Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Petton Creative Commons License 2022.09.03 0 0 72304

Sziasztok!

97-es benzines 1.6-os escort kombim van. Két hónapja cserélték kormányösszekötőket és stabilizátor pálcákat. Szegénykém azóta szinte vezethetetlen, minha jégen mennénk. Kormány nem tart vissza egyenesbe, kisebb egyenetlenségtől de már gyorsulás vagy lassulástól is félre megy, mint egy csikó. Az eleje szerintem lóg, legalábbis emelőhöz mérten jóval lejjebb van. Lengéscsillapítók jók  Visszavittem szakikhoz, négyszer állítottak futóművet (különböző helyeken)de a hiba okát még nem derítették ki  Kérnék tippeket akinek esetleg van tapasztalata ezzel kapcsolatban. Nem tudom az új alkatrészekkel  lehet e a gond vagy máshol kotorásztassam a 'szakikat'.

Köszönöm

Danikumpa Creative Commons License 2022.06.26 0 0 72303

Szia!

Lehet tudni valamit az autóról, hogy mi lett a sorsa? 2009-es a "hírdetés".

A "mienk" is volt ez az autó , úgy emlékszek 1992-től 1996.-ig terjedő időszakban. Akkoriban még szürke színű volt, mi voltunk a 2. tulajdonos, 80.000 Ft.-ért vettük, szürke forgalmival...

Előzmény: kristoof17m (71402)
László1800 Creative Commons License 2022.05.28 0 0 72302

Sziaztok olyan kérdésem lenne van egy ford mondeo mk2 1.8tdci 1999 autóm és hogy neki ez a fuel pump reset vagy baleset teset gombját hol találom? Válaszokat elöre is köszönöm!

wolfbsail Creative Commons License 2022.05.25 0 0 72301

Sziasztok! 

 

2015-ös Ford Focusomban a Sync 2-t szeretném upgradelni hogy Sync 3-as legyen és működjön a CarPlay. Valaki tud olyan helyet ahol csinálnak ilyet?

 

Előre is köszönöm a válaszaitokat!

 

19671030 Creative Commons License 2022.05.24 0 0 72300

Üdvözletem!

 

Ford Mondeo MK5-ös autóm van. Szeretném megtudni, hogy direkt, vagy indirekt keréknyomás ellenőrző rendszer van-e telepítve.

 

Alvázszám:  WF0EXXWPCEGK42105

 

Köszönöm a segítséget

dkl325 Creative Commons License 2022.05.09 0 0 72299

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van a családban egy Focus MK1 kombi, 1.6 16V. Áthozták klíma tisztításra. Sajnos azt vettem észre, hogy nem indul el a hűtőventilátor. Átkötöttem az előtét ellenállást, rögtön elindult. Nyilván az ellenállás szakadt meg. Sajnos külön ellenállás nincs, ventilátorral együtt lehet csak venni. Van valami megoldás erre, esetleg utángyártott ellenállás? Hasonló 2 vezetékest találtam, 0,8 Ohm-ost, nem hány ohmi a gyári.

 

Köszönöm a válaszokat előre is.

Laci

lyanica Creative Commons License 2022.04.26 0 0 72298

Sziasztok!

A problémám egy Ford Focus MK1 1.6 benzin 16V DNW 2004.02 autónál az emelt üresjárati fordulat 2000-3000-es tartományban leszabályoz 2000-2100-as tartományban ingadozva. E tartományon kívül stabil a fordulatszám bárhol. Alapjárat egyenletes 780/min. Menet közben ebből nem lehet érzékelni semmit. 90km/h-nál a fogyasztás 4,9-5,2L/100km. A műszaki vizsgán a Co-t így nem tudják ellenőrizni emelt üresjáratnál (2500-2700 ford./min kell). Az ECU nem tárol hibát. Ha valaki tapasztalt korábban hasonló esetet, kérem segítsen a hiba megoldásában, vagy hogy kihez forduljak. Előre is köszönöm a segítséget.

speaker13 Creative Commons License 2022.02.14 0 0 72297

Sziasztok! A képen megjelöltem egy csövet fehér nyíllal. Mi ennek a neve és milyen néven keressem alkatrészként? Egy el van repedve és ingadozik a fordulatszám és bődületes a fogyasztásnövekedés, ráadásul a hengerfejbe is egy pipával csatlakozik, ami repedt és hallhatóan fals levegő áramlik ott=sziszeg. Ezzel nem vinném szervizbe, mert van unix kártyám és csak ki kell a csöveket cserélni újra. 

