Keresés

Részletes keresés

Nanu Creative Commons License 2000.08.31 0 0 382
Norby
thx le fog csekkelni.....

MLG
ICQ
az egy csevego es meg sok mindenre jo progi..enelkul nemletezhecc a neten..
a listadon levo emberek foleg ismerosokkel tarthatod a kapcsolatot..jelzi neked ha vki online lesz...file transfer..emlekezteto meg minden sok fele fajta dolog van bennee...toltsd kell..KELL
download.com, icq.com

Előzmény: MLG (381)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 381
Hali!

Írtam Wildfirének! Nagyjából azokat írtam bele, amiről dumcsiztunk / gránát AP téma, Merc skill téma, expert mennyiség-minőség téma, / és megkérdeztem tudna-e segíteni, hogy esetleg magyarítsuk a gámot, valamint megkérdeztem, hogy az eredeti tervekben szereplő dzsippet meg tudná-e kreálni. Ennyi, remélem válaszol.
Amúgy már gondolkodom az új gámon. Íme egy lista a lehetséges mercekről, a custom még nem tom milyen lesz.
Blood, Buzz, Danny, Fox, Flo, Grizzly, Grunty, ce, Igor, Ivan, Len, Lynx, Meltdown, Shadow, Sidney, Stephen, Steroid, Vicki, Wolf.

Van ezekről a pacákokról tapasztalatod? Ha igen, tedd már meg, hogy megírod. Köfi előre is.

Amúgy ez az ICQ micsoda / bánaság again / hogy tudok én oda bemászni, hogy dumáljunk?

Üdv: MLG azaz (M)eg (L)esztek (G)olyószórózva

Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 380
Én is munkaidőben vagyok itt, néha kicsit tovább is. ICQ-n látszik, ha vagyok, a számom 38471212. Teljesen véletlenszerűen csekkolok, itt dolgozni is kell. ;)

(N)emes (O)kos (R)endkívül (B)arátsáos (Y)eti :))

Előzmény: MLG (379)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 379
Hello Norby!

Köszi mindent, majd mindjárt írok Vad Tűz testvérünknek / uff! / megosztom vele magvas gondolataimat.
Elolvasva a Mercek skilljeiről írtakat be kell ismernem, hogy igazad van és én is szívesen látnék több skilles merceket.

Amúgy meg levontam még egy konzekvenciát, amely kapcsolódik a te Healthos észrevételedhez. Valóban magasra kell tenni a Healthot, mert pl észrevettem, hogy a fejlődés növekedése és az interrupt képesség is függ ám ettől!!!
Most játszok először ilyen alacsony healthos custom merccel és kezdetben nem értettem, miért fejlődik lassabban és miért nem tud interruptolni, de most már sejtem a választ. Mint már tudod Grummban járok / Orta és Meduna van hátra / sokat csatáztam és még mindig csak hetes szintű Lacko, szóval nem a legjobb. Ha már legalább egyszer végigjátszottam volna a gamét, máris kezdeném újra, de nem merem, mert félő, hogy akkor sose fogom látni a végét, annyiszor kezdem előlről. / Drassenig lassan már csukott szemmel elmegyek / úgyhogy inkább befejezem.
Norby! Amúgy te mikor vagy Index közelben???
No üdvözlégy!

Amúgy én 8-16-ig vagyok internet mellett, ekkor tudok csak írni és kábé óránként megcsekkolom a fórumot.

Hali: MLG a (M)egszállott (L)ámer (G)ámer

Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 378
Nanu: a doksigyűjetményemben bennevan minden infó, ami kellhet.

MLG: Wildfire címe a pach-ének doksijában van benne, sergewild@mail.ru. Ha tudsz online angolul csevegni, akkor az ICQ 417230 -on minden nap fentvan hajnaltol delutanig (az idoeltolodas miatt).
Igen, csak a grafika és a hang marad (minden más az exe-ben van), de szerintem ez a jó.

A minőségi fölény szerintem is jobb lenne, mint a mennyiségi, ez talán az UB-ben jobb lesz.
Nem csodálkozz, hogy van olyan merc, aki csak egy dologhoz ért, sőt, van aki semmihez. A valóságban is vannak ilyen emberek, ezt jól érezték a készítők. Én inkább a max. két skillt kevesellem, meg azt, hogy a skillek száma nem függ a szinttől, később sem sajátítható el újabb. Az lenne a jó, ha valaki nagyon sokat lőtt két pisztollyal, kapja meg az ambidext-et, vagy sok-sok tetőről lövés után az on-roof bonust, stb. Lehetne több skill is, kimondottan hiányolom pl. a "learning" skillt, ha már egyszer van aki jó tanár, kellene jó tanuló is, ami nem ugyanaz, mint a magas WIS, bár adna a fejlődési sebességre is bónuszt, de pl. egy szint felett plusz skillt is elsajátíthatna. Lehetnének a skillek több kategóriába osztva, pl. harci, polgári, és kisebb - nagyobb jelentőségű kategóriába is szét lehetne osztani, és kategóriánként lenne a maximum ismerhető korlát, hogy egy apró dolog ne szorítson ki egy komolyat.
Ennyi talán elég gondolatébresztőnek, írjatok ti is.

