Keresés

Részletes keresés

gombfoci Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152292

Húúúúúú, SK, bekukkantok és mit látok?!

 

NAGY GRATULA KEDVES IRONMAN!

 

... és hüpp-hüpp, a régi szép emlékek és túrák felidézéséért...

 

Gombfoci :-)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Friczy Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152291
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Friczy Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152290
Fogadd elismerésem. Nagy teljesítmény ez, örülök, hogy sikerült.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Secretknight Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152289
döbbenet...Őszinte elismerésem. Amit véghezvittél,s főleg hogy leírtad,az mindenkinek, aki olvassa adhat motivációt.Köszönjük !
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
csiga papa Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152288
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
phu Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152287
Hú vazze, ez nem semmi. Gratulálok.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
SzeZo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152286
Gratula! Folytasd tovább a nagy utat!
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (152284)
Nemo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152285

Ez az!!!

Ezt vártuk már régóta!

Csak így tovább!

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152284


   Kicsivel több, mint hét éve írtam először a topikba. Ti segítettetek kerékpárt vásárolni, így jutottam hozzá Kék Rigóhoz. Aztán a topiktúrákon kezdtem ismerkedni a hosszabb távokkal. Addig a legtöbb az volt, hogy Szergejjel kigurultam Visegrádra meg vissza, vagy éppen Rákosborzasztóra. A topikban tombolt a Pap-rét-mánia, és én is felgurultam, nem könnyen. Egy napon csatlakoztam Fishtax börzsönyi topiktúrájához (tagok valának még Janimaci, Ember a Holdon, Krilin, valamint a táv egy részén Wisdom és Thulya), ahol le-lemaradoztam a társaságtól, és végül Diósjenőnél elszakadva a többiektől, akik még északnak indultak, a 2-es úton hullámozva jutottam haza. Másnap betelefonáltam a munkahelyemre, hogy ma nem mennék, mert nincs lábam… A 145,5 kilométeres táv több, mint duplája volt az addigi rekordomnak. De rákaptam a hosszú távok ízére. Egy velencei topiktúrán böcsülettel ronggyá áztunk hazafelé a hetesen. Itt is én voltam a leglassabb, de a csapat mindig megvárt, és éreztem, hogy egy összetartó közösség tagja vagyok.

   Elkezdtem járni a kerékpáros teljesítménytúrákra, először terepen, ami egy zsákutca volt az életemben, csakúgy, mint a két Duna Maraton, melyek akkoriban valahogy a topikos közélet központjában voltak, és sokan elmentünk csak azért, mert láttuk, hogy mindenki megy. Az első Duna Maratonom előtt egy héttel Fishtax meghirdette a Teleholdas HHH-t. Az volt az első. Itt is nehezen vettem az akadályt, de Gombfoci mindig megvárt, és láttam, hogy ha lassan és nehezen is, de kis szlalomozással fel tudok jutni ülve a HHH-ra. A következő héten, amikor a DM eleje ugyanott vezetett fel, ezen tapasztalat birtokában tekertem el a toló emberek között, és mindvégig betartottam azt a szabályt, hogy aszfalton nem tolok. Közben azért már erősödtem. Magam is szerveztem két topiktúrát Mária Valéria néven, és eközben megismerkedtem a Burda hágójával, amelyet azóta mindig könnyebben teljesítettem. Lassan-lassan az átlagsebességemet is tudtam növelni. Emlékszem, milyen sikerélmény volt az egyik Mária Valéria túrán többedmagammal tartósan húsz felett repeszteni. :-)

   Offtopik ismerőseim megismertettek a vadkempinges vándortúrázás gyönyöreivel – ettől azóta sem bírok elszakadni. Első egy napnál hosszabb kerékpártúrám Erdély hegyei közt kéthetes lett, és 1100 kilométer felett végződött. Már rendszeresen voltak 100 kilométer feletti túranapjaim. Egyre hosszabb távokat teljesítettem, egyre könnyebben, és hajszoltam a kilométereket. Belefogtam Magyarország megkerülésébe, több részletben – még most is csinálom, ezen a nyáron értem a feléhez. Egy alkalommal azért vágtam neki az útnak, mert elolvastam Nemo egyik beszámolóját. :-) Elmentem a Szlovákiában rendezett Párizs menti 100 (aszfaltos) teljesítménytúrára, és megdöbbentem, hogy nagyobb pihenés nélkül, folyamatosan pörögve képes voltam száz kilométer fölötti távot tekerni. Azt hiszem, ez egy fordulópont volt a kerékpározáshoz fűződő viszonyomban.

