Keresés

Részletes keresés

hmsoft Creative Commons License 2020.12.03 -1 1 464581

A sok RZsD-korporatív után egy kis magánvasúti színterv: a NyeftyeTranszSzerviz megrendelésére épített 3ESz5k gépek.

hm

1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.03 -1 0 464580

Igen,a párhuzam utalásról.

Előzmény: paca664 (464578)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.03 -1 1 464579

"Lázár János még Miniszterelnökséget vezető miniszterként arról beszélt 2018 májusában, hogy a fejlesztés nagyságrendjében is történelmi jelentőségű, költsége nettó 57,5 milliárd forint,"

 

 

"A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. pedig 300 millió forint plusz pénzt költhet el a következő fontos célra: a tram-train rendszer biztonságos és üzemszerű működéséhez szükséges kiegészítő infrastrukturális elemek villamosvasúti és egyéb szabványi előírásoknak megfelelő átépítésére."

 

 

" Hódmezővásárhelyen a Strabag a kiegészítő költségekkel együtt 11,5 milliárd forintért 3200 méteres villamospályát épít öt megállóval"

 

 

"Ezekhez jött most még hozzá az újabb 9 milliárd forint, tehát már közel 70 milliárd forint lesz a vége a beruházásnak"

 

©hodpress.hu

Előzmény: paca664 (464576)
paca664 Creative Commons License 2020.12.02 -2 1 464578

Az SZKT 03 utasforgalmi próbaüzemben? Lemaradhattam valamiről.

Előzmény: 1047 005-2 (464568)
paca664 Creative Commons License 2020.12.02 -1 2 464577

Persze hogy papír kérdése, csak nem olyané amit a Tescoban háromrétegű puha rollniban adnak 249 forintért. És hát igen... a kétféle papír teljesen más célt is szolgál.

 

Egy ilyen hátszelű beruházásnál kb. hótmindegy hogy a színpad mögött a, nagyvasútra egyébként nem engedélyezett járművet egy át nem adott, végszerelés alatt álló nagyvasúti pályán visznek-e vagy trélerrel. Ez csak néhányunknak akadt be, a sajtótájékoztatón egy szó nem esett róla.

Előzmény: _nyunyuka (464563)
paca664 Creative Commons License 2020.12.02 -1 1 464576

Ez nem mindenféle pöcsköszörű menet volt és a Strabag sem saját maga pénze ellensége. Ebben a helyzetben így volt neki olcsóbb. Abszurd, de ez van.

Előzmény: 1047 005-2 (464562)
paca664 Creative Commons License 2020.12.02 -1 0 464575

ma már tényleg nem kellene nem alacsonypadlós motorvonatot újonnan venni.

 

Nyugi, ma már nem is lehet...

Előzmény: juxx (464561)
riezaK Creative Commons License 2020.12.02 -3 0 464574

A minap volt a 8-as hegyeshalmi gyorsként is. 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (464572)
schlumberger Creative Commons License 2020.12.02 -2 0 464573

Köszönöm!

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (464572)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2020.12.02 -1 1 464572

Próbázott valamelyik, és mivel 160-ra lesznek engedélyezve, így muszáj az 1-esen is futtatni őket.

Előzmény: schlumberger (464571)
schlumberger Creative Commons License 2020.12.02 -2 0 464571

Ma 13 óra körül Győrszentiván állomáson emeletes vonatot láttam. Külső vágányon, utasok nélkül. Mit jelent ez? Talán erre is járnak, nemcsak Vác - Cegléd felé?

1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.02 -1 0 464570

Persze,majd szűk 5 hónap múlva írd be!

Előzmény: riezaK (464569)
riezaK Creative Commons License 2020.12.02 -4 0 464569

hogyne számitana. 

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (464568)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.02 -1 1 464568

Ez számít?Különben is csak utasforgalmi próbaüzem.

Előzmény: Vendégsín (464566)
manhattani Creative Commons License 2020.12.02 -3 1 464567

Valami baj van Nagytétény-Diósd 2-es vágányának áramellátásával?