Visszanézve Lacko adatait elég jók, de én a HLT-t mindíg 85-re rakom. Nem azért mert nagyon szükség lenne ennyi életerőre a csatákhoz, hanem mert beleszámít a többi tulajdonság és skill eredményességébe is. Pl. amihez készügyesség kell, leginkább a DEX-től függ, de számít a HLT is egy kicsit. Ezen kívül van egy csomó helyzet, amikor olyasmiket is figyelembe vesz a program, amit nem is gondolna az ember (ld. Patusco doksiját), pl. van egy rejtett shock value, ami miatt ha találat ér, pár körig roszabbul célzol. Ennek a mértékét csökkenti a nagy DEX és az idejét a nagy szint, de lehet még pár hasonló helyzet, amikor kompenzációként a nagy HLT számít. Mivel ez szinte sehogyan nem növelhető, érdemes kezdetben 85-re rakni, illetve nagy HLT-ű merceket választani (ezért is szeretem Danny-t, meg a HH-eseket). Egyébként azt, hogy a HLT mindenhova számít, az is mutatja, hogy ha nagyon ritkán mégis nő (egy teljes játékban max. csak 1-2 pontot), akkor az véletlenszerű cselekvés közben történik, általában valamely más tulajdonság növekedésével együtt.

MLG, játssz csak nyugodtan, ez nem időre megy. :) A válaszomban ami nincs konkrétan megemlítve, azokra is azt értettem, hogy nem tudom megcsinálni. Ötletként mind tetszett. De nem vagyok fradis. :)

Előzmény: MLG (377)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 377
Hello Norby + Nanu!

Norby:

Kösz a válaszokat, amúgy gondolkodtam, hogy írok Wildfire elvtársnak, csak sehol sem találtam a címét. / bénaság again / Szóval, ha van rá módod, akkor írdd már le légyszi. Újabb kérdés: ha a ruszki peccsre rakom rá a tiédet, akkor gondolom csak a fegyverek rajza illetve az agonizálások maradnak csak meg, nem?
Amúgy átnézve a táblázatodat, meg kell mondjam, már így látatlanban is jobban tetszik.:-)
Amin még filóztam az az expert mód csiszolása, hogy ne főleg mennyiségben mutatkozzon meg a gép erőfölénye, hanem minőségben is. Erről írtam néhány oldallal lejjebb, hogy nem teszik a napi négyszer harminc fős pirosinges őrjárat, mert így a játék elveszti az élvezhetőségét. Elitekkel csatázni az az igazi!
Azért ezt a katona módosító peccset megcsinálhatnánk, sokkal, de sokkal kiegyensúlyozottabb lehetne, mert pl az is furcsa, hogy vannak mercek, akik csak egyetlen dologhoz értenek és ahhoz se expert szinten.
Sajna a tesztre még mindig várnod kell, mert eltökéltem, hogy most már így végigviszem a gámot és majd kezdek egy direkt tesztgamét. Amúgy ma szinte bizti, hogy kész lesz Grumm meg Orta, Medunát meg elfoglalom a hétvégén, tehát jövő héttől kezdhetjük a komoly tesztelői / fejlesztői / munkát/
Amúgy nem válaszoltál minden ötletemre, pedig kíváncsi lennék a véleményedre.
Uccsó kérdés: Te a fradis Nagy Norbi vagy? :-)

Nanu!
Kezdd el átnézni a fórumot visszafelé menően is, mivel egyrészt kimerítő választ kapsz a kérdésedre, másrészt sok hasznos dolgot is olvashatsz.
Egy-két oldalla hátrébb itt lesz valahol a "bizonyos tárgyakkal mit lehet csinálni"-ra a válasz.

Sziasztok.
MLG the Midnight Stalker

Nanu Creative Commons License 2000.08.30 0 0 376
Hi

tudnatok mondani olyanokat hogy a bizonyos targyakkal mit lehet csinalni???
elore is thx
udv
holnap probalom ki amit Norby lokott ossze...
kivi leszek....

Előzmény: Norby (375)
Norby Creative Commons License 2000.08.30 0 0 375
Hi MLG & others!

Végre van valaki, aki komolyan segít fejleszteni, még szér, hogy igényt tartok rá, a többiek érdekében is. :) Sorban a válaszaim:

A patch menet közben is berakható, én sem kezdtem új game-t a tesztekhez. Ha esetleg mégis csukódik a game, akkor a data könyvtárban szokott születni egy crash_report file, amivel
ugyan nem sokra megy az ember, de nincs semmi baj ha nem túl régen mentettél utoljára.

