Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gyula67726 Creative Commons License 2025.04.14 0 0 33158

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2000-es évjáratú 1,6-os VVT automata Corollát, és tanácsot szeretnék kérni.

Időnként jelenkezik egy rövid ideig tartó, enyhe szelepcsattogáshoz hasonló hang, egyértelműen a vezérlés felől.

Leginkább finom lassításkor, amikor lefelé esik a fordulatszám, 1800-1600 között, fokozatosan erősödve jön elő, bár gyengén, de még bent az utastérben is hallható, de többnyire néhány másodperc után meg is szűnik. Ha álló helyzetben tartom ezt a fordulatot, úgy elő tudom idézni akár még fél perc hosszan is, de nem minden esetben. Alapjáraton járatva is van, hogy előjön, bár ritkán. Leszerelt generátorszíjjal ugyanúgy észlelhető. Nemrég motorfelújításon esett át az autó, nálam, vagyis tényleg, így teljes gépmunka történt, és persze minden járulékos alkatrész is ki lett cserélve. Számomra ez az időszakos jelleg a nagy rejtély, vajon mitől lehet? Esetleg az okoskerék? Az maradt a régi, bár a motorjavítás előtt meg nem volt ez a halk csattogása. Van egy rövid, de jól hallható hangfelvételem, azt esetleg el tudom küldeni ha valakit érdekel és megad erre nekem egy lehetőséget.

Előre is megköszönök minden segítséget!  Gyula

cucu Creative Commons License 2025.02.26 0 0 33157

Akkor a termosztát lehet még gyanús. Túlhevül a motor, szerintem.

Előzmény: szobi65 (33156)
szobi65 Creative Commons License 2025.02.26 0 1 33156

Utángyártott hűtő lett bele szerelve. Jól működik ,nem enged.

Előzmény: cucu (33154)
bolfantom Creative Commons License 2025.02.24 0 0 33155

Sziasztok!

 

Tudtok ajánlani olyan felületet/helyet , ahol egy 2014-es Avensis gyári navi fejegységet el lehet passzolni? Előre is köszi.

cucu Creative Commons License 2025.02.24 0 0 33154

Milyen? Gyárira, vagy utángyártottra? 

Ellenőrizd, hogy nem enged-e valahol, mert nekem gyanús, hogy csak melegen indul nehezen!

 

Tehát ha jól értem, nagyjából azóta van a probléma, amióta hűtőt cseréltél? Mert akkor ott lehet valami szerelési, esetleg anyag probléma. (Új hűtő is lehet hibás!)

Előzmény: szobi65 (33153)
szobi65 Creative Commons License 2025.02.23 0 0 33153

Nyáron volt cserélve a hűtő.

Előzmény: cucu (33152)
cucu Creative Commons License 2025.02.19 0 0 33152

Hűtő nem lehet, hogy cserére szorul, nem hűt rendesen, túlmelegszik a motor, csak a műszerfalon a mutató nem mutatja a különbséget?

Én már jártam így, igaz az benzines volt, de hűtőcsere után minden rendbe jött.

Előzmény: szobi65 (33151)
szobi65 Creative Commons License 2025.02.19 0 0 33151

Hidegen jól indul.

Előzmény: cucu (33150)
cucu Creative Commons License 2025.02.19 0 0 33150

Fogalmam sincs. De mikor volt gázolaj szűrő csere? Üzemanyag rendszer átmosás? EGR szelep tisztítás? Légszűrő csere?

 

Egyébként hidegen rendesen indul?

Előzmény: szobi65 (33149)
szobi65 Creative Commons License 2025.02.19 0 0 33149

Tisztelettel érdeklődnék , Avensis 2.0 d  2005 autóm üzemmeleg leállítás után, alig akar újraindulni sokáig kell tekertetni. Mi lehet a probléma ? Köszönöm !

cucu Creative Commons License 2025.02.18 0 0 33148

Szerintem csak megcsípi!

Előzmény: lapar (33147)
lapar Creative Commons License 2025.02.18 0 0 33147

Engem is kicsit. Szerintem olyan az üléshuzat anyaga, hogy könnyen feltöltődik az ember. 

Előzmény: Balintolino (33144)
Bobbin Creative Commons License 2025.02.16 0 0 33146

De hol vagy akkor?

Előzmény: Balintolino (33144)
Bobbin Creative Commons License 2025.02.16 0 0 33145

Add el... :)

Előzmény: Balintolino (33144)
Balintolino Creative Commons License 2025.02.16 0 0 33144

Kiegészítés, minden alkalommal rohadtul megráz a kocsi amikor becsukom az ajtót :D

Balintolino Creative Commons License 2025.02.16 0 0 33143

Sziasztok!

