Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pizo Creative Commons License 20 órája 0 1 150792

Láttam az autót 3 éve személyesen. Hibák amik most (is) látszódnak:

 

1. A kárpitozás soha nem volt szövet a Coupeban, hanem mindig műbőr.

2. Irányjelzőkar és váltógomb a kiskerekűé.

3. A B-oszlopokról hiányoznak az ajtóütköző gumik befogadú fém házai (2-2 oldalanként).

4. Bowdenházak feketék, szürkének kellene lenniük, ugyanígy a hátsó sárvédők alatti kédernek is.

5. Ablakmosó szivattyú gombja és gyújtáskapcsoló csavarja sem eredeti.

6. Első sárvédők és ajtók közötti tömítések hiányoznak.

7. Rádió mindegyik Coupeban volt, hiányzik. 

8. Tükör a bal első sárvédőre volt eredetileg csavarozva, nem az ablakkeretre.

9. Lökhárítóidomok közötti gumiprofilok hiányoznak.

10. Első doblemezeknek rugótorony domborítás nélkülieknek kellene lenniük (a domborított csak 1964-től volt).

 

Amikor megnéztem volt még több hiba is, ezek egy része kijavításra, pótlásra került, egyesek meg nem látszódnak, így nem tudom mi most a helyzet.

 

Zoli

 

 

 

 

Előzmény: balabmw (150791)
balabmw Creative Commons License 23 órája 0 0 150791

Mutatod a hibákat?

Előzmény: pizo (150790)
pizo Creative Commons License 2 napja 0 1 150790
gabordelonnn Creative Commons License 2025.02.14 0 0 150789

Meglatom...Elvileg majusban otthon vagyok 2 hetet.

Előzmény: balabmw (150785)
balabmw Creative Commons License 2025.02.11 0 0 150788

Igen,ez egy örök küzdelem a hobbijárművezésben.

 

Kapcsolata bármilyen csapadékkal abszolút kizárt, amíg én élek. :)

Előzmény: A210 820 08 21 (150787)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.02.11 0 1 150787

Ez már az az állapot, hogy az ember meggondolná, mikor megy vele utcára. Legalábbis én már egy pocsolyától is agyvérzést kapnék, ha át kéne hajtani rajta, pedig a kocsit mozgatni kell, különben tönkremegy.

Előzmény: balabmw (150786)
balabmw Creative Commons License 2025.02.10 0 1 150786
balabmw Creative Commons License 2025.02.10 0 0 150785

Én kínait vettem. Tavasszal fussunk össze,szívesen megmutatom.

Előzmény: gabordelonnn (150784)
gabordelonnn Creative Commons License 2025.02.10 0 0 150784

Udv,,,Illyen vekony kormanyt essetleg valaki fel tudna nekem ajanlani eredetit? Fekete szinben. Tudom arany arban van,tudom ritka,,sajna az enyem elkezdett malni a kormany hatso reszeben. Essetleg valaki ujjit fel? Essetleg hazi megoldas? Tudom vegyek kinait,amugy kinai tapasztalat,,vallalhato?

 

Gabor

Előzmény: pizo (150782)
pizo Creative Commons License 2025.02.09 0 0 150783

 

 

Zoli

Előzmény: pizo (150782)
pizo Creative Commons License 2025.02.09 0 0 150782

A jobbkormáynos 353-as 1967-ben jött ki, már akkor botváltóval. W311-312-ből nem volt jobbkormányos, W312-1-ből már igen, de ott még kormányváltó volt.

 

 

Zoli  

Előzmény: A210 820 08 21 (150779)
gabordelonnn Creative Commons License 2025.02.09 0 0 150781

Krom kilincses... 

Előzmény: gabordelonnn (150778)
gabordelonnn Creative Commons License 2025.02.09 0 2 150780

Előzmény: A210 820 08 21 (150779)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.02.09 0 0 150779

Én pontosan nem emlékszem rá, mikor jelentek meg nálunk szériában a botváltósok, talán az előlhűtős szériákkal? Az meglepett, hogy ehhez képest már 1967-ben megvolt ez a rendszer.

gabordelonnn Creative Commons License 2025.02.09 0 0 150778

Udv. Az en 81es Kiadasu 353w is botvaltos,a gumiszonyeg helye is kivan ugy alakitva. (nem Delux kivitel,de napfenytetos)

Előzmény: A210 820 08 21 (150776)
pizo Creative Commons License 2025.02.08 0 0 150777

A Knightok jobbkormányosak voltak, és valóban botváltósak. Szerintem nem Knight, de a botváltó már létezett 1967-től.

 

Zoli

 

 

Előzmény: A210 820 08 21 (150776)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.02.08 0 2 150776

Érdekesség, korai csíkműszeres gép botváltóval, napi számlálós km.órával. A tulaj szerint export Knight kivitel.

Fotók: facebook Szüle Zsolt

  

pizo Creative Commons License 2025.01.30 0 0 150775

A 353 WR (1979-1983, Gruppe A5) volt 3 karburátorral, szélesítéssel, 1118 ccm, 93-100 Le, hátulhűtős, 5 seb. váltóval, GENEX ülésekkel, magnéziumfelnivel és ha jól emlékszem polikarbonát oldalablakokkal.

A 353 W460 (1986-1993, Gruppe A5) nem volt szélesítve, előlhűtős, 1147 ccm, 110 Le, egy Jikov karburátor, 5 seb váltó, normál üveg. 

 

De majd jön twk004 és kijavít :)

 

Zoli  

Előzmény: A210 820 08 21 (150774)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.01.30 0 0 150774

Itt csak a festés a replika, nem? Egyébként nem volt minden WR sárvédő szélesített?

Előzmény: pizo (150773)
pizo Creative Commons License 2025.01.29 0 0 150773
gabordelonnn Creative Commons License 2025.01.25 0 0 150772

Szia,,De szerintem masra gondoltam. az ur a 16.keruletben lakott regebben.

Előzmény: Flakvierling (150771)
Flakvierling Creative Commons License 2025.01.20 0 1 150771

Szia! Igen, én volnék az. :)

Előzmény: gabordelonnn (150765)
pizo Creative Commons License 2025.01.13 0 1 150770
balabmw Creative Commons License 2025.01.03 0 3 150769

NAY-800 Creative Commons License 2025.01.03 0 0 150768

Sziasztok!

1,3 licenc porlasztónál mekkora a benzinszint, mert van egy öreg könyvem, minden benne van, csak a szám nincs.

Előre is köszönöm!

pizo Creative Commons License 2024.12.29 0 0 150767

Bár nem Wartburg, de tetszik: MZ BELA - Trabi-Träume - Trabant 601

 

Zoli

pizo Creative Commons License 2024.12.24 0 1 150766

Boldog Karácsonyi Ünnepeket Mindnyájatoknak!

 

Zoli  

gabordelonnn Creative Commons License 2024.12.11 0 0 150765

Ennek a kocsinak a tulajdonosa Wartburg klubban van benne? 

Előzmény: Flakvierling (150746)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.11.25 0 0 150764

Szép a technika, már nagyon szokatlan látvány a dobfék elől.

Előzmény: balabmw (150763)
balabmw Creative Commons License 2024.11.24 0 3 150763

Téli karbantartás,szépítgetés.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!