TibiSoft1 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 72296

sziasztok kérdés az lenne mk1 focus kűlső hőmérséklet méröt szeretnék bekötni belül a kijelző már meg van müködik is be a motortérbe nincs meg a csati valaki tud egy rajzot adni hogy hová kell a csatit bekőtni nagyon jó lenne köszönöm

TeJay Creative Commons License 2021.09.26 0 0 72295

Sziasztok.

 

Van egy 2002-es ford focusom (egyes focus) és olyan problémám van hogyha bekapcsolom a fűtést illetve a ventillátorokat a 4 fokozat bármelyikére állítom, bekapcsol egy idő után a motortérben a ventillátor, legyen az nyáron pl 80-as vagy 90-es tempónál, amikor elvileg a menetszél hűt és legyen az télen -10 fokba. Vízhő gomba cserélve lett mert csere előtt is bekapcsolt a ventillátor és így csere után is. Víz nem fogy belőle, és nem is forralja. Nagyon kellemetlen tud lenni, hogy az autó teljesítményét visszafogja a ventillátor.

Valaki tud valami okosat írni?

 

Válaszokat előre is köszönöm, üdv mindenkinek.

Imo2020 Creative Commons License 2021.08.25 0 0 72294

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni az alábbi probléma orvoslasahoz:

Mondeo MK5 entertainment rendszer folyamatosan leall / osszeomlik és próbál újra indulni, de ritkán sikerül újra indulnia. Ha újra is tud indulni, akkor sem megy a BT, így a kihangositas stb sem működik. 

Ez a jelenség meleg időben  játszódik le. 

 

Kihez forduljak, milyen szakemberhez menjek?

 

Előre is köszönöm a segítséget!!

 

 

 

albinet Creative Commons License 2021.08.15 0 0 72293

Helló!

Számítógépes tapasztalat.

Lehet, hogy nagy pendrive-ot nem kezel 2G-val próbáld ki, vagy FAT16-ra formázd meg.

 

Üdv, Albert.

Előzmény: Banditos80 (72287)
gocsikarl Creative Commons License 2021.07.17 0 0 72292

Tisztelt fórumozók.

Olyan problémám van hogy van a tulajdonomba egy Ford Tourneo Connect 1600 cm3 diesel (115 Le) észrevettem hogy fogy a hűtővíz .A motor alapjáraton szépen jár hidegen melegen.

Mi lehet a gond.

Abba tud e valaki segítséget adni hogy hol csinálnak kipufogógáz elemzést hátha abból kiderülne hogy a kipufogógázba van-e hűtővíz.

Előre köszönöm hozzászólásokat.

kly666 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 72291

bocs lemaradt a kép

Előzmény: kly666 (72290)
kly666 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 72290


Sziasztok

FORD ranger XLT 2015 T7 2.2TDCI 118kW

Mi okozhat ilyet? Az van hogy váltáskor (manuális)  kitarja a fordulatot kb 1 másodpercig és azután kezd csökkenni az RPM kb 600 ra . Ez renben van mert ezzel igyekszik segíteni a váltást a megfelelő fordulaton tartással, de kb 100 ból egyszer nem kitatja hanem drasztikusan megemeli. Lásd diagnosztika kép. Szépen látszik hogy elveszem a lábam a gázról, benyomom a kuplungot és rá pár tized másodpercel elkezd nőni a fordulatszám egészen kb 3000 ig. A jelenség ritka és mindíg csak annyi ideig tart amig amúgy is tartania kéne a fordulatszámot hogy segítse a váltást. Az változó hogy meddig megy fel a fordulat , van hogy csak picit ami alig észrevehető de van ,hogy nagyon akár 4000 ig is . de legtöbbször nem felmegy hanem le kb 50% ot (ez lenne a normális szerintem).

