Keresés

Részletes keresés

zéééz Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152311
némítsd el a telcsit éjjelre
Előzmény: csiga papa (152304)
hitman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152310
és nem lehet bizonyos számok fogadását letiltani a telefonodon? az enyémen asszem lehet, bár sosem kellett használnom ezt a funkciót...
Előzmény: csiga papa (152308)
hitman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152309

országútin nekem is zsibbadt.

aztán egy időben montin is, de amióta kicseréltem a markolatot, azóta nem.

Előzmény: csiga papa (152303)
csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152308
Nem tehetem. rabszolgasors...
Előzmény: hitman (152306)
csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152307
Ja, még valami: Ha felhívom, üzenetrögzítő jelentkezik be, és bemondja, hívása eddig díjmentes volt. Na ekkor gyorsan letettem...
Előzmény: csiga papa (152304)
hitman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152306

pl kapcsold ki éjszakára a telefont. =}

Előzmény: csiga papa (152304)
Attila17.bp17 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152305

Azért adom el mert autóra gyüjtök!

És első lámpa!

 

 

csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152304
OFF (telefonbetyár? faxreklám?)

Egy ideje minden hétvégén, éjjel felharsan a mobilom, és az 1-787 93 83-ról faxot akarnak nekem küldeni. A szám titkos.

Mi a teendő?
csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152303
Ez nem tréfadolog. Carpentunnel a neve. Megoldás: gyakori fogásváltás. Minimum kormányszarv, de én a könyöklőre esküszöm.
Előzmény: duct (152294)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152302
Gratulálok! Nagy vagy!
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
pROF Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152301
Egy szomszédos topikban nemrég írta valaki, hogy "crossing". Nekem ez a kedvencem most. :)
Előzmény: SzeZo (152297)
dhpage Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152300
annyira nagy öröm nem lehetett, ha már 800km után eladja :)))
Előzmény: agytorzsy (152281)
Nemozoli Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152299

Gratulálok! Szép visszatekintés... és szép eredmény!

 

Hajrá SK!

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Stms Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152298
A TreeKing az a Conti új külsője, a SpeedKing retró változata: fából van, velocipédhez.
Előzmény: SzeZo (152297)
SzeZo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152297
Néhányszáz hozzászólással ezelőtt volt a zsibbadásról szó - kezdesz igazi kerékpárossá válni:-).
Sokkal jobb a talp első részével nyomni a pedált, mint talpközéppel, sarokkal.
Ez a treeking tetszett. Fakirály, FaKing?:-). Persze tudom, hogy a dupla k helyett nyomtál véletlenül dupla e-t.
Előzmény: duct (152294)
Skeletron Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152296
Hejj! Őszintén gratulálok!!
Csak így tovább!!
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
vilard Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152295

WOW SK!!

 

 

Ez nagyon szép volt!

 

Mekkora dolog ezt végig csinálni és szuper, hogy meg tudsz emlékezni arról is, hogy honnan indultál! :-)

 

További sok sikert sportolói karrieredben! :-)

 

Üdv: Vilard

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
duct Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152294
Sziasztok!

Egy "technikai " kérdés:30-40km után kezd zsibbadni az ujjaim hegye.
Gondolom valami rosszul van beállítva és elnyomok ideget vagy valami hasonló?
Magellan Cygnus treeking 22 váz,194cm magassághoz.Testtartáson kellen változtatni vagy a kormány dőlésén? Kényelmes minden ,de néha zavaró az újjbegy zsibbadása.
Másik: ált. "talp középpel" tekerek valamiért ezt szoktam meg.Gondolkodtam SPD-n,clips-en a nagyobb teljesítmény érdekében, de azok láb első részével való tekerést kérnek.Ekor nem tudom át tudnék -e szokni vagy mindenképpen próbáljam meg mert helytelen-egészségtelen a talp-középpel való tekerés?


köszi
Stms Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152293
Ez szép.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
gombfoci Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152292

Húúúúúú, SK, bekukkantok és mit látok?!

 

NAGY GRATULA KEDVES IRONMAN!

 

... és hüpp-hüpp, a régi szép emlékek és túrák felidézéséért...

 

Gombfoci :-)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Friczy Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152291
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Friczy Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152290
Fogadd elismerésem. Nagy teljesítmény ez, örülök, hogy sikerült.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Secretknight Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152289
döbbenet...Őszinte elismerésem. Amit véghezvittél,s főleg hogy leírtad,az mindenkinek, aki olvassa adhat motivációt.Köszönjük !
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152288
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
phu Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152287
Hú vazze, ez nem semmi. Gratulálok.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
SzeZo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152286
Gratula! Folytasd tovább a nagy utat!
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Nemo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152285

Ez az!!!

