Keresés

Részletes keresés

Ati_66 Creative Commons License 7 órája 0 0 202061

Versenyen, teljesítmény túrán, ha teljes távot saját frissítővel teljesítem, akkor az összes folyadékban (zsák, kulacs) van Zero sótabletta, ha nem is max mennyiségben. Téli teljesítmény túrán még a ponton kulcsba töltött teába is teszek.

 

Nagy hőségben a 9% tömény szénhidrátos ital nekem is kezd túl édes lenni és ezért is szoktam a vége felé szénhidrát mentes Zero tablettás vízre és gélre váltani. 

2018-as Téli Mátra túra óta készítek a hosszabb versenyekre részletes idő és frissítési tervet, hogy utólag tudjam hol rontottam el :-)

A hibázásaim ellenére a frissítési terveim úgy 90-95%-ban sikerült tartani és az idők is így alakultak.

A Mátra Bérc tervezett 8:45  helyett lett 9:15.

Panoráma Trail a tervezett 5:36 helyett 5:55 lett.

 

 

   

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (202057)
Spenót Creative Commons License 8 órája 0 0 202060
Szerencsére nem kell, hogy érdekeljen a max pulzusom. :-)
Előzmény: Tisztul_A_Visztula (202056)
Spenót Creative Commons License 8 órája 0 0 202059
Az. Tökre izgulok.
Előzmény: 9:3 (202058)
9:3 Creative Commons License 8 órája 0 0 202058

Jó kis kaland lesz!

Előzmény: Spenót (202054)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 9 órája 0 0 202057

Ha ilyen szépen kiszámoltál mindent, akkor adja magát a kérdést, hogy miért nem raksz ilyenkor, mármint melegben, mindegyik flaskádba elektrolitokat is?

Előzmény: Ati_66 (202026)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 9 órája 0 0 202056

Csinálj, ha még eddig nem csináltál, egy max pulzus tesztet! Majd utána mondd el, hogy mit érzel a tüdődben! ;-)

Előzmény: Spenót (202019)
Spenót Creative Commons License 9 órája 0 0 202055
Nagyon oda fogok figyelni. Az ellátással nem lehet gond. Gurtnis párja profi már tápolásból. Nyerő párosként támogatjuk.
Előzmény: O/O (202053)
Spenót Creative Commons License 9 órája 0 0 202054
Amikor bringával kísérem, 10-15 másodpercem van tökörészni a saját frissítésemmel a pontokon, mert folyton siet valahova. :-) Marhára nem egyszerű.
Kocsival más lesz a dolog. Könnyebb, mert gyorsabbak leszünk, de nehezebb, mert idegen a hely és más is közlekedik ott. Csütörtökön szerintem haditervet készítünk. Még nem beszéltünk erről.
Előzmény: 9:3 (202052)
O/O Creative Commons License 9 órája 0 0 202053

Akárhogy is, de nagy kaland lesz! Nagyon fogok izgulni, el ne szúrjatok valamit ;)  Csináljátok meg rendesen, had legyünk büszkék rátok! Hajrá 

Előzmény: 9:3 (202052)
9:3 Creative Commons License 11 órája 0 0 202052

Miért ne lenne? A rajtban gurtnis kezébe nyomsz egy gurulós bőröndöt a szükséges ellátmánnyal, aztán levezetsz Spártába. Annyira azért ő sem gyors, hogy egy szunya ne férne bele az érkezéséig.

Szervezés kérdése.

Előzmény: Spenót (202047)
Spenót Creative Commons License 11 órája 0 0 202051
Az imidzse egy dolog, de teljesen összezavarodhat fejben. :-)

Más:
Ma feladatos 32km volt.
128-138-as pulzussal kellett futni, de közben volt egy 144-148-as 8km.
Érdekes volt, hogy az első két szakasz tök jól ment, de a harmadikban, amikor vissza kellett lassulni, egyre inkább tuskó lett a lábam és rohadtul belassultam, hogy tartsam a pulzust. Így is kicsúsztam belőle egyel.
Úgy 30-nál kezdett lazulni, de nem lett az igazi.
Érzésre el se gáradtam, mert nagyon pihenős volt a vége, de közben meg mégis végem lett. Asszem, ilyen még nem volt.
2l víz, egy gyümölcszselé, 3 gél és egy magnesium potassioum vagy oposszum vagy mifene fogyott.
Előzmény: Mr Long (202050)
Mr Long Creative Commons License 12 órája 0 0 202050

Rombolom az imidzset azzal, hogy felkeszuleskent fut is? 😆

Előzmény: Spenót (202049)
Spenót Creative Commons License 13 órája 0 0 202049
Teljesen összezavarod a felkészülését ezekkel a futásokkal. :-)
Előzmény: Mr Long (202048)
Mr Long Creative Commons License 13 órája 0 0 202048

Nyugi, amatort viszem ma futni. Nyirmogott nekem maszekban is, de csak kereti magat...

