Keresés

Részletes keresés

Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.29 0 0 2004

San Monaban hogy lehet bejutni a bárba, ahol bunyózni lehet? Az a köcsög Spike nem enged be. Próbáltam nappal, este, éjjel, de nem megy.

Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2003

Közben újrakezdtem, mert elrontottam még az elején valamit. Az új csapat Én (továbbra is night ops expert), Trevor, Ice, Brain, plusz felvettem Irát és Dimitrit. Mikor lent vagy a lázadók bunkerében, ki lehet rámolni a szekrényeket. Egy csomó lőszert és gránátot szereztem tőlük, meg dobókéseket, amelyek jól jönnek majd. :)

 

Drassen előtt belefutottam egy őrjáratba. Azt írta, heten vannak, de a végén ezek is voltak vagy tizenöten.

 

A tehénverés működik még? Mert a Drassen előtti szektorban van néhány. Ha érdemes, időnként elverem őket. :)

Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2002
Egyébként mióta lehet Dimitrit rögtön az elején felvenni? Úgy emlékeztem, hogy nem lehet, de tegnap mégis sikerült. Annyi volt a lényeg, hogy előbb beszéltem vele, mint Irával. A dobókéseit rögtön át is adta az emberemnek. :)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2001
Wolf nem jó rá? Valamennyire ért a robbanóanyagokhoz. Zárnyitónak lehet, hogy megint felveszem Steroidot. Nekem bejön.
Előzmény: _midnite (2000)
_midnite Creative Commons License 2009.05.07 0 0 2000


zárnyitó, de főleg aknaszedő mindenképp kell a csapatba.
Előzmény: Commander Pepe (1999)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1999

Itt sokkal több volt a kezdőpénz, mint az eredeti játékban. Igaz, a zsoldosok is kicsit drágábbak, de annyival azért nem. Így rögtön jobb kezdőcsapattal vágok neki. Én, Wolf, Ice, Raven.

 

Remélem, a bányák is többet termelnek, mert ha nem, szarban leszek!

Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1998

Csak nem tudtam ellenállni, felraktam a Wildfiret. Miguelnek milyen buzi hangja lett. :)

 

Valami drogkartellt emlegetett. Ezek szerint van valami más szál is a történetben?

 

Tényleg rendesen átrajzolták a terepet. Szinte semmi sincs ott, ahol eddig volt. És az ellenfelek is keményebbek. Rögtön a reptéren fekete ellenfelek jönnek, pedig ott sárga és piros szokott csak lenni.

 

Kingpint nem fogom kinyírni egy ideig. Hadd küldje a mókusokat értem. :)

Előzmény: _midnite (1997)
_midnite Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1997


Ha megölöd Kingpin-t, akkor nem fog küldeni bérgyilkost, csak ha életben hagyod. Én meg szoktam ölni, az egy jóféle csata :)
(csak arra kell vigyázni, hogy a San Mona-i ártatlanokat ne lődd le, mert akkor Tony is ellenséges lesz, és nem tudsz tőle vásárolni)



A Wildfire storyban ugyanaz, a térképek elrendezése más (nehezebb, jelenleg Almába pl. be sem tudok menni, mert nem találtam alkalmas helyet), van plusz 1 város, illetve a meglévő városok nagyobbak. (Drassen 3 helyett 4 mező, Chitzena 2 helyett 4, Estoni 1 helyett 2)
Előzmény: Commander Pepe (1995)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1996
Még valami. A Wildfireben ugyanazt a sztorit játszod végig, vagy ott azt is átírták? Ha jól tudom, van egy plusz város is.
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1995

Jól hangzik! Kipróbálom. :)

 

Mindig is irritált Kingpin feje, csak valahogy San Monara nem fordítottam sok figyelmet, mert inkább foglaltam a városokat.

 

Egyszer végig akarom játszani úgy, hogy minden küldetést megcsinálok. Robotot pl. még nem építettem sosem.

Előzmény: _midnite (1994)
_midnite Creative Commons License 2009.05.06 0 0 1994


Egyesével jönnek, annyit látsz hogy egy fekete ruhás csóka elindul feléd és megtámad.

Egész csapatra nem veszélyes, ám mivel magas szintű (6 aszem) a csapat egyik tagját, vagy gagyi kiképzőket párban (Biff, Flo, Ira, stb) el tud tenni láb alól.



