Keresés

Részletes keresés

Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.20 0 0 1942
na hangtompítós kérdést átgondolva arra jutottam hogy az smg-k nek sokkal több értelme van mint gondoltam (bizonyosoknak), ugyanis azokra rámegy a pistol suppressor és nem kell hozzá cold loaded lőszer a viszonylagos hangtalanságra. sőt van smg beépített hangtompítóval.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.20 0 0 1941
igen, flo. napközben agilityt gyakorol. :) wolf és len a kettő, ezt tegnap olvastam.
egyébként nem számít sokat, több fegyvert szerzek naponta, mint amennyit el tudok adni...
Előzmény: _midnite (1940)
_midnite Creative Commons License 2009.01.20 0 0 1940

 

Ráadásul, ha ez az otthagyott ember FLO, akkor még plusz profittal is tudja eladni a fegyvereket.

 

Nem tudom pontosan, 10-15%kal több zsetont kapsz.

 

Egyébként van még 2 ilyen zsoldos, akinek ez a képessége megvan, de elfelejtettem őket. (talán Wolf az egyik)

Előzmény: Joranne_Sutt (1939)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.20 0 0 1939
helyesbítek, annyira nem észleli simán. egy 22 ellenfeles pályán pár ellen legéppuskázása után eléggé megszorongattak, de hiába lődöztem, csak kerülgettek, de nem feltétlenül találtak meg. viszont ez sztem a flash suppressorral is lehet hoyg elérhető.
cold loaded lőszert viszont még nem dobtak el, vennem kell braytől.

rájöttem egy trükkre. tonynak adtam el fegyvereket, és ott hagytam az emberemet. este visszanéztem, még mindig bent állt, tony is ott volt, el lehetett neki adni még egy adagot. ez sztem bug, de pofátlanul ki lehet használni :) ugyanis hans nem mindig enged be olyan szöveggel, hogy leltározik, vagy tony nincs itt éppen.
Előzmény: _midnite (1938)
_midnite Creative Commons License 2009.01.20 0 0 1938

simán észleli is az ellen

 

próbáld meg cold loaded lőszerrel, nekem úgy működött.

Előzmény: Joranne_Sutt (1937)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1937
simán észleli is az ellen. a késes dolog az ami hangtalan.
Előzmény: Joranne_Sutt (1936)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1936
nos megnéztem, az AR suppressor gyakorlatilag majdnem mindegyik nyugati AR-re rámegy. a commando innetől kezdve csak azért jó, mert 5 AP-s. de ebben a kategóriában a valmet m82 lényegesen jobb nála. finn cucc végülis. :)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1935
aha, hát mivel ált. éjszaka mozgok, az meg este 9től reggel 7ig van (10 óra), ezért engem annyira nem zavar, pláne ha magas az adott karakter agilityje. foxnak pl. magas.
Előzmény: _midnite (1934)
_midnite Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1934

 

 

Van egy ilyen érték, hogy 'need for sleep', editorban lehet megnézni.

 

 

Az egyik véglet Razor (3 óra), Buzz (4), Fidel (4), Cliff (4), Steroid (5)

 

A másik meg Flo (12), Fox (12), Shank (12) Maddog (10), Igor (10).

 

 

Ezt még csökkentheti a night ops képzettség illetve a martial arts 1-el.

 

(Wolf-nak 10 a need for sleep-je, de mivel night ops-os, ezért 9nek számít)

 

 

 

 

 

Még annyit az assault rifle supressorhoz, hogy ha rejtve akarsz maradni érdemes cold loaded lőszert használni. Mivel azonban gyengébb, mint a sima, ezért ha lebuksz, lőszert kell cserélni.

(erre pisztolynál nincs szükség)

Előzmény: Joranne_Sutt (1933)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1933
az mitől függ mennyi alvás kell neki?
Előzmény: _midnite (1932)
_midnite Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1932

 

 

Flo-val nem érdemes szórakozni, mert hogy ha nagykemény kommandóst csinálsz is belőle, akkor is 12 óra alvásra van szüksége naponta, ami azt jelenti, hogy csatában sosem lesz maximum energián/AP-n.

 

Ugyanez az összes álomszuszék olcsó zsoldos igaz: Shank, Dynamo, Maddog...

