Keresés

Részletes keresés

M41 2175 Creative Commons License 2020.10.27 -3 0 464024

Megteszik azt most is

Előzmény: uJohng (464007)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.27 -7 0 464023

Annyiból értelme lenne hogy eltűnne végre a bz illetve ms ár között kilenne használva a 100as sebesség akkor nyernél vele időt bár így is laza a menetrend nem egyszer péteren vagy vadnàn àllunk 2 percig is mert hamarabb ott a vonat még a bzvel is de a csörgőnél is volt ilyen

Előzmény: Lovrin (464008)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.27 -12 1 464022

Cimbora hadjuk már ezt a csörgő többet fogyaszt dolgot.

Teszek a fogyasztásra havezérlő kocsival elhúzná a szerelvényt jobb mint a bz 

Fuxknak kell erőltetni.

Majd megint lessz télen bz döglés de ugye milyen jó mikor bitang betud ugrani?

Előzmény: f_k (464011)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.27 -9 0 464021

De a deltán nem mehet mert kb 5m szakasz van meg Putnok felől ok hogy a töltés még meg van. De mikor szar helyzetben van az ország gazdaságilag ne hidjük már azt hogy vissza építik a deltát. Jelenleg semmi nem indokolja a delta vissza építését és hülyeséget ne beszéljünk hogy megállót oda kinek? Minek? A szántóföldnek?

Bánréve 1km onnan legyen másfél pogonyi megint ott a nyakában.

Utasszerzés szempontjából is fontos Bánréve a másik pedig aminek lenne realitása a kórház mögött egy megálló amit a 90 években terveztek.

Rühellem a bzt a csörgőt jobban szerettem de ha ez van szerintem a decembertől érvényes 1.08 as menetidő a busszalszemben már versenyképesebb ha az autóval nem is.

Kérdés ezt az előnyt kilehet e használni az órás busszal szemben egy két órás reggel dun sűrített ütemű vonattal. Mert azért vegyük figyelembe hogy a busz nem tud elszakadni a másfélórától

Előzmény: Fizolti (464016)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.10.27 -3 3 464020

Nem! Hanem kell csinálni olyat is!

 

Párszor már említettem asaját tapasztalatomat, miszerint a legjobb megoldások operatívan születnek. A Keleti bezárásakor született Nagykáta-Kelenföld viszonylat is bebizonyította, hogy életképes. Mindenféle (jó pénzért megcsinált) megvalósíthatósági tanulmányok nélkül.

Előzmény: D F T (464019)
D F T Creative Commons License 2020.10.27 -4 3 464019

Ezt a csodálatos S76-ost találmányt inkább Ferencvárosig kellett volna vinni és nem Rákosra. Kő-felsőn át lehetett volna szállni a 80a és 120a vonataira, viszont Fc-ben még lenne néhány átszállási lehetőség.

 

Előzmény: zjakabfi (464006)
Fizolti Creative Commons License 2020.10.26 -2 1 464018

Ha valamilyen zónázó jellegű közlekedés lenne (a Miskolcon lévő felmerült új megállással, Ózdon a vonalhosszabbításokkal, illetve ezekkel és vagy a miskolci tramtrainnel, akkor talán delta nélkül is működhetne a dolog. 

 

Előzmény: f_k (464017)
f_k Creative Commons License 2020.10.26 -3 0 464017

Az irányváltás minimum 5 perc.

Kérdés, hogy Ózdról lenne egy több utas Miskolc felé vagy Bánrévéről? A 2 település nagysága tekintetében az egyik egy több tízezer fős város vonzáskörzettel, a másik egy falunyi kb 2000-3000 fős település. 

Lehet vegyes rendszer is ahogy 1995-ig volt, hogy nem minden vonat ment be Bánrévére, illetve reggel volt olyan hogy külön Ózd-Miskolc ill. Bánréve -Miskolc vonat is volt.

A delta közelében is lehetne megállóhely pl.