Nem lehet mechanikus hiba mert mindíg azonos ideig tart a felpörgés de azért  minden kipucoltam sehol semmi korom.....Gondoltam ABS sebesség szenzorra is mert ugye abból kalkulálja a megfelelő fordulatszámot a váltónak ,de az rendben van mert ilyenkor nem ugrik meg a mutató. A diag szerint jók a helyzetérzékelők is mind a gáz mind a kuplung, nincsenek benne kontakt tüskék.

Mi a franc lehet a baja?

Vagy ez nem is hiba hanem tulajdonság? másnál is ilyen?

Esetleg SW upgrade a motorvezérlőn segíthet?

Szervízbe csak néztek rám bután.....ja és hibakód az nincs!

 

ha van ötlet ne tartsd vissza!

köszi! :)

doki64 Creative Commons License 2021.06.25 0 0 72289

Sziasztok

Segítségeteket kérném.

Adott egy Ford KA 1997 EFI 1,3 motorral. Nincs alapjárat , nem forog ki a motor csak tarkirozik/röfög/

Gyertyakábelek cserélve, gyertyák cserélve mivel az 1. hengernél a porcelán el volt repedve.

 Talán megölte a trafót?

Köszi

 

angyaldj Creative Commons License 2021.06.11 0 0 72288

Sziasztok!Kérdésem lenne hozzatok!Adott egy Ford transit connect 1.5 tdci ami olyan hibát produkál hogy ha motor fékezek mondjuk ha le akarok fordulni egy mellék útra vagy utolérek egy járművet akkor kidobja a motor check ikont!Hiba kód P2279! Légtömegmérő gyári újra cserélve, Lambda szondák cserélve, egész szívórendszer le ellenőrizve hiba ugyan az! Hiba újraindítás után megszűnik addig amíg megint nem kezdek  motor fékezni! Néha előjön hosszabb gyorsításkor is! Valami tipp? valaki találkozott már ilyen hibával?


Banditos80 Creative Commons License 2021.06.11 0 0 72287

Üdv!

2019-es Tourneo Connect USB csatlakozója vacakol, pendrive behelyezésekor kiírja, hogy nem támogatott eszköz, távolítsa el. Több típussal is próbálkoztam, eredménytelenül. Ellenben ha telefont kötök rá vezetéken, a belső tárhelyet elérem.

Mi lehet a gond?

 

Köszönöm 

zoger Creative Commons License 2021.06.10 0 0 72286

Én úgy tudom szíjjas motor. S a csere módja nem különbözik más motoroktól. Valószínű keveri az 1.0 ecoboost-al, az már egész más. Nem sok köze van a két motornak egymáshoz.

Előzmény: MateBalazs (72281)
qtc Creative Commons License 2021.06.09 0 0 72285

Miért nem viszed el egy márkaszervizbe?

 

5 (2+3) év garanci avan az autóra.Ez fődarabot érint, biztosan kiterjed a javítására a garancia.

Ha az előírt karbantartásokat nem márkaszervizben végeztetted el, akkor sajnos ugrott a gari.

Ez utóbbi esetben vidd vissza ahhoz, aki az utolsó szervizt csinálta.

 

Biztos, hogy szivárog az olaj? Nem lehet az, hogy utántöltésnél mellé folyt valamennyi olaj?

Előzmény: Toommey101 (72282)
András19840926 Creative Commons License 2021.06.09 0 0 72284

Sziasztok! 

Most vettem egy 2017-es Ford Focust még csak ismerkedem vele , dea táblafelismerő funkciót nem tudom előcsalogatni:( Tudna nekem vki segíteni, milyen beállítással lehetne? Előre is köszönöm!

