Közben túl vagyok a támadáson. Kb. hetvenen voltak, de a tetőről mindet leszedtem. :)
Már megvan a SAM is, és most épp Almában irtom a jónépet.
Vettem egy csomó shurikent az emberemnek, mert annyira megtetszett :) , és a vicces az, hogy a fekete zsoldosokat kurva jól irtja. Egy dobás, egy halál. Viszont a pirosaknak kell vagy három, mire megfekszenek. Ja az emberem night ops expert, és persze általában éjjel mozog.
A járőröző milíciák mire jók? Csak mert baromi drágák, és sok esélyük nincs, ha belefutnak egy nagyobb csapatba. Az mondjuk nem rossz, hogy látom a környéken mozgó csapatokat.
Lejjebb olvastam, hogy lehetséges az összes városvédő milíciát összehívni egy szektorba támadás esetén. Ezt hogy kell?
Nem, az átvezető képsorok alatt a királynő mondja hogy küldjék Drassenbe a hadsereget. Az eredeti játékból kihagyták a tényleges támadást a fejlesztők, az 1.13 modolói meg visszakapcsolták.
Egyébként nehézségi szintenként változó mennyi ember támad. Aszem 60-150 fő között.
>>>2. Ha nem, akkor ezzel mi a fenét lehet csinálni? A második nehézségi >>>szinten játszom, és ezt kicsit erősnek érzem. Nincs az a lőszermennyiség, >>>ami ide elég lenne.
1. ha van időd, bebújsz egy épületbe, aminek csak egy ajtaja van. sok idő míg mindegyik bemegy :)
2. nem Drassenbe mész először. (San Mona - Chitzena - Chitzena SAM - Cambria - Cambria SAM - Drassen) San Monából (box, kingpin pénze) és a két bányából (Chitzena, Cambria) már lesz elég pénzed normális emberekre meg fegyverekre.
3. Nem foglalod el a középső Drassen-i szektort. Csak a repteret meg a bányát. _A középső szektor elfoglalása a trigger a támadáshoz._ Elfoglalod a repteret meg a bányát, kiképzel max miliciát, elfoglalod a középsőt. Elméletileg egy 3-4 fős csapattal, meg 40 miliciával már a játék elején megvédhető.
Rögtön az elején egy kis érdekesség. Drassent elfoglaltam, nem volt nehéz. Elkezdtem képezni a milíciát, és pár óra múlva már kaptam is egy támadást. Természetesen kész milícia még nem nincs. Térkép írja, tizenöt ellenséges katona. Mondom, semmiség, mert bár nappal van, egy tetőre felmászva lekapkodom őket. Hullik is a nép három zsoldosom kezétől, de valahogy nem akarnak fogyni. Hármasával, ötösével másznak a tetőre utánam, és irtom is őket azonnal, de még mindig jönnek. Megnézem a térképet, és azt látom, hogy még ÖTVEN van belőlük. Úgy, hogy már vagy húsz elhullott. Gondolkodni kezdtem, és az alábbi kérdések jutottak eszembe:
1. Ez valami bug?
2. Ha nem, akkor ezzel mi a fenét lehet csinálni? A második nehézségi szinten játszom, és ezt kicsit erősnek érzem. Nincs az a lőszermennyiség, ami ide elég lenne.
3. Van a játékban atombomba? Mert ha igen, csak azt kell tudnom, hol, és megoldom a problémát.
De ha megunod (két-három végigjátszás után tudod hogy melyik területet honnan és hogy érdemes megtámadni), akkor mindenképp ajánlom a WildFire-t. - teljesen átalakított térképek - nehezebb térképek - az eredeti WF-höz képest az 1.13 'alá került' változat stabil, nekem csak egyszer fagyott ki két végigjátszás alatt (Drassenben kiakadt az általam telepített aknazárra - 60-65 akna robbant)
Egyébként azt vettem észre, hogy a régi változatokkal szemben késelni (mögémész, ha nem vesz észre instant kill) majdnem lehetetlen: sokkal többet mozognak az ellenfelek.
És egy tanács: ha vihar van (vagy csak simán esik) NE harcolj! korlátozza a látótávolságot, de valami miatt ez nem vonatkozik az ellenfelekre, és borzasztó élmény lesz úgy, hogy nem látsz csak 3-4 kockára, de 8-10 távolságból lőnek rád...
Innen le lehet tölteni egy JA2 1.13 verziót, ez a legegyszerűbb, mert ez ún. '1 click installer' a többinél - bár lehet frissebbek - copypastelni meg fileokat átnevezni kell. A bear's pit fórumon rajta vannak azok is.