Szokott lenni náluk jó cucc. (gépkarabély, P90 géppisztoly, stb.)
Előzmény: Commander Pepe (1993)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1993
És ez a támadás hogy néz ki? Megjelenik pár ember, és indul az action? Sokan vannak? És ha van milícia, az segít?
Előzmény: _midnite (1992)
_midnite Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1992


inventory:

nekem nincs felrakva a mod ezen része. Amit szoktam használni, az a cuccokra rakható 'extra zseb'. Azt szoktam felszerelni, amibe lehet kést meg gázálarcot tenni. (field ops leggings aszem, kevlárra lehet tenni)



fegyverek:

Igazi kedvencem - a dobókésen, shurikenen kívül - nem nagyon van. Általában mindig megnézem hogy esett-e a csata közben valami jó gépkarabély, ha igen, akkor jobb-e mint a jelenlegi.
Bobby Ray-ből nem szoktam rendelni.



csapat:

Én most wildfire-t játszom, aminek a jellegzetessége a sok zárt ajtó, és az aknamezők.
Jelenleg:
- Thor: wildfire-be KELL egy orvos, ezen kívül a fontos képességei (health, agility, wisdom) magasak. Jól jött még, hogy a leadship-je 52, ami elég az első három városban.
- Blood: egyik legjobb zsoldos ár/érték arányban (olcsó, és minden fontos képessége 80 körül), meg jó a throwing képesség
- Barry: aknát szedni meg zárat nyitni




Kingpin bérgyilkosai:
Ha csak a nagy térképen mozgatod az embereket, akkor nem támadnak, csak ha lemész 'földszintre'.
Egyébként ha megölöd kingpint, nem jönnek a fejvadászok.
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1991
Még egy kérdés. Ha Kingpin rámküldi a bérgyilkosokat, és az emberem egy városban találkozik velük, a milícia megvéd? Még sosem találkoztam velük, ezért kérdezem. Most tervezem, hogy összerúgom a port Kingpinnel a buli kedvéért. :) Azt viszont nem szeretném, ha a gyökér embereimet, akik szétszórva vannak a pályán, levadásszák. A főcsapattal nem lenne probléma. Abból mindig csak egy van, és együtt mozognak. Nekik egy bérgyilkos ínyencfalat. :)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.05 0 0 1990

Közben gyűlik a tapasztalat az 1.13-mal kapcsolatban. A sok fegyver nekem bejön, bár tényleg nehezebb áttekinteni, de a változatosság gyönyörködhet. Az már más kérdés, hogy nem reális, hisz egy hadseregben nem divat az ezerféle fegyver.

 

Az új inventory már nem tetszik annyira, mert bár úgy tűnik, több cuccot lehet egyszerre cipelni, de a millió féle zseb, a nagy táskába pakolható kis táska, és az abba pakolható még kisebb táska macerássá teszi a dolgot. Főleg harc közben. Persze lehet, hogy csak nem találtam még meg az ideális táskákat, mellényeket.

 

Egy-két tipp jól jönne ezekkel kapcsolatban.

 

Mivel Bobby Raynél a maximális kínálatot állítottam be, és általában egy város elfoglalása után csak akkor megyek tovább, ha fullon van a milícia, a felszerelés gyorsan javul. Pénz van, és kínálat is. Mondjuk Drassen után rögtön Almába szoktam menni, így ez sem okoz nagy változást. Azért szeretem ezt a sorrendet, mert utána a jobb cuccokkal a többi város könnyen elfoglalható. Megér ennyit, hogy Almában kicsit szenvedni kell.

 

Itt is kíváncsi lennék, kinek mi a kedvenc fegyvere. Nekem a régi FN-FAL itt is bevált, de biztos akad jobb is. A Custom Mercnek most ez van.

 

Úgy vettem észre, hogy a gép kicsit okosabb lett. Bekerít, mögém lopakodik, tetőre mászik. Ezek a régiben nem voltak jellemzők.

 

 

A csapatom egyelőre a jól bevált, de később mindig veszek fel még 1-2 új arcot is. (Lynx, Scope, Fidel (a bombák miatt) a kedvencek. Érdekes, de Ivan nem annyira, pedig az első részben mindig megvettem.

 

Jelenleg Ice és Steroid van a bandában. Előbbi a gyorsasága és a pontossága miatt, továbbá mert jól tanít, utóbbi meg azért, mert már megszoktam. Tudom, sokan nem szeretik Steroidot, mert nem túl gyors, és kicsit hülye is, de a zárakat jól nyitja, fegyverrel tud bánni, jól javít mindent, és erős is, így ő cipeli a tartalék muníciót.

 

Mellé természetesen jönnek az ingyenes és a nagyon olcsó figurák is javítani, milíciázni, szállítani. Ezekből 5-6 mindig összejön, de meló is van bőven.

