Keresés

Részletes keresés

_midnite Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1820

a dobókéseléssel mekkorát lehet ütni?

 

Pont ez benne a legjobb, hogy nem csak sebzése van :)

 

- Amennyiben úgy találod el, hogy nem vett észre*, egyszerűen meghal, az összes életerejét lesebzi egy találat!

- nem véd ellene a páncél (a bőrdzseki kis mértékben igen, de semmi más!)

 

Az instant kill miatt már a játék elején nagyon halálos (elsősorban éjszaka), de a játék során csak egyre jobb lesz: ahogy az ellenfeleknek egyre jobbak a páncéljaik, egyre több golyó kell beléjük, a vége felé pl. két teljes sorozat egy FAMAS-ból... De dobókésből mindig elég egy :)

 

Az én harcosaimnál mindig van 2-4 darab, ha egy kis éjszakai razziára van lehetőség, nincs jobb fegyver!

 

 

 

 

*mivel az AI-nak ilyen 'kaptár-tudata'  van (ha egy ember lát téged, akkor az összes tudja hol vagy) ezért senki nem láthat, és senki nem láthatja meg a kést sem. Éjszaka nem gond.

Nappal néha lehet úgy járni, hogy a célpont nem lát, de valaki akit nem látsz pont felé bambul, és észreveszi a kést. ilyenkor nincs instant kill, csak sebzés. (amúgy 10-20 között sebez ilyenkor, de erőtől és távolságtól függ)

Előzmény: Joranne_Sutt (1818)
_midnite Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1819

a késdobálós technika kurva jól működik csak kell egy stealth / throw tulajdonságú karakter és

 

Szerintem throwing nélkül is jól működik _alap játékban_

WildFireben egyszerűen annyival több ellenfél van, hogy nem találsz senkit egyedül.

 

Város elfoglalásnál meg n 4-5 fős bandákba vannak beosztva, amit nem lehet lekéselni, mert valamelyik közbevág...

 

 

 


zárnyitás szükséges, de nem az elejétől fogva (arra később, ha jól emléxem egy magyar gyereket, Barry-t ócsóért fel lehet bérelni), viszont az ajtók 99%-át erővel is lehet nyitni

 

Sima JA2ben igaz, WildFire-ben nem.

 

Mindenképp kell egy zárnyitó, mert a támaszpontokon a katonák szekrényei - amiben jó cuccok vannak - a raktárak, a ládák, minden be van kulcsolva. Először vittem egy erős embert pajszerral, de nem bírt végigmenni az összes záron, mert a kimerültségtől összeesett...

Előzmény: gyanus_capa (1817)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1818
ahhoz hogy a rugdosás vagy pajszer sikerüljön, erő kell. ha nincs meg, nem fog a strength emelkedni, mert nem sikerül neki kinyitni.
a dobókéseléssel mekkorát lehet ütni?
Előzmény: gyanus_capa (1817)
gyanus_capa Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1817
a késdobálós technika kurva jól működik csak kell egy stealth / throw tulajdonságú karakter és
folyamatosan dobókést kell használnia (egy adott fegyver néhányszori _folyamatos_ használata után azzal az adott fegyverrel jobban fog bánni a karakter),
és éjszaka kell nyomulni.

én az elején 2 karakterrel indítottam, és ebből az egyik ilyen volt, piszkosul belejött a késdobálásba, igaz ehhez kellett egy kicsit tápolni a keselyűkkel is

zárnyitás szükséges, de nem az elejétől fogva (arra később, ha jól emléxem egy magyar gyereket, Barry-t ócsóért fel lehet bérelni), viszont az ajtók 99%-át erővel is lehet nyitni (rugdosni kell) amivel jól lehet tápolni a karaktert (strength)
Előzmény: _midnite (1816)
_midnite Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1816
még valami:

- sima JA2höz képest Wildfire-ben létszükséglet egy robbantó és egy zárnyitó (Barry robbantása 2 város és 2 SAM site után 88ról 94re, zárnyitása 46ról 78ra ment fel...)
- kevésbé működik a késdobálós taktika. sok ellenfél, sok fegyver. Mondjuk így jobbakat 'dobnak' úgyhogy más taktika jobban működik: valami jó hely elfoglalása, az ellen fő erejének kinyírása - általában jó ötlet becsalni őket valami 'U' felállás közepébe - majd 3-4 fős keresőbrigádok a lesben álló ellenfelek kiiktatására.


Mivel az ellenség előszeretettel rejtőzik el olyan helyekre, ahonnan tuti ő kezdeményez (pl. az ajtó mellett áll, ha belépsz, lelő), sokkal több gránátot - mini vagy frag - kell használni.
_midnite Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1815


Hát ez a WildFire egyre jobban tetszik. Nagyon dúrva szektorokat csináltak a készítők!

