Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

attila_kocsis_hun Creative Commons License 2 napja 0 0 93807

Sziasztok,

 

Régi céges autómból nálam maradt egy ilyen:

 

Kidobni nem szeretném, gondolom egy márkarajongónak még érték, de nyerészkedni sem fogok rajta. Két tábla Milka ellenében szívesen odaadom annak, aki eljön érte személyesen (BP, XII. ker). Ha érdekel, kérlek írj az attila[pont]kocsis[kukac]hotmail[pont]com-ra.

Lalee001 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 93806

Szia. Nem forr fel. Viszont vannak új fejlemények. A ventillátor sikerült működésre bírni, viszont rossz hőjelet kap. Vcds mérése max 84C volt, ami nem elég ahoz, hogy kapcsolja a ventit. Illetve 2 fokozatú van benne, 83C-90C között 1 fokozat,91C felett 2. 84C-ig felment, azán 81C-re vissza, de a mutató viszont rendes értéket mutatott.

Nekem ECT hibám van, több mint valószínű. Vezerlő egységet nèztem én is, kb 35-40ezer pénz az ára.

Az hogy forr a víz azt okozhatja a kiegyenlítő tartály hibás szelepe is ha nem tartja meg a nyomást.

Előzmény: Mayerl (93804)
Solay Creative Commons License 2020.11.17 0 0 93805

sziasztok. Audi a6 2.0tfsi 252le 2016 evjaratrol tudnatok valami velemenyt irni? Tipushibak, fogyasztas, fenntartas stb? Megbizhato ez a motor? Koszi elore.

Mayerl Creative Commons License 2020.11.15 0 0 93804

Szia az érdekelne a víz fel for közben mert nekem is ez volt a probléma ugyan úgy A6 c6 4f2 enyém 2.7 tdi nekem a szerelő meg csinálta a vezérlőt úgy hogy a klimara kötötte át és akkor megy a hutto is amikor a klíma. Én legalább is mindig használom a klímát télen nyáron. Azért ez a lépés lett mert azt mondja piszkos drága a vezérlő ami ezt vezérli nekem semmi probléma azóta vele a víz azóta sose for fel. 

Előzmény: Lalee001 (93803)
Lalee001 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 93803

Sziasztok. Csak egy gyors kérdésem lenne. Adott egy A6 C6 4f2 (2008).A motorhűtő ventillátorom megállt, de a klímaventillátor működik. A ventillátort nem tudtam tesztelni, mivel egy vezérlőn keresztül kapja az áramot. Bármi ötlet hogy tudnám kideríteni mi okozza a problémát? A venti, a vezèrlő, vagy esteleg relé, biztosíték. Esetleg van e valakinek bizotosíték tábla kiosztástól ábra?

Köszönöm előre is.

mica-r Creative Commons License 2020.11.13 0 0 93802

diagnosztikán kellene nézni a hőmérséklet adatokat

Előzmény: Péter Vorheess Szilvás (93801)
Péter Vorheess Szilvás Creative Commons License 2020.11.13 0 0 93801

Sziasztok! Ki.tud segíteni! Adott egy A4 b6 2.0 benzines autó. A vízhőfok mérő 90-100 fokot mutat és nem forr a víz csak kéz meleg huzamosabb használat esetén megveszik jobban a víz. Állítólag lett cserélve hőgomba, és víz pumpa. Mi lehet a baj? Reggel első indításnál még lent van a mutató de hamar felmegy de a víz nem forr.

Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.11.07 0 0 93800

Köszönöm mindenkinek! 

Még meg gondolom! 

Egyébként 96 os 1.9 110 LE sel kezdtem!

Most 2002 es 1.9 130 LE van! 

Előzmény: Pety91 (93795)
mica-r Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93799

Porlasztók is csöpögősek tudnak lenni. 

Én OMV prémiummal járok, azt szoktam ajánlgatni, mert hosszú távon jónak tűnik sok ügyfélautó alapján.

