Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2020.11.14 -2 0 464170

Tulajdonképpen ezt kérdeztem...☺  meddig szarakodnak vele? 

Előzmény: paca664 (464169)
paca664 Creative Commons License 2020.11.14 -1 2 464169

Talán majd ha megépül a pálya?

Előzmény: zjakabfi (464168)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.14 -2 0 464168

Az Avalaval továbbra sem számolnak... Mikor lesz újra normális belgradi kapcsolatl

Előzmény: sosiforda (464157)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.14 -1 0 464167

Nem olvastam korlátozást.

 

Előzmény: sssey (464165)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.14 -1 0 464166

Tudja valaki, hogy holnap szombaton mikor indul Kiss a 70esen 15 és 18 között?

sssey Creative Commons License 2020.11.14 -2 1 464165

Így, hogy este kijárási tilalom van, a szórakozóhelyek zárva, a szombat és vasárnap hajnali bulivonatok közlekedni fognak a 70-esen és a 100a-n?

 

sssey

_nyunyuka Creative Commons License 2020.11.13 -2 0 464164

szerelvényként

 

Páros gyorsvonatnak meghirdetni?

Előzmény: Abymot (464163)
Abymot Creative Commons License 2020.11.13 -1 1 464163

Nem nagyon, mert kb. a Z30/S36-tal egy időben kellene Kelenföldről továbbindulni Ferencváros felé.

Ezenkívül valószínűleg ehhez se volt könnyű járművet biztosítani, gondolom a Bicskéről 6.20-kor induló vonat fordul vissza szerelvényként és indul 7.54-kor újra Bicskéről.

Előzmény: _nyunyuka (464162)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.11.13 -2 0 464162

Továbbmehetne a 100 vagy 120a-n.

Előzmény: Abymot (464161)
Abymot Creative Commons License 2020.11.13 -2 0 464161

Valószínű örülni fognak a helyből induló vonatoknak, még ha csak Kelenföldig járnak is.

Előzmény: timetable (464160)
timetable Creative Commons License 2020.11.13 -1 0 464160

Bicske tehát nyer néhány helyből induló vonatot üres ülőhelyekkel, viszont elveszíti a ferencvárosi kapcsolatát. 

Előzmény: Abymot (464159)
Abymot Creative Commons License 2020.11.13 -1 0 464159

A 1-es vonalon másik irányban munkanapokon reggel a 4839-es és a 4817-es vonat nem Komáromból, hanem meghosszabbított útvonalon Győrből fog indulni 4929 és 4917 vonatszámon. 

 

A jelenlegi 4929-es és 4917-es vonat munkanapokon csak Tatabányától fog indulni 4417 és 4427 vonatszámon, viszont a 9309-es és 9307-es vonat Tatabányáig mindenütt meg fog állni, ellenben Tatabánya-Kelenföld között csak Alsógallán. Bicskéről rásegítő vonatok fognak indulni 6.20-kor, 6.50-kor és 7.54-kor.

 

Könnyen lehet, hogy ezek egyikének a szerelvénye az új Budapest-Oroszlány vonattal együtt fog kimenni Bicskéig (mivel annak ott lesz négy perc tartózkodása), viszont így elég sokat fog állni Tatabányán is.

Előzmény: sosiforda (464157)
sosiforda Creative Commons License 2020.11.13 -1 0 464158

Tudom az 1-es is részben GYSEV vonal, de ott a nem GYSEV szakasz változásaira a közlemény nem tér ki.

 

A GYSEV szakasz miatt a 20-as mező is megnézhető.

 

 

Előzmény: sosiforda (464157)
sosiforda Creative Commons License 2020.11.13 -1 2 464157

A GYSEV honlapra felkerült a közlemény a menetrendváltásról és a GYSEV magyarországi vonalainak, valamint az 1-es vonalnak a 2020/2021-es menetrendje is:

 

https://www2.gysev.hu/belfoldi-utazasok/vaganyzarak-kozlekedesi-informaciok/2020-december-13-an-eletbe-lep-a-2020-2021-evi-belfoldi-kozforgalmu-menetrend-2020-12-13-000000

 

A dátumot menetrendváltás utánra kell átállítani:

 

https://www2.gysev.hu/belfoldi-utazasok/menetrendi-mezok-a-20192020-es-a-20202021-evi-menetrendi-idoszakra-valamint-a-jelmagyarazat-es

 

Az 1-es vonalon érzékelhető sűrítés lesz. Gondolom, hogy - legalábbis határátmenetben - csak a COVID helyzet elmúltával, de megvalósul Budapest és Bécs között az órás ütem.

Ezen felül is munkanap 5.50-kor új vonat Budapestről Oroszlányba.

Pénteken nem lesz a Budapestről 12.53-kor, 13.53-kor Győrbe menő gyorsított személy (de lesz naponta 12.40-kor bécsi EC).

Az utolsó szombathelyi IC Győrön át 19.40 helyett 20.10-kor indul a Keletiből, hogy a 19.40-es menetvonalát átadja egy bécsi RailJet xpressnek.

21.40-kor naponta új gyorsított személyvonat indul majd Budapest Keletiből Győrbe.

Emiatt a 21.20-kor a Déliből induló személy csak Komáromig megy, a 22.20-as viszont Komárom helyett Győrig közlekedik.

 

Pont most nem lehet majd várhatóan Bécsben karácsonyi vásározni, pedig az eddigi utolsó 20.28-as indulású DACIA után még 21.28-kor és 22.28-kor is indulna Budapestre vonat. Utóbbi egy RJX Münchenből, 22.56-os indulással Győrből és 0.19-es Budapest Keleti érkezéssel.