 

Van egy 2004-es toyota corolla e12 1.4 vvt benzines (4ZZU) kocsink és a következőket produkálja. Először elkezdtek a műszeregységek összevissza ingadozni teljesen kiszámíthatatlanul. Pár napra rá elkezdett 3 hengerezni dadogni, remegni. 3-as hengernél trafót cseréltem az megoldotta a motor problémákat, de a műszeregységek ingadozása megmaradt. Ma kipucoltam az akksi alatt lévő testkábelt, a váltón lévő két testkábelt, a generátor testjét és trafó kábelköteg testjét is a motor oldalán, kiszedtem csekkoltam az összes biztosítékot az is mind jó. Kiszedtem az egész műszeregységet is, az is teljesen rendben volt. Még amit meg lehet említeni, hogy finom lineáris gázadásnál rendesen működnek az órák, mikor hirtelen, vagy nagyobb gáz/kuplung van akkor szokott elkezdeni megbolondulni. Bárki tapasztalt ilyet? Mit lehetne megnézni még? Bármilyen tanácsot szívesen hallgatok. 

 

Köszi előre is,

Bálint

Toyota4ever Creative Commons License 2025.01.15 0 0 33142

Üdv kedves fórumtársak. Érdeklődnék, hogy van e valakinek AURIS 2014es évjárat 1.4d hez repair manualja?

t.lantos Creative Commons License 2025.01.14 0 0 33141

Egyszeru mint a faek, kisipari sufni modszer (mar az, ami ebben van, mert a hanyatlo nyugaton azert igen komoly cuccokat hasznalnak). Persze ettol meg legalis.

Lenyegeben nemi as, hogy kezzel kezelhesse a pedalokat.

Előzmény: vízórás4 (33140)
vízórás4 Creative Commons License 2025.01.12 0 0 33140

Mik vannak... Direkt elő van készítve az autó ilyenre és szinte csak a kart kell beépíteni vagy ilyenkor ez belül egy nagyobb átalakítás?

Előzmény: t.lantos (33139)
t.lantos Creative Commons License 2025.01.12 0 0 33139

Mozgássérült részére át van alakítva, hogy kizárólag kézzel tudja vezetni, a pedalokat is.

Viszont nem kell hozzá szétfaragni az autót, ezért ha nem kell, ki lehet szedni.

Előzmény: vízórás4 (33138)
vízórás4 Creative Commons License 2025.01.12 0 0 33138

Ez meg mi?

"A kocsiba szerelt kézivezérlést fél óra alatt ki lehet szerelni, mindenféle maradandó nyom nélkül eltávolítható."


https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_hybrid_comfort_tech_e-cvt-21408071#sid=132bcf39-99c9-4617-b422-ae0e70bc07e5

 

lapar Creative Commons License 2024.12.31 0 0 33137

Nem jó,  már néztem.  Beirtam az abroncsaim váltóméreteit, és kijött.

Amúgy sem áldoznék ennyit rá, pláne, hogy el sem fér alul.

Pedig a legcélszerűbb defekt elhárító akkor tartom. 

Előzmény: t.lantos (33136)
t.lantos Creative Commons License 2024.12.30 0 0 33136

Megnezed az autód leírását, benne lesz, hogy mi a manko mérete. Ha stimmel, jó. Ha nem, nem :)

Előzmény: lapar (33134)
knb Creative Commons License 2024.12.29 0 0 33135

A mankókerék teljes átmérője 65cm. Az autó gyári gumi mérete, amiben gyárilag volt, 215/55R17 és 235/45R18.

Előzmény: lapar (33134)
lapar Creative Commons License 2024.12.29 0 0 33134

Szerintem hiába írod a méretet, azt nem ártana tudni, hogy ez minek a váltómérete.

Azaz milyen méretű abroncsot helyettesít, aminek nagyjából ennyi a külső átmérője. 

Előzmény: knb (33132)
knb Creative Commons License 2024.12.25 0 0 33133

 

knb Creative Commons License 2024.12.25 0 0 33132

Sziasztok!

Eladásra kínálok egy új, gyári Toyota mankókereket. 5X114,3 osztókör, DOT 3121,  T155/70D17 110M méretű. Egy új Camry gyári tartozéka, nem volt használva.

Ára: 45000Ft, tel: 20 538 tizenhét 35.

 

Passat B7 Creative Commons License 2024.12.22 0 0 33131

Sziasztok!

szeretnék vásárolni egy hiluxot, sajnos a 2015-16 utaniak nem férnek bele a keretbe, de 2,5 és 3.0 motorral 2010 után már vannak szépek, amire a pénzem is elég. Melyik motor lenne az ideális választás, természetes a teljesítmény különbséggel tisztában vagyok, de melyik motor a megbízhatóbb? Mit érdemes figyelni a vásárlásnál? Műszaki ember vagyok, de a hiluxokat nem ismerem. Köszönöm, ha valaki veszi a fáradtságot és ír nekem. Kellemes ünnepeket!

lapar Creative Commons License 2024.12.19 0 0 33130

Elvileg nem, de sajnos előfordul.

És nem is zavarna, ha nem égetné a lámpáját.

Előzmény: inrock (33128)
inrock Creative Commons License 2024.12.19 0 0 33129

Szervizt javaslok, vagy villamossági szakembert.

Előzmény: gkrisz2016 (33126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!