A páncél szerintem jó, elég komoly védelmet adó cuccok is léteznek már, igaz tényleg jó nehezek (itt van egy jó magyar leírás). Nagyobb sebzésű fegyverrel (caws, sniper, RR) meg így is van hogy csak 1-2 lövés kell, hiába a jó páncél.

Súlyokat, gránat AP-t és sebzést sajna nem tudok manipulálni, ezeket Wildfire-nek érdemes megírnod, ő akar ilyen korrekciókat csinálni.

A katonákat át lehet szerkeszteni, de szerintem csak egy-egy egyedi játék erejéig érdemes,
vagy egy külön, csak ezt módosító patch-ben van értelme kiadni. Gondoltam rá én is, de inkább maradtam az eredeti készletnél.

A "burstok"-ról szóló mondatod nem igazán értettem. Szerintem csak a pisztolyoké csökkent, de azoknak az ap-je is nagyon kicsi, ha kell, lehet két sorozatot is lőni, vagy sok egyes lövést.
A puskáknál sok növekedés van, csak az RPK lett 5 helyett 4. Még a caws-nak is visszaadtam a 3 lövést, mivel bár igen kicsi az rpm-je, de nagyon sok AP-be kerül vele lőni, annyi idő alatt meg simán kimegy 3 golyó (konkrétan 240rpm-el 0.75sec kell ehez).

Az én patch-em az 1.03-as exe-t teszi fel, mivel a ja2edit99 csak azt tudja szerkeszteni. Amúgy én az orosz patch tetején használom a saját exe-m.

Na és hogy miről készült az új fegyver? Ajánlott olvasmány hozzá ez a cikk (szintén magyar), ami némi bepillantást ad a fejlesztésekbe: elektronikus indítású lövedék, 5kg-os acélcső helyett csak 1kg-ot nyomó műanyag, stb. Azért csak némit, mivel a legújabb haditechnika mindíg csak jópár év csúszással kerül felszínre. Másik példaként ott van pl. a HK G36-os 7.62mm-es változata, meg még sok hasolnó paraméterekkel bíró modern fegyver. Ezek ötvözetéből alkotttam meg ezt a ma még talán csak titokban, de valószínűleg már létező pehelysúlyú LMG-t.
Elég jó linkeket gyűjtöttem össze az index.html aljára, nézegessétek ezeket kicsit alaposabban, hátha meg is találjátok valahol. ;)

Előzmény: MLG (373)
MLG Creative Commons License 2000.08.30 0 0 374
Csövi Norbi!

Átnéztem a readmét. Íme a kommentár.

1) A tárkapacitások megnövelése nagyon jó ötlet volt, mivel eléggé furi volt eddig, hogy egy csúcscool géppityuba csak húsz skuller fér. Szóval ez kafa.

2) A pisztolyok szintén okék és bár tudom, hogy valós adatokat írtál a range-hoz / én is utána néztem ám / de félek, hogy nagyon gyík lesz a 100 méter hatótávú pista a játékban. Mindegy majd a tesztek eldöntik.

3.) A burstok mint látom igen drasztikusan lecsökkentek, vajon nem hat-e ki ez negatívan a játékra, olyan értelemben, hogy így meg azonnal egyből le lehet dzsamázni bárkit. Mondjuk ez meg talán meg oldja a "hatot lőttem azt' még mindig mozog" gondomat.

4) Melyik puskát gyártottad te? Nem találtam meg, vagy csak béna vagyok? Amúgy az ötlet frankó, gyárthatnál még párat.

Szóval így hirtelen ennyi, bár még volna ötmillió ötletem, de nem a fegyverekkel kapcsolatban, de sajna gondolom mást nem tudunk szerkeszteni, pedig rulez volna egy magyarul dumáló játék neaggisten teljes magyarítással. Ezzel kapcsolatban is az a gondom, hogy időm van, hogy hangokat felvegyek, átírjak, de sajna a megfelelő progi hiányzik.

Még egy kérdés. Ha felteszem a patchot, milyen lesz a verzió? Mert úgy tervezem, hogy az 1.03-ra rakom rá.

Üdv!

MLG Creative Commons License 2000.08.30 0 0 373
Csövi Norby!

Úgy látom a topic kettőnk beszélgetésévé alakult, de még ez is jobb, mint pl a múlt hét, amikor napokig senki nem írt semmit.

Királyság az új patch, holnap fogom kipróbálni, sajna ma nem érek rá. Bár az az igazság, hogy szeretném először végignyomni az aktuális gamémat, nehogy valami error beokozzon. De már ebből sincs sok hátra, mivel már Grumm fele kész, maradt Orta és Meduna. Tehát Norby Mester türelem, ígértem, hogy segítek, meg is teszem / már persze, ha igényt tartasz rá /

Aztán pedig úgy terveztem, hogy elkezdek egy akármilyen játékot, amiben kifejezetten a puskákat akarom tesztelni, hogy még jobbá tehessük a gámot. Kell is ez, mivel nem nagyon töri össze magát az UB a sietségtől:-(

Amúgy van egy pár gondom a játékkal, amelyet meg kellene oldani.