(bár maddog a 10 óra alvásával már jobb)

Előzmény: Joranne_Sutt (1931)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1931
aha, mert szerintem ezt a hangtompítót már próbáltam, és elég sok puskára rámegy, nem csak a commando-ra. a leírásában is az van, hogy fits on most assault rifles.
de ha azt mondod, hogy ezzel éjszaka végig lehet írtani egy sokellenfeles pályát anélkül hogy észlelnének, akkor rendelek braytól :)

elkezdtem flo-t kiképezni, hát rájöttem hogy előbb fel kell húzni az agilityjét, és kicsit a strengthjét is, mert egyébként kritikán aluli. :) két bevetésben viszont a marksmanshipje már felfejlődött 51-re.
Előzmény: _midnite (1930)
_midnite Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1930

 

 

100%os hangtomplító nincs a játékban, még az a mesterlövész puska, amelyik beépített hangtompítót használ, és cold loaded* lőszert használ sem teljesen zajtalan.

Szvsz az AR supressor jól működik.

 

 

 

 

*nemtom hogy van magyarul. Kevés puskapor van a lőszerben, kevesebb zajjal jár.

Előzmény: Joranne_Sutt (1929)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1929
aha, de az nem az a suppresssor, ami nem 100%-os?
Előzmény: _midnite (1928)
_midnite Creative Commons License 2009.01.19 0 0 1928

 

AR supressor kell rá.

Előzmény: Joranne_Sutt (1927)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.18 0 0 1927
na most próbáltam a colt m4 commando-ra rárakni a pistol suppressort, és nem lehet. én néztem be valamit?
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.18 0 0 1926
egyébként átbaszott a gép a counterattack-kal :)

amikor elfoglaltam drassent, rögtön nekiálltam a mellette levő mezőket felderíteni, hogy lássam a csapatmozgásokat. az imp a drassen mine-től délre levő mezőn annak rendje és módja szerint bele is futott 19 ellenbe, éjszaka volt, nem volt nagy dolog...
aztán beálltam a drassen mine-ba miután ez megvolt, vártam a counterattackot. láttam is, hogy nyugatról és keletről felsorakozik (délről nem - gondoltam azokat már kinyírtam), aztán jöttek. voltak olyan 40-en, mondom ez egy light ellentámadás, de valszeg mert egy részüket már lerendeztem.

remek.

egy nap múlva megint látom hogy jönnek. mondom oké, szokásos támadások egyike. ugyanúgy a bánya. miután már vagy 30 ellent leszedtem, gyanús volt a dolog: a taktikai térkép szerint még mindig max ellen van a pályán, és ráadásul a nagy többség fekete volt.
na ez volt az ellentámadás. gond nem lett belőle, de nem készültem tölténnyel túlzottan. :)
Előzmény: Joranne_Sutt (1925)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.18 0 0 1925
én az összes merccel milíciát képeztem eddig, kivéve gasketet. ő szerelt. de igazából a rugalmas védekezést jobbnak tartom. ehhez persze be kell járni minden szektort, hogy lásd hol mozog a gép.
Előzmény: _midnite (1923)
_midnite Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1924

Szerintem először csináld végig, meg fogsz lepődni Meduna-n :)


A játék ott nagyon megváltozik, oda már igazi nehézfiúkkal, ankavetőkkel, páncéltörő rakétával kell menni, de nagyon jó!

Meduna ostromára - ha nem az alagutas megoldás mellett döntök - külön szoktam néhány dúrva arcot szerződtetni egy hétre. Simán elkél 9-10 ember!

(egy hatos csapat harcolni, 1 heavy weapons képességű aknavetős, meg két izomagy, aki cipeli az aknavetőbe/páncéltörőkbe a lőszert)
Előzmény: Joranne_Sutt (1920)
_midnite Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1923

>>>egyébként a reflex sight eggyel csökkenti a lövéshez szükséges AP-t.


Tudom, irtam is :)


>>>arra jöttem rá, insane-n először is nincs értelme milíciát képezni,
>>>mert általában legalább annyian támadnak, (és ezek fele fekete),
>>>hogy lezúzzák, de ha nem, akkor is olyan veszteségeket szenvednek,
>>>hogy újra kell képezni az összeset.


SAM-eken igaz, mert ott a 20 milicista semeddig nem tart ki.

Ellenben városokban, ha mindenhol (minden négyzetben) van milicia, akkor a támadás ellen mindegyik védekezik. (lehet alapból nem, de nálam igy van. Lehet hogy túrkáltam az .ini-ben :D)

Cambria pl. 5 mező, az azt jelenti, hogy 100 milicista lehet benne, nincs az az AI csapat, aki ezt kifüstöli onnan! (még akkor sem, ha a nagy része zöld)


>>>a milíciaképzéssel foglalkozó emberek így felszabadulnak,
>>>és használhatóak teherhordónak.


kiképzésre jó zsoldost sosem veszek fel, főállású kiképzők azok nálam Flo, Biff és Ira. Biff és Ira tényleg nem használható semmi másra. (szerintem teherhordónak sem)

