Keresés

Részletes keresés

Hedo Creative Commons License 2020.12.02 0 0 22759

Vagy elment offline-ba mint pl én. Nincs időm egyszerűen. Pörög az élet

Előzmény: Vezo228 (22758)
Vezo228 Creative Commons License 2020.12.02 0 0 22758

Sajnálom én is, hogy ennyire áttevődött a facebook különböző csoportjaiba, oldalaira az online élet.

Előzmény: Hedo (22757)
Hedo Creative Commons License 2020.12.01 0 0 22757

Hú de pörög ez a topic :)

Ati88 Creative Commons License 2020.09.08 0 0 22756

Csak nem szalad el.

Előzmény: Vezo228 (22755)
Vezo228 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 22755

Nem kapkodod el!

;)

Előzmény: Ati88 (22754)
Ati88 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 22754

Köszönöm az információt, hamarosan szerét ejtem.

Előzmény: OPi (22753)
OPi Creative Commons License 2020.09.06 0 0 22753

Befejeződött, érdemes kinézni, rendben van nagyon.

Előzmény: Ati88 (22750)
Hedo Creative Commons License 2018.07.25 0 0 22752

Oh, most olvasom. :(

Nagyon sajnálom

Előzmény: Őslakos (22748)
Őslakos Creative Commons License 2018.07.19 0 0 22751

Hivatalosan még nincs kész, de látogatható. Érdemes megnézni.

Előzmény: Ati88 (22750)
Ati88 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 22750

Kedves Fehérváriak!

 

Hogy áll a Sóstó tanösvény? Lehet már látogatni? Befejeződtek a munkák? (2018. május volt a határidő, tudták tartani?)

 

Tycho Brache Creative Commons License 2018.05.18 0 0 22749

Temetése máj. 23-án 12.30-kor a Hosszú temetőben.

Előzmény: Őslakos (22748)
Őslakos Creative Commons License 2018.05.11 0 0 22748

Nyugodj békében Ferenczy Géza bácsi :(

Hedo Creative Commons License 2017.11.24 -1 1 22747

Ha alapszinten beszélsz angolul, javaslom az IBMet. Mindenféle jellegű, nehézségű munka van, és betanítanak mindenre, nem feltétel a meglévő IT tudás. Angol nélkül sajna nem megy

Előzmény: Cassetto Tiroir (22746)
Cassetto Tiroir Creative Commons License 2017.10.13 0 0 22746

Adminisztratív és adatrögzítői munkát vállalnék Székesfehérváron, akár részmunka időben is. Bármilyen más szellemi természetű munka is szóba jöhet.

Elérhetőség: krasznaizoltan86@gmail.com

Sforza45új Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22745

Hello!

 

Egy kis segitséget kérnék.

Valakinek volt dolga dr.Kovács Imre ügyvéd urat?

Tudnátok ajánlani kártéritési perhez?

 

enigma1965 Creative Commons License 2017.08.27 0 0 22744

Üdv mindenkinek, remélem valaki még olvassa ezt a topikot, és tud segíteni.
Keresünk csendes klubfoglalkozásokhoz alkalmas helyiséget, (max 25-30 nm)  ami akár lehet fűthető pince helyiség is, egy kitételünk lenne, hogy a tulajdonoson kívül csak mi járhassunk be abba a helyiségbe. 
Természetesen nem ingyen kívánjuk, bérletért + rezsiért fizetnénk. Válaszokat a publikus e-mail-emre lehet küldeni. Köszönjük szépen!

OPi Creative Commons License 2017.03.13 0 0 22743

tetszik :)

Előzmény: Ati88 (22742)
Ati88 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 22742

Ezzel a poszttal nem fogom feltámasztani ezt a topokot, de azért idebököm:

Pókember megtámadta a webkamerát. ;-)

Hedo Creative Commons License 2015.12.02 0 0 22741

Tud valaki Fehérváron zongorahangolót? E-mail/telefonszámra volna szükségem. Köszi

Schuhu Creative Commons License 2015.02.03 0 0 22740

Üdv. Mindenkinek! 

Keresek régi játszóteres képeket, bármely városban. Mostani, vagy 90-es évek képei is jók, csak retro játékok legyenek a játszótéren. 

Köszönöm előre is!

HLJ Creative Commons License 2015.01.31 0 0 22739

Senkinek nincsen ötlete hol tekinthetőek meg weben ezek az infót vagy erre még nincsen lehetőség?

