Keresés

Részletes keresés

tumikas Creative Commons License 2020.11.26 -3 4 464419

Mi alapján az? Csak mert te vagy valamelyik haverod rámondta? 

Előzmény: KözlekedésVilág (464417)
KözlekedésVilág Creative Commons License 2020.11.26 -12 13 464418

KözlekedésVilág Creative Commons License 2020.11.26 -12 1 464417

Közérdekű adat.

Előzmény: Vendégsín (464416)
Vendégsín Creative Commons License 2020.11.26 -4 19 464416

Azért szerintem, ha egyik szomszédom a másiknak küldött levelet felbontja és kirakja a kerítésre, kevéssé valószínű, hogy ettől a szemközti szomszéd nem sért jogot, ha onnan kiindulva ő is lemásolja és kiakasztja...

Előzmény: keszekusza76 (464415)
keszekusza76 Creative Commons License 2020.11.26 -2 3 464415

De vonatkozik,

de a facén előbb megjelent,mint itt.

Előzmény: Vendégsín (464413)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2020.11.26 -3 3 464414

...újságírás? Itt?

Előzmény: Vendégsín (464413)
Vendégsín Creative Commons License 2020.11.26 -3 16 464413

A krízisesemesre vajon nem vonatkozik valamilyen levéltitok féle szabály, vagy csak az etikus újságírás iskolapéldáját látni?

Előzmény: segélyvonókészülék (464405)
f_k Creative Commons License 2020.11.26 -1 2 464412

Megállóhelyről. Ha Felsőpakony állomás lett volna akkor nem lett volna elzárva a nyílt vonal.

Előzmény: giornalista (464400)
r1232 Creative Commons License 2020.11.25 -2 0 464411

Nem lehet véletlenül szétakasztani..

Előzmény: riezaK (464410)
riezaK Creative Commons License 2020.11.25 -4 0 464410

Magától nem akad szét, ő akasztotta azt lw valahogy véletlenül... 

Előzmény: segélyvonókészülék (464404)
r1232 Creative Commons License 2020.11.25 -2 1 464409

Á, ezen fog röhögni hónapokig a szakma. És nem is egyedi történet, volt már hasonló.. 😂

Előzmény: segélyvonókészülék (464405)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.25 -2 0 464408

Köszönöm. 

Előzmény: Godolloi HEV (464406)
1116 020-7 Creative Commons License 2020.11.25 -3 4 464407

Tudom, de már most írja a saját verzióját, amikor fogalma sincs arról, hogy igazából mi történt. 
Ettől függetlenül az, nagyon gáz, hogy ez megtörténhet. 

Előzmény: segélyvonókészülék (464405)
Godolloi HEV Creative Commons License 2020.11.25 -2 0 464406

Be kell írni valami érintendő állomást, pl. Nagylapos jó lehet ebben az esetben. De ha valamiért nem, akkor pl. Tápiógyörgyével vagy Csugarral is lehet próbálkozni (persze akkor a gyorspótjegy nem lesz megfelelő, és 6.10 előtt kezdődik az érvényesség, de talán nem baj).

Lehet, hogy ilyen kérdésekre jobb a Díjszabás topik.

Előzmény: zjakabfi (464393)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2020.11.25 -3 2 464405

Tudod a véleményem Gergőről.

De a szitu ettől teljesen függetlenül több, mint vér gáz... 

Előzmény: 1116 020-7 (464403)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2020.11.25 -1 4 464404

Nem pontosan ez történt, de a lényegen nem változtat, elég ciki történet.

Közben javított valamit a kolléga, nem magától akadt szét a vonat.

Előzmény: riezaK (464401)
1116 020-7 Creative Commons License 2020.11.25 -4 1 464403

Reméljük holnap már az RTL klubbon fogsz villogni a híradóban. :)

Előzmény: KözlekedésVilág (464390)
giornalista Creative Commons License 2020.11.25 -1 1 464402

figyelemre méltó :D köszönöm! 

