Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19884
Üdv!

A kipufogó-project annyiból fuccsolt be időlegesen, hogy még főiskolás kormban jól kinéztem egy víz-gáz szerelvényeket árusító üzletet a Népszínház utcában. Csodálatos derékszögű íveket árultak, a henger előtti kanyarhoz szerettem volna egyet venni, hogy ne kelljen kalapálgatni, meg körcikkelyeket hegesztgetni. Viszonylag egyszerű, 5"-os (127 mm átmérőjű) ív kellett volna, aztán már a tölcsért, ami a kanyrív előtt van, mint kiterített csonkakúpot, magam is meg tudtam volna rajzolni, és egy ügyes lakatos 1.5 mm-es lemezből elkészítette volna a palástrajz alapján. Csak amíg mehettem volna az üzletbe, addig nem mentem, most meg egy pár hónapja bezárt ... :o( Szóval ahogy kiderítem, hogy hol találok 5"-os derékszögű ívet 1.5 mm-es lemezből, folytatom a projectet. Ami házilag gyártott rezókat láttam, azokon a kanyar-rész mind "pépesre" volt kalapálva, ami az áramlásnak (a sok pici horpadás miatt) nem tesz jót. Ezért szeretném készen megvenni a talán legkényesebb pontját a dolognak.

twk004
Előzmény: Camping311 (19852)
Camping311 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19883

üdv!

 

Ne lepődj meg, de a gumi alatt a fém mellett simán be tudja vezetni.

Sok megoldás volt, de nálam a fűtés kifolyója eldugult, a víz pedig szépen becsordogált az utastérbe. Elfuserált dolog, a géptető vízcsapdája, csak a víz tudja kikerülni :P

B. verzió: a tetőcsatornáról az ajtó mellett szépen befolyik.

 

Reméljük megtalálod a hibát :)

 

M

Előzmény: m-i-k-e (19872)
wartburgospeti Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19882
Ezt a LÖBRÓT ki gyártja amúgy? Ár és tapasztalat vele?

A kép "magyarázata" engem is édekelne.
frundsberg Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19881

Egyébként sztem a 15tel korrekt árat mondtam, mert ha bontóba leadod ingyen, onnan még lehet hogy olcsóbban is megvehetném...

 A szállításban természetesen tudok segíteni, megadom a számom 0670/281-0950

Előzmény: laci bácsi (19871)
Hamutipro Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19880
Ez engem is érdekel.
Előzmény: twk004 (19875)
frundsberg Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19879
Hát sajna rossz blokkom, váltóm nincsen, de a boncibontóban van némi ismerettségem, szerintem nem fogják hiányolni de még utánakérdezek.
Előzmény: laci bácsi (19871)
twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19878
... ja, meg a pedálok tömítésénél ...

twk004
Előzmény: m-i-k-e (19872)
petrol pet Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19877
Szellőztetőventillátor háza esetleg rosszul illeszkedik a motorteret az utastértől elválasztó falra?
Előzmény: m-i-k-e (19872)
twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19876
Üdv!

Az ajtó-tömítő körgumikat is nézd meg. Hátha megtört, elszakadt, stb. Vagy az ablaktörlő tengelyénél fáradt el a gumigyűrű.

twk004
Előzmény: m-i-k-e (19872)
twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19875
AWE!

Tibi, melyik autó 6-golyós része jó külső csuklónak?

twk004
Előzmény: wartburg312 (19861)
DE LUXE 64 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19874
SZIA TIBI!

A RÉGI MEGMARAD? KÉNE KÖLCSÖN EGY KÖRRE!
ÜDV : DE LUXE 64
Előzmény: wartburg312 (19861)
twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19873
Üdv!

"Ez membrános motor volt és kezdett kigyengülni ? Vagy a gyújtás mászogatott ? Hol jó, hol nem."

Én, amikor legutóbb beszéltem Vele, és gratuláltam a holtversenyben elért bornzérmükhöz (azóta kiderült, hogy mivel a Zsembery/Ferjáncz duó Gordinije 1 vagy 2 évvel idősebb, mint Hajtiék 1975-ös kockája, így azt a párost hirdették ki bronzérmesnek ... a döntéshozókat rohadtul nem érdekelte, hogy egy 75-80 LE-s autó vívott egy 140-150 LE-ssel ... na mindegy, tény, hogy a kor számít holtversenynél, de akkor se érzem igazságosnak a dolgot ...), akkor mondtam Neki, hogy a pálya szélén állva nagyon látszott, hogy a fölfelékben mennyit veszítenek időben és tempóban. Erre azt mondta: "Hol kéthengeres volt, hol három. Egész nap szórakozott.". Szóval, tudomásom szerint gyújtás-gondjaik voltak.

twk004
Előzmény: Atomi (19850)
m-i-k-e Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19872

Sziasztok!

 

Kérdés : Hol ázik be a waresz ??????? Már a szélvédő meg a gumi között benyomtam állítóleg errre spec. anyaggal. De még mindig vizes lesz a cipőm!