   Két évvel ezelőtt Nagyatádon szurkoltam az ironman versenyen, és hazatérve hosszú edzőtúrákba kezdtem. Gyakoroltam a menet közbeni étkezést. Először sikerült egy nap 200 kilométert tekernem. Tavaly erősen visszaesett a kilométerszámom, de idén megint hajtani kezdtem. Májusban a Gödöllő K100 túrát bővítettem az oda- és visszaúttal meg egy előre megfontolt betétkörrel 202,5 kilométerre, ami az eddigi egynapos rekordom. A táv már megvolt, de a sebesség hiányzott. Látnom kellett, hogy montival ennél előrébb nem nagyon fogok jutni. 180 kilométer 8 órán belül? Lehetetlen. Júniusban egy régi álmomat váltottam valóra: végre elmerészkedtem a Velence tízszer túrára, melyről oly sok éve olvastam itt a topikban. Nagy nehézséggel sikerült öt kört teljesítenem a megadott szintidőn belül (montival!), majd mindenki meglepetésére nekifogtam a mezőnnyel szemben körbefutni a tavat (én már tudtam, mire edzek), de nem jutottam végig. Alighanem a táplálkozást rontottam el.

   Időközben beszereztem egy országúti kerékpárt, de át kellett építtetnem, mert a koskormányt a vázváltóval nem nekem találták fel: harmincévi kerékpározás után sem bírtam megülni a gépet. Egyenes kormány és könyöklő került rá. Nem szerettem meg, de más utam nem volt, hogy nagyobb távokon növelni tudjam a sebességemet. Márpedig a nagy álomhoz erre volt szükség. Gyakorolni már csak keveset tudtam rajta.

* * *


   Szombat reggel a Gyékényesi-tó partján felültem életem hetedik kerékpárjára, aki segítőmről, futótársamról, barátomról, masszőrömről, lelki támogatómról a Nyúl nevet kapta, hogy gyors legyen. Aztán tekertem, hosszan és keményen. A majdnem nyolc órai versenyzés során csak keveset használtam a szabadonfutót, majdnem végig nyomtam a pedált (sőt húztam is, amíg bírtam az SPD-t). Fájt a fenekem a szokatlan nyeregtől és a nyakam a könyöklőtől. Ezen a napon mindent beletettem, amit a kerékpározásról tudok, és ebből nagyon sokat a topikban vagy a topiktúrákon tanultam meg. Először mentem igazán hosszút Nyúllal, és 180 kilométerig szinte minden résztávon egyéni rekordot állítottam fel, de nem nagyon tudom, melyik mennyi, még a százast sem írtam fel. Enni, inni, tekerni, erre kellett figyelnem, és az oda nem illő gondolatokat mind kizártam. Aztán futottam, hosszan és már nem mindig olyan keményen, de a jól sikerült kerékpározás lehetővé tette, hogy a futásból engedjek. Kellett is, mert az energiám fogytán volt. Végül a nagyatádi éjszaka mélyén tűzijáték gyúlt, és amint az utolsó rakéták lehullottak, egy varázslatos és feledhetetlen pillanatban végre megállíthattam az órát, mert ironmanné avattak. Életem egyik nagy álma valóra vált.


