Keresés

Részletes keresés

nonick7 Creative Commons License 21 órája 0 0 71275

➢ Szinergiák kihasználása az alábbi területeken:

[...]

✓ Menetrend, közlekedési mód

 

 

ajaj

Előzmény: Snake-Mojzi (71273)
Fenyőfatalp Creative Commons License 4 napja 0 0 71274

A 3. pont elegge ervenyes varosiban is, kulonosen ha figyelembe vesszuk, hogy sok helyen ez a ketto nem kulonul el elesen.

Előzmény: trizs77 (71265)
Snake-Mojzi Creative Commons License 5 napja 0 2 71273
Dr.V.ker. Creative Commons License 5 napja 0 4 71272

A mostani formájában nincs sok értelme a hatalmas késések miatt. Van egy réteg, aki egyszerűen nem szeret vonatozni, belőlük összejön 10-15 utas, de a kedvükért elég nagy luxus autópályás buszt járatni, jó, hogy ez megszűnik.

Előzmény: trizs77 (71267)
Fradista Utazó Creative Commons License 5 napja 0 0 71271

A törökbálinti új megállót Pannon útnak hívják, a Raktárvárosi úton létesült, a Pannon út körforgalma után, ITT. A buszok eddig is itt mentek, útvonalváltozás tehát nincs, csak egy új megálló. 

Előzmény: LSU 106 (71266)
Ködszitálás Creative Commons License 5 napja -3 4 71270

Hihetetlen, hogy továbbra is ezt gondolák a vasút legnagyobb problémájának és ellenségének.

Előzmény: LSU 106 (71266)
Racilaci Creative Commons License 5 napja 0 2 71269

Az se lenne baj, ha nem tőmondatokban kiabálnál (felkiáltójel minden egyes mondat végén) - az indulatos buszsofőr nem lesz senkinek a kedvence. A vezénylőknek sem.

Előzmény: Adamboy12 (71264)
torqmatic Creative Commons License 5 napja -1 0 71268

Hát ha szeretnéd elkerülni a pofára esést, akkor továbbra is azt javaslom, hogy NE random ismeretlenek tanácsai alapján tájékozódj, mert sokszor még az is össze-vissza beszél, aki ott dolgozik (ugye általános szabály, hogy mindig a leghülyébbek a leghangosabbak...) Ebben a szakmában nincs két egyforma fizetés, nagy lehet a szórás annak függvényében, hogy ki, mennyit, hol, mióta, hogyan, mivel dolgozik és mennyi adókedvezményt kap, így tényleg azt lehet mondani, hogy nettó 300-tól 800-ig akármennyi, de szerintem ezzel nem leszel előrébb és semmi garancia sincs arra se, hogy x idő múlva te is a maxit fogod kapni. Azt azért kötve hiszem, hogy a Volánbusznál nem mondják meg, hogy hozzávetőlegesen mennyi fizetésre számíthat egy kezdő, különben hogy vállalnák el az emberek a munkát, ha még ezt se tudják?

Előzmény: Adamboy12 (71264)
trizs77 Creative Commons License 5 napja 0 2 71267

1190 fájront.

Ok.

 

Talán 10-15 utat mentem ott.

Buszvezetőként.

És kb. ugyanannyit utasként is.

Nem tetszett.

Nem szerettem.

 

Jó döntés.

Előzmény: LSU 106 (71266)
LSU 106 Creative Commons License 5 napja -1 2 71266

Menetrendi változás május 1-jétől

2024. május 1-jétől az alábbi változások lépnek életbe Budapest és a Balaton északi partja között, illetve Törökbálint térségében:

Országos (távolsági) járatok

A főváros és a Balaton északi parti települései közötti eljutáshoz ezentúl a vasút igénybevételét javasoljuk. A Tihanyi-félsziget a 7355-ös busszal érhető el, amely az InterCity vonatokhoz csatlakozva indul Balatonfüredről Tihany felé.

1190 Budapest – Balatonalmádi – Balatonfüred – Keszthely – Hévíz

Az 1190-es buszok ezentúl csak Balatonfüred és Hévíz között közlekednek.

Ezeken a járatokon kiegészítő jegy megváltása nélkül lehet utazni.

Budapest és a Balaton északi partja között a vasutat javasoljuk.

1201 Budapest – Balatonalmádi – Lovas – Balatonfüred – Tihany

Az 1201-es buszok ezentúl nem közlekednek.

Budapest és Balatonfüred között a vasutat, Balatonfüred és Tihany között pedig a 7355-ös buszt javasoljuk.

Pest vármegye

Új megállóhely létesül Törökbálinton, a Tükörhegy térségének jobb megközelítése érdekében.

755 Budaörs – Törökbálint – Érd

A 755-ös buszok (a környéki BKK buszokkal együtt) ezentúl megállnak Törökbálinton a Pannon úti új megállóban is.

trizs77 Creative Commons License 5 napja 0 0 71265

Ok.

 

1./ először tisztázd magadban, magaddal mit vállalsz be és mennyit akarsz keresni havonta ?

