köszönöm.
ferrari olvtárs 71884-es kérdése itt a válasz.
Kedves ferrari olvtárs.
Értelmezném Neked a betett ábrát.
1./ mint láthatod a 16,30-as indulástól Engels tértől 21 percet adtak arra, hogy Soroksárra kiérj.
Onnan még kb. 3 perc volt Budapest határa.
Tehát kb. 24 perc alatt kellett volna elérni a város határát.
Ez nagyon ritkán sikerült.
------------------------------------------------------------------
2./ Dabas csárdánál az esetek 90%-ban adtunk az utasoknak 5 perc kávézási + pisi szünetet.
3/ Kecskeméten utol ért bennünket a Budapestről 15 perccel később induló Budapest-Kecskemét-Szentes-Makó járat.
Kecskeméttől együtt indultunk és kb. Szentesig együtt mentünk.
4./ Kecskemét és kiskunfélegyháza között a menetrendben szereplő három megálló helyen sohasem álltunk meg, azt sem tudom ezek hol vannak?
5./ Kiskunfélegyházán a cukrászdánál egymás mögött állt a két busz.
Kiskunfélegyházától Csongrád autóbusz állomásig a menetrendben 6 megállási hely van.
Ebből a Keltető állomásnál csak mi álltunk meg, a makói nem, Ő itt előzött meg minket.
Mi vittük ide a Keltető állomás 4-6 hölgy dolgozóját akik az éjszakai műszakban dolgoztak.
Gátéren mindkét busz megállt.
Csongrádig a többi megállókban sohasem álltunk meg.
5.-x./A Gátér vasúti átjárótól Csongrád Bokrosi elágazásig tartó 8,5 km hosszú nyíílegyenes volt akkoriban az összes arra járó VOLÁN autóbusz - utasokkal teli- sebességi teszt pályája.
Akik erről legendákat mesélnek, ha hiszed, ha nem hiszed el, hidd el.
Igazak.
Történtek ott csodák.
------------------------------------
6./ Csongrád aut áll és Szentes aut.áll.
A makói elméletileg itt már 5 perccel előttünk volt de Szentesen mindíg bevárt minket.
Majd mindíg volt problémás utas aki itt szállt át tőlünk a makóira.
A másik ok, szentes aut.áll forgalmista hölgyének még el kellett menesztenie minket is, utána zárta be az autóbusz állomást és Ő a makóival ment haza.
7./ Szentes Berákháton igen ritkán volt felszálló, másnap reggel leszálló viszont majdnem mindíg.
8./ Derekegyház mindíg adott egy-két utast.
9./ Nagymágocson az első megállót th. hol kivették a menetrendből forgalmi utasítással, hol betették. Ebből sok vita volt az utasokkal.
A Nagymágocsi italból ami egy kereszteződésben volt az mindííg benne maradt.
ez volt a második pihenő hely az utasoknak.
Frissen főzött kávé és friss fasírozott várta az utasokat.
Lehet, hogy furcsa de ilyen késői órán mindkettő szépen fogyott.
10./ A következő 4 megállóban sohasem álltunk meg.
Se oda, se vissza.
Orosháza Rákóczi telepnél viszont az esetek 90%-ban megálltunk.
Voltak leszállóink is és ez volt a kettő sofőr fő jövedelmi forrása.
11./ A Gyopárosfürdői elágazásnál ilyen későn már nem volt leszálló.
12./ Orosháza aut.áll-on hasonló volt a helyzet mint szentesen.
Itt már nem engedtük leszállni a tovább utazókat mert a WC már bezárt, kávé már nem volt.
De az orosházi forgalmistáknak meg kellett várniuk bennünket, elmeneszteni, bezárni az autóbusz állomást, majd velünk jöttek haza lakásukra.
13./ Orosházától már csak Kardoskúton, Tótkomlóson, Nagyéren, Ambrózfalván, Pitvaroson és Mezőhegyesen álltunk meg.
a köztes kis megállókban nem.
Az esetek kb. 80%-ban pontosan vagy mínusz pár perccel érkeztünk a végállomásra.
Késés (5-20 perc) leginkább pénteken délután fordult elő.
Kb. Ennyi.
Ha valamelyik részlet érdekel, kérdezz rá.