Előzmény: HLJ (22738)
HLJ Creative Commons License 2015.01.20 0 0 22738

Ma voltam Köfém ltp-n a Budai úton és észrevettem, hogy működik az utastájékoztatás. Neten is lehet követni a buszok mozgását vagy csak a kijelzőkön megy ha igen akkor hol? Én több helyre telepítettem volna táblát még........nem csak a városból kifelé menők az érdekesek hanem a városba jövők is illetve amiknek nem a városunk a végállomása.

lálá.9 Creative Commons License 2015.01.17 0 1 22737

Egy villamosvonal tényleg jó ötlet lenne, főleg, hogy elvileg legkésőbb 2020-ra a buszpályaudvar a Béke térre kerül.

Előzmény: HLJ (22736)
HLJ Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22736

Villamos hálózat előnyösebb lenne az elektromos busznál is szerintem -bár nem ismerem az elektromos busz működési elvét annyira-, de itt lehetne visszatáplálás a hálózatba is mint a vasútnál. Szóval van előny mellett meg ellenérv is. Keskeny, de talán normál nyomközzel el tudnám ide a városba képzelni egy jól megszervezett villamos vonalat és köré építeni mindent.

Előzmény: Hedo (22735)
Hedo Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22735

ez nem a megkövezős fórum, az inkább a polidiliben van ahogy a neve is mutatja.

 

Htibornak igaza van elmélázhatunk erről, de finanszírozás hiányában nem lépi túl az ötlet a fórum határait.

Előzmény: HLJ (22733)
Hedo Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22734

Ebben egyetértünk. Főleg ha kicsi a forgalom, ha meg van akkor úgyis várni kell. Bár néha kifog az ember egy-egy úrvezetőt aki a körforgalom bejáratánál állva várja hogy a túloldalon is átmenjen a gyalogos a zebrán. Szerencsére egyre ritkábban.

 

Nekem inkább a meg(nem)lévő zöldhullámmal van gondom (ahogy lent is említettem). Most tettek be a Budain az interspárhoz még egy zebrát, és szinkronban sincs semmivel. Mondjuk a gyalogosokat nem nagyon izgatja, nekik az volna a jó ha a teljes Budai egy zebra lenne, mert így is rendszeresen mennek át a spárból a Sarló felé a két zebra közt. pedig most már egyik sincs messzebb 50 m-nél.

Előzmény: patopal (22731)
HLJ Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22733

Annak örülök, hogy nem köveztetek meg azért, hogy fel mertem említeni a villamost mint alternatívát. Láttam nem is olyan messze tőlünk Zágrábban keskeny nyomközű villamos vonalakat azt hiszem 1100mm azzal simán kivitelezhető lenne két vonal ésszerű módon persze. De, hogy így elcseszik a várost már nem sok értelmét látom. Parkoló sávokból meg előbb utóbb az lesz, hogy lehet érte fizetni mint a katona tiszt ilyen vagy olyan formátumban. Tök buli lenne keskeny nyomközű villamos vonal a városban.

 

Elektronikus tájékoztató rendszer azt hittem, hogy a helyire is fog vonatkozni majd.

htibor Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22732

Nekem is tetszene, de a finanszírozás kérdése nem kicsit máshogy működik itthon, mint Németországban :)

Egy 20-30 percenként járó villamos beruházásigénye és fenntartása(pálya, felsővezeték, karbantartó bázis) nagyságrendi különbséget jelentene a jelenlegi szinthez képest. És a jelen törvények alapján a helyi közlekedés fenntartója és megrendelője az illetékes helyi önkormányzat. Ha pedig gyakrabban közlekedne és több eszköz lenne, akkor nem lenne olyan kihasználtsága és még nagyobb üzemeltetési költség jelentkezne.

 

Utasforgalmi szempontból az autóbusz kapacitása bőven meg tud felelni Fehérvárnak.

Ha környezetvédelmi szempontok is érvényesülnek, akkor jöhet képbe a trolibusz/elektromos/alternatív hajtású autóbusz, az adott hajtási mód minden előnyével és hátrányával együtt. Általában nem a beszerzés és átadás a kérdéses itthon a fejlesztéseknél, hanem, hogy 2-3-5-8+ éven keresztül üzemeltetni szükséges megfelelő színvonalon.

Előzmény: Hedo (22730)
patopal Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22731

Körforgalmakkal csak jól járunk. szvsz.

 

 

Hedo Creative Commons License 2015.01.16 0 0 22730

Németországban láttam, jópár kisvárosban (kisebbek mint Fehérvár) működik villamos. A cél az, hogy csökkentsék a helyi környezetszennyezést. Nekem tetszene. Mondjuk veszélyesebb a sok sín az úttesten az tuti, mert sajna legtöbb helyen nem lenne hely külön pályának, csak az úttestbe tudnák lerakni.

Előzmény: htibor (22729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!