Ez már az az állapot, hogy az ember meggondolná, mikor megy vele utcára. Legalábbis én már egy pocsolyától is agyvérzést kapnék, ha át kéne hajtani rajta, pedig a kocsit mozgatni kell, különben tönkremegy.
Udv,,,Illyen vekony kormanyt essetleg valaki fel tudna nekem ajanlani eredetit? Fekete szinben. Tudom arany arban van,tudom ritka,,sajna az enyem elkezdett malni a kormany hatso reszeben. Essetleg valaki ujjit fel? Essetleg hazi megoldas? Tudom vegyek kinait,amugy kinai tapasztalat,,vallalhato?
A jobbkormáynos 353-as 1967-ben jött ki, már akkor botváltóval. W311-312-ből nem volt jobbkormányos, W312-1-ből már igen, de ott még kormányváltó volt.
Én pontosan nem emlékszem rá, mikor jelentek meg nálunk szériában a botváltósok, talán az előlhűtős szériákkal? Az meglepett, hogy ehhez képest már 1967-ben megvolt ez a rendszer.
A 353 WR (1979-1983, Gruppe A5) volt 3 karburátorral, szélesítéssel, 1118 ccm, 93-100 Le, hátulhűtős, 5 seb. váltóval, GENEX ülésekkel, magnéziumfelnivel és ha jól emlékszem polikarbonát oldalablakokkal.
A 353 W460 (1986-1993, Gruppe A5) nem volt szélesítve, előlhűtős, 1147 ccm, 110 Le, egy Jikov karburátor, 5 seb váltó, normál üveg.