Ezt vártuk már régóta!

Csak így tovább!

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152284


   Kicsivel több, mint hét éve írtam először a topikba. Ti segítettetek kerékpárt vásárolni, így jutottam hozzá Kék Rigóhoz. Aztán a topiktúrákon kezdtem ismerkedni a hosszabb távokkal. Addig a legtöbb az volt, hogy Szergejjel kigurultam Visegrádra meg vissza, vagy éppen Rákosborzasztóra. A topikban tombolt a Pap-rét-mánia, és én is felgurultam, nem könnyen. Egy napon csatlakoztam Fishtax börzsönyi topiktúrájához (tagok valának még Janimaci, Ember a Holdon, Krilin, valamint a táv egy részén Wisdom és Thulya), ahol le-lemaradoztam a társaságtól, és végül Diósjenőnél elszakadva a többiektől, akik még északnak indultak, a 2-es úton hullámozva jutottam haza. Másnap betelefonáltam a munkahelyemre, hogy ma nem mennék, mert nincs lábam… A 145,5 kilométeres táv több, mint duplája volt az addigi rekordomnak. De rákaptam a hosszú távok ízére. Egy velencei topiktúrán böcsülettel ronggyá áztunk hazafelé a hetesen. Itt is én voltam a leglassabb, de a csapat mindig megvárt, és éreztem, hogy egy összetartó közösség tagja vagyok.

   Elkezdtem járni a kerékpáros teljesítménytúrákra, először terepen, ami egy zsákutca volt az életemben, csakúgy, mint a két Duna Maraton, melyek akkoriban valahogy a topikos közélet központjában voltak, és sokan elmentünk csak azért, mert láttuk, hogy mindenki megy. Az első Duna Maratonom előtt egy héttel Fishtax meghirdette a Teleholdas HHH-t. Az volt az első. Itt is nehezen vettem az akadályt, de Gombfoci mindig megvárt, és láttam, hogy ha lassan és nehezen is, de kis szlalomozással fel tudok jutni ülve a HHH-ra. A következő héten, amikor a DM eleje ugyanott vezetett fel, ezen tapasztalat birtokában tekertem el a toló emberek között, és mindvégig betartottam azt a szabályt, hogy aszfalton nem tolok. Közben azért már erősödtem. Magam is szerveztem két topiktúrát Mária Valéria néven, és eközben megismerkedtem a Burda hágójával, amelyet azóta mindig könnyebben teljesítettem. Lassan-lassan az átlagsebességemet is tudtam növelni. Emlékszem, milyen sikerélmény volt az egyik Mária Valéria túrán többedmagammal tartósan húsz felett repeszteni. :-)

   Offtopik ismerőseim megismertettek a vadkempinges vándortúrázás gyönyöreivel – ettől azóta sem bírok elszakadni. Első egy napnál hosszabb kerékpártúrám Erdély hegyei közt kéthetes lett, és 1100 kilométer felett végződött. Már rendszeresen voltak 100 kilométer feletti túranapjaim. Egyre hosszabb távokat teljesítettem, egyre könnyebben, és hajszoltam a kilométereket. Belefogtam Magyarország megkerülésébe, több részletben – még most is csinálom, ezen a nyáron értem a feléhez. Egy alkalommal azért vágtam neki az útnak, mert elolvastam Nemo egyik beszámolóját. :-) Elmentem a Szlovákiában rendezett Párizs menti 100 (aszfaltos) teljesítménytúrára, és megdöbbentem, hogy nagyobb pihenés nélkül, folyamatosan pörögve képes voltam száz kilométer fölötti távot tekerni. Azt hiszem, ez egy fordulópont volt a kerékpározáshoz fűződő viszonyomban.

   Két évvel ezelőtt Nagyatádon szurkoltam az ironman versenyen, és hazatérve hosszú edzőtúrákba kezdtem. Gyakoroltam a menet közbeni étkezést. Először sikerült egy nap 200 kilométert tekernem. Tavaly erősen visszaesett a kilométerszámom, de idén megint hajtani kezdtem. Májusban a Gödöllő K100 túrát bővítettem az oda- és visszaúttal meg egy előre megfontolt betétkörrel 202,5 kilométerre, ami az eddigi egynapos rekordom. A táv már megvolt, de a sebesség hiányzott. Látnom kellett, hogy montival ennél előrébb nem nagyon fogok jutni. 180 kilométer 8 órán belül? Lehetetlen. Júniusban egy régi álmomat váltottam valóra: végre elmerészkedtem a Velence tízszer túrára, melyről oly sok éve olvastam itt a topikban. Nagy nehézséggel sikerült öt kört teljesítenem a megadott szintidőn belül (montival!), majd mindenki meglepetésére nekifogtam a mezőnnyel szemben körbefutni a tavat (én már tudtam, mire edzek), de nem jutottam végig. Alighanem a táplálkozást rontottam el.