 

 

hmsoft Creative Commons License 2020.11.13 -1 1 464156

És vajon ha belemennek, honnan lett volna a két torok, meg a hangtompító helyén eredetileg meglévő tetőszakasz? Gondolom az eredetit annak idején nem tették el emlékbe, tehát vagy "bontottat" kell szerezni pl. a Baltikum környékéről (ha egyáltalán akad, aki épp megszabadulna tőle, de nem egy egész Szergejjel együtt akarja eladni), vagy neki lehet esni a nulláról, lakatosmunkával, csak talán az előbbi megoldás könnyebben átmegy (ha átmegy...) az engedélyt kiállító hatóságon.

 

hm

Előzmény: riezaK (464155)
riezaK Creative Commons License 2020.11.12 -1 0 464155

Volt szó arról hogy az 1es Szergej hangtompito nélküli lesz, abba nem mentek bele az illetékesek? 

Előzmény: hmsoft (464153)
hmsoft Creative Commons License 2020.11.12 -1 0 464154

Ezen a januári videón a 3TE25k2m-et tévesztik össze egy hajóval (év elején kezdődött a sorozat üzemszerű használata a BAM-on - a jeles eseménynek szól a rögtönzött háziünnepség), most pedig a kistesó, a buszterszekció nélküli 2TE25k2m fejezte be sikeresen a próbaüzemét, ugyancsak a BAM-on. A 3,1 MW névleges szekcióteljesítményű gépek közül a kisebbikkel a BAM középső szakaszán váltható ki egy-egy 3TE10m (3TE10mk), és ott - ellentétben a keleti szakasszal - a következő pár évben nem valószínű, hogy az elegyek többsége a 3TE25k2m-et igénylő 7100 tonnás kategóriába fog esni. A 2TE25k2m protót a Mururin-hágó környékén próbázták, és bár nem ez a legdurvább a vonalon, de egyrészt a középső szakaszon található, másrészt azért még pont jó arra, hogy elvérezzen rajta bármi, ami nem készült fel kellően a megmérettetésre.

hm

hmsoft Creative Commons License 2020.11.11 -1 2 464153

Én arra a hangtompító nélküli Szergejre azért bedobnék egy árajánlatkérést. Mert akkor egy _füst_ alatt megoldható volna a kettősüzemű szolgáltatás, á la Desiro RUS (Lasztocska) plusz TEP70bsz. :)

hm

Előzmény: Sabee Gigant (464152)
Sabee Gigant Creative Commons License 2020.11.06 -1 3 464152

A helyszín a mondandóm szempontjából másodlagos, a lényeg, hogy a második rendelés mind a 8 szerelvénye hamarabb elkészült, mint az elsőből az utolsó 4 (008-011).

Előzmény: paca664 (464151)
paca664 Creative Commons License 2020.11.06 -3 1 464151

Indulásra készen legfeljebb Bresztben lehet, de szerencsére a kép is ott készült.

Előzmény: Sabee Gigant (464150)
Sabee Gigant Creative Commons License 2020.11.06 -1 2 464150

Sőt, a 018 és 019 is indulásra készen van már Fanipolban: https://trainpix.org/photo/286985/

Előzmény: sssey (464147)
hmsoft Creative Commons License 2020.11.05 -1 2 464149

Költséghatékony és változatos személyszállítási megoldás, kilátókocsis többletszolgáltatással. Sajnos nem alacsonypadlós, nem légkondicionált és nem egyterű, de hát nem lehet mindig mindent egyszerre...

hm

1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.05 -1 2 464148

"A második rendelés beelőzte az elsőt?"

 

 

Igen,mert:

 

- kompletten jöttek,

 

- ahol készültek nem volt leállás,

 

- túl sok már a kötbér az első adag után,

 

- elmúltak a mézeshetek a Megrendelővel és annak tulajával,

 

- veszélyben a 2022-es .........

 

(biztos kiszáradt már a kasseli ajtólapgyár).

Előzmény: sssey (464147)
sssey Creative Commons License 2020.11.05 -1 1 464147

A KISS-ek átadása hol tart?

 

Amiről tudok:

- 005, 006, 007 közlekedik

- 004 a Flirt-ökkel tesztel

 

Még át sem adták az első 11-et, de meglepetésemre tegnap láttam egy fotót, ahol a 012-es és a 015-ös csatolva futópróbázott.

A második rendelés beelőzte az elsőt?

 

sssey

M63,008 Creative Commons License 2020.11.03 -2 2 464146

Bocs, telephelyi elosztásra gondoltam, ami szintén nem stimmel.

Ez egy össze-vissza javítgatott táblázat, ami tele van régről bentmaradt bejegyzésekkel, és mai hozzáírásokkal; a fejléc meg 2014-ről szól, de ahhoz sem passzol sajnos.

Előzmény: M63,008 (464145)
M63,008 Creative Commons License 2020.11.03 -2 1 464145

A területi elosztásra? Melyik gép volt 2014-ben Celldömölkhöz állomásítva szerinted?

Előzmény: 1047 005-2 (464144)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.03 -3 0 464144

Az említett dátum a telephelyi elosztásra vonatkozhat csak.Mivel 2014 utáni események is szerepelnek benne,de nem is ezért lett linkelve.

Előzmény: M63,008 (464142)
haha 1970 Creative Commons License 2020.11.03 -2 0 464143

Az könnyen előfordulhat hogy dolgoztál vele, mert májustól van kint újra, és elég sok felé járt a 317-es a nyáron!

Előzmény: r1232 (464136)
M63,008 Creative Commons License 2020.11.03 -2 0 464142

Elolvastuk, de 2014 júliusához meg aztán végképp nem stimmel...

Előzmény: 1047 005-2 (464140)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.03 -2 0 464141

Pestszentlőrinc esetén mindkettő ostobaság.

Előzmény: r1232 (464137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!