Előzmény: Pety91 (93798)
Pety91 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93798

A Bosch CP4 pumpa hibájára gondolsz? Annak van valami előzménye vagy csak akkor lehet észrevenni ha már megáll a motor?
Mennyire gyakori? Esetleg meg lehet előzni? (rendes üzemanyaggal pl?)
Láttam amerikai fórumokon (USA-ban talán rosszabb a gázolaj minősége), hogy kitaláltak hozzá ilyen áthidaló készletet ami a fémdarabkás gázolajat a tank felé vezeti vissza. Én azért nem mernék így belenyúlni.

Előzmény: mica-r (93796)
Clwyd Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93797

Hé,

 

Néhány hete helyreállították az Audi b7 kormányoszlopát a szervokormány folyadékszintjének csökkenése és a kormánykerék elfordításakor bekövetkezett ordítás miatt. A szervokormány folyadék átfutott az oszlop gumiján. A szervokormány folyadékja fokozatosan csökken. Úgy tűnik azonban, hogy a kormány kissé nehezebben fordul. A kormány elfordításakor csendes ordítás maradt. Ha a szervokormány folyadék maximálisan feltöltődik, úgy tűnik, hogy a kormány könnyebben forog, de amikor a folyadék leesik, a kijelző kissé nehezebben fordul. Mi lehet az?

mica-r Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93796

A felső kis láncok szoktak megcsörrenni, az nem vészes kiadás. Üzemanyagrendszer több fájdalmat tud okozni.

Előzmény: Pety91 (93795)
Pety91 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 93795

Én is pont most ismerkedem vele (CAPA motorkódú, 2008-as A4 B8 sedan), 1 hónap után még mindig imádom a nyomatékot amit lead! A quattro hajtással meg még nem sikerült az ESP-t felvillantani :D
A 2.0 pd TDI-ről váltva azért meglepett, h ebbe 2x annyi olaj kell, kb 2,5 literrel eszik többet illetve felkészültem, hogy ha csörögni kezdene a vezérműlánc akkor az is az autó jelenlegi árának a negyede-ötöde lesz kb. :/
De ha van pénz majomra... :D

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93793)
saválló Creative Commons License 2020.10.28 0 0 93794

10-12 éves 3.0 V6 TDI.....ha bélelt a buksza nem lesz gond.:)

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93793)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.28 0 0 93793

Köszönöm szépen a válaszokat! 

Egy kis pontosítás! 

Előzmény: -Korn- (93792)
-Korn- Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93792

Az nagyjából a gen1-nek a vége. 240ló, ccwa motorkód többnyire.

láncfeszítő hiba addigra már nem volt jellemző, ami van típushiba az a szívócső modul(ban). (saugrohrklappe)

de normális pénzből javítható..

plusz 200e után 1-2 izzitógyertya, de az aprópénz.

 

3,0 tdi tulajként ajánlom én is:)

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93790)
skt15 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93791

Az is (körüli) pont váltásos időszak :-)

 

De úgy általában:

A motor jó! - volt újkorában és sokáig!

Az elmúlt 10 évben viszont hol, hogy, mennyit futott, hol, hogyan, mivel szervizelték?

 

Emiatt nincs is egzakt válasz a kérdésedre.

10 éves, nagy eséllyel sokat futott dízel mindig lutri. 

Ha viszont ismerős, keveset futott, csittifitti autója, akkor ne sokat gondolkodj rajt! 

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93790)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.27 0 0 93790

Bocsánat, igazad van! 

2010 körülire gondoltam! 

Előzmény: skt15 (93789)
skt15 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93789

Jó sok generációja volt/van. 

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93783)
mica-r Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93788

Biztosan nem a kuplung szagát érzed

Előzmény: Tetek (93787)
Tetek Creative Commons License 2020.10.26 0 0 93787

Sziasztok
Kuplung témába szeretnék segítséget kérni. ('98 Audi A4 b5 2.4 sedan)
Annyi a tünete a kocsinak, hogy nagyon fent fog a kuplung de olvastam, hogy ez normális is lehet egyes típusoknál.
Rendesen gyorsul nem nehéz váltani nem kemény a kuplung semmi... más amit észre vettem volna.
Csak! Amiért arra gyanakszom az ez:
Olvastam, hogy esélyes a kuplung csere ha:
"induláskor nagyon büdös van a gépkocsiban!"

