetésre valók.

A Bosch készíti a digitalizációs fejlesztéseket és van valamennyi rálátásom, mert néhány irodaépületükön dolgoztam. 

Ezek a software-k sose lesznek készen. A VW Touareg-el, ami MY2019 fejlesztési szintű, csak a vezetési segédletekkel volt problémám, ki is cserélték a fejegységet garanciába, de nem oldotta meg a hibák.

 

Kell Car-net, a navi térkép frissítésére (32G a térkép file és SSD van tárolva), ez nálam sose működött. A we-connect fejlesztőkkel folytatott levelezésem során, az egyik szaki azt írta, hogy ne mind basztassam már őket (elvileg az fejegység autó repülő üzemmódba van, amit nem lehet sehogy kiütni), használjak waze-t, mert az jobb, mind a gyári navi.

Közbe rájöttem, hogy létezik ingyen letölthető térképfile és USB keresztül egy óra alatt lehet frissíteni a térképeket a navin.

 

    

 

Előzmény: skt15 (94046)
skt15 Creative Commons License 2022.07.01 0 0 94046

Hozzáteszem, ami a C8-ban jobban tetszik, az pont a "digitalizácója"...

De az utastéri anyagok gagyibbak, illetve többet eszik, érzetre nem megy úgy. 

Előzmény: sr1 (94045)
sr1 Creative Commons License 2022.07.01 0 0 94045

Köszi. Megvolt a szervíz is, a kocsi rendbe van a szerelő szerint. 

Fékfolyadékot is cseréltek, mert több mind 3 éves.

A C8-ban túl sok az asszintencia, az Audi guru barátom is a C7-est ezt ajánlotta.

 

 

 

Előzmény: skt15 (94044)
skt15 Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94044

Nekem több is volt. A 320-asról csak pozitív a véleményem, tényleg minden téren.

A C8-as S6 szintén bitdi nem jött be annyira, tehát megerősítem, amit mások mondtak.

Előzmény: sr1 (94038)
mica-r Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94043

Vagy lett illesztve a motorvezérlőre a dpf csere? 

Valamit kellett volna írni azért

 

Előzmény: mica-r (94042)
mica-r Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94042

Utána lehetett regenerálni? Lement a koromtartalom?

Előzmény: István Nóránt (94041)
István Nóránt Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94041

Szia. Mint ahogy írtam már kimosták és nem hozott eredmény.

Előzmény: mica-r (94040)
mica-r Creative Commons License 2022.06.29 -1 0 94040

Olyannak kéne megmutatni, aki ért hozzá. Lehet hogy csak ki kell koromtalanítani.

Előzmény: István Nóránt (94039)
István Nóránt Creative Commons License 2022.06.29 0 0 94039

Sziasztok. Van egy A6 2.7 bpp motorkódú autóm. A turbó megadta magát de ezt siketesen orvosoltuk. De mióta az új túrbó rá került azóta állandóan írja a p2002 hibakódot. Kimosták a részecskeszűrőt de a hiba csak megmaradt. Kicseréltem a nyomáskülönbség érzékelőt de a hiba csak megvan. Akkor elképzelhető hogy a részecskeszűrő teljesen döglött??  És még azt kérdezném hogy az utángyártott részecskeszűrőröl mi a véleményetek. Köszönöm a válaszokat.

sr1 Creative Commons License 2022.06.19 0 0 94038

Szia STK15

A fiamnak szeretnék venni egy C7 A6 Allroad 2018 gyártású autót, a 320lovas bi-turbos dízellel. A kinézett autónak 65e k  futása van. A piacon alig van kínálat.

Ez a régebbi model, azt mondják, hogy ez jobb mind a mostani. 

Mit tudsz mondani erről a típusról?

 

 

 

Előzmény: skt15 (94028)
lipher11 Creative Commons License 2022.04.22 0 0 94037

Jó estét mindenkinek,lenne még egy két kérdésem, az autóba solar tető van ,ezt mikor használja?

A vissza pilanto tükör minden lezárásnál becsukodik, ez kikapcsolható?

A csomi ajtó elektromosan tudom nyitni belülről, távirányítóval és a csomi ajtón lévő gombal de zárni csak a csomagtartó belsején levő gombal,távirányítóval nem zárja (a távirányítón levő középső gombal tudom nyitni és ezt nyomva nem zárja be)ez így normális vagy tudom a menübe ezt is alitani hogy mivel lehesen még lecsukni?