1.) Valahogy realizálni kéne vagy a fegyverek erejét, vagy a páncélok vastagságát, mivel gáz, hogy akár hatot is rá kell lőnöm egy ellenre. Vagy oké maradjon így, de akkor növeljük a páncél súlyát, mint a disznó, legyen ára a nagy védelemnek. Legyen vastag páncél az ellenen, de akkor ne ugráljon, mint a nyúl.

2.) Gránátok. Ezt meg valahogy úgy kellene megoldani, hogy az ócskább / mini grenade, smoke grenade, tear gas grenade / cuccok elobása kevesebb AP-be kerüljön, mint a hatásosabbaké / hand grenade, mustard / mivel így nem sok értelmük van a játékban, főleg a mini grenadénak. Szinte nem jó semmire.

3.) Meg kellene kicsit szerkeszteni az AIM-es mandrókat, hogy minden skill kombinációhoz hozzájussunk. Meg pl. legyen több expert skilles pacák, meg ilyenek.

Ötletekről ennyit.
Átnézem a norby.txt-t és majd referálok.
Üdv: MLG: The Midnight Stalker

Norby Creative Commons License 2000.08.30 0 0 372
Találtam még pár honlapot adatokkal, ezek alapján frissült a ja2weapons.rar
(linkek az index.html alján).
Sokat fejlodött a patch-em is, ez már az 1.1-es verzió. :)
A norby.txt-ben van a patch-em táblázata minden fegyver aktuális adatával.

- Sok fegyver csőhossza és range-e pontosítva lett (aksu-74, akm, caws, hk53, mac-10, mp5k, machinegun-ok, shotgun-ok).
- +3 damage minden magnum, shotgun és 7.62-es fegyvernek az eredeti ja2-höz képest. Snipereknek +6.
- Sniper puskák és az M870 kevesebb AP-t igényelnek (SVD 10AP, M24 és M870 11AP).
- A könnyű fegyverek (4 kg alatti: p90, mp53, mp5k, mac-10, type-85, commando, m-14, mini-14) 1AP-t gyorsultak, és az első lövés is csak 1AP-vel több nekik (amúgy ez +2AP).
- Mivel a C7 a valóságban csak 3.7kg, ezért az első lövés vele is csak +1AP.
- RPK és AK-74 burst 4-et lô, bár csak 650 rpm-esek, de kis súlyuk és könnyebb
kezelhetôségük miatt megérdemlik. Famas 6-ot, mivel mint kiderült 1100rpm-es.
- A HK21-nek végül az 50-es tárat adtam (a 100-as szám amúgy se fért ki).
- A G11-be most 90 golyó fér, mivel az újabb tárak 45-ösek, de 2 (sôt 3) tár is felrakható egyszerre a fegyverre. Azért is jól jön ez, mivel nehéz ilyen lôszert szerezni.
- Beállítottam a lángszórót is, igaz csak editorral lehet valakinek a kezébe adni, és a rar-ban levô flmthr2.sti-t is be kell másolni a helyére. Ezzel szép zöld csíkot húz ;).
Minden kategóriában volt már egyedi fegyver, kivéve a machinegun-t, ezért oda alkottam belôle egy újat. 7.62WP lôszert használ (30-as tárból), mert ilyen LMG nem volt eddig. Damage 34, range 40, 6 AP, 6-os burst-ot lehet vele "fújni", ami pontosabb az átlagnál: golyónként csak
5%-ot veszt a pontosságból, így a 6. golyó csak 30%-al pontatlanabb az elsônél (ilyen pl. a minimi is). Puskák, smg-k esetén 8-11% /golyó a csökkenés.
Ráadásul az egész fegyver betárazva csak 2.6 kiló, (tfh. a legújabb szuperkönnyű szénszálas anyagokból van), és egykezes fegyver!
Attachmentet sajna nem lehet rá tenni (csak a jape savegame editorral), viszont eleve van neki egy hangcsökkentôje, ami 4 mezô sugarú körre korlátozza a fegyver hangját.
Ezt lehet állítani a ja2edit99-ben a NR mezôben, a flamethrowernek ennyi volt defaultban, rendes fegyvernek meg el lehet képzelni beépített hangtompítót, ami a nagy kaliber miatt nem tud teljes csendet csinálni.

Gondoltam egyébként rocket-et, sőt 12gauge-t is lőszernek, mivel a lángszóró
eredetileg shotgun szerű rövid távú, nagy sebzésű fegyver, de egyik sem tetszett
igazán, ezért kerestem inkább olyan típust, ami hiányzik a játékból.
Kíváncsi vagyok, mit szóltok hozzá, és van-e jobb ötletetek.

Előzmény: MLG (371)
MLG Creative Commons License 2000.08.29 0 0 371
Sziasztok!