 

Az emberem night ops expert, ez nekem bevált. Magas agility, dex, str, wis, mrk. Némi mech pontja is van, mert időnként még a saját cuccait is javítja. Pl. ha egyedül elkolbászolok vele egy hétig, míg a többiek milíciáznak. Az FN-FAL mellet van egy kis hangtompítós SMG és pár shuriken nála. Meg persze néhány gránát. Éjjel egy terminátor. :)

 

Dokim nincs, mert a kisebb sérülések miatt nem kell, ha meg nagyon szétlőnek valakit, általában visszatöltöm. Szerencsére ez ritka.

 

 

Egyelőre ennyi, de a játék java még csak ezután jön. :)

Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.03 0 0 1989

Köszi! Ez kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat.

 

Én se szeretek a milíciával harcolni, mert baromi lassú a játékmenet, és azt vettem észre, hogy ha ők is ott harcolnak, sokkal nagyobb a veszteségük, mint egy auto resolve esetén.

 

Viszont ha kevés a milícia, és sok az ellenfél, akkor általában én is besegítek a védelembe.

Előzmény: _midnite (1988)
_midnite Creative Commons License 2009.05.03 0 0 1988
>>>a fekete zsoldosokat kurva jól irtja. Egy dobás, egy halál.
>>>Viszont a pirosaknak kell vagy három, mire megfekszenek.

Nem a színtől függ.

Ha látja a találatot valaki, vagy észreveszi a megtámadott a dobást, akkor simán sebez, ha nem látja senki, akkor instant kill.


Az összehívásos dolgot passzolom, sosem harcolok együtt milicistákkal. (inkább kivonulok és visszafoglalom)
Előzmény: Commander Pepe (1987)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.05.01 0 0 1987

Közben túl vagyok a támadáson. Kb. hetvenen voltak, de a tetőről mindet leszedtem. :)

 

Már megvan a SAM is, és most épp Almában irtom a jónépet.

 

Vettem egy csomó shurikent az emberemnek, mert annyira megtetszett :) , és a vicces az, hogy a fekete zsoldosokat kurva jól irtja. Egy dobás, egy halál. Viszont a pirosaknak kell vagy három, mire megfekszenek. Ja az emberem night ops expert, és persze általában éjjel mozog.

 

A járőröző milíciák mire jók? Csak mert baromi drágák, és sok esélyük nincs, ha belefutnak egy nagyobb csapatba. Az mondjuk nem rossz, hogy látom a környéken mozgó csapatokat.

 

Lejjebb olvastam, hogy lehetséges az összes városvédő milíciát összehívni egy szektorba támadás esetén. Ezt hogy kell?

_midnite Creative Commons License 2009.04.30 0 0 1986
>>>1. Ez valami bug?


Nem, az átvezető képsorok alatt a királynő mondja hogy küldjék Drassenbe a hadsereget.
Az eredeti játékból kihagyták a tényleges támadást a fejlesztők, az 1.13 modolói meg visszakapcsolták.

Egyébként nehézségi szintenként változó mennyi ember támad. Aszem 60-150 fő között.


>>>2. Ha nem, akkor ezzel mi a fenét lehet csinálni? A második nehézségi
>>>szinten játszom, és ezt kicsit erősnek érzem. Nincs az a lőszermennyiség,
>>>ami ide elég lenne.


1. ha van időd, bebújsz egy épületbe, aminek csak egy ajtaja van. sok idő míg mindegyik bemegy :)

2. nem Drassenbe mész először. (San Mona - Chitzena - Chitzena SAM - Cambria - Cambria SAM - Drassen) San Monából (box, kingpin pénze) és a két bányából (Chitzena, Cambria) már lesz elég pénzed normális emberekre meg fegyverekre.

3. Nem foglalod el a középső Drassen-i szektort. Csak a repteret meg a bányát. _A középső szektor elfoglalása a trigger a támadáshoz._ Elfoglalod a repteret meg a bányát, kiképzel max miliciát, elfoglalod a középsőt. Elméletileg egy 3-4 fős csapattal, meg 40 miliciával már a játék elején megvédhető.
Előzmény: Commander Pepe (1985)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.30 0 0 1985

Rögtön az elején egy kis érdekesség. Drassent elfoglaltam, nem volt nehéz. Elkezdtem képezni a milíciát, és pár óra múlva már kaptam is egy támadást. Természetesen kész milícia még nem nincs. Térkép írja, tizenöt ellenséges katona. Mondom, semmiség, mert bár nappal van, egy tetőre felmászva lekapkodom őket. Hullik is a nép három zsoldosom kezétől, de valahogy nem akarnak fogyni. Hármasával, ötösével másznak a tetőre utánam, és irtom is őket azonnal, de még mindig jönnek. Megnézem a térképet, és azt látom, hogy még ÖTVEN van belőlük. Úgy, hogy már vagy húsz elhullott. Gondolkodni kezdtem, és az alábbi kérdések jutottak eszembe:

 

1. Ez valami bug?

 

2. Ha nem, akkor ezzel mi a fenét lehet csinálni? A második nehézségi szinten játszom, és ezt kicsit erősnek érzem. Nincs az a lőszermennyiség, ami ide elég lenne.