Az eddigi legkeményebb, Chitzena SAM:

Maga az állomás egy kis szigeten van, körben tenger.
A szigetre egy híd vezet, mindkét végén két-két őrposzt van, emeleti lőállással, homokzsákokkal.
A szigeten körben fal, aknazár van, és térdig érő víz (a fal mellett rögtön víz van). A tengerpart is el van aknásítva...


Egy teljesen elvetélt (roham szemből) és egy részsiker (belopakodás szemből, késeléssel, siker, de 4 halott a csapatban) után megtaláltam a megoldást :)


- Barry felszed aknákat egy sávban a tengerparton
- hárman minimál felszereléssel végigúsznak a térkép déli szegélyén
- a térkép délnyugati felén van egy rész, ahol nem fal, hanem drótkerítés van, ott partramászás
- miután (itt volt egy reload, mert már az agyvizem felforrt) nem vett észre a keresőfény, bejutottam, és felmásztam az őrtoronyba.
- az udvaron egybegyűlt 12 embernek nem tett jót az RPG-7 :D



A Cambria melletti SAM site könnyebb volt, mivel ott nincs körbe víz, pedig azt többen őrizték.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1814
mert hosszú idő kiismerni az összest
Előzmény: kerdojel (1811)
_midnite Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1813

 

 

Tegnap este nyomtam egy kicsit a JA2-wildfiret.

 

Hát baromi jó :)

 

 

És valamivel nehezebb is. Több ellenfél van, meg 'érdekes' helyeken.

 

Pl. Chitzena kikötőjében van olyan, hogy a tetőn vannak mesterlövészek, de pl. Kingpinnél is. A területek sokkal részletesebbek, több ház van, és több akadály.

(volt egy olyan, hogy a ház tetején a mesterlövészt homokzsákok védték. érdekes volt kiszedni)

 

Chitzena felé menet átmentem San Mona-n, és már látom hogy Kingpin-t csak nehézfegyverekkel lehet lezúzni (de a Cadillac-jét azért elhoztam :D).

Ja, meg ha feltörsz egy házat, akkor megtámadnak a zsaruk :)

 

 

Amit észrevettem, hogy itt már az elején szükség van

- robbantási szakértőre (sok csapdás ajtó, több aknamező)

- egy magas (50+) leadership-es fickóra (a bányász a főkaraktert elhajtotta a búsba, de Thor 52es leadershippel meggyőzte hogy dolgozzon a csapatomnak)

- meg nem árt egy zárnyitó sem (az egyik barakkban annyi zárt ajtó volt, hogy mire Thor végigért a pajszerral, teljesen kimerült és elájult)

kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1812
Én is tervezem, hogy kipróbálom, de előtte még bele kell melegednem egy kicsit:) Mondjuk most ez az ironman jó iskola, leszoktatja az embert az elkapkodott döntésekről...
Előzmény: Joranne_Sutt (1810)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1811
De ha nem túl sok a lőszerfajta, akkor miért zavar a sokféle fegyver? Ha nem kell, kukázod, viszont igazán egzotikus darabokkal is összefuthatsz....
Előzmény: Joranne_Sutt (1809)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1810
közben kipróbáltam. hát az első akció már elég csúnya volt. fel is adtam.
Előzmény: kerdojel (1807)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1809
azé olyan sok féle lőszer nincsen.
Előzmény: kerdojel (1806)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1808
És akkor a Gepárddal, vagy a KSVK-val nem is találkoztok??? Nagy szomorúság kihagyni azt, hogy Sniper Riflével szeded le a tankokat:D
Előzmény: _midnite (1802)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1807
Kezdőpénz: Expert 30k, Insane 15k.

Többek között sokkal több katonája van Deirdannának, a katonák fele elite, és 5-el több AP-juk van.
Experten a legkisebb csapat 6 fős, insane-n 12, experten 60%-os az alert esélye támadás kezdésekor, insane-n 80, és maga Deirdanna se lesz olyan lágyszívű, mint egyébként.

De nézd meg az ini fájlt, le van írva.
Előzmény: Joranne_Sutt (1805)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1806
De, nehezít, mert kénytelen vagy nem feltétlenül a legjobb állapotban lévő, legjobb fegyvered használni, mert épp nincs hozzá lőszer....
Előzmény: Joranne_Sutt (1801)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1805
kérdés: az insane szint miben durvább, mint az expert?
Előzmény: Joranne_Sutt (1804)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1804
hát nemtom. megnézem most anélkül.
Előzmény: _midnite (1802)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1803
na nekem mákom volt, felfértem a buszra, még ültem is. :)
Előzmény: _midnite (1798)
_midnite Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1802

 

 

A normál JA2 gold tons of guns szerintem kell. Van négy puska (SKS, Mini-14, Dagunov, meg egy amcsi mesterlövész puska) kb. 12-13 fajta gépkarabély meg 3 golyószóró, összesen 5 fajta lőszerrel, ez így hasznos, pláne hogy szeretem az AK-74-et :)

 

Az 1.13 'normal' ehhez képest tesz be kábé 5 gépkarabélyt (mind 5.56 lőszerrel) meg egy .50es nehézpuskát, a barett-et.