Tegnap kiklopfoltam Mike papát megint. Ismét a Cambriai SAM sitén volt, a füstös szobában.
HMX-el nyitottam ajtót, lenyomtam a két piros ingest, aztán jött Májki. Szegény hülye megint hagyott engem lőni először, így Dr. Q négyszer fejbe lőtte, erre Mike elvetődött, Lackó meg pusztakézzel agyonverte. Hehehe.
Amúgy a Custom Mercem / Lacko / nagyon rulez lett.
Most 7. szintű és így festenek a tulajdonságai.
HLT: 55 / ennyi elég /
AGI: 86
DEX: 76 / 55-ről indult /
STR: 87 / tehén plusz emberverés /
LDR: 35 / minek /
WIS: 85
MRK: 90 / 35-ről indult /
EXP: 87
MEC: 87
MED: 0

Szóval egész adott, de az új játékot már másképp kezdem. Explosives skillt nem adok neki, hanem felveszem inkább Stephent és őt egy kicsit feltrenírozom, Lacko meg marad mechanikus, de abból jó / 85 pont /

Apropó olvastátok, hogy valamiféle új és ígéretes dolog / patch / készül a Freelanceresektől???!!!
Állítólag lesz 1.06-os benne sok finomság. A fórumon olvastam.

Még egy érdekesség. Az aktuális játékomban Balimeban két terrorista is volt egy szektoron belül. Sirály volt lenyomni őket.

No most megyek, írjon már valaki!
Hali

Norby Creative Commons License 2000.08.28 0 0 370
Hi all!

Visszatértem országjáró körutamról, ennek örömére kaptok pár választ.

MLG: hát igen, experten több az elit és a velük járó jó cucc. Amúgy szerintem nem érdemes az őrjáratokat irtani, mert meg sem érzik, olyan tempóban születnek újra, sokkal jobb ha felveszel egy csomó tanárt. Én a teljes rebel és merc népet szoktam, meg olcsó teach-es AIM-osokat (MD, Fox, Buns).
Egy várost addig kell képezni minden szektorán két emberrel, amíg meg nem lesz a max. kék színű milícia, akkor elég 1-2 gyengébb tanárt hátrahagyni, hogy a veszteségeket pótolja. Próbaként egy hónapig csak nyomtam az időt és az auto resolve-t, mindíg megvédték a várost, pedig támadni jött általában 20 piros és pár elit is.
Mike egyik kedvenc helye meg pont a Cambria SAM.

Pedro: a királyné nem mindíg van otthon, másik kedvenc helye a térkép déli szélén, középen levő katonai bázis. A másik, amiről tudok, hogy éjjel alszik, ezért inkább nappal lehet megtalálni.

Előzmény: MLG (367)
Pedro 14 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 369
MLG!

Végre valaki a jagged-osok közül!!
Voltam pár webhelyen, és bevettetem nem létező angol tudásom, de semmit nem találtam!
Ajánlom figyelmedbe a www.sir-tech.com webet!

Na akkor én is mesélek egy régebbi gaméból!(nem nagy durranás, de egy érdekesség)
Money trainerrel játszottam(ez nem szép dolog részemről) és Alma,Cambria,Grumm,Tixa,Sam-siték,meg minden izét végig nyomtam csak Meduna maradt!Na mondom Mikes bá beköltözöt oda ahová való!A szemét dombra!
Meduna előtt jó pár hetet(ja2 hetet)a felkészüléssel töltöttem!
Spectra Shield mindenkinek,álcázó cucc szintén,medi kit lőszer és ezer egy más!Végig mentem nagy kínokkal,hallottakal de Mike,Joe,Eliot You Idiot,Király nőci sehol!Az összes szektort végig jártam de ezek a karakterek eltüntek!Ez a méreg nem a cián!
Na hali!!

Pedro 14

MLG Creative Commons License 2000.08.28 0 0 368
Csákány!

Frissült a JA2 oldalam, feltettem egy új doksit, amely főleg a kezdőknek nyújt segítséget illetve bárkinek, akinek esetleg egy-egy adott szektor nehézséget okoz.
Csövi

MLG Creative Commons License 2000.08.28 0 0 367
Sajna nagyon lehalt itt minden, pedig szerintem még mindig van mit írni erről a gámról, mivel engem még mindig érnek meglepik, pedig már hatodszorra nyomom. Példának okádék az aktuális gámomba ért némi szöprájz.

1. meglepi: Almában a military központban, az egyik épület tetején sem volt sniper elit! Így se Dragunov, se UV Goggles!

2. meglepi: A Rocket Riflés szektorban, az egyik asztalfiókban találtam UV Gogglest!

3. A következőket foglaltam már el, / támadtam meg / Drassen, Chitzena, mindkét emelletti SAM, Alma, Balime, Tixa, Estoni, Kingpin meghalt, Bloodcats quest, tehát már csak Cambria, Cambria SAM, Grumm illetve ORta van hátra és MIKE MÉG SEHOL!!! Pedig ez már jóval több, mint a játék fele, no mindegy, hadd éljen még kicsit Mike papa.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe...