Évekkel ezelőtt többször is végigjátszottam a JA2-t, és egyszer az JA:UB-t is. Az egyik kedvencem volt, és gondoltam, előszedem megint. Beleolvastam a fórumba, és mintha itt már egy teljesen más játékról lenne szó. Olyan cuccokról írtok, amilyenekre egyáltalán nem emlékszem. Valami modot használtok hozzá? Ha igen, melyiket?
jelenleg a wildfire-t nyomom, első alkalommal. de nem lesz több, az tuti. iszonyat bugos. érdekes, hogy a rocket launcherek, vagy nem is tudom mi volt a nevük, azok sosem jöttel elő a játékban, ez wildfire specialitás? még az ellenségnél se volt soha, se töltény hozzá. de ami igazán idegesit, az most, a meduna alatti bunkerben lepett meg. lemegyek, egy ellenség van a kezdő szobában, lelövöm, van nála egy kulcs. körülöttem több ajtó, még magic se birja lockpickelni, erővel se lehet kinyitni. tehát akkor a kulcs jó lesz bele tuti - de nem! egyik ajtót belülről kinyitotta az ellenség, megöltem ott mindenkit, egyikük maga után hagyott egy másik kulcsot. na az sem jó. gránátot is dobtam az ajtókra, megküldem law-val, de semmi. most akkor jól beragadtam úgy 99,9% teljesitése után?
a 4 helyet én eddig a reflex sight + 7x scope + AR suppressor + lam 2000 négyesre használtam, viszon ha acog combo-t használok, akkor egy hely felszabadul, mert az reflex sight és 4x scope egyben. de ezexerint két hely kell a gránátvetőnek.. a gránátnál a gránátvető sztem jobb, mert a robbanó gránátok nem ütnek nagyot, a gránátvetősek viszont igen.
beraksz a négy hely közül egybe egy gránátvetőt, egy másikba meg egy gránátot.
Lőni úgy lehet, hogy azzal a gombbal, amivel váltasz single shot-burst között kattintasz mégegyszer, és azzal aktiválod a gránátot.
Szerintem nem éri meg a plusz helyeket (inkább trigger group, red dot, ilyesmi), inkább sima gránátokat szoktam vinni, meg gránátvető van egy-két embernél.
hát ez alapján a wood camo a legjobb, a sivatagi terepen a sivatagi, az urban meg nem igazán fontos, mert városban amúgy is van fedezék. de vannak különböző cuccok amik eleve adnak camo-t, az hogy számít?
ezek vicces dolgok. viszont én még nem tartok ott hogy aknavetőm legyen, a normál gránát meg nem üt elég nagyot. a mustár viszont tökéletes. és mivel a gép nem feltétlenül lát (éjszaka), ezért is át is gyalogol a mustáron, vagy felszedegeti az ott meghalt arcok fegyvereit... az ilyen egyben megrohannak dolgokat már többször rendeztem le vele. :)
a mustár hasznos dolog. :) van hogy terepen is rámugrik egy rakás fazon a szomszéd mezőről, és egyszerre megjelenik egy rakás köcsög. 2-3 mustár viszont helyre teszi őket. ez az a pont ahol hangosan fel szoktam röhögni játék közben. :)
a nem nagy távolság az olyan 10-1x mező. a gond az, hoyg a kétkezes smg-k pont ennyire jók. de már ha a lőtáv vége felé lősz, azért is komoly mínusz to hit jár. tőled 5-6 mezőre álló ellent is nehéz eltalálni egy pisztollyal, vagy machine pisztollyal. hacsak nem full célott lövést adsz le. de az meg sok idő, a kétkezes pisztolyoknak vagy machine pisztolyoknak meg pont az lenne az előnye, hogy kevés AP kel a használatához.
én a drassen counterattackot rendszeresen a kocsmából oldom meg, úgy, hogy az egyik kari néz ki az ajtón, kb így:
00000000 00--------- 00I 00A 00I0K 00I 00I
A csík elvileg a falak, a 0 az üres mezők, az A az ajtó, a K a karakter. namost az ajtón kilőve már gondot okoz eltalálni valakit egy egykezes SMGvel, akkor is ha csak pár mezőre áll az ajtótól és a karakter látja.
Szvsz nem minden esetben jó fejre lőni. Alt-al meg kéne nézegetni, hányszor fordul elő a sisak-nincs páncél/szar páncél kombó az ellenfélnél. Éjszaka meg a lámpáktól eltekintve nem kell nagy távolságra lőni. De ez most csak elmélkedés:)
igen, csak az a baj, hogy smgből az használható igazán, ami kétkezes. ami egykezes, annak kicsi a hatótávolsága, és nem is pakolható rá egy csomó olyan cucc, ami javítana a pontosságukon. A rövid hatótávolság miatt meg olyan mínuszokat kapnak, amivel még éjszaka sem egyszerű eltalálni az ellen fejét pl. Testre célozva meg túl sok lövés kell neki.