 

3. Van a játékban atombomba? Mert ha igen, csak azt kell tudnom, hol, és megoldom a problémát.

Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.30 0 0 1984

Köszi a jótanácsot!

 

Közben lassan kipucolom Drassent. Az éjszakai harcosommal viszonylag könnyen megy a dolog. :)

 

Érdekes ez az új inventory, kicsit a JA első részére emlékeztet.

 

Azt hiszem, egyelőre kiegészítő nélkül is elég újdonság van, de ha végigvittem, megy fel a WF is. :)

Előzmény: _midnite (1983)
_midnite Creative Commons License 2009.04.30 0 0 1983


Jaja, ezzel én is így voltam :)


De ha megunod (két-három végigjátszás után tudod hogy melyik területet honnan és hogy érdemes megtámadni), akkor mindenképp ajánlom a WildFire-t.
- teljesen átalakított térképek
- nehezebb térképek
- az eredeti WF-höz képest az 1.13 'alá került' változat stabil, nekem csak egyszer fagyott ki két végigjátszás alatt (Drassenben kiakadt az általam telepített aknazárra - 60-65 akna robbant)



Egyébként azt vettem észre, hogy a régi változatokkal szemben késelni (mögémész, ha nem vesz észre instant kill) majdnem lehetetlen: sokkal többet mozognak az ellenfelek.



És egy tanács: ha vihar van (vagy csak simán esik) NE harcolj! korlátozza a látótávolságot, de valami miatt ez nem vonatkozik az ellenfelekre, és borzasztó élmény lesz úgy, hogy nem látsz csak 3-4 kockára, de 8-10 távolságból lőnek rád...
Előzmény: Commander Pepe (1982)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.29 0 0 1982

Közben felpakoltam az 1.13-as cuccot, működik. A wildfire modhoz még nem nyúltam.

 

Jó ez a játék. A régi térkép, a régi arcok, és egy rakás új cucc. Ez hiányzott! :)

 

 

Előzmény: _midnite (1981)
_midnite Creative Commons License 2009.04.29 0 0 1981


Hát a modnak mindegy hogy dobozos vagy torrent shop-os JA2-d van, de kell neki egy installált JA2.
(amúgy ez benne van a telepítési útmutatóban..)
Előzmény: Commander Pepe (1980)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1980
Kell hozzá az eredeti játék? Valahol megvan még, de ha nem kell, inkább nem kezdem el keresni.
Előzmény: _midnite (1978)
Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1979

Köszi!

 

Ennyit arról, hogy jön a vizsgaidőszak. :)

Előzmény: _midnite (1978)
_midnite Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1978
http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=204345&page=0&fpart=1


Innen le lehet tölteni egy JA2 1.13 verziót, ez a legegyszerűbb, mert ez ún. '1 click installer' a többinél - bár lehet frissebbek - copypastelni meg fileokat átnevezni kell. A bear's pit fórumon rajta vannak azok is.



innen:
http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=192159&page=1&nt=7&fpart=1

meg le tudod tölteni az 1.13 moddal kompatibilis wildfire térképet (+2 város, átalakitott városok harci nézetben, nehezebb város 'kiosztások')
Commander Pepe Creative Commons License 2009.04.28 0 0 1977
Évekkel ezelőtt többször is végigjátszottam a JA2-t, és egyszer az JA:UB-t is. Az egyik kedvencem volt, és gondoltam, előszedem megint. Beleolvastam a fórumba, és mintha itt már egy teljesen más játékról lenne szó. Olyan cuccokról írtok, amilyenekre egyáltalán nem emlékszem. Valami modot használtok hozzá? Ha igen, melyiket?
gyanus_capa Creative Commons License 2009.03.05 0 0 1976
próbáld meg egy electronic trait-es fickóval (pl Barry) nyitogatni a zárakat!


egyébként tankokat lehet még füst + robbanóanyag kombóval is irtani. ha beburkolod őket füsttel, nem tudnak támadni
Előzmény: mikroszan (1974)
_midnite Creative Commons License 2009.03.05 0 0 1975

 

 

Próbáld ki az 1.13 féle wildfire modot. Lentebb be van linkelve hogy honnan lehet leszedni. (a bear's pit fórumon van a link).

 

 

Az 1.13 alá illesztett WF egyáltalán nem bugos, nekem legalábbis egy sem jött elő...

Előzmény: mikroszan (1974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!