   Nagy utat tettem meg hét év alatt, amióta a topik segítségével megvettem az első váltós biciklimet. Nélkületek nem sikerült volna, nem lennék az, aki vagyok. Most itt az idő és az alkalom, hogy ezt elmondjam. Köszönöm mindenkinek, aki ezen az úton támogatott!



kivi Creative Commons License 2007.08.27 0 0 152283
Nem kaptam még meg. Hacsak nem te írtál egy olyan címről, amiben benne van a 69-es szám. Azt a levelet ugyanis nem tudom kihez kötni, akár te is lehettél. :-)))
Előzmény: Ember a Holdon (152280)
NagySün Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152282
Itt az Ősz: indul a Csütörtöki Tájbringa Széria!

A tervek szerint 5 fordulót rendezünk szeptember végéig, majd érdeklődéstől és időjárástól függően repetát.

Az első forduló részletei

Dátum: 2007 augusztus 30, csütörtök

Találkozó: XII. ker, Eötvös út (47-53 számmal szemben), Olimpia szálló parkolója

Terep: Normafa

Rajt: 17.00
Utolsó rajt: 18.30
Bontás: 19.00 indul

Előzetes pályaadatok (légvonal / tekerve):
hosszú: 10 km / 16 km (edző kategória)
rövid: 5 km / 8 km (népszerüsítő kategória)

Pontfelszerelés: Sportident (dugókák helyszínen kölcsönözhetőek)

Nevezés: Előnevezés nem kötelező - de nagyban segíti a Rendezőség munkáját, és tiszta térképet biztosít.

Nevezési díj: Nincs - köszönet a BTFSz támogatásának és az önkéntes rendezők lelkesedésének!

Egyéb szolgáltatások:
- Biciklis térképtartót korlátozott számban lehet kölcsönözni.
- A Célban csomagmegörzést biztosítunk.

Biztonsági előírások:
- Bukósisak használata kötelező. Akinek nincs sisakja, az nem kap térképet!
- A pályák javarészt közúton haladnak, ahol a KRESz előírásai kötelezőek.

További információk
fuz_anKUKACemail.com (30) 485 6850

Mindenkit szeretettel várunk!
agytorzsy Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152281
Kíváncsi lennék, ezeket a "Lofty" márkanevű bicikliket ki gyártja. A sógorom is vett kettő egyszerű bótbajárósat, de már újkorában majd' félcentis kotyogása volt a hajtóműnek, és lecsupaszítva is 20 kiló. SZombaton kimentem a Haraszti piacra turkálni óccsó mezekért és ott az egyik bicikliárusnál csak ilyen Lofty csodabogarak voltak. Volt egy "csúcsmodell" is, sajnálom, hogy nem fotóztam le. Downhill bicajnak készült, úgy is nézett ki, irdatlan duplaválas telóval, és szerintem téglalap keresztmetszetű acél zártszelvényből hegesztett rettentő vázzal. Még a látványa is rémísztő volt!:)))))
Bocs, amúgy nem akarom leszólni a bringádat, ha te örömödet lelted benne, akkor már megérte.
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
Ember a Holdon Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152280
kivi!

Levél ment az itt megadott mélcímedre!

Üdv!
Ember
Előzmény: kivi (152278)
cseya Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152279
Hát a VW-jel senkinek nem löki le a szíjat?
Előzmény: Stms (152274)
kivi Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152278
Próbálom ezt megérteni: hogy ne hajoljon be a hátsó villa (mivel nincs ott a fogassor)

De nem értem.
Előzmény: Stms (152277)
Stms Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152277
eBalázs ajánlata jó, nekem is valami olyasmi van hátl a hányós bringán.
Ha már átalakítasz: tegyél fel távtartót is (a Luongóban mondta nekem az ember a korrekt nevét), ami két gyűrű, hogy ne hajoljon be a hátsó villa (mivel nincs ott a fogassor).
Előzmény: robee (152250)
lotht Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152276
Ha jár erre az illető, akinek megmutattam ma délben a csomagtartómat a pap-réti pihenőben, dobjon már meg egy levéllel a nevem mögötti címen. Köszi.
Elm Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152275
Osszeszedtem magam, es megvizsgaltam a nemreg irt patentszem problemamat. Kissamlival szepen leultem, es kulturember modjara fogtam neki, mint elso probalkozas, de legnagyobb meglepetsemre egy kicsi feszegetes utan siman szetszedtem. Aztan, hogy ne legyen jo napom, utana meg osszerakni nem tudtam... :o)
De aztan jol megtisztitottam, es ket-haromszor szedszedtem/osszeraktam, es mukodik. Nem olyan finoman mint a pyxisen, de lehet bontani.