Olyan, hogy igazán jó zsoldos (Len, Raider, Hitman) képez miliciát legfeljebb akkor van, hogy ha nagyon sürgős és pont nem tervezek mást: mikor elfoglalok egy várost, addig, amig mindenhol nincs legalább egy csapat zöld milicia, mindenki arra van állitva, kivéve a sebesülteket.
Előzmény: Joranne_Sutt (1919)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1922
nem mert mindig rájöttem h. lehet jobban. :)
Előzmény: kerdojel (1921)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1921
Végignyomtad már legalább egyszer?:) Vannak benne kihívások később is, bár tudom, hogy a közepe felé egy kicsit ellaposodik...
Előzmény: Joranne_Sutt (1920)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1920
következő kihívás: insane-n flo-ból használható killert faragni.
Előzmény: Joranne_Sutt (1919)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.17 0 0 1919
a legjobb fegyverre törekedni meglehetősen nehéz, mivel logisztika is kell hozzá: hogy az ember megkapja, majd ha leromlik, valaki megjavítsa, addig kapjon másikat, megvenni hozzá a kiegészítőket, stb.

de, vannak fegyverek, amiket érdemesebb használni, mint másikakat.

emiatt sokadszorra fogom újrakezdeni :)

arra jöttem rá, insane-n először is nincs értelme milíciát képezni, mert általában legalább annyian támadnak, (és ezek fele fekete), hogy lezúzzák, de ha nem, akkor is olyan veszteségeket szenvednek, hogy újra kell képezni az összeset. jobb a rugalmas védekezés, ahol egy csapat a város környékén van, és ha jön valaki, visszavonható. a milíciaképzéssel foglalkozó emberek így felszabadulnak, és használhatóak teherhordónak.

egyébként a reflex sight eggyel csökkenti a lövéshez szükséges AP-t. rod&spring vagy steel tube télleg felesleges, az előbbi 1.13-ban nem is ér sokat, az utóbbi hamar kiesik.
Előzmény: _midnite (1917)
gyanus_capa Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1918
tyű de jól meglódult a topic!

nos én a wildfire-ben használtam csak igazán a kést. lehet ott is igen jól használni. persze ezzel nem azt állítom hogy csak kést használtam végig, de igen is jól lehet használni, különösen az elején!

a zárak kevés kivétellel pedig erőből nyithatók, igaz van olyan amit percekig kell rugdosni, és párszor kifullad a karakter. de hadd fulladjon csak, mert ettől nő az ereje :)
Előzmény: _midnite (1819)
_midnite Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1917

 

 

Én nem szoktam a legjobb fegyverre törekedni, a figurához passzoljon és kész :)

 

 

Illetve a Commando preferált és annyi...

Előzmény: Joranne_Sutt (1916)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1916
én mindent eldobósat játszom, tehát puskák vannak bőven, na meg ha akarok, akkor braytól is rendelhetek, csak annyi féle puska van, hogy nem egyszerű kiismerni az összes előnyét vagy hátrányát.
Előzmény: _midnite (1915)
_midnite Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1915

 

 

Amiket találtam az a Zastava, HK SL9, Galil sniper, HK PSG-1, VSSK Vynchlop.

 

 

Ebből a Zastava-t még szoktam is használni, mert már a játék közepén elérhető, és jobb, mint az akkor található gépkarabélyok. (valamint nem kell hozzá spéci lőszer!)

Előzmény: Joranne_Sutt (1914)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1914
szerintem tuti jó dolog, egy tizessel hosszabbít a fegyverek hatótávján. AR-ből igazából a következőket néztem ki:

- colt commando-t te ajánlottad a pistol supressor miatt, 28-as hatótávot 38-ra lehet vele növelni, így olyan szinten lenne, mint a legjobb 5.56-os AR-ek, 5APért csendesen.
- valmet M82: 5.56os ammo, 35ös távolság, és az egyetlen AR, ami ilyen távolságra elvisz 5 AP-ért. barrel extenderrel már 45 a távolság.
- 7.65ös lőszert használó puskákhoz nem igazán kell (már a jobbakhoz, az FN falhoz és az M14hez).

jelenlegi insane szinű állásomban commandoból és M82-ből is találtam már párat, nagyon kellemesek.

ja, melyek azok a mesterlövészpuskák, amik öntöltők? valami vintorez nevű orosz puskát találtam ami igen, ez is kellemes. a dragunov öntöltő?
Előzmény: _midnite (1911)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.16 0 0 1913
aha. IMP és Fox között elég nagy különbségek voltak, az IMP messzire is biztosan talált fox meg nem igazán. a különbség a kettő között leginkább a strength. dexben fox jobb ugye, mrkban az imp.
Előzmény: _midnite (1912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!