Kicsit kényelmesebb gyorsabb eszköznek kellene lenni a vasútnak, mert a busz a központban a Búza téren található végállomással, a 1:30 körüli menetidővel elég jó sűrű követéssel rendelkezik.

Előzmény: Fizolti (464016)
Fizolti Creative Commons License 2020.10.26 -4 1 464016

Mondjuk ha Bánrévén a deltában mennének a vonatok, azzal ott pont ki lenne kerülve maga a település. 

Előzmény: f_k (464009)
uJohng Creative Commons License 2020.10.26 -3 1 464015

azt vissza kéne épiteni Ausztriába.... (bár jelenleg a vonal osztrák oldala is szünetel, de igy egyben lenne értelme)

Előzmény: -Smiley- (464013)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.10.26 -4 0 464014
-Smiley- Creative Commons License 2020.10.26 -4 1 464013

Kőszeg dettó. Nemsokára felújítás, de nem hogy bevinnék a központba. (akár csak Esztergom) 

Előzmény: Lovrin (464008)
Atis57 Creative Commons License 2020.10.26 -3 3 464012

Szia!

Nem ártana megállót létesíteni a Miskolcon a BAZ Megyei Kórháznál az is dobna az utasszámon.? ? ?

 

Lehetne , csaka Kórháznak nincs hátsó bejárata ! S mivel körbe van épitve igy kb 2km  gyalogút lenne.

A kórház kazánháza ,gazdasági udvara  miatt nem valószinű a bejárat megnyitása!--hacsak a "fényestekintetű" személyesen nem szólna .

 

 

Előzmény: f_k (464009)
f_k Creative Commons License 2020.10.26 -2 0 464011

Sajnos a Csörgő alapból nagy étvágyú.

Ehhez nem kell külső "közreműködés" se.

Egy motorvonat mindig gazdaságosabb csak dízelből kevés van hadra fogható, az Usgyik közül is fogynak nem mind dolgozik, Dezsőknél szintén.

Előzmény: uJohng (464007)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2020.10.26 -3 0 464010

Mégpár Tram-train szerelvény, és akár drót alatt, akár anélkül villamosként tovább a belvárosba?

Előzmény: f_k (464009)
f_k Creative Commons License 2020.10.26 -4 2 464009

A bánrévei deltáért is kár , Miskolc felé menetidőcsökkenés lehetne ha meglenne ,távkezelten máshol is működtetnek hasonlót, a hosszabítás ésszerű csak Magyarországon nem divat városközponti megállóhelyet létesíteni. Bz helyett legalább 100 km/h sebességre alkalmas jármű kéne talán egy hibrid motorvonat. Nem ártana megállót létesíteni a Miskolcon a BAZ Megyei Kórháznál az is dobna az utasszámon.

Előzmény: Lovrin (464008)
Lovrin Creative Commons License 2020.10.26 -4 0 464008

Ózd esetében amit meg kellene lépni az a vonal meghosszabbítása kb. 1 km-rel a városközpont irányába, nagyjából a volt kisvasút nyomvonalán. A szükséges terület még rendelkezésre áll, de előbb-utóbb be fog épülni. Önmagában a villamosítással nem lenne sokkal előrébb a vonal, ha a jelenlegi kieső helyen marad az állomás. 

Előzmény: f_k (464004)
uJohng Creative Commons License 2020.10.26 -4 4 464007

M41 esek sokat fogyasztottak.

Bz jóval kevesebbet evett ( különbség 1-1,5liter/km), Bánrévén se Ózdon se kellett körbejárni.

A körüljárás is azért volt mert leégett egy 41 es. ..

Kb. 400 millió Ft többletköltség volt M41 esek üzemeltetése.

Komoly fegyelmik meghurcolások voltak azért ha egy M41 es norma felett fogyasztott, ha tehették lezártak kifuttattak ahol csak lehetett...

 

 

 

Szerintem a Csörgőkből ott erősen vándorolhatott le a gázolaj a kannákba.

 

 

A Bz-t már rizikós levenni, mert lehet már nem ér haza a szolgálatból... 