Előzmény: riezaK (464401)
riezaK Creative Commons License 2020.11.25 -2 1 464401

Igen, helyes a forditás, ez történt :D

Előzmény: giornalista (464400)
giornalista Creative Commons License 2020.11.25 -2 3 464400

sziasztok, remélem, szabad laikusként is írni a topikban :) 

 

ez az esemény nem-vonatfanatikus fordításban azt jelenti, hogy egy menetrend szerint közlekedő vonat az utascsere után elindult egy állomásról, de a 3 kocsiból kettőt ott hagyott, ami a következő állomáson tűnt fel? mert azért ez elég harmadik világbeli lenne, de mindenképp színes hír a jó öreg 142-esről :))

Előzmény: KözlekedésVilág (464390)
riezaK Creative Commons License 2020.11.25 -4 0 464399

:D

 

 

Gondolom jegyvizsgáló is egyedül volt, és felszállt az elsőbe, különben feltűnt volna :D

 

Az volt vicces, nem tudom igy volt-e, ha az ajtózárás a hátsókon megtörtént a szétakadás előtt, akkor még be is lettek zárva :D

Előzmény: r1232 (464396)
r1232 Creative Commons License 2020.11.25 -2 1 464398

Ez majdnem olyan jó, mint az eredeti történet.. 😂

Előzmény: hmsoft (464397)
hmsoft Creative Commons License 2020.11.25 -2 23 464397

Skynet öntudatára ébredt, ezért már összetettebb dolgokat is rá lehet bízni. A 2936 számon közlekedő vonat személyszállítási feladata csupán másodlagos volt, elsősorban a vonalon található peronok magasságát kellett pontosítania. A hátsó két egység más eredményre jutott, mint az első. Ezen úgy összevesztek, hogy Felsőpakonytól elváltak útjaik.

hm

Előzmény: -Smiley- (464395)
r1232 Creative Commons License 2020.11.25 -3 0 464396

Nincs...

😂😂🤣

Előzmény: riezaK (464394)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.25 -2 1 464395

Nemár, ezt hogy sikerült?  Simán megállt Pakonyban és leakadt az utolsó 2 kocsi?  Vagy ezt hogy hozták össze?

Előzmény: KözlekedésVilág (464390)
riezaK Creative Commons License 2020.11.25 -1 3 464394

Műszerfalon nincs annak valami jele, hogy egy egységed van vagy kettő vagy három?

Előzmény: KözlekedésVilág (464390)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.25 -2 0 464393

Elvirás jegyvásárlásnál (kicsit bonyolultabb jegy) hogyan lehet beállítani, hogy az első induló vonatra egy órával korábbit adjon ki? (07:10 helyett 06:10) Bp-Békéscsaba vonalon. A további vonatoknál már ismerem a "későbbi továbbutazás" funkciót.

 

 

 

Fizolti Creative Commons License 2020.11.25 -3 3 464392

Egyes helyeken (egyes vasutaknál) erre az egyközpontos állomások végén külön vonatvég-megfigyelő dolgozókat alkalmaznak, akik szóban jelentik, hogy a vonat végén megvolt a tárcsa, esetleg gomb lenyomásával ők adnak gépi úton visszajelentést. 

Egy 150-es vonali állomás D55-ös berendezésének üzembe helyezéséről szóló iratból rémlik, hogy az állomáson már az új berendezés üzemelt, és az egyik irányban az önműködő térköz is, de a másik végén a még nem, ezért az ottani toronyban még megtartották a váltókezelői szolgálatot a vonatvég megfigyelés miatt, a térközbiztosító berendezés üzembe helyezéséig. 

 

 

Előzmény: KözlekedésVilág (464390)
Fizolti Creative Commons License 2020.11.25 -3 3 464391

Valaki hozzáértő biztosan kifejti ezt jobban. 

Addig is:

Lehet nem tudsz róla, de a biztosítóberendezés nem egyenlő a váltóval. 

Amúgy maga az valami szorozva valamennyivel, valószínűsíthetően valami korábbi beruházás alapján önmagában értelmezhetetlen, egy több év múlva tervezett beruházásnál, változó gazdasági környezetben. 

Előzmény: KözlekedésVilág (464389)
KözlekedésVilág Creative Commons License 2020.11.25 -16 4 464390

A zárjelzőtárcsa a vonat végének jelölésére szolgál, de nem csak a "követő vonat" számára ad ez fontos jelzést, hanem az állomási megfigyelőknek is, akik korszerű ellenmenetkizárós biztosítóberendezés híján (szinte) CSAK a tárcsa szemrevételezésével tudhatják, megérkezett a teljes vonat. Ezért is lehet veszélyes a "repülő kereszt", ahol az érkező vonat megállása előtt már indul is az ellenvonat, akár úgy is, hogy az érkező vonat tárcsáját nem feltétlenül figyelte meg senki.

Az én hipotézisem az volt, hogy a korszerű motorvonat "észreveszi" ha elhagyta a hátsó egységét vagy egységeit, és megáll vagy jelez a mozdonyvezetőnek, azaz valami mindenképpen történik. Arra azonban nem gondoltam, hogy a mozdonyvezető a nyíltvonalon szétszereli a szerelvényt... Ez egy nagyon, nagyon tanulságos rendkívüli esemény.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!