Ezt az egyet tapasztalom egy ideje én is amikor már ugye kuplung es a gyújtást rá adom akkor lehet érezni.
De ez másra is utalhat? Lehet csak a gumitömítés vagy nem tudom...
Köszi előre is!

AudiA6 Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93786
Előzmény: Pety91 (93782)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93785

Köszönöm szépen! 

Előzmény: mica-r (93784)
mica-r Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93784

Elég jó motorkonstrukció. 

Kortól és állapottól függ a megbízhatósága.

Előzmény: Gábor Ádám Viki (93783)
Gábor Ádám Viki Creative Commons License 2020.10.25 0 0 93783

Sziasztok!

A4 3.0 V6 TDI ről szeretnék érdeklődni! 

Mennyire megbízható ez a motor? 

Aki tud róla valamit vagy akinek van is vagy volt ilyen és le írná ide megköszönném! 

Pety91 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 93782

Köszönöm szépen a válaszokat.

Xenon fényszóróból csak a teljes, gyári átépítés jön szóba számomra, nem érdekel ha a fél autót le kell bontani hozzá, legalább megtanulom, hogy működik! :D
Az ajtó zárszerkezet  bütykölésével is jól elvoltam, de ehhez azért majd biztosan kérek segítséget.
Bajusz József urat hol lehet elérni? Eléggé megrémített ez az "alles deutsche Hauptseiete" amit linkeltél, egyáltalán itthon tevékenykedik a szaki? :)

Már úton van a bontott bluetooth kihangosító szett, az MMI-t biztos nem fogom forszírozni, jó nekem a concert lejátszó, az SD kártya támogatás már így is előrelépés a CD-khez képest.

Stetten Creative Commons License 2020.10.23 0 0 93781

Ha projektoros a fényszóró, akkor szokták gyárinak nézni a xenont.

Nekem sem volt az A6 (4B)-vel sose gondom közúti ellenörzésekkor. Müaszakira kellett két évente kiszedni a HID-szettet, különben a kutya nem foglalkozott vele hogy nem gyári. A kéken világító szaroknál nincs rosszabb a világon. Semmit nem lehet vele látni. Nem véletlen, hogy a gyári fejek 4500K körüli szinhömérsékletüek. Úgy tudom, hogy az EU-ban közúti forgalomban 6000K-nél magasabb színhömérsékletü xenonon fej nem is használható.

Előzmény: H__G (93778)
AudiA6 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 93780

Minden megoldható

 

https://bajusz-diag.com/

Előzmény: Pety91 (93771)
skt15 Creative Commons License 2020.10.22 0 0 93779

Engem anno lekapcsoltak, pedig 4300-as volt, igaz nem egy prémium vasban.

Szerencsére elengedtek, “azonnali - otthoni - kiszedés terhe mellett.

Előzmény: H__G (93778)
H__G Creative Commons License 2020.10.22 0 0 93778

15 év alatt sosem kérdezték, pedig elég sokat igazoltattak éjjel.  (Mármint régebbi autóimnál, ahol gyári cucc volt utólag betéve de a sallangok nélkül)

Gondolom fel sem merült bennük, hogy egy "német prémium" nagykocsi xenonja utólagos.

Ha tuning Góf II-be vagy miautónk Swiftbe rakja a jóember, ráadásul minél kékebbet, akkor szedjék csak ki.

Biztos engem is szivathattak volna, ha köcsög vagyok a rendőrökkel, és valamivel meg akartak volna fogni, de mindig is, fiatalon is tisztelettudó voltam, és úgy is néztem ki :)

Értem én, hogy jogilag "bűnös" vagyok, de ha nincs se büntetés, se áldozat, akkor különösebben nem érdekel.

 

 

Előzmény: skt15 (93776)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!