Toommey101 Creative Commons License 2021.06.05 0 0 72283

Toommey101 Creative Commons License 2021.06.05 0 0 72282

Sziasztok

 

Van egy 2018-as Ford Fiestam 25000 km van benne.

Kétszer volt már rajta olajcsere. A második épp a napokban és azt vettem észre hogy szivarog az olaj, olajpára a motor tetejen.Talan a szelepfedelnel vagy nem egészen tudom hol.Valakinek van otlete mitol lehet?

MateBalazs Creative Commons License 2021.06.03 0 0 72281

Sziasztok,

 

 2011-es , 1,6 turbos (eco boost) Ford Mondeom 10 éves lesz és esedékes benne a vezérműlánc csere.

Autószerelő ismerősöm azt mondta, hogy csak szakszervízbe vigyem cserére, mert nem egyszerű kicserélni, külön szerszám kell hozzá stb. 

 

Ti mit tapasztaltatok, nem szakszervízes szerelő is meg tudja csinálni rendesen a cserét? Illetve van esetleg javaslat Budapesten, vagy Pest megyében szerelőre, akit szívesen ajánlanátok?

 

Köszi előre is!

 

Balázs

 

 

Ropejo Creative Commons License 2021.04.18 0 0 72280

Sziasztok!

Vettem egy 2009-es Fiestát, aminek a téli gumiszettje 14-es felniken van. Azt szeretnem kérdezni hogy a nyári gumira is optimális a 14-es felni, vagy a 15-ös az ajánlottabb?

Előre is köazönöm!

wwwandrewww Creative Commons License 2021.02.24 0 0 72279

Hátha valaki tudja a választ.

Akkucsere történt, azóta az autó önindítója nem működik, a bendix sem kattan.

Van benne vmi "védelem" vagy véletlen a dolog és nincs összefüggés?

 

Ford KA 1997.

Ata61 Creative Commons License 2021.02.05 0 0 72278

Szia.

Sajnos ez ilyen,hűtőtakaró valamit segít.

Előzmény: Paca03 (72277)
Paca03 Creative Commons License 2021.02.04 0 0 72277

Sziasztok

2009 es C-max nál 0fok és az alatt nagyon nehezen melegszik a motor.

Ez normális vagy nyitva van a termosztátom?

Magasabb fordulaton kell tartanom hogy melegedjen.

Előre is köszönöm

Ata61 Creative Commons License 2021.01.30 0 0 72276

"a szabályzó nekem miért nem mozog vagy csak egy túlnyomas szabályzó ez? "

 

Annak bizony már indításnál mozdulni kell,gázadásra meg főleg.Meg kel mozgatni kézzel,ha mozog le fel könnyen,akkor a vákuum dob a ludas.

Előzmény: Imre Winkler (72275)
Imre Winkler Creative Commons License 2021.01.27 0 0 72275

Sziasztok. Nem régiben vettem egy Ford mondeo tdci 2.0. 

Valamiért nincs benne erő turbó nyomás a nyomó csőn fordulaton szinte kő kemény, ennek ellenére a kocsi szinte trabant.

Nagyon könnyen indul hidegen melegen, a motor szepen jár, csak erőtlen. 

Vásároltam egy bontott turbót átt néztük nem lóg nincs hangja stb.. 

Nagy szenvedések áran kicseréltem de ugyan ugy erőtlen.

Ez a turbó ugy mond Fix turbó ennek működési elvét nem tudom szugsegem lenne hogy tudjam a turbón lévő szabályzó csak ha túlnyomas van akkor nyit, vagy indítás után már reagalnikelli? 

Mint írtam a nyomó cső fordulaton szinte kő kemény de a kocsi erőtlen. 

Mi lehet a hiba? 

A kepen látható turbó van benne ennek a működése is érdekel hogy a szabályzó nekem miért nem mozog vagy csak egy túlnyomas szabályzó ez? 

Előre is köszönöm a segítséget 😭

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!