Spenót Creative Commons License 14 órája 0 0 202047
Ja, nem azért alszom, mert kocsival megyek, hanem mert pénteken nem lesz idő alvásra.
Előzmény: 9:3 (202046)
9:3 Creative Commons License 14 órája 0 0 202046

Nincs még egy hely a kocsiban? :)

Előzmény: Spenót (202045)
Spenót Creative Commons License 15 órája 0 0 202045
Óvatosan az ilyenekkel, mert megcsinálja. :-)
Én szerdán este megyek, csütörtökön pedig alszom. :-)
Előzmény: 9:3 (202044)
9:3 Creative Commons License 16 órája 0 0 202044

:)

 

Nem pont erre gondoltam. Persze te jóval délebbre laksz, mint Spenót, tehát akár le is kocoghatnál a rajtig. :)

Előzmény: gurtnis (202043)
gurtnis Creative Commons License 17 órája 0 0 202043

Én péntek reggel görög idő szerint hétkor  :D

Előzmény: 9:3 (202041)
9:3 Creative Commons License 17 órája 0 0 202042

tehát tartod magad az edzésmódszeredhez. Helyes, ez mindig be szokott válni :)

Előzmény: amatőr (202038)
9:3 Creative Commons License 17 órája 0 0 202041

mikor indultok?

Előzmény: Spenót (202037)
gurtnis Creative Commons License 18 órája 0 0 202040

Ismerünk már, tudjuk legalább, hogy garantált a 4 óra! :D

Előzmény: amatőr (202038)
Spenót Creative Commons License 29 órája 0 0 202039
Na, akkor ezzel a nyirmogás része meg is lenne... esetleg még egy méhen kívüli terhességgel optimalizálhatod. ;-)
Előzmény: amatőr (202038)
amatőr Creative Commons License 30 órája 0 0 202038

Sziasztok, jó olvasni titeket, mert sajna a futás nem megy. Most épp megfáztam, nátha, torokfájás kombóban utazom, nulla km-rel.

Hát, innen szép -ha nem is nyerni, de- talpraállni.

Spenót Creative Commons License 30 órája 0 0 202037
Ott sajnos ( szerencsére :-) ) nem lehet bringával meg sehogy sem a futóval együtt haladni. Kocsival visszük az ellátmányt.
Előzmény: rrroka (202035)
9:3 Creative Commons License 1 napja 0 0 202036

Iramfutónak megy az első 200 km-re

Előzmény: rrroka (202035)
rrroka Creative Commons License 1 napja 0 0 202035

nem vagyok képben, te ott bringás support leszel, vagy kocsiból etetsz-itatsz-lelketöntesz?

Előzmény: Spenót (202030)
Spenót Creative Commons License 1 napja 0 0 202034
Alapvető hiba volt, hogy az ensportos edzők azt mondták, hogy szinte csak alacsony pulzusos edzés kell nekem. Egyébként még az is lehet, hogy annyira gáz állapotban voltam, hogy igazuk volt.
Szóval, erre jött Fülöp Tibor, aki rávilágított, hogy azért az alacsony pulzus kevés lesz. Elkezdtem ugye figyelni arra, hogy legyen 20%-ban pörgés, de úgy tűnik, ez kevés volt.
Akkor kezdtem el fejlődni, ahogy fogytam és ezzel párhuzamosan följebb is engedtem a pulzust. Szerintem ez a kettő csinálta ezt a látványos görbét.
Egyébként most, hogy vissza vagyok fogva, megint kicsit lefelé megy, bár a fenix3 meg emelkedő vo2maxot és azonos pulzuson már 5 percen belüli laktátszint tempót saccol.
Tavaszra leszek kíváncsi... főleg, ha a fogyással is haladok még.
Előzmény: Ati_66 (202033)
Ati_66 Creative Commons License 1 napja 0 0 202033

Nagyon látványosan mutatja, hogy nem sikerült egy évig sok futással semmit sem fejlődnöd :-).

De most jó úton jársz.

 

A sietös edzéseidről olvasva én is kedvet kaptam pár résztávos futásra. Azok olyan jól sikerültek, hogy sok év után a tegnapi 10km közepén futottam 6km-t 30 perc alatt és még izomlázam sem lett. Úgytűnik megfelelő bringás edzéseket tartottam a nyáron, mert futás nem sok volt. 

Előzmény: Spenót (202031)
Ati_66 Creative Commons License 1 napja 0 0 202032

Biztosan sokan kíváncsiak lennének rá:-)

De szerintem  általános érvényű görbét erről nem lehet rajzolni.

Előzmény: Pinyo (202028)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!