Az szerintem simán kezelhető mennyiség.

 

 

Az 1.13 tons of guns-t én is kikapcsoltam, engem is zavart.

Előzmény: Joranne_Sutt (1801)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1801
én nem szeretem a rengeteg fegyvert. nem nehezít, csak elbassza.
Előzmény: kerdojel (1800)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1800
1.: én szeretem a rengeteg fegyvert, főleg, hogy ez nehezít is a játékon.
2.: éjjel is sokkal intelligensebb az AI, rengetegszer próbálnak a hátamba kerülni, ilyesmi.
3.: nem kötelező használni.
4.: ezt sem kötelező, ha zavar, simán dobd a szemetesbe.
5-6, az előzőekből értelemszerű.
Előzmény: Joranne_Sutt (1792)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1799
más nincs. azzal egy időben megy egerbe is, ha para van, megyek azzal, kibírom.
Előzmény: _midnite (1798)
_midnite Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1798

hungária körút.

 

Lehet van jobb, de végülis bevált.

 

 

 

 

Az a baj, hogy a buszra nem lehet elővételben jegyet venni, mert csak 'igény esetén' indul, és így oltári nagy tolakodás meg tömeg van. Persze egy próbát megér.

 

Mondjuk anyázom is Gaskót, meg még pár tízezren az biztos...

Előzmény: Joranne_Sutt (1797)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1797
ja, hova álltatok ki?
Előzmény: _midnite (1795)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1796
igen, erre utaltam. hogy az alap tons of guns eleve.
Előzmény: _midnite (1795)
_midnite Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1795

 

ki lehet kapcsolni a tons of guns.

 

a játék indításkor. de az 1.13 normal az megegyezik az alap ja2 gold tons of guns-ával. (ez mondjuk még nem zavaró)

 

 

 

 

off:

 

hazajöttem autóstoppal :)

haverral kiálltunk egy táblával, és kb negyed óra alatt felvett minket valaki.

 

buszra nem fértünk fel...

Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1794
hát ha a tons of gunst is ki lehet kaccsolni, akkor szerintem megnézem még egyszer.

off

van közvetlen busz miskolcra: elvileg 15 50, 17 00 és 19 00, népstad.
Előzmény: _midnite (1793)
_midnite Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1793

 

nálam még plusz, hogy lehet variálni a beállításokat az .ini-ben

 

Főleg azért jó, mert rögtön fel lehet venni bármelyik (akár UB-s) zsoldost is.

 

 

 

De a legnagyobb előnye, hogy az amúgy bughalmaz wildfire simán meg 1.13 alatt, és így nem az unalmas térképeket kellene újra elfoglalni.

 

 

 

A te esetedben (gondolom még nem vitted végig az alap játékot) érthető hogy ez nem plusz (még)

Előzmény: Joranne_Sutt (1792)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1792
na 1.13-mal kapcsolatos vélemény.

1) alap a tons of guns, ez nem szimpatikus. túl sok a fegyver, érdemi különbségek nélkül. ez nekem egy nagy mínusz. nagyjából ez a fő ok, hogy miért fogok visszatérni a korábbi verzióhoz.
2) AI nyílt terepen nappal nagyon erős. nem nyílt terepen vagy nem nappal, ugyanolyan gyengusz, mint az alap verzióban. tetőre már mászik, de ez kevés.
3) remek opció, hogy a halottak szerkóját felveheted, csak könnyűvé teszi a játékot.
4) az a lehetőség, hogy a cuccot azonnal (nyomott áron) eladhatod, szintén. pláne kombinálva a feljebb levő lehetőséggel.
5) az tök jó, hogy jelzi a találat valószínűségét. az is, hogy a line of sight csak a ténylegesen belátott területre vonatkozik, ha az ellen neked háttal van, nem veszed észre. ez így önmagában jó lenne, ha ne lenne tons of guns a default. :)
6) a drassen counterattack miatt dúskáltam a fegyverekben meg a jobb eszközökben, ha nincs az hogy mindenki eldob mindent, akkor is valszeg sok jó cuccot szerezhettem volna. maga az ellentámadás is paradox módon ezért könnyűvé teszi a játékot. kivédeni expert szinten sem volt nehéz.

szóval nekem az eredeti verzió szimpatikusabb.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1791
alt + balklikk, nem ctrl balklikk.
Előzmény: Joranne_Sutt (1790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!