Lehet h. a kaszni meg a gumi között megy be valahogy felt, ami aztán lemegy, azán meg be, aztán meg a cipőmre?? Ezt nem akarom elhinni!

 

mike

laci bácsi Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19871

Ha nem lesz komolyabb érdeklődő, huszasért viheted az egészet. De mindenképpen kérném ezen elemek elhasznált változatát, hogy le tudjam adni a bontóba a kocsit és közreműködést a célállomásra való vontatásra. Hol laksz, van a közelben bontó ahol nem kell fizetni a leadásért. Csepelen van egy bontó-szervíz, ott nem kell fizetni, de ők sem fizetnek.

 

Laci bácsi

Előzmény: frundsberg (19862)
csabesz66 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19870

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy NGK gyertyából milyet tegyek a 4T Wartburgomba?

A BP6HS tipusú jó bele?

Előre is kösz !

 

csabesz66

Hamutipro Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19869
Sziasztok.

Ha valaki megpróbál rátok tukmálni ledes hátsó égőket ott a helyszínen üssétek agyon.
Olyan a fénye mint egy zárlatos szentjánosbogárnak.
heg1 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19868
Szia!

Az ablaktörlő kapcsolóra van felfogatva egy lemezzel az elektronika. Ez egy fekete dobozka, kb 2x2x6cm. Vagy csere, vagy javítás. Szedd szét, és nézd meg hogy jó e minden forrasztás a panelon. Ha nem találsz forrasztási hibát, akkor marad az alkatrészek kimérése, és az áramkör mélyebb átnézése. Vagy csere.

Ha szabályozható időzítést akarsz csinálni, akkor Rádiótechnikákban, Rádiótechnika Évkönyvekben, és Hobby Elektronika újságokban találni ilyen kapcsolásokat.
Vagy az eredetit kell megcsinálni szabályozhatóra, talán ez volna a legegyszerűbb.

heg
Előzmény: WarbiRunner (19866)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19867
A duen-en hírdetnek porlasztókat, ha érdekel!
Előzmény: Irmscher 353 W (19855)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19866
Kérdésem volna:
Az ablaktörlő szakaszos üzemét mi vezérli?
Nagyon elbutult ugyanis. Hidegen egy darabig szakaszosan töröl, de néhány perc után ugyanúgy csápol, mint folyamatos üzemmódban. Elég bosszantó ilyen ködszitálós, szemerkélős időben. Gondolom valahol egy relé lesz a bűnös. Van valami jó megoldás esetleg a gyári helyett? Állítható időzítés, vagy ilyesmi?

WR
twk004 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19865
Üdv!

"tartósan nem bírja a gen. a 7000 fölötti motorfordulatszámot, mert olyankor már vagy 10000-et pörög lévén kisebb a szíjtárcsája."

Annó 1996 környékén, mikor Birkner Gáborral leültem egy pár órát beszélgetni, ezt ki is emelte. Elmondta, hogy esztergáltatni kell nagyobb ékszíjtárcsát a generátorhoz, mert volt olyan Taurus Rallye, még kezdő Wartburgos korában, amit 3 generátorral abszolvált. Eggyel elrajtolt, és menet közben kétszer kellett cserélni, mert elhervadt. Vagyis egy harmadikkal fejezte be a 2 napos versenyt.

Amúgy rákérdeztem 2 nagy "hőstettére" is: 1. Volt olyan Int. Salgó Rallye, talán 1983-84 környékén, ahol abszolút (!!!) 9. helyen futottak be a VFTS-ek és 130 LR-ek közt. Erre azt mondta, hogy "... írtunk egy nagyon pontos, részletes itinert, még edzésen, a versenyen meg olyan köd volt, hogy a motorháztetőnél előrébb nem láttam. De jó tempót mentünk így is, köszönhetően a jó itinernek ...", és a 2.: egy OSC Budapest Rallye-n Királyrét és Kóspallag közt abszolút 1. időt mentek a 353WR-rel, szintén VFTS-ek és 130 LR-ek közt. LK-val harcolt az egész versenyen, gyakran az abszolút 1. idő környékén (az adott gyorsaságin mért legjobb idő, csak a járatlanok kedvéért), és sikerült is egyet menniük. Erre mosolyogva: " ... Ááá, azt elmérték! Ott volt a Mester Pista a Volántól (BG ugyebár ÁFOR-os volt), és szó szerint eldobta a fagyiját, mikor kiírták a táblára, hogy mennyit mentünk. Oda is rohant, hogy ezt hogyan sikerült, én meg jót nevettem mert láttam, hogy elmérték ..." :o)

twk004
Előzmény: Atomi (19856)
Atomi Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19864

Szép darab, csak valahol elmaradt a rudazat.

Amúgy ott most is van motorral együtt.

Előzmény: frundsberg (19863)
frundsberg Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19863

zrjjjzjzj

 

Melkus karbi témához, ez régebben volt az ebay-en

frundsberg Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19862
nem akarnék pofátlan lenni, de ha neked 15ezer megfelel a motor-váltó-féltengelyek egységért akkor vevő lennék. sajnos többet jelenleg nem tudok rászánni. 
Előzmény: laci bácsi (19854)
wartburg312 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19861

AWE!