Dél körül egy ÖBB Taurus lehúzott csáppal lendületből gurult át rajta, a Déli felé tartó és megálló személyvonat meg az állomás előtt átment a 3-asra, az állomás után meg vissza a helyes bal vágányra :-)

Vendégsín Creative Commons License 2020.12.02 -2 2 464566

Sokkal ócobb és eccerűbb, mint papírt gyártani a sínen menéshez.

Előzmény: _nyunyuka (464559)
Dreamy Creative Commons License 2020.12.02 -2 2 464565

Biztos a megszüntetendő mellékvonalak listája lesz.

Előzmény: zjakabfi (464547)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.02 -1 0 464564

"A Hatóság végre elkészítette a vasúti társaságok számára kiadott működési engedélyek listáját! :-)"

 

 

Nem működik.

Előzmény: Muurola (463849)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.12.02 -3 0 464563

Papír kérdése, fizikailag járható. Meg őszintén, egy ilyen hátszelű beruházásnál számítana?

Előzmény: paca664 (464560)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.12.02 -2 0 464562

", ha át lenne adva a 135-ösön a pálya"

 

 

Ez sem akadály,eddig is voltak,most is vannak mindenféle menetek.A alapítványi fékezett habzású is arra tartott hajnalban.

 

 

 

"03-nak lenne engedélye nagyvasúton kóricálni. De egyik sincs."

 

 

Ahogy a Tram Trainnak sincs és ahogy a hmvhelyi (szintén át nem adott) pályára sincs.

Előzmény: paca664 (464560)
juxx Creative Commons License 2020.12.02 -2 1 464561

Szerintem is valami metro-vagon-magas padlójú vacak ráerőltetése a MÁV-ra lehet a téma. Az már a Desirók idején is gáz volt, ma már tényleg nem kellene nem alacsonypadlós motorvonatot újonnan venni.

Előzmény: Lovrin (464541)
paca664 Creative Commons License 2020.12.02 -1 3 464560

Mehetett volna, ha át lenne adva a 135-ösön a pálya és a 03-nak lenne engedélye nagyvasúton kóricálni. De egyik sincs.

Előzmény: _nyunyuka (464559)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.12.01 -3 0 464559

"vasraj"

 

Azért mókás, hogy ide a szomszédba közúton, amikor saját lábán is mehetett volna.

Előzmény: paca664 (464556)
PLACI Creative Commons License 2020.12.01 -3 4 464558

Így van, ez nagyon kellene már.

 

Grafikus ülőhelyfoglalási rendszert kérünk!

:)

Előzmény: 418 320 (464553)
paca664 Creative Commons License 2020.12.01 -1 0 464557

Én csak annyit látok hogy tréleren leszállították és tényleges próbák holnap kezdődnek.

Előzmény: _nyunyuka (464555)
paca664 Creative Commons License 2020.12.01 -1 0 464556

Melyiken?

Előzmény: _nyunyuka (464555)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.12.01 -2 0 464555

Megkezdődtek, képek a facén.

Előzmény: Lovrin (464552)
paca664 Creative Commons License 2020.12.01 -2 1 464554

A TMH 676 kocsit gyárt le (legalább részben) itthon. Ezért jöttek ide. Erre is bajosan talál munkaerőt a közel évtizedes kivéreztetés után. Most biztos nem kell nekik ilyen projekt (más sem), esetleg majd az egyiptomi után.

Értem én hogy a magyar mellékvonalbuzzer vasútbarátnak csak Stadler (~jó) meg Uzsgyi (~szar) létezik, de a világ ettől még kicsit tágabb skálán működik. Majd úgyis meglátjuk.

Előzmény: Lovrin (464541)
418 320 Creative Commons License 2020.12.01 -1 2 464553

Régebben, mint ha arról lett volna szó, hogy év végére az app is és az elvira is megújul. Remélem, hogy mind a kettőbe bekerülnek a helyjegyes kocsik felülnézeti képei, már ha kész lesz valamikor.

Előzmény: alex_86 (464545)
Lovrin Creative Commons License 2020.12.01 -1 1 464552

Feltehetően az hogy megkezdődnek a próbák a városi villamosvonalon.

Előzmény: zjakabfi (464547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!