az ebike-os maxxis most lépte át a 8ezret. :) eddig 1 defekt, azt is azért, mert nem szedtem össze rendesen a szúrós sövény nyesedékét. :D de neked ez nem lenne jó, mert 2.1-es aszfaltgumi :)
Egyébként én ezt a Continental-t használom, igaz teljesen más méretben. Egyszer volt defektem 2 év alatt, bár az is igaz, hogy elég keveset megyek Hozzád képest.
Hát én lehet, hogy funkcionális analfabéta vagyok, de a defektállóságot senki sem szidta. Egyszer kapott egy répát, de ott maga a gumi volt a rossz.
De idézek:
cicburgerson: (5 répa) " ... A defektvédelem eléggé jól teljesít hiszen jó néhány kikerülhetetlen üvegszilánkos területen való áthaladás után sem sikerült defit kapnom és más általam használt gumókkal ellentétben még nincsen rajta semmiféle sérülés. "
vancross: (5 répa) "Jó a defektállósága... "
Akemaki: (5 répa) " Defektállósága schwalbe-nél a leggyengébb (K-guard), de sok üvegszilánkos, Fradi meccs utáni, népligeten történő áttekerést túlélt. Kb. 3000 km defekt mentesen, pedig a felületen látszott, hogy volt próbálkozás az átszúrására."
dr. anonimus: (5 répa) "Szúrásos defektet nem kaptam vele még.", bár ezt is írja: "
Ritka szövet
Ennek következtében a kicsi üvegszilánkok szeretik átenni magukat a futófelületen. Havonta érdemes ránézni"
Összesen 7 vélemény, ebből egy lehúzta egy répával, van egy 4 répás, a maradék 5 répás.
Nálam a legfontosabb a defektállóság és a vélemények többsége szerint az nem az igazi. Ha mégis több lyuk lenne a belsőn a szükségesnél, nem szeretnék az útszélen a makacs acélperemmel kínlódni.
Éveken át használtam a Continental 26x1,5 külsőit, de már nem gyártják. Pedig nagyon jó defektvédelme van/volt. Az 1,5 nekem bevált városi üzemmódban, bár télen hosszabb aszfalttúrákat is tettem ilyen gumin.
Ha az erdőben futó térköves útról van szó akkor ott is terveznek valamit nagyon mert telis tele van firkálva, meg jelzőkarókkal tűzdelve ott most minden. Megfejteni nem tudtam a jelzéseket, remélem jót csinálnak. Nem tudom, hogy mit érne 10-20 centi emelés, de gondolom semmit.
Árvíz alatt a rakparti autós utak is használhatatlanok, inkább az a kérdés, hogy fogja-e valaki takarítani utána, vagy ezentúl is megvárják, amíg keményre köt az iszap, és majd az erózió egyszer leviszi.
Ez egy turisztikai útvonal, és az év nagy részében többet ér a turistáknak a szép vonalvezetés. De azt nem látom, hogy az ártéri szakaszt hogy teszik több ember, szembejövők számára jól láthatóvá.
Izgalmasan hangzó tervek, főleg a szigetre való átvezetés két híddal.
Engem az is érdekel, hogy a parti útról a Megyeri hídtól északra felvezető eldugott sáros, gödrös utcát, ami az Eurovelo másik nagy szégyene a Tímár utcai tologatós felüljáró mellett, leburkolják és kitáblázzák-e végre. Mert az ábra alapján a híd alatt felvezető, meglévő és jó állapotú aszfaltutat továbbra sem akarják megnyitni.
Ha valami ilyen csoda a 3 e Ft-os, akkor kidobott pénz:
Én egy ilyen 1000 Ft-os Dechatonos mini pumpát hordok a bringáimon és az országútit 6 bar-ra felnyomom vele ha használnom kell. (idén még egyszer sem kellett)
A monti kerekébe a 3 bar nyomáshoz kicsit több levegő kell, de az is megy vele csak tovább tart.
Egyébként otthon egy alutestű, nyomásmérős műhely pumpát használok, ami ehhez hasonló.
nah akkor beruhaznek, egy minosegi pumpa-ra amin van nyomasmero. van ebbolt tuti vetel? marmint legjobb ar-ertek aranyban? itt a helyi boltba, van egy dunlop nevu labpumpa 3e nyomasmeroval, ez nekem jonak tunik, de orommel meghallgatnam a tapasztaltabb biker-ek velemenyet mit/hol/mennyiert
az lehetsegs, hogy van egy kismeretu/utazo/ pumpam amivel a kereket csak kb 1.5bar-ig tudom felfujni?nincs nyomasmerom, de ha raulok akkor a kereken latszik, hogy nincs 100% felfujva csak kb 98%?
betonkemennye akarom de nem sikerul. defekt elvileg nincs, a szelep se ereszt.