Koszi az otleteket, anelkul ma flex-szel keztem volna... :o))
Stms Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152274
Ollé!

Most látom csak a kulacsnak az ideálist messze meghaladó elhelyezését, valamint a hátsó kerék ABS vezérléshez szükséges kábelezés zseniális megoldását.
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152273
Ez valami provokáció?
Ne kótyavetyéld el bagóért!
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
Stms Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152272
Én Vácról indulok, akkor az állomáson csatlakozok rá a vonatra 7:20-kor. Verőcéről meg betekerés a Kútig? (arra még nem jártam)
Előzmény: Lászlójános (152271)
Lászlójános Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152271
Szuper! A 6.55-ös vonattal megyek! Találkozunk ott!
János
Előzmény: Stms (152269)
Butch Cassidy Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152270
Nemá', kivi, hiszen még kék neon is van rajta! :))

"-2db eladsó lámpa (xenon)
-3db hátsó lámpa indexel féklámpával
-kék Neonnal
-villogós szelep sapkák"

Ha jobban meggondolom, ez egy karácsonyfa. Bár a felét nem értem (index, féklámpa???), de a kék neon nálam mindent visz.

Épp most jövök faluról, távol álljon tőlem, hogy leszóljam ezt a településtípust, de biciklik terén olyanokat látni, mint nagyvárosban soha, kész kincsesbánya. Itt volt szerencsém az említett kék neonhoz is, az a hátsó sárvédő alá volt beszerelve, sőt, ott volt a kapcsolója is. Amikor elment mellettünk a helyi ifjú, egyszer csak hátranyúlt és felvillantotta, hogy lássuk, ki az úr a vidéken. A szentjánosbogarak jutottak eszembe... :))
Előzmény: kivi (152265)
Stms Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152269
Elsősegélyről annó kimenekültem annál a résznél, hogy gerinctörött hegymászóval mit csináljunk (semmit).

De lassúnak tuti lassú vagyok. Én a rövidtávon gondolkozom, de egyszer élünk, megpróbálhatjuk a hosszút is, lámpám és valamennyi Pilis-ismeretem van.
Előzmény: Lászlójános (152263)
Stms Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152268
Az a 2 xenonlámpa az első, vagy eladó? ;)
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
kocsitomi Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152267
hát ember, ez a bicikli egy teszkós mókusvakítás.
ezt te komolyan gondoltad?
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
cseya Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152266
Ha itt nem tud senki értelmes választ adni, akkor próbáld meg a www.szanalmas.hu oldalon is!
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
kivi Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152265
10000Ft-ért, de akkor már nagy mázlid van, és kifogtál egy balekot.
Előzmény: Attila17.bp17 (152264)
Attila17.bp17 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152264

Hello! Szerintetek mennyiért lehetne eladni ezt a biciklit?

-elöl-hátul Tárcsafékes, összteleszkóppal
-sárvédőkkel,szarval,

-vezeték nélküli km-óra

-2db eladsó lámpa (xenon)

-3db hátsó lámpa indexel féklámpával

-kék Neonnal

-villogós szelep sapkák

-egyéb

 

800km van benne!

 

Képek:

http://kepfeltoltes.hu/view/070826/DSC01597_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070826/DSC01592_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070826/DSC01603_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070826/379791297DSC00028_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070826/DSC00946_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/070826/DSC00998_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lászlójános Creative Commons License 2007.08.26 0 0 152263
Jó rég nem voltam itt a fórumon, szevasztok!

Ki , megy Beac Maxira, hosszú távra, aki tud olyan lassú lenni, mint én? És van elsősegély képesítse, hogy az összes esésemnél rögtön kéznél legyen?
Jelentkezzetek!

László János

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!