Apropó HOL VAN MÁR AZ UB??????

Pedro 14 Creative Commons License 2000.08.26 0 0 366
MI A FRANC VAN ITT?????

KIHALT A TOPIC!!!!????

MIÉRT?MEGJELENT A JA2 UB?

NA CSÁ

MLG Creative Commons License 2000.08.23 0 0 365
Halihó!

Frissült az oldalam némi képpel meg egy új doksival, amely még nem teljes ugyan, de kezdőknek és haladóknak egyaránt nyújhat segítséget.

Az irattár funkciót így érhetitek el!
Login: adott
Password: jagged

De nem ám megbuherálni!

MLG Creative Commons License 2000.08.23 0 0 364
Hello Skacok és Hello Norby!

Huhh! Jó kis irományt állítottál össze, nem sámli a dolog. Persze egyből le is töltöttem a módosítást és már viszem is haza, hogy nyomuljak vele.
Köszi haver, remélem meg tudjuk majd hálálni!

Norby Creative Commons License 2000.08.23 0 0 363
Üdv mindenkinek!

Tegnap este végre meg tudtam csinálni a saját ja2 változatomat!
A ja2edit99-el készült az orosz patch és a saját táblázatom (ja2weapons.rar index.html) alapján, célja a fegyverek minél valósághűbbé alakítása. Innen
szedheti le, aki ki akarja próbálni.

A változások:

A tárak kapacitása sok helyen megnőtt, amennyire lehetett a valósághoz igazítottam:
- A 9mm-es pisztolyoké 20-at, az 5.45-ös (orosz) puskáké 45-öt, az M24-esé pedig 20-at tárol.
- A HK21-esbe pedig 100db fér! Ez a közismert töltényöv megfelelője. A grafikája az 5 különálló lőszer (azt írtam át), de kis fantáziával el lehet képzeni a többit. Súlyra gyanúsan könnyű, de a HK21 eleve 2kg-al túlsúlyos a játékban, így betárazva kb. ugyanott van. A Minimihez amúgy 200-as öv is létezik, de 5.56-os tár csak egy van a játékban, ezért vele nem tudtam ezt eljátszani.
- Az Automag nem 7.62-es hanem .45-ös (Colt) lőszert eszik, egyrészt amiatt, hogy csak a
HK21-é legyen az "öv", másrészt a 7.62-es lőszer túl hosszú, ha egy pisztoly markolatában
lenne, nem érné át az ember keze. Pozitív következmény, hogy 5 helyett 7 fér bele.

A lőtáv is valóságos lett (ld. táblázat):
- Alap pisztolyok lőtavja kisebb (amúgy gyorsak is mint az orosz patch-ben).
- A puskáké nagyobb, a valóságnak megfelelően (aki nem hiszi, járjon utána, egy hónapig vadásztam az adatokat). Pl. az RPK-74-é 70.

A sorozatlövések golyószáma a valós rpm-hez lett igazítva:
- MAC-10 6 db, CAWS 2, RPK-74 3.
- A Mini-14 a valóságban tud sorozatot, most már itt is. 4-et lő.
- A pisztolyok csak 3-as sorozatot lőnek, Cat szerint azért, hogy ne lyukaszd ki a plafont. :)
- A Glock-18 viszont olyan nagy rpm-el lő, hogy emiatt az AP-jét egyel kisebbre
vettem (előbb végez). Most csak 3AP vele egy lövés, ezzel a leggyorsabb fegyver a játékban (a beretta 92f-el és a Glock-17-el együtt).

A Sniper puskák sebzése több, Rocket Rifle-é is egy kicsit (az 1.06-hoz képest):
- M24-é 36 (az oroszban 38).
- Dragunové 38, AP-je 13 helyett csak 12 (de azért nem 9, mint az oroszban, és nem sebez 40-et, mint egy CAWS).
- Rocket rifle sebzése 40. 1.06-ban 38, oroszban 50, de ez a srác szerint is sok, azt modta,
ha lenne ideje teljesen kivenné a RR-t a játékból.

A táblázatomban az AP változások nem szerepelnek, mivel csak a fenti két eltérés van
(Glock-18, Dragunov) az orosz patch-tol, nem írtam ki külön.

A ja2edit99-bol fakadóan az exe az 1.03-az verzió, és csak a statisztikák változtak, az attachmenteket nem lehet vele mainpulálni (ezért pl. nincs silencer a commando-n).
Sajna a fegyverek súlyát sem. Fel lehet rakni az orosz patch tetejére is (azért célszerű előbb elmenteni máshova annak az exe-jét).
Én átírtam a tárak leírását is, hogy a szövegben is az új adatok legyenek (ezért van a rar-ban a binarydata.slf is, és nem csak az exe), de a játékban mégsem változott meg.