Előzmény: f_k (464004)
zjakabfi Creative Commons License 2020.10.26 -4 2 464006

f_k Creative Commons License 2020.10.25 -2 2 464005

Önmagát gerjesztő leépülés.

A sok vágányzár a sok üzemzavar nem tett jót.

BDV -k sűrűn lerobbantak amikor idekerültek.  Hatvanban az átépítéskor 9 hónapig  át kellett szállni stb.

A helyi közlekedés meg a helyközi buszok nem mindig csatlakoztak, Mezőkövesden volt olyan amikor 30-40 percet kellett várni gyalog meg 2,5-3 km nem kis táv az 35 -40 perc gyaloglás nem mindenki lakik az állomás közelében.

Előzmény: uJohng (464002)
f_k Creative Commons License 2020.10.25 -4 1 464004

M41 esek sokat fogyasztottak.

Bz jóval kevesebbet evett ( különbség 1-1,5liter/km), Bánrévén se Ózdon se kellett körbejárni.

A körüljárás is azért volt mert leégett egy 41 es. ..

Kb. 400 millió Ft többletköltség volt M41 esek üzemeltetése.

Komoly fegyelmik meghurcolások voltak azért ha egy M41 es norma felett fogyasztott, ha tehették lezártak kifuttattak ahol csak lehetett...

Bz csak 2012  15 után lett elég pl Szilvásvárad felől csak 4 gép szabadult fel...

Ha anno az ózdi vonalat villamosítják és a Ózdi Kohászsti Üzemek nem arra a sorsra jut akkor nem ez lett volna...

Előzmény: M41 2175 (463998)
uJohng Creative Commons License 2020.10.25 -9 4 464003

hát ha azt a kérdést tennéd fel hogy Egerbe vagy Borsodba akarnék e utazni Budapestről..... 

Előzmény: M41 2175 (464000)
uJohng Creative Commons License 2020.10.25 -9 0 464002

Gondolom magától épült az le..... Ha nem utaznak...

Előzmény: M41 2175 (464000)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.25 -8 3 464000

Nah ezt értem csak azt nem Borsodban miért kell leépíteni szándékosan a személyszállítást több vonal esetében is 2010 óta

Előzmény: Divrotcé (463992)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.25 -9 3 463999

Be se kellett volna vezetni az egri órásütemet

Káros döntés volt

Előzmény: sosiforda (463997)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.25 -6 2 463998

az ózdinál is szerelvényfordulóra meg a géphiányra hivatkoztak mikor 2010 ben ketté szedték a vonalat 6 évig

Előzmény: sosiforda (463997)
sosiforda Creative Commons License 2020.10.25 -1 2 463997

A szerelvényfordulóra hivatkoznak, hogy azért majd csak decembertől.  

 

Meg a kassai Ic-k bevezetése, ez tiszta sor.

 

Csak az nem, hogy miért nem ezzel egyidőben - decemberben- lett bevezetve az egri órás ütem és emaitt a s.újhelyi közvetlen vonatok elvágása, hanem sürgősséggel már október 25-tól

Előzmény: uJohng (463991)
Divrotcé Creative Commons License 2020.10.25 -2 2 463996

Ilyen egyszerű.

 

Igenis. És minden egyes módosításnál is kilincseljen majd? Ja, hogy most is ezt teszi?

Előzmény: uJohng (463993)
uJohng Creative Commons License 2020.10.25 -2 0 463995

Ja, ahhoz már kéne tudni valamit..... 

Előzmény: _Nyuszi (463994)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.25 -4 7 463994

Van az az ember, akinek az a dolga, hogy megírja.

Van az az ember, akinek az a dolga, hogy rugdossa azt, aki nem írja meg.

...

(Hosszan folytatható.)

 

És akkor más írjon, ingyen? Ott van az a sok okos ember a nagyházban, meg a másikban, tolják össze a buksijukat és alkossanak valami jót..

Előzmény: uJohng (463993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!