Nemrég vettem egy 2000-es évjáratú 1,6-os VVT automata Corollát, és tanácsot szeretnék kérni.
Időnként jelenkezik egy rövid ideig tartó, enyhe szelepcsattogáshoz hasonló hang, egyértelműen a vezérlés felől.
Leginkább finom lassításkor, amikor lefelé esik a fordulatszám, 1800-1600 között, fokozatosan erősödve jön elő, bár gyengén, de még bent az utastérben is hallható, de többnyire néhány másodperc után meg is szűnik. Ha álló helyzetben tartom ezt a fordulatot, úgy elő tudom idézni akár még fél perc hosszan is, de nem minden esetben. Alapjáraton járatva is van, hogy előjön, bár ritkán. Leszerelt generátorszíjjal ugyanúgy észlelhető. Nemrég motorfelújításon esett át az autó, nálam, vagyis tényleg, így teljes gépmunka történt, és persze minden járulékos alkatrész is ki lett cserélve. Számomra ez az időszakos jelleg a nagy rejtély, vajon mitől lehet? Esetleg az okoskerék? Az maradt a régi, bár a motorjavítás előtt meg nem volt ez a halk csattogása. Van egy rövid, de jól hallható hangfelvételem, azt esetleg el tudom küldeni ha valakit érdekel és megad erre nekem egy lehetőséget.
Ellenőrizd, hogy nem enged-e valahol, mert nekem gyanús, hogy csak melegen indul nehezen!
Tehát ha jól értem, nagyjából azóta van a probléma, amióta hűtőt cseréltél? Mert akkor ott lehet valami szerelési, esetleg anyag probléma. (Új hűtő is lehet hibás!)
Tisztelettel érdeklődnék , Avensis 2.0 d 2005 autóm üzemmeleg leállítás után, alig akar újraindulni sokáig kell tekertetni. Mi lehet a probléma ? Köszönöm !
Van egy 2004-es toyota corolla e12 1.4 vvt benzines (4ZZU) kocsink és a következőket produkálja. Először elkezdtek a műszeregységek összevissza ingadozni teljesen kiszámíthatatlanul. Pár napra rá elkezdett 3 hengerezni dadogni, remegni. 3-as hengernél trafót cseréltem az megoldotta a motor problémákat, de a műszeregységek ingadozása megmaradt. Ma kipucoltam az akksi alatt lévő testkábelt, a váltón lévő két testkábelt, a generátor testjét és trafó kábelköteg testjét is a motor oldalán, kiszedtem csekkoltam az összes biztosítékot az is mind jó. Kiszedtem az egész műszeregységet is, az is teljesen rendben volt. Még amit meg lehet említeni, hogy finom lineáris gázadásnál rendesen működnek az órák, mikor hirtelen, vagy nagyobb gáz/kuplung van akkor szokott elkezdeni megbolondulni. Bárki tapasztalt ilyet? Mit lehetne megnézni még? Bármilyen tanácsot szívesen hallgatok.
Egyszeru mint a faek, kisipari sufni modszer (mar az, ami ebben van, mert a hanyatlo nyugaton azert igen komoly cuccokat hasznalnak). Persze ettol meg legalis.
Lenyegeben nemi as, hogy kezzel kezelhesse a pedalokat.
Eladásra kínálok egy új, gyári Toyota mankókereket. 5X114,3 osztókör, DOT 3121, T155/70D17 110M méretű. Egy új Camry gyári tartozéka, nem volt használva.
szeretnék vásárolni egy hiluxot, sajnos a 2015-16 utaniak nem férnek bele a keretbe, de 2,5 és 3.0 motorral 2010 után már vannak szépek, amire a pénzem is elég. Melyik motor lenne az ideális választás, természetes a teljesítmény különbséggel tisztában vagyok, de melyik motor a megbízhatóbb? Mit érdemes figyelni a vásárlásnál? Műszaki ember vagyok, de a hiluxokat nem ismerem. Köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot és ír nekem. Kellemes ünnepeket!