Az a baj, hogy a Facebook teljesen strukturálatlan, ömlik a információ ezerrel, nehéz kiszűrni a lényegest és alkalmatlan a dolgok megbeszélésére. A fórum erre jó volt, elvileg anonim volt de a topictalin meg lehetett ismerni a többieket.
Ha alapszinten beszélsz angolul, javaslom az IBMet. Mindenféle jellegű, nehézségű munka van, és betanítanak mindenre, nem feltétel a meglévő IT tudás. Angol nélkül sajna nem megy
Üdv mindenkinek, remélem valaki még olvassa ezt a topikot, és tud segíteni. Keresünk csendes klubfoglalkozásokhoz alkalmas helyiséget, (max 25-30 nm) ami akár lehet fűthető pince helyiség is, egy kitételünk lenne, hogy a tulajdonoson kívül csak mi járhassunk be abba a helyiségbe. Természetesen nem ingyen kívánjuk, bérletért + rezsiért fizetnénk. Válaszokat a publikus e-mail-emre lehet küldeni. Köszönjük szépen!
Ma voltam Köfém ltp-n a Budai úton és észrevettem, hogy működik az utastájékoztatás. Neten is lehet követni a buszok mozgását vagy csak a kijelzőkön megy ha igen akkor hol? Én több helyre telepítettem volna táblát még........nem csak a városból kifelé menők az érdekesek hanem a városba jövők is illetve amiknek nem a városunk a végállomása.
Villamos hálózat előnyösebb lenne az elektromos busznál is szerintem -bár nem ismerem az elektromos busz működési elvét annyira-, de itt lehetne visszatáplálás a hálózatba is mint a vasútnál. Szóval van előny mellett meg ellenérv is. Keskeny, de talán normál nyomközzel el tudnám ide a városba képzelni egy jól megszervezett villamos vonalat és köré építeni mindent.
Ebben egyetértünk. Főleg ha kicsi a forgalom, ha meg van akkor úgyis várni kell. Bár néha kifog az ember egy-egy úrvezetőt aki a körforgalom bejáratánál állva várja hogy a túloldalon is átmenjen a gyalogos a zebrán. Szerencsére egyre ritkábban.
Nekem inkább a meg(nem)lévő zöldhullámmal van gondom (ahogy lent is említettem). Most tettek be a Budain az interspárhoz még egy zebrát, és szinkronban sincs semmivel. Mondjuk a gyalogosokat nem nagyon izgatja, nekik az volna a jó ha a teljes Budai egy zebra lenne, mert így is rendszeresen mennek át a spárból a Sarló felé a két zebra közt. pedig most már egyik sincs messzebb 50 m-nél.
Annak örülök, hogy nem köveztetek meg azért, hogy fel mertem említeni a villamost mint alternatívát. Láttam nem is olyan messze tőlünk Zágrábban keskeny nyomközű villamos vonalakat azt hiszem 1100mm azzal simán kivitelezhető lenne két vonal ésszerű módon persze. De, hogy így elcseszik a várost már nem sok értelmét látom. Parkoló sávokból meg előbb utóbb az lesz, hogy lehet érte fizetni mint a katona tiszt ilyen vagy olyan formátumban. Tök buli lenne keskeny nyomközű villamos vonal a városban.
Elektronikus tájékoztató rendszer azt hittem, hogy a helyire is fog vonatkozni majd.