A napokban ünnepli a BAUMAX Áruházlánc a 30. szülinapi évfordulóját,
mely alkalomból elhelyezett egy akciós termékeket tartalmazó 2006 08. 16-tól 2006 09. 26.ig érvényes újságot a postaládámban.
Örömmel láttam, hogy számomra is szerepel egy termék, melyet szívesen megvásároltam volna!
Ha valóban annyiba kerülne amennyiért hirdetik az ünnepi akciós újságban!
Ez az árucikk (Mini kamerás megfigyelőrendszer színes
-70-100 m hatótávolság
-kép- és hangtovábbítás
-négy csatornás
-bővíthető
-2,4 Ghz
-XX 70663044)
Melynek az
akciós ára 9990-Ft ra van meghirdetve az akciós újságban!
Az üzletben viszont
20-on valahány ezer forintra közel 30000-Ft ra taksálták!
Azt hiszem a két árat elég nehéz elírni!
Hát nagyon elszontyolodtam, majd háborogtam.
Felhívtam a Baumax Ügyfélszolgálatot - azt az információt kaptam, hogy elírás történt az újságban.
Szerintem pedig vásárlók megtévesztése történt! Mivel az elírásért valaki felelős!
Ha valaki reklámoz egy újságban meg kell győződnie, hogy a reklámozott termék megfelelő árral vagyon feltüntetve!
Ez az incidens a Budapest XVII.ker.Pesti úti Baumax Áruházban történt 2006.08. 31-én!
Az üzletben az eladók azt mondták, nem én vagyok az egyetlen vásárló aki örömmel rohant a születésnapi bulira akciós terméket vásárolni, majd koppant egy nagyot, mert több árucikk is megtévesztő árral van feltüntetve a szülinapi újságban!
Nem tudom , hogy van valamilyen jogszabály, rendelet mely arra utasítja ilyen esetben a szülinapos megtévesztőt, hogy a feltüntetett akciós áron adja el termékét a vásárlónak?
Ebben az esetben fennáll-e,? ”szerintem igen” az a rendelet,
mely ha jól tudom elő írja hogy ha két ár van feltüntetve egy termékkel kapcsolatosan akkor a vásárlóra nézve a kedvezőbbet kell alkalmazni!
Ebben a kellemesnek nem mondható szülinapi buliban úgy tűnik,hogy a szülinapos igen csak ügyel arra ,hogy sok ajándék pénzecskét kapjon!
HÁT ÉN INNEN A NETRŐL KÍVÁNOM ,HOGY AZ ILYEN ÉS EHEZ HASONLÓ SZÜLINAPOSOK MÁR NE ÉLJÉK MEG A 31. SZÜLINAPJUKAT
OFF: Nem kellene minden zsetont a kocsiba fektetni :)! Bár ha jobban megy, akkor megéri!
On:
Én FMCG csapatnál dolgozom, sales majom vagyok. Ezért tudom, mit jelent a VEVŐ. Ezt várom el az üzletekben is. Pl ha belpek valahová, és csak állok ott, nyilvánvalóan eladóra várva, akkor tőlem kb 10 másodpercet kapnak. Majd megveszem máshol. Magyaráztam már egypár kis eladócsirkének, hogy ki van kiért. (Teljesen feleslegesen)
De ez javulni fog idővel, kihullik a szemetje. Lassú foylamat, de legalább elindult. Eddig a legjobb eladókkal Barcelonában találkoztam. Mindig csak akkor voltak ott, ha tényleg szükség volt rájuk, akkor viszont egy pillanat alatt. Nem értem hogyan csinálták, valószínűleg értettek hozzá.
Miért most nem 28.000 Londonba egy repjegy? Plusz egynapos metróbérlet, és már jó is vagy. Ha salesre mész, akkor 70 rugó nem olyan kevés! De egy fruttinál biztosan többre elég.
kenguru,
ha száz "rugó"-d van az utazásra és a vásárlásra mondjuk Londonban, akkor az egyetlen megoldás, ha kiugrálsz, mert különben max. egy fruttit vehetsz! Igaz, azt komoly haszonnal!
Egy kcsit off leszek, de vásárolni időnként érdemes kimenni külföldre. Ha csak egy napra mész, lejárod uygan a lábad, és rá is kell szánni min 100 rugót az útra és a vásárlásra, de ha jó ritmusban mész ki (dec 27, London), akkor az amit veszel, itthon 2-300 rugó lenne (ha lehetne kapni). Ez sem rossz karácsonyi ajándék annk, akit a legjobban szeretsz: MAGADNAK
volt már itt egy topik ( vagy az internettón? ), melynek valami nagyon hasonló volt a címe. az archivumot megnézve nem találtam. mivel egyébként hasznos dolognak tartom, megpróbálom feleleveníteni.
Várok minden olyan hozzászólást, melyben vásárlással kapcsolatban tud valaki hasznos dolgot elmondtani.
mit vett jól?
hol kedvesek az alkalmazottak?
hol rendesek a pincérek?
melyik étteremben köpnek bele a levesbe/ételbe?
etc.
kezdetnek egy ajánlattal indítok:
a múzeum körúton kb. a múzeum kávéházzal szemben idén nyílt egy nagyon kultúrált cukrászda. mindenkinek javaslom. finom sütik.