   Időközben beszereztem egy országúti kerékpárt, de át kellett építtetnem, mert a koskormányt a vázváltóval nem nekem találták fel: harmincévi kerékpározás után sem bírtam megülni a gépet. Egyenes kormány és könyöklő került rá. Nem szerettem meg, de más utam nem volt, hogy nagyobb távokon növelni tudjam a sebességemet. Márpedig a nagy álomhoz erre volt szükség. Gyakorolni már csak keveset tudtam rajta.

* * *


   Szombat reggel a Gyékényesi-tó partján felültem életem hetedik kerékpárjára, aki segítőmről, futótársamról, barátomról, masszőrömről, lelki támogatómról a Nyúl nevet kapta, hogy gyors legyen. Aztán tekertem, hosszan és keményen. A majdnem nyolc órai versenyzés során csak keveset használtam a szabadonfutót, majdnem végig nyomtam a pedált (sőt húztam is, amíg bírtam az SPD-t). Fájt a fenekem a szokatlan nyeregtől és a nyakam a könyöklőtől. Ezen a napon mindent beletettem, amit a kerékpározásról tudok, és ebből nagyon sokat a topikban vagy a topiktúrákon tanultam meg. Először mentem igazán hosszút Nyúllal, és 180 kilométerig szinte minden résztávon egyéni rekordot állítottam fel, de nem nagyon tudom, melyik mennyi, még a százast sem írtam fel. Enni, inni, tekerni, erre kellett figyelnem, és az oda nem illő gondolatokat mind kizártam. Aztán futottam, hosszan és már nem mindig olyan keményen, de a jól sikerült kerékpározás lehetővé tette, hogy a futásból engedjek. Kellett is, mert az energiám fogytán volt. Végül a nagyatádi éjszaka mélyén tűzijáték gyúlt, és amint az utolsó rakéták lehullottak, egy varázslatos és feledhetetlen pillanatban végre megállíthattam az órát, mert ironmanné avattak. Életem egyik nagy álma valóra vált.


   Nagy utat tettem meg hét év alatt, amióta a topik segítségével megvettem az első váltós biciklimet. Nélkületek nem sikerült volna, nem lennék az, aki vagyok. Most itt az idő és az alkalom, hogy ezt elmondjam. Köszönöm mindenkinek, aki ezen az úton támogatott!



kivi Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152283
Nem kaptam még meg. Hacsak nem te írtál egy olyan címről, amiben benne van a 69-es szám. Azt a levelet ugyanis nem tudom kihez kötni, akár te is lehettél. :-)))
Előzmény: Ember a Holdon (152280)
NagySün Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152282
Itt az Ősz: indul a Csütörtöki Tájbringa Széria!

A tervek szerint 5 fordulót rendezünk szeptember végéig, majd érdeklődéstől és időjárástól függően repetát.

Az első forduló részletei

Dátum: 2007 augusztus 30, csütörtök

Találkozó: XII. ker, Eötvös út (47-53 számmal szemben), Olimpia szálló parkolója

Terep: Normafa

Rajt: 17.00
Utolsó rajt: 18.30
Bontás: 19.00 indul

Előzetes pályaadatok (légvonal / tekerve):
hosszú: 10 km / 16 km (edző kategória)
rövid: 5 km / 8 km (népszerüsítő kategória)

Pontfelszerelés: Sportident (dugókák helyszínen kölcsönözhetőek)

Nevezés: Előnevezés nem kötelező - de nagyban segíti a Rendezőség munkáját, és tiszta térképet biztosít.

Nevezési díj: Nincs - köszönet a BTFSz támogatásának és az önkéntes rendezők lelkesedésének!

Egyéb szolgáltatások:
- Biciklis térképtartót korlátozott számban lehet kölcsönözni.
- A Célban csomagmegörzést biztosítunk.

Biztonsági előírások:
- Bukósisak használata kötelező. Akinek nincs sisakja, az nem kap térképet!
- A pályák javarészt közúton haladnak, ahol a KRESz előírásai kötelezőek.

További információk
fuz_anKUKACemail.com (30) 485 6850

Mindenkit szeretettel várunk!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!