Stein: a MAC-10 súlyát nem tudom pontosan, csak a MAC-11-et, az üresen 1.5kg, a
tár még 1kg, ez együtt csak a sirtech szerint lehet 3.8kg. :(

MLG: megkérdeztem, mikor lesz új patch, de még a srác se tudja, nem úgy néz ki, hogy hamarosan. Ezért is csináltam meg a saját változatot. Az biztos, hogy nem lesz benne sok változás, több dolgot nem fog beletenni, ami valójában úgy van, mivel neki az elsodleges szempont a kiegyensúlyozottság, nekem viszont a valóság.
A ja2edit99-et primitív használni, a nagyobb munka a valódi adatok kiderítése, és a játékhoz hangolása volt. Ha akarsz segíteni próbálkozz vele (de mentsd surun az exe-t), hátha ki tudsz még valamit hozni belole. Keresgéhetsz a neten hasonló szerkesztoprogikat, hátha van újabb is.

Tesztelni is kellene az alkotást. Egy kisebb bugot találtam: bizonyos ritka esetekben a változtatott tártípusoknál (HK21, M24) ha kiveszed a tárat, mást veszel ki mint ami bent volt (konkrétan piros helyett kék lőszert, durvább esetben más fegyverbe való tárat).
Arra rájöttem, hogy ha változtatom egy tár méretét, akkor az összes azt használó fegyvernél újra meg kell adni azt a tárat, különben egész durva dolgok történnek (táraztam már ki mortar-t is).
Ezt a kitárazós játékot végik kellene próbálgatni minden színnel minden tárral amiből lőszer rakható az adott fegyverbe. Az is segítség, ha kiderítitek, pontosan mikor fordul elő, hogy olyat ne csináljunk rendes játék közben.

Van mégegy ötletem, csak még nincs kész, ez pedig a flame thrower. Bár nincs a játékban, de az egyik editorral lehet szerkeszteni, hogy mivel induljanak a felveheto emberek, így pl. Maddog kezébe lehetne adni. Az elso lövéskor ugyan elszáll a game, de előbb még kiírja, melyik file hiányzik neki, a data könyvtárból egy hasonót odamásolva menni fog.
Az orosz srác egyébként egyszer már egy egyedi kérésre megcsinálta rendesen, de nem rakja be a patch-ébe, mivel nem érdekli.

Ha valaki még nem jött volna rá, MLG oldalának címét kisbetűvel kell beírni
(cut&paste nem jó). http://www.tar.hu/adott/

Remélem ennyi elég lesz nektek egy hétre, mivel holnaptól jövő keddig elutazom.
Olvassátok el töbször is, nem hiszem, hogy ennyi szövegből elsőre bárki sokat megjegyzett. :)
Addig is mindenkinek jó játékot!

Előzmény: MLG (361)
MLG Creative Commons License 2000.08.23 0 0 362
Nna szóval, megint újrakezdtem a gámot, mivel mocskosul nem tetszett az expert mód. No nem az volt a baj, hogy netán túl nehéz lett volna, nem.
Azzal lett tele a tököm, hogy marhára uncsi volt egy-egy elfoglalt szektor fölött bábáskodni hét-nyolc napig, mire normális militiát tudtam képezni. És persze még ekkor sem volt garancia arra, hogy nem veri le őket a gép. Egyszerűen nem volt élvezetes a játék, sőt bosszantó volt és végtelenül unalmas, hogy megállás nélkül jöttek a szektoraimat ostromolni Dreigenyó katonái. Hiába mentem köröket a város körül és takarítottam ki 60-70 manust egy éjjel, másnapra megint ott állt egy harminc fős csapat a város mellett és támadott, aztán újabb, újabb. Lehet, hogy béna is voltam, bár ezt nem hinném, hiszen mindig megtámadtam minden őrjáratot, és akár gond nélkül kinyírtam harminc ellent egy karcolás nélkül. Szóval baromira beleúntam és elvesztette a varázsát így a játék. Ezért kezdtem újra experienced módban, csak három emberrel / ehhez majd csak Iggyt veszem fel /. Így, úgy érzem reális a nehézségi szint, lehet haladni, de vannak jó kemény csaták is. Amúgy meg újfajta Custom Mercet kreáltam. Night Ops és Lockpicking skillt adtam neki és így osztottam el a tulajdonságait.
HLT:50
DEX:55
AGI:85
STR:85
WIS:85
LDR:35
MRK:35
EXP:85
MEC:55

Be is vált ez, mivel a Health, Dexterity / a repairnak köszönhetően / illetve a MRK frankón növekszik. Felvettem még Dr. Q-t orvosnak és késdobálónak / frankón ledobja a kis buzeránsokat / valamint Ravent mesterlövésznek.
Szóval úgy érzem most megtaláltam az ideális játékmenetet.

Ennyi, csak gondoltam leírom.
Hali

MLG Creative Commons License 2000.08.23 0 0 361
Szasztok!

No csak maradtak itt jaggedes haverok!