 

2./ Ha havi 180 órát akarsz dolgozni, városi kényelmesben akkor a havi kb. 300.000 netto kezdő reális.

 

3./ Ha havi 250 óra belefér távolságiban, páratlan napokon és ha a diszpécser rád szól egyik páratlan este és, hogy páros napon (ami neked elvileg szabad lenne) nincs embere az X város - Világvége viszonylatra és Te erre nem elutasítasz hanem rávágod, hogy természetesen, akkor a havi 600.000 netto is össze jöhet 1 év múlva.

 

Például : https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=166806249&t=9106724

 

A busz vezetés kemény munka.

26,5 évig ültem a bal egyes ülésben.

 

De jó kenyér.

Nem kalács hanem csak kenyér.

 

A kb. 6000 db (5800 db) Volán autóbuszhoz tartozhat úgy kb. 14.000 buszvezető.

Ez csak saccolás.

Bizonyára van közöttük aki a havi 800 nettot hazaviszi.

De sohase a végletekből, a különlegességekből indulj ki.

 

Mert lottó ötös is van, csak ritka.

Tehát nem a havi 800 netto a jellemző.

 

 

Előzmény: Adamboy12 (71264)
Adamboy12 Creative Commons License 5 napja -1 0 71264

Nem vagyok győri..

 

természetesen jelentkeztem náluk!

Szeretném elkerülni a pofára esést hosszútávon.

Aki ott dolgozik meg tudja mondani honnan hova lehet eljutni! 

Amit egy felvételinél nem szoktak elárulni!

Mennyi lehet a maximum amit egy sofőr kereshet jelenleg!

 

Előzmény: trizs77 (71263)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.16 -1 0 71263

Ez nekem is magas.

Ha győri menjen be a telephelyre és kérdezze meg a főnököt.

Ha erre lusta kérdezzen meg öt győri buszvezetőt, a válaszaikat írja fel egy cetlire.

Az ötből kettő értelmesen fog neki válaszolni.

 

Előzmény: torqmatic (71262)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.16 -2 1 71262

Én mondjuk sose értettem, hogy az ilyen kérdésekre a választ miért névtelen, arctalan embertől várják egyesek, miért nem direktben a kiszemelt munkaadónál érdeklődnek? Most ha Jóska Pista rosszakat mond, akkor nem is jelentkezik? Vagy ha túl rózsásnak van előadva, aztán mégse az, akkor hol reklamál?

Előzmény: trizs77 (71261)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.16 0 1 71261
Előzmény: Adamboy12 (71260)
Adamboy12 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 71260

SZiasztok,

 

szakmát szeretnék váltani, és buszsöfőrre gondoltam:

 

Kérdésem full kezdőként Győrben a városi közlekedésben mennyi egy buszsofőr keresete + milyen prémiumok vannak..

 

10 év munkaviszony után, max hova lehet bérben eljutni?

 

Köszi a segítséget!

egybefasírt Creative Commons License 2024.04.15 0 0 71259

Szerintem fordulj a CData kft-hez, nekik lehet, hogy vannak ilyen adataik elektronikusan.

Előzmény: Herbal90 (71258)
Herbal90 Creative Commons License 2024.04.14 0 2 71258

Kérdésem lenne, hátha van hozzá egy-egy olvtársnak anyaga ezekről (is).

 

Az érdekelne, hogy Budapest végponttal milyen országos (~ ezres) mezők voltak milyen útvonalakkal (településig lemenve, ha van megállása), amelyek közlekedtek ebben az évszázadban? Természetesen a mai mezőket, pár évre visszamenőleg viszonylag könnyen vissza tudom nyomozni, igazából a 2000-es évek eleje a szűk keresztmetszet, mivel azokhoz nincsenek nekem menetrendkönyveim.

 

Elsősorban valami ilyesmi formátum érdekelne (ez most kamuadat, csak hogy látszódjon, mire gondolok):

 

1187

------

-> 2019 : Déli pu. - M7 - Balatonszentgyörgy - Sármellék - Szentgyörgyvár - Zalacsány - Nagykapornak - Zalaegerszeg

2019 -> : Déli pu. - M7 - Balatonszentgyörgy - Sármellék - Zalaapáti - Pacsa - Zalaszentmihály - Pölöske - Bucsuszentlászló - Zalaegerszeg - Gellénháza - Nagylengyel - Petrikeresztúr - Barlahida - Nova - Lenti

 

Amennyiben elég adat összegyűlik, lehet, rászánom magam egy térképsorozatra, amit népköztársasági hasznosításra felajánlanék itt a fórumon. Sőt talán más városokra is rászánom magam, de ezt most nem merem megígérni... :)

trizs77 Creative Commons License 2024.04.09 -2 0 71257

Erről az jutott eszembe, hogy egy ismerős fiatal házaspár Sturovóban (Párkány) lakott.

A feleség a Villányi úton végzett mint konduktor.

A férj buszvezető volt Szlovákiában.

Leginkább munkás szállításban.

Egy Irisbus-sal dolgozott.

 

Kivándoroltak mert a feleség Bázelben kapott munkát.

A francia oldalon laknak a férj egy francia cégnél buszvezető.