A harmadik hogy most 19 és gyári felni van téli gumival és nagyon nem jó a kialasa az autónak vele,

Ismerősömtől tudnék venni 21 zoll felnit de mások a paraméterek 

Ami most rajta van az 19  es,9 col széles es 35 az et száma 

Amit tudnék venni az 21 es, 10 col széles es 19 az et száma 

A kérdés az hogy ez rámegy vagy nem,azt nem szeretném hogy beleérjen a kaszniba.

Válaszotokat előre is köszönöm

Előzmény: lipher11 (94036)
lipher11 Creative Commons License 2022.04.17 0 0 94036

Ra hagynám de azért szeretném it megvenni az alapanyagot mert jobb a minőség, 

Ezt onnan veszem hogy 3 szor vettem magyar országon jó ismerőstől motorolajat boltból nem fü alól és az a6 om mind a háromszor 6-7 ezer km -nél elkezdte írni hogy nem jó az olajszint,mind a háromszor lecseréltem az olajat rögtön és amit it veszek azzal 10000km után sincs gond,

Több alkatrészek is jártam már így,fékkel ami ráz, lengőkar ami előbb gajrament mint kéne, 

A harmadig indok hogy 10 en pár éve dolgoztam egy esztergályos üzembe magyarorszagon és volt három kategória a végtermék kategorizálásánál:

Első osztály ment svájc,nemet és osztrákhoz 

Másod osztály közép európa  és a 

Harmad osztály magyarország és kelet

Ez a cég egy neves féktárcsát  és fekdobokat gyárt a mai napig,

Sajnalatal irom le de Magyarország európa szeméttelepre 

A minőségi alapanyagokat és terményeinket külföldre viszik uniós egyezmény alapján és mi kapjuk a roszabb minoseget

Előzmény: 2005GTS (94035)
2005GTS Creative Commons License 2022.04.17 0 0 94035

én ezt Mica-r szoktam hagyni! :-)

Előzmény: lipher11 (94034)
lipher11 Creative Commons License 2022.04.15 0 0 94034

Köszönöm az infót,a kerek nyomás beállítása után az mmi be sikerült kalibrálni és el is tünt a hibajelzés, 

A következő kérdésem hogy ez az olaj tökéletes lesz a váltóba vagy van jobb is?

Előzmény: 2005GTS (94033)
2005GTS Creative Commons License 2022.04.14 0 0 94033

a fordulatszámból számolja, igen

Előzmény: lipher11 (94031)
2005GTS Creative Commons License 2022.04.14 0 0 94032

itt van a fórumon: Mica-r

írj rá

Előzmény: lipher11 (94030)
lipher11 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 94031

Akkor azt mondod hogy az abs jeladó értékeli a kerekbe levő nyomást?

Előzmény: 2005GTS (94029)
lipher11 Creative Commons License 2022.04.13 0 0 94030

Hát ha tudsz olyan szerelőt aki úgy is kicseréli a váltó olajat szűrővel együtt és a haldex olajat hogy ot álok én is és én viszem az alapanyagot akkor szívesen várom a kontaktot.

A kocsi 2011 es 4.2tdi 351ps,8 sebességes, quattro 213000km

A régió baden würtenberg,freiburg

Június elején megyek hazza és akkor megcsináltatnám ha akkora lenne szerelő akki ezekkel a feltételekel vállalja, 

Ceglédre megyek de ha kell akkor elmegyek messzebbre is.

Előzmény: 2005GTS (94029)
2005GTS Creative Commons License 2022.04.13 0 1 94029

ha sok pénzed van akkor vidd márkaszervizbe (42eHUF/rezsióra a díjuk)

a váltó olajat is aranyáron adják 3 éve volt 15eHUF/liter és asszem a tiedbe kell 8 liter+a szűrő (nem vagyok benne biztos, de asszem a tiedbe 2 van)

szokták "tanítani", nullázni.

a haldex olajról se feledkezz meg,

egyébként ezt bármelyik jobb képességű szerviz meg tudja csinálni.

 

az audiban nincs érzékelő a kerekekben, az abs jelét használják, tehát kerékcserekor csak nullázni kell az mmi-ben. (bár mivel évjáratot nem írtál, így az MMI nem biztos! :-))

 

én márkaszerviz ellenes vagyok - gondolom ez lejött :-) -, értem én, hogy szalon meg minden, de gusztustalan az ár amiért "dolgoznak".

arról nem is beszélve, hogy ha egy szerelő jó, akkor elmegy maszeknak és nem egy márkaszervizben audis overálban tengeti az életét!

 

ha mondasz egy régiót, akkor valszeg lesz segítség egy jó szerelőt találni!

Előzmény: lipher11 (94026)
skt15 Creative Commons License 2022.04.12 0 0 94028
Előzmény: ferences01 (94025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!