Norby! Tudsz már valamit, mikor lesz új peccs, meg mi lesz benne? Amúgy ha a saját peccsedben tudok segíteni írdd meg, mert mostanában időm van bőven. Ha volna lehetőségem én is átírnék egy csomó mindent, de sajna nincs megfelelő progim ehhez. Aki ebben tud segíteni szóljon, mert időm tenger!

Mindenesetre még a héten csinálok jópár wav filét a jaggedhez, persze csak poén szinten. Benyomunk a haverral és felveszünk haldoklást meg jajjgataást. :-)

Tényleg UB! Mikor lesz már???

No ma még jövök mesélni, mivel már megint újrakezdtem a gámot és elmondom a dógokat!

Üdv: Pablo Greco / nó mór csuting in di errporrt /

Stein_ Creative Commons License 2000.08.23 0 0 360
Hello!

MLG:
A topic sűlyedését szerintem leginkáb egy UB megjelenése akadályozhaná meg :)

Norby:
Valóban jó lenne, ha reális súlyok lennének, mert nem hiszem hogy egy egykezes sorozatlövő (MAC-10) annyit nyomna, mint egy rohamfegyver...

Pedro 14 Creative Commons License 2000.08.22 0 0 359
Lancelot2!
23mega!

MLG!!!!

Én amúgy minden nap itt vagyok és megnézem mi a pálya a fórumban!Ha valakinek segítség kell,
vagy nekem kell help,vagy érdekesebb téma van, én is beszálok az írásba!
Azért nem írok gyakran mert nem vagyok valami nagy ja2 gamer!Na hali Mindenkinek!

Pedro 14

Előzmény: Lancelot2 (358)
Lancelot2 Creative Commons License 2000.08.22 0 0 358
hali pedro14 v. akárki!
a jagged 1 hány mega?
Norby Creative Commons License 2000.08.22 0 0 357
Vagyok, csak játszani nincs időm.

Az ai-ről van egy kis leírás a csomagban ha letöltöd, amúgy a teamplay-on túl azon is javítottak, hogy az ellen gyakrabban ugrik át kerítés felett ha érdemes.

Interruptot szerintem az expert level miatt kapsz sűrűbben, mivel itt jobbak az ellenfelek.

Megint beszéltem az orosz sráccal, érdekelte pár ötletem a valószerűséggel kapcsolatban, ezért lehet, hogy a patch köv. verziójában lesz belőle pár dolog. Pl. valós súlyok a fegyvereknek (az eredetiben több kg-os eltérések is vannak a valóságtól), 6 lövéses sorozat a MAC-10-nek, stb.

Én is tervezem, hogy megcsinálm a saját átiratom. Az adatok meg is vannak, csak be kéne vinnem.

Előzmény: MLG (354)
MLG Creative Commons License 2000.08.22 0 0 356
Csövi Stein!
Nem nagyon tudsz mit írni??? Kár, mondjuk te már régóta "jársz" ide, kár hogy nem fedeztem fel előbb a játékot meg a fórumot is, lehet, hogy hamarosan kipukkad ez a fórum.

Amúgy az AI patch, amint tapasztaltam azt csinálja, hogy, ha nagyobb számú ellenséggel kerülsz szembe, akkor azok jobban tömörülnek, csoportosulnak és úgy közelítenek feléd. Persze ez addig nem gond, míg győzöd interrupttal, de előfordult már velem, hogy sok lúd disznót győzött.
A másik dolog tapasztalataim szerint az interrupt, mintha kicsit többet interruptolna a gép. Emlékszem mikor először nyomultam az éjszakai technikáimmal, csak mentem, mentem előre, aki az utamba került azt jól lelőttem. Most pedig sokszor kapok interruptot. Ennyi.

Stein_ Creative Commons License 2000.08.22 0 0 355
Hello!

Én itten vagyok, csak nem nagyon tudok mit írni.
Hja, megnéztem a képeidet és megkérdezném, hogy pontossan mit csinál az AI patch?

MLG Creative Commons License 2000.08.22 0 0 354
Mi van itt!!!??? Napok óta senki nem ír semmit:-(
Nem túl szórakoztató saját magammal dumálni!
Hol vagytok Jaggedes haverok? Norby? Stein? KH? Pedro14?
MLG Creative Commons License 2000.08.21 0 0 353
Helló mindenkinek!

Csináltam passwordot meg loginnevet az oldalamhoz, elvileg így már megnézhető, bocs
mindenkitől, hogy elfelejtettem:-(
Login: idiot
Passw: arulco

Egyenlőre 5db screenshot illetve egy doksi található rajta, de majd igyekszem frissíteni.

Majd még jövök ma! Üdv!

Amúgy a Jagged Alliance 1-et, láttam valahol, mint letölthetőt csak azt nem tudom, hogy a Pretenderen-e vagy a Solano-n? Mindenestre az Extra játékok rovatából találtam meg, meg van Deadly Games is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!