(szerződéses járat)

 

Azt mondta, hogy pontosan ugyanolyan típusú, kialakítású, felszereltségű busszal jár odakint mint amivel idehaza járt, csak a kinti 1 évvel öregebb...............:-)))

 

 

Előzmény: attus germanicus (71256)
attus germanicus Creative Commons License 2024.04.08 0 0 71256

Eifel Volán (jó, nem így hívják, de ez most mindegy).

dhp Creative Commons License 2024.04.06 0 0 71255

a javítás már megszűnt, parkolni és tankolásra továbbra is használják a telephelyet. 

Előzmény: ckg471 (71253)
LLaurent Creative Commons License 2024.04.06 0 0 71254

És akkor ma utoljára Szabadka...... :(

ckg471 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 71253

A dudari telep már megszűnt, nem?

Előzmény: f_k (71250)
LSU 106 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 71252

Kiskunhalason mostanában kerül(t) a fordák vezénylése is Kecskeméthez. A javítás már régebben, csak 2-3 szerelő maradt kisebb javításokra.

Előzmény: f_k (71250)
kbn Creative Commons License 2024.04.04 0 0 71251

1188-as vonal népligeti telephelyes (reggel le, délután fel) járatain Hévíz adja az utasok többségét.

 

Bp.-Zalaegerszeg között pedig felezik a buszok a vonatok 2 órás ütemét, így érdemi pluszbevételt hozhattak a rendszerbe (akinek a 120 perces követés túl ritka, ritkábban, saját autóval vagy Oszkárral utazott volna) - amíg nem vezették be  az országbérletet...

Előzmény: Mr. SziD (71246)
f_k Creative Commons License 2024.04.04 0 1 71250

Folynak a "bezárások" szépen csendben pár példa:

Kiskunhalason megszűnt a pénztár, nincs forgalmista sem.

Harkány: Pénztár bezárt, a dolgozó nyugdíjba ment.

Dunaföldvár: Pénztár bezárt

 

 

1- 2 fő munkája megszűnik ennek tapsolnak egyesek.

A kisebb műszaki telepek " veszélyben" Dudar, Mezőkövesd, Kiskunhalas etc.

Lényeges spórolas nem lesz az egész látszatintézkedések sora....

 

Előzmény: sosiforda (71248)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.04 -1 1 71249

Ezek legtöbbször politikailag motivált, szakmaiatlan, PR felvetések.

 

Még azt is megkockáztatom, hogy az ilyet nyilvánosan (sajtónak) elmondó, kijelentő, azt se tudja miről beszél.

 

Előzmény: sosiforda (71248)
sosiforda Creative Commons License 2024.04.04 0 2 71248

A kiragadott mondatból kiragadva :)

 

"megkezdődik egyes telephelyek összevonása, illetve felszámolása."

 


Ez hogyan függ össze a párhuzamos közlekedéssel?

 

Ha - tegyük fel - megszüntetik a Békéscsaba-Orosháza-Szeged buszokat, attól megszüntethető lesz az orosházi Volánbusz telep is, vagy a Budapest-Eger járatok megszűnése után már nem kellene Volánbusz telep Egerben? 

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (71241)
attus germanicus Creative Commons License 2024.04.04 -1 6 71247

A mostani közlekedéspolitika, és ezt a miniszter nyíltan felvállalta, a "rossz minőség, olcsón" elvet követi. Olcsón adja a jegyet, bérletet, az ezen elszenvedett bevételkiesést pedig kiegyenlíti a színvonal csökkentésével. 

Előzmény: Mr. SziD (71246)
Mr. SziD Creative Commons License 2024.04.04 0 2 71246

Csak a példa kedvéért kiemelek néhányat, ami kifejezetten rossz ötlet:

 

Miskolc - Budapest: nagyon más utazóközönséget szolgálnak ki, a két végpontot nézve tűnik csak párhuzamosságnak, valójában nem konkurálnak.

Szekszárd - Budapest: lassan óránként jár expresszbusz (de legfeljebb 2 órás lyuk van), tele járnak a buszok. Azért a sárbogárdi átszállás nem igazán vonzó.

Siófok - Budapest: most is csak néhány busz van, nem számottevő.

zalai expresszek: valószínűleg azért járnak tele, mert nincs rájuk igény. Ezeknél egyébként jelentős tömeget visz Zalakaros és Hévíz a fürdők miatt.

Devecser - Veszprém - Fehérvár - Budapest: ilyen konkrétan már nincs, a Veszprém - Pest közöttiek csak Várpalotán állnak meg, illetve jóval messzebbről (Tapolca és Pápa felől) érkeznek. Ha a távolabbról utazókat átszállásra kényszeríted, akkor az jelentős időveszteséget okoz. És azért Veszprém felé is elég jó a buszok kihasználtsága.

 

Továbbá arról ne is beszéljünk, hogy a buszos távolsági közlekedés színvonala a vasúthoz képest az egekben van, a turistabuszokkal nincs az a halbi, ami versenyezni tud (és véleményem szerint az IC+ se).

Előzmény: trizs77 (71241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!