 

Asszem Tibke keresett ilyen váltót...

Nem bírod ménes nélkül?! :-)))))))))))))))))))))

 

Amúgy a hétvégén volt egy kis időm, és alkottam:

 

 

 Alul az eredeti NDK rövid oldali féltengely,

 

középen a Csapi Bt-s (löbro) 6 golyós külső csuklóval (belső csukló nélkül)

 

felül az általam "gyártott" kívül-belül 6 golyós látható.

 

A következő hétvégén szeretném a párját is összerakni és beszerelni a kocsiba.

 

Üdv, wrt312

Előzmény: Hamutipro (19858)
WarbiRunner Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19860
Ajjajj....:-)
Szomorú leszek, ha a 2T-vel legyorsulsz...
Már raknám fel én is a KeiHineket, de a helyi mechanikai művek nem nagyon
kapkodós csapat. Biztos élezik a lézervágójukat :-)
No mindegy, csak jöjjön a jóidő...
Előzmény: Irmscher 353 W (19855)
Sihuhu Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19859

Üdv!

 

"Lendkerék nekem robbant, egy sz@rul lekönnyített darab, és vélhetően abból a pár 100 darabos garnitúrából való példány, ami gyári hibás volt, és sorra robbantak fel a zsír új 353W-kben annó 1987 környékén."

 

Volt is fénykép az AM-ban vagy az Autóséletben egy ilyen pórul járt Wartburgról. Parkolóban állt és a motorháztető közepén volt egy nagy lyuk cikcakkos szegélyével felfelé. Az aláírás szerint a felrobbanó lendkerék egy darabja repült ki felfelé utat törve a motorháztetőn. Kész életveszély... :-) 

 

Zsolt

Előzmény: twk004 (19849)
Hamutipro Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19858
Hali Úrak

Úgy áll a helyzet ,hogy lesz egy Golf III 1,6 benyás mocihoz váltó fölöslegbe ha valakit érdekel szóljon.
pizo Creative Commons License 2007.02.27 0 0 19857

Előbb vegyél egy jó akkut, ahogy atomi is mondta, majd utána ezt. Kell hozzá 3 db. MZ 250-es porlasztó, és a légszűrőkkel is lehet kínlódni. Az elválasztót is meg kell csinálni (alu)lemezből a hengerek szívónyílásai közé, de ez már egyszerűbb. A szívócsonkot magát megcsinálni nehéz, komoly lakatosműhely elkínlódott vele, 5 db-ot gyártattam le, még van 2 (az 5 db-ot 30000 Ft-ért csinálták, tehát a 6000 Ft. önköltségi ár). A színét bármikor átfestheted, csak azért lett lefújva, hogy ne a nyers fém látszódjon.

 

Zoli   

Előzmény: Irmscher 353 W (19855)
Atomi Creative Commons License 2007.02.26 0 0 19856

 

Ha elektronikus ráépített szabályozós, akkor tartósan nem bírja a gen. a 7000 fölötti motorfordulatszámot, mert olyankor már vagy 10000-et pörög lévén kisebb a szíjtárcsája. Túlgerjed és leslusszol a szabályzó elektronikája, utána csere. Nekem úgy átlag 5 évente volt ilyen.

Inkább vegyél aksit, mint hogy ne induljon be egy sokat fogyasztó 3karbis kocsi.

Exide X-treme-t kell venni, ha az ablakmosót elteszed, akár a 74 Ah-s is odafér, aztán valami gond adódik, legfeljebb hazamész önindítóval :-DDDDD Forex.hu-n vannak méretek, nézelődjed !

Karbikért 2 ilyen árát ?

Ebay-en most van gyári nagy benzintartály is gombokért.

Előzmény: Irmscher 353 W (19855)
Irmscher 353 W Creative Commons License 2007.02.26 0 0 19855
PIZO!

Nekem kell! Bár a színe nemteccik, de azt majd vhogy megoldom!
Beszéljük már le inkább priviben a dolgot! (itt elérsz: irmscher kukac freemail.hu)

Atomi!
Ha te eladod a tiedet karbistul mindenestül akkor azon is elgondolkodnék, elvégre az akksivásárlás várhat, be lehet a szekeret tolni:P


Kérdés:
Olyan dolog állt elő, amire nincs értelmes magyarázatom. Járó motornál, mondjuk inkább ugy, hogy 3-asban padló 2 torok nyitva motor üvölt mind a disznó, van hogy felvillan a gyujtás kis villámos lámpácskája, pedig a motor közel 5000-et pörög, s gyujtás nem hagy ki meg semmi ilyen nincs...
De ez már előfordult ma 2es fokozatban is, hasonló körülmények között...
Szal a kérdés ugy szól, miért van ez???
A válaszokat előre is köszi!

-Irmscher-
Előzmény: pizo (19835)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!