Új vagyok a csoportban, de régen már volt renault autóm.
Most újra Renault-t vettünk.
Tud-e valaki segíteni? Renault Talisman, kikapcsol magától az aktív fékasszisztens és csak akkor tudom bekapcsolni, ha leállítom az autót. Így a tempomat is kikapcsol és nem működik addig Autópályán elég problémás így.
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2013 renault megane gépkocsim és a navi egyszerűen nem működik.
Hiába a gyári tomtomos legujabb kártya azt irja nem található térkép.
Koszonom
Segítséget szeretnék kérni. Renault Scenic (J64) 2001 évjárat, 1.6-os, digit klímás.
Most jártam úgy másodszor, hogy a fűtő ventilátor nem működik (a digit kijelzőn lehet állítani, csak nem hajtja meg a ventilátort, a levegő terelők működnek). Első esetben néhány éve megjavították (állítólag a szabályozó áramköre volt hibás, de nehéz elhinni, lehet, hogy csak kontakthiba volt), közel 50eFt-ot fizettem érte.
Mostani jelenség ugyan ez, csak lehet, hogy menet közben állt le, mivel egy pillanatra elsötétült a műszerfal, aztán visszajött (lehet, hogy a nagy terheléstől egy biztosíték ment ki?), utána vettem észre, hogy nem fúj levegőt.
Van valakinek tapasztalata, hogy hol keressem a hibát (belső biztosítékok elvileg rendben)?
Következő kérdésem lenne, 1,5 dci k9k 770 időnként leejti az üresjárati fordulatszámot amikor terhelés után elveszem a gázt.
Indul szépen hidegen melegen alapjárat szép csak például ha meg kel állnom és üresbe rakom hagyom kigurulni be esik néha 500 alá utána fel 1300 rá a fordulatszám majd szépen be áll 700 rá és ott is marad.
Van hogy napokig nem produkálja ezt.
Ezzel együtt az a érzésem hogy a teljesítmény is néha csökken néha meg megy mint a golyó.
217000 km. van az autóban.
Hiba kód nincs.
Még valami a folytószelep indulás után nyit zár de 40 fok vízhőmérséklet felett kinyit 98% és úgy is marad nem kellene annak motorféknél zárnia mert ez műszer szerint mindig nyitva illetve egyszer láttam hogy gázadásra nyit illetve gáz elvételre zárt meleg motornál is.
Mi lehet, esetleg rail nyomásszabályzó vagy a folytószelep?
Sziasztok. Van egy 2008-as Renault Cliom amihez szeretnék felnit és új gumit venni. Találtam egy jó gumit hozzá viszont a mérete 195/65R15 de az én kocsimra az ajánlott az 195/60R15 lenne. esetleg a 65-ös gumi rámenne még? Pontosabban az 1.5 dci III-as clioról van szó. Előre is köszönöm a segítséget.
Ha lenne valakinek rossz légzsák átvezető kábel műanyag része szívesen megvenném . Ami nekem kellene az a szűrke műanyag ami a képen be van karikázva. Sikerült eltőrnöm a régit az új amit vettem abban meg nincs meg.
Sziasztok !Van egy 2011.évjáratú grand scenic tipusú dízel gépjárművem és fél évente szerviz hibát ír !esetleg tudjátok mi lehet a baj ?minden alkalommal cserélünk olajat és persze még 10ezer kilométert sem mentem vele !Előre is köszönöm ha segítesz! mesi
menet közben el kezd gyorsulni plusz kigyullad a szerviz lámpa és check injection üzenet.
ha megállok és újraindítom a kocsit elmúlik, hibátlanul megy tovább vagy 100km-t vagy 2-t:) tök mindegy milyen idő van,meleg-e a motor stb. előtte,utána semmi gond,megfelelően gyorsul,nem fogyaszt többet,nem rángat pöccre indul.
a szerelőnél persze nem produkálta a hibát és mivel a hibaüzenet is eltűnik,nem tudtak vele mit kezdeni.
Sziasztok,2003 reneult megane-ról van szó,olyan jelenség jött elő pár napja hogy a immobiliser piros lámpa néha élvezd indítás után gyorsan villogni (tavaly lett kisütve a kulcs,mivel nem bírtam elindulni vele csak pót kulcsal) és néha úgy megyek vele hogy villog folyamatosan a piros lámpa! El vigyem szerelőhőz?
Fűtő radiátor csere előtt állok és érdeklődni szeretnék, hogy van tapasztalat valakinek, hogy mennyi szokott lenni a munkadíja. Renault Clio 2es klímás, lufis kocsiban. Kösz a segítséget. Üdv
A probléma, hogy most cseréltettem benne a 3. akksit! Az elsőt még gyárilag cserélték, garanciában. Második a garancia után ment tönkre, az utolsót most sikerült cseréltetnem garanciában.
Ez a start stoppos akksi, de a rendszert nem használom, ki van kapcsolva. Ebben inteligens generátor van. A töltéskijelzőn, ami a szivartyújtóban van, látható, hogy mikor tölt a gernerátor. Fékezéskor tölt, gyorsításnál nem tölt. A leállítás előtt szintén nem tölt, és a töltés lemegy 12.6V alá. Így indításnál nehezebben indít. (főleg hidegben)
Tapasztalt valaki hasonlót?
Mit lehet tenni? Nem lehet a generátort kicserélni más fajtára?
Